Gracz chciał picknąć Gnara, ale klient League of Legends miał wobec niego inne plany
Jeden z graczy nagrał kolejny błąd związany z klientem LoLa.
W grze od Riot Games pojawia się tyle błędów, że te już raczej nikogo nie dziwią. Ostatnio pojawił się artykuł o znikających bohaterach, którzy mogli normalnie poruszać się po mapie i używać umiejętności, ale ich model był niewidzialny – To najdziwniejszy początek gry na EUNE w LoLu, jaki kiedykolwiek zobaczycie. Postacie są niewidzialne. Jeszcze wcześniej pojawił się klip, na którym widać, jak jeden ze streamerów wybiera pewną skórkę do Annie. Po chwili zdziwiony zauważa, że na ekranie ładowania jest kompletnie inny skin.
Takich przykładów jest naprawdę dużo. Jedne z nich zupełnie rujnują grę (jak sytuacja z niewidzialnymi postaciami), a inne mogą po prostu zaskoczyć grającego – inny skin, niż się chciało, nie ma znaczącego wpływu na rozgrywkę, poza aspektem wizualnym.
Jednak co, jeśli ktoś chciał wybrać konkretnego bohatera, ale klient uznał, że jednak będzie musiał zagrać kimś innym? Taka sytuacja przytrafiła się jednemu z graczy, który podzielił się nią na Reddicie.
Malphite zamiast Gnara
Gracz o nicku Kartres umieścił w internecie krótki filmik z lobby z jednej ze swoich gier. Widać, że przyszła kolej na wybranie przez niego bohatera. Autor klipu porusza kursorem po liście postaci, aż w pewnym momencie klient wyrzuca błąd. Gracz klika „OK”, po czym lockuje Gnara, którym chciał grać. Ku jego zdziwieniu na ekranie pojawia się Malphite.
ZOBACZ – Ta zmiana w LoLu sprawiła, że postać przegrywa najwięcej gier od swojej premiery. Dołącza do Ryze’a
Warto wspomnieć, że nie jest to pierwsza sytuacja tego typu. W przeszłości pojawiały się podobne przypadki, o których powstały nawet oddzielne artykuły.
Bardzo możliwe jest to, że od szybkiego przeglądania postaci klient gry zawiesił się, co nie jest w jego przypadku szczególnie szokujące. Gracze ciągle żartują, że klient LoLa jest bardziej dziurawy niż ser szwajcarski.
O ile część komentujących rozumie, z czego mógł wynikać pokazany wyżej błąd, to praktycznie wszyscy są zgodni, że nawet przy szybkim przeklikiwaniu bohaterów gra nie powinna wyrzucać takich błędów.