Ile osób pobrało League of Legends: Wild Rift? Ile już teraz zarobił Riot na mobilnym LoLu?
Udostępniono statystyki mobilnego LoLa – można dowidzieć się, jak wiele osób pobrało grę.
2020 rok to ciekawy czas dla Riot Games – w firmie naprawdę dużo się działo. Twórcy pracowali nie tylko nad League of Legends czy Valorant, ale także nad mobilną wersją LoLa – Wild Rift. Dziś gra jest już dostępna do pobrania na urządzenia z Androidem i iOSem.
Jak wiele mobilny LoL zarobił do tej pory i ile osób zdecydowało się pobrać go na swój telefon?
O popularności League of Legends: Wild Rift
Na stronie Sensor Tower można sprawdzić statystyki przeróżnych aplikacji i gier. Tworzą one ciekawe rankingi, porównujące popularne tytuły np. pod względem ilości pobrań.
Wiele osób zastanawia się, jak radzi sobie jedna z nowych gier Riotu – Wild Rift, zwana także mobilnym LoLem. Jak się okazuje – Summoner’s Rift na telefony przyjęło się naprawdę dobrze.
Dane z Sensor Tower pokazują, że League of Legends: Wild Rift osiągnęło próg 12,5 miliona pobrań od momentu wydania 27 września.
Ponadto w Wietnamie, Indonezji, Japonii, Turcji i Rosji przez pierwszy tydzień od pojawienia się gry, była ona wśród najczęściej pobieranych aplikacji. Ciekawą informacją jest to, że dochód gry szacuje się na ponad 10 milionów dolarów.
ZOBACZ – Jak wyglądają zimowe skórki z League of Legends przeniesione do Wild Rift?
Trzeba przyznać, że takie dane robią wrażenie. Wild Rift od miesięcy wywoływał wiele pozytywnych emocji. Nie tylko przez odświeżone splash arty (które nierzadko określano nawet lepszymi od oryginału), ale także przez dopracowane modele bohaterów czy ciekawe formy promocji gry (zobacz: Jak promuje się League of Legends: Wild Rift na Filipinach i w Tajlandii?).