Gracze nie dowierzają, widząc nowe zmiany Soraki. Będzie niwelować efekt antyheala w patchu 11.18
Ciekawe zmiany Soraki i Dr Mundo testowane są właśnie na PBE.
Soraka jest postacią, która z pewnością zajmuje jedno z pierwszych miejsc pod względem leczenia w League of Legends. Chociaż sama przy tym traci HP, to ilości przywracanego zdrowia sojusznikom jest zdecydowanie większe.
Teraz deweloperzy oprócz tego chcą wzbogacić jej superumiejętność w nowy efekt, który będzie usuwać antyheala, czyli jej największą kontrę. O co tutaj chodzi i co jest właśnie sprawdzane na serwerze testowym?
Dr Mundo i Soraka
Projektant postaci i osoba za nie odpowiedzialna właśnie pokazały społeczności kilka interesujących zmian, które nadejdą w aktualizacji 11.18 i obecnie testowane są na PBE. Szczególnie chodzi tutaj o Sorakę, która będzie kontrować swoją własną kontrę, czyli antyheala. Zanim jednak przejdziemy do wspierającej, oto co zmienił Riot w Dr Mundo:
- Superumiejętność (R):
- Leczy 20% utraconego HP >>> Zyskuje 15/20/25% brakującego HP jako Bonusowe HP
- Leczy 20/45/70% maksymalnego HP w 10 sekund >>> Leczy 20/40/60% maksymalnego HP w 10 sekund
Zdecydowanie ciekawsza dla graczy jest na ten moment przeróbka Soraki. Chociaż dostaje ona małe nerfy na „W”, to jednak będzie w stanie usunąć wszystkim sojusznikom efekt antyheala. Oznacza to, że jej superumiejętność zawsze uleczy za pełną wartość.
- W:
- Leczenie: 100/135/170/205/240 >>> 100/130/160/190/220
- Superumiejętność (R):
- [NOWOŚĆ]: Usuwa efekt Głębokich Ran na sojusznikach przed uleczeniem.
Co na to gracze? Wielu komentujących poczynania deweloperów uważa, że do tej pory bohaterka była irytująca jedynie w momencie, w którym przychodziło komuś granie przeciwko niej na jednej alei, a od aktualizacji 11.18 będzie denerwująca również na innych liniach i o wiele silniejsza w walkach drużynowych, gdzie jej ult będzie mógł wyleczyć sojuszników, nic nie robiąc sobie z nałożonych efektów zmniejszających wartości przywracanego zdrowia.
Pamiętajmy jednak, że zmiany są obecnie na PBE. W tym czasie Riot Games może z nich zrezygnować, jeżeli okażą się zbyt silne lub niepasujące do rozgrywki. Nie jest to więc nic pewnego.