Gracze LoLa dostają darmowe, unikalne skórki za problemy z „Twoim Sklepem”
Kilka dni temu do League of Legends powrócił „Twój Sklep”. Wiele osób zgłaszało jednak problemy z jego działaniem.
Twój Sklep to bardzo ciekawa funkcja w League of Legends, która na podstawie rozegranych gier z ostatnich sześciu miesięcy dopasowuje odpowiednie oferty przedmiotów kosmetycznych.
Zazwyczaj działało to naprawdę dobrze, natomiast tym razem wiele osób skarży się na różne problemy techniczne, uniemożliwiające zakup, czy powodujące brak ofert.
Limitowane skórki z działu wsparcia
Jeden z użytkowników Reddita o nicku „youknownuthin” dał znać graczom, że w przypadku błędnego wyświetlania ofert mogą spokojnie napisać do działu wsparcia z prośbą o zadośćuczynienie. Jak czytamy, chodzi tutaj nawet o sytuacje, w których wyświetlanych jest mniej, niż 6 ofert.
Natomiast Riot wyraźnie zaznacza nawet w FAQ, że mogą występować takie sytuacje w przypadku, gdy ktoś ma bardzo dużo przedmiotów kosmetycznych. Trudno więc traktować to jako błąd.
„Twój sklep może zawierać do sześciu ofert , ale ujrzysz ich mniej, jeśli posiadasz wiele skórek.”
W każdym razie, użytkownik pokazuje screeny z rozmowy z działem wsparcia Riotu na których wyraźnie widać, że dostaje on możliwość wyboru spośród unikalnych skórek.
W tym:
- Rusty Blitzcrank
- Pax Sivir
- Pax Jax
- Pax Twister Fate
- Urg the Manatee/Urfick
- Riot Singed
- Championship Riven
Należy jednak pamiętać, że nie jest to żadną zasadą. Trudno powiedzieć więc, jak zachowa się support w momencie, gdy napisze do nich kilka tysięcy osób z prośbą o darmową skórkę, bo nie otrzymali 6 ofert w „Twoim Sklepie”.
Comment
byu/youknownuthin from discussion
inleagueoflegends
Na oficjalnej stronie, ani w oficjalnych komunikatach nie ma na ten temat żadnych informacji. Być może był to więc jednorazowy przypadek, lub przejaw dobrego humoru osoby z działu wsparcia. Użytkownik Reddita zapiera się jednak, że nie jest to błąd i dzieje się tak za każdym razem, gdy wychodzi spersonalizowana oferta.