Efekty rosnących stacków powinny być widoczne na każdej postaci gromadzącej ładunki?
Gracze proszą o nowe efekty wizualne na postaciach, które zbierają ładunki.
W League of Legends mamy tylko kilka postaci posiadających umiejętność bierną, która pozwala na stackowanie się. Niestety tylko dwie postacie zmieniają wygląd wraz z ilością zebranych ładunków.
Nowe efekty
Gracze League of Legends postanowili zwrócić uwagę Riotu na postacie, których umiejętność pasywna pozwala zbieranie określonych ładunków.
W wątku poruszane są głównie efekty wizualne, jak i rozmiar postaci. Przykładowo Zac jest tym większy, im więcej posiada punktów zdrowia. Malphite działa podobnie, ale jego wzrost skaluje się z punktami pancerza.
Thresh, Senna, Nasus – te postacie pomimo oczywistych stacków nie posiadają nic, co mogłoby pokazywać, w jakim stopniu są nakarmione. Co więc wymyśliła społeczność, aby to poprawić?
- Thresh:
- Im więcej ma dusz, tym bardziej zielony się staje, a efekty ognia są praktycznie niewidoczne. Na początku zaczynami, jako słaba jednostka, a z każdą duszą świecimy coraz mocniej.
- Senna:
- Dusze po przekroczeniu ilości 100 zaczynają latać wokół nas.
- Nasus:
- Wokół Nasusa pojawia się efekt piasku, podobny jak na superumiejętności.
- Nasusowi rośnie biceps na prawej ręce.
Dodatkowo Veigar, któremu powiększa się ult, powinien mieć coś efektywniejszego. Przykładem może być świecąca się laska.