Buffy i nerfy 10 przedmiotów wylądowały na PBE. Zmiany, które mogą zmienić metę w LoLu
Kilka itemów na serwerze testowym otrzymuje zmiany.
Deweloperzy zdecydowali się na zmianę kilku często używanych przedmiotów w LoLu. Co ciekawe, pomimo zapewnień, że obrażenia w grze będą obniżane, możemy zauważyć wiele buffów AD.
Łącznie mniejsze lub większe zmiany ma przejść aż 10 różnych klas przedmiotów. Być może do mety wróci nieużywany już zbyt często Black Cleaver czy też Ravenous Hydra.
Buffy i nerfy przedmiotów
W League of Legends oprócz przeróżnych bohaterów ważną rolę odgrywają także itemy. To one pozwolą na zlikwidowanie opancerzonego tanka oraz decydują o tym, czy mag nas nie zdejmie na hita.
Potrzebują one jednak dobrego wyważenia, które sprawia, że są one przystępne graczom i nie wybierają oni czegoś innego. Tym razem Riot Games testuje buffy bądź też nerfy kilku itemów. Oto co zostało wprowadzone na PBE:
- Sterak’s Gage
- [Usunięto] Nie daje już płaskiego AD.
- [Usunięto] Umiejętność bierna: Zew Krwi.
- [Zaktualizowano] Umiejętność bierna Linia Życia: Tarcza zmieniona z [100 tarczy (zwiększona o 8% maksymalnego Zdrowia | 4,8% dla bohaterów zasięgowych) za każdy stack Zewu Krwi] na [tarcza za 75% Bonusowego Zdrowia].
- [Nowość] Umiejętność bierna: The Claws That Catch: Przyznaje 40% bazowych obrażeń jako bonusowego AD.
- Black Cleaver
- [Buff] AD: 40 >>> 45
- [Buff] AH: 25 >>> 30
- [Nerf] HP: 450 >>>> 350
- Ravenous Hydra
- [Buff] AD: 65 >>> 70
- Goredrinker
- [Buff] AD: 45 >>> 50
- [Buff] AH: 20 >>> 25
- [Nerf] HP: 450 >>> 300
- Trinity Force
- [Buff] HP: 200 >>> 300
- Divine Sunderer
- [Buff] AD: 35 >>> 40
- [Nerf] HP: 400 >>> 300
- [Zaktualizowano] Obrażenia Spellblade [12% (9% dla postaci zasięgowych) maksymalnego zdrowia celu, jako obrażenia fizyczne, zmienione na [12% (9% dla postaci zasięgowych) aktualnego zdrowia celu, jako obrażenia fizyczne.
- Maw of Malmortius
- [Nerf] Koszt: 2800 >>> 2900
- [Buff] AD: 50 >>> 55
- [Buff] AH: 15 >>> 20
- [Zaktualizowano] Pasywka Linia Życia: Tarcza zmieniona z [200 + 20% maksymalnego Zdrowia] na [200 + 225% bonusowego AD (postacie melee) | 150 + 168,75% bonusowego AD (postacie range)] magicznej tarczy.
- [Nowość] Jeżeli tarcza zostanie włączona, generuje 12% Omnivamp do zakończenia walki.
- Hexdrinker
- [Buff] AD: 20 >>> 25
- [Zaktualizowano] Pasywka Linia Życia: Tarcza zmieniona z [110 – 280 (bazując na poziomie) magicznej tarczy] na [110 – 280 (bazując na poziomie) magicznej tarczy (postacie melee) | 83-210 (bazując na poziomie) magicznej tarczy (postacie range).
- Death’s Dance
- [Nerf] Pasywka Ignorowany Ból: Zmieniono ignorowane obrażenia z [35% (melee) | 15% (range)] na [30% (melee) | 10% (range)].
- [Zaktualizowano] Pasywka Ignorowany Ból ignoruje teraz również obrażenia magiczne.
- [Zaktualizowano] Pasywka Przeciwstawienie: Uzdrowienie zmienione z [15% maksymalnego zdrowia] na [175% bonusowego AD].
- Blade of the Ruined King
- [Buff] Pasywka Ostrze Mgły: Obrażenia zwiększone z [10% (melee) | 6% (range)] na [12% (melee) | 8% (range)].
- [Nerf] Koszt: 3200 >>> 3300