w

Jak zmiany z aktualizacji 11.3 wpłynęły na bohaterów LoLa? Kto zyskał, a kto stracił?

Podsumowanie zmian z patcha 11.3. Kto zyskał na nich najwięcej?

Reklama


Aktualizacje w League of Legends, wydawane przeważnie co 2 tygodnie, przeważnie wprowadzają poprawki bohaterów, które mają na celu nadzorowanie balansu rozgrywki. Te zaś odbijają się na postaciach słabiej lub mocniej. Jak patch 11.3 wpłynął na championów LoLa?

Skutki zmian z patcha 11.3

Bohater 11.2 WR % Różnica 11.3 WR % Buff/Nerf
Viego
(Jungle)
46,59 2,75 49,34 Nerf
Mordekaiser 47,65 2,05 49,7 Buff
Karma 45,01 1,81 46,82 Buff
Singed 50,2 1,74 51,94 Buff
Ezreal 46,84 1,68 48,52 Buff
Riven 49,74 1,42 51,16 Buff
Viego
(Mid)
49,76 1,14 50,9 Nerf
Rammus 51,77 0,6 52,37 Buff
Shyvana 47 0,44 47,44 Buff
Viego
(Top)
48,23 0,39 48,62 Nerf
Jinx 48,87 0,23 49,1 Buff
Sylas 47,7 0 47,7 Buff
Rell 51,46 -0,12 51,34
Vladimir
(Mid)
48,91 -0,32 48,59 Buff
Udyr 53,35 -0,63 52,72 Nerf
Anivia 54,2 -0,75 53,45 Nerf
Cho’Gath 50,98 -1,01 49,97 Nerf
Pantheon
(Mid)
53,92 -1,05 52,87 Nerf
Elise 53,42 -1,33 52,09 Nerf
Pantheon
(Support)
48,13 -1,37 46,76 Nerf
Vladimir
(Top)
49,71 -1,41 48,3 Buff
Taliyah 52,25 -1,65 50,6 Nerf
Seraphine (Support) 52,46 -2,22 50,24 Nerf
Seraphine (Mid) 55,39 -2,65 52,74 Nerf
Ivern 54,39 -3,46 50,93 Nerf
Olaf 54,32 -3,78 50,54 Nerf
Pantheon
(Jungle)
52 -7,94 44,06 Nerf

ZOBACZ – Który ADC był najczęściej grany na profesjonalnej scenie LoLa w ostatnich 5 latach?

Najbardziej zadziwiającym wynikiem może być przyrost win ratio w przypadku Viego, który dostał osłabienia celujące głównie w graczy, którzy wybierali się nim na pozycję solo. Wzrost współczynnika wygranych może być skutkiem tego, że gracze powoli przyzwyczajają się do umiejętności bohatera i radzą sobie z nimi coraz lepiej.

Całkiem spory wzrost odnotowali również Mordekaiser i Karma, jednak są one jak najbardziej zrozumiałe ze względu na buffy, które otrzymali.

Reklama

Największą różnicę można zobaczyć na samym dole tabeli, gdzie znajduje się Pantheon. Redukcja obrażeń zadawanych minionom z Q została zmieniona na redukcję obrażeń zadawanych minionom oraz stworom w jungli. W ten sposób bohater stał się kompletnie niegrywalny, o czym świadczy jego nowe win ratio na poziomie 44%.

Win ratio Seraphine, które spadło o 2,22% i 2,65% dalej jest na wysokim poziomie.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends