w ,

Legends of Runeterra: nowe regiony i fabuła kart

Źródło: https://nexus.leagueoflegends.com/pl-pl/2019/11/ask-riot-riot-games/

Twórcy wypowiedzieli się na temat nowych regionów w LoR oraz postaciach, które nie są przypisane do żadnej frakcji.


W ramach Spytaj Riot twórcy wypowiedzieli się na pytania związane z ich najnowszą karcianką – Legends of Runeterra.

Czy zamierzacie dodać nowe regiony w Legends of Runeterra? Co z bohaterami, którzy nie pochodzą z żadnego regionu np. Fiddlesticksem? Czy oni nigdy nie pojawią się w grze?

„Tak! Zdecydowanie zamierzamy dodać nowe regiony w Legends of Runeterra.

Jeśli chodzi o bohaterów, którzy w przeszłości nie byli związani z konkretnymi regionami — brak takiego związku nie stanowi kryterium wyboru bohaterów, których dołączamy do przyszłych aktualizacji. W Legends of Runeterra składy bohaterów muszą pasować do każdego z regionów, ale niektórzy bohaterowie są bardziej „elastyczni” niż inni w kwestii tego, gdzie można ich ewentualnie umieścić. Na przykład Garen czy Jarvan IV są dość mało elastyczni, ponieważ to Demacianie do szpiku kości przesiąknięci patriotyzmem. Natomiast bohaterowie tacy jak Teemo, Riven czy Tahm Kench są znacznie bardziej otwarci na wędrówkę po innych obszarach Runeterry. Chcemy wykorzystać tę zmienność, aby każdy bohater mógł znaleźć swoje miejsce w składzie. Najwięcej swobody mamy w przypadku bohaterów, którzy nie są zwyczajowo łączeni z żadnym konkretnym regionem Runeterry, czyli na przykład Fiddlesticksem, Brandem, Ryzem, Annie itd.”

ZOBACZ – Nagrody w Legends of Runeterra. Jak to działa i za co je dostajemy

Jak duża część tekstu fabularnego z kart Legends of Runeterra jest kanonem w uniwersum League?

„Wszystko w LoR — poczynając od grafiki po tekst fabularny — jest kanonem, chociaż powinniśmy uściślić, co to słowo w tym wypadku oznacza.

League i LoR mają tych samych bohaterów i wzajemnie wpływają na rozbudowę swoich światów. Różnica pomiędzy LoR i League polega na tym, że gra karciana w dużej mierze opiera się na wyborach gracza i fascynującej liczbie możliwości, które wynikają z łączenia rzeczy. Chcemy, abyście mogli grać tak, jak lubicie, i abyście zbierali doświadczenia w oparciu o dokonywane wybory. Dlatego to gracze decydują, co ich ulubieni bohaterowie (i nowi bohaterowie) robią, kogo spotykają i stawiają ich w sytuacjach, na które ci bohaterowie w jakiś sposób zareagują. Nawet jeśli Lux w naszej fabule nigdy nie słyszała o Dniu Postępu, to w LoR gracze mogą jej ten dzień pokazać i zobaczyć jej reakcję. Jak wskazuje sam tytuł gry, niektóre postacie i historie mogą nawet być legendami, które wplatamy w swoją grę. Możemy też cofnąć czas, aby pokazać wam zdarzenia takie, jak ostatnie chwile Senny przed uwięzieniem w latarni Tresha, i opowiedzieć, kim była przed tym zdarzeniem.

Cieszymy się, mogąc dać graczom coś więcej ponad to, co już wiedzą i uwielbiają, przedstawiając im zupełnie nowe historie i postacie.”

ZOBACZ – Legends of Runeterra powróci 14 listopada z większą ilością zaproszeń

 

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends