Reklama

Opis Patcha 10.2 w League of Legends

League of Legends

Reklama

Poznaliśmy opis zmian na patch 10.2.

Reklama

Riot wcześniej pokazał już pełny opis zmian, jakie zobaczymy w kolejnej aktualizacji. Patch przyniesienie sporo nowych przedmiotów kosmetycznych i zmian samych postaci.

Patch w skrócie

Janna Strażniczka Pustyni, Ryze Strażnik Pustyni i Rengar Strażnik Pustyni będą dostępni 22 stycznia 2020 r. Pogromczyni Smoków Diana, Pogromca Smoków Olaf i Pogromca Smoków Trundle będą dostępni 30 stycznia 2020 r.

Bohaterowie

Aphelios

Obrażenia ataku podstawowego zadawane celowi oznaczonemu Calibrum mają teraz stałą wartość. Dłuższy czas odnowienia Q Calibrum. Małe czakramy Crescendum zadają mniej obrażeń, poza pierwszym. Zmniejszone skalowanie obrażeń Rzezi Severum.

Reklama

Ponownie przyglądamy się Apheliosowi i wprowadzamy parę zmian opartych na jego ogólnej skuteczności od czasu premiery i na tym, jak sobie radzi, odkąd naprawiliśmy parę błędów i wdrożyliśmy kilka modyfikacji na początku tego roku.

Calibrum, Karabin Snajperski

OBRAŻENIA ATAKU PODSTAWOWEGO ZADAWANE OZNACZONEMU CELOWI 20/25/30/35/40 pkt. (+0,3 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (na poziomach 1-9)  15 pkt. (+0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
CZAS ODNOWIENIA Q 9/8,25/7,5/6,75/6 sek. (na poziomach 1-9)  10/9,5/9/8,5/8 sek. (na poziomach 1-9)

Crescendum, Czakram

OBRAŻENIA ATAKU PODSTAWOWEGO 130-264% całkowitych obrażeń od ataku (1-10 mniejszych czakramów)  130-223% całkowitych obrażeń od ataku (1-10 mniejszych czakramów)

Severum, Pistolet-kosa

OBRAŻENIA Q 10/15/20/25/30 (+0,35 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) pkt. przy każdym trafieniu (na poziomach 1-9)  10/15/20/25/30 pkt. (+0,3 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) przy każdym trafieniu (na poziomach 1-9)

Draven

Współczynnik obrażeń R teraz się skaluje.

Wydaje się, że przedsezonowe zmiany w przedmiotach nie wyszły Dravenowi na dobre.

R — Tornado Śmierci

OBRAŻENIA 175/275/375 pkt. (+1,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)  175/275/375 pkt. (+1,1/1,3/1,5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)

Jinx

Dodatkowa prędkość ruchu z umiejętności biernej jest teraz aktywowana również przy wzięciu udziału w zabójstwie potężnych potworów.

Jinx zawsze była wielką fanką zdobywania celów. Dlatego poszerzenie listy rzeczy, które aktywują jej umiejętność bierną, to pokrywający się z tożsamością naszej bohaterki sposób na stworzenie większej liczby „jinxowych chwil” w każdej grze bez znacznego wzrostu rzeczywistego poziomu mocy Jinx.

Umiejętność bierna — Zabawmy się!

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU Ilekroć Jinx zada obrażenia wrogim bohaterom, wieżom lub inhibitorom  wrogim bohaterom, wieżom, inhibitorom lub potężnym potworom (zabitym lub zniszczonym przez jej drużynę) maksymalnie 3 sek. przed ich śmiercią lub zniszczeniem.

Karma

Zwiększone podstawowe obrażenia Q i W.

Pomagamy Karmie walczyć z wrogami we wczesnej fazie gry.

Q — Wewnętrzny Płomień

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/125/170/215/260 pkt.  90/135/180/225/270 pkt.

W — Skupiona Wola

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 30/55/80/105/130 pkt.  40/65/90/115/140 pkt.

Lulu

Zaokrąglone w górę podstawowe pancerz i obrażenia od ataku. Krótszy czas odnowienia E.

Sprawiamy, że Pix będzie dostępny o wiele częściej, przez co stanie się o wiele użyteczniejszy — da to Lulu możliwość wyciskania jak najwięcej ze swojego wróżkowego przyjaciela.

Podstawowe statystyki

PANCERZ 28,22 pkt.  29 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU 46,368 pkt.  47 pkt.

E — Na pomoc, Pix!

CZAS ODNOWIENIA 10 sek.  8 sek.

Nautilus

Zmniejszone obrażenia podstawowe Q.

Nautilus trochę przypomina tego dręczyciela w szkole, który wkłada ludziom głowy do toalety i prawie ich topi tylko dlatego, że może. Robimy coś z tym, żeby jego wrogowie nie byli zupełnie przytłoczeni, szczególnie we wczesnej fazie gry.

Q — Zakotwiczenie

PODSTAWOWE OBRAŻENIA 80/130/180/230/280 pkt.  70/115/160/205/250 pkt.

Qiyana

Bierna prędkość ataku z W teraz się skaluje.

Jako że Qiyana była potężną dżunglerką, profesjonaliści wykorzystywali ją w wielu rolach, a nam trudno było ją okiełznać. Chcemy zachęcić do grania nią w środkowej alei i powstrzymać ją od siania spustoszenia w lesie.

W — Rzeźbienie Ziemi

BIERNA PRĘDKOŚĆ ATAKU 20%  5/10/15/20/25%

Sona

Wyrównana i zwiększona prędkość ruchu E przyznawana sobie.

W porównaniu z innymi zaklinaczami Sonie na pewno nie zaszkodzą wzmocnienia. Kiedyś ją osłabiliśmy, żeby uniemożliwić niecne sztuczki z dwoma przedmiotami dla wspierających, ale że zaradziliśmy już temu problemowi, możemy sobie pozwolić na małe dostrojenie Sony. Ta zmiana ułatwi jej unikanie umiejętności mierzonych i sprawi, że będzie szybciej poruszała się po mapie i docierała do swoich sojuszników.

E — Pieśń Prędkości

PRĘDKOŚĆ RUCHU PRZYZNAWANA SOBIE 10/11/12/13/14% (+3% za każde 100 pkt. umiejętności)  25% (+4% za każde 100 pkt. umiejętności)

Thresh

Dodatkowe zmiany z jego aktualizacji efektów wizualnych, wprowadzonej w aktualizacji patcha 10.1.

Q — Wyrok Śmierci

EFEKTY WIZUALNE Dodano wskaźniki szerokości Q u Cybernetycznego Thresha i Cybernetycznego Thresha (Prestiżowej Edycji).
NAPRAWIONY BŁĄD Cybernetyczny Thresh korzysta teraz poprawnie ze swojego nowego efektu rzucenia Q.

E — Młynek

EFEKTY WIZUALNE Dodano nowy wskaźnik szybkiego rzucenia u wszystkich skórek.
EFEKTY WIZUALNE CYBERNETYCZNEGO THRESHA Dodano kółka wokół E Cybernetycznego Thresha i Cybernetycznego Thresha (Prestiżowej Edycji), żeby umiejętność ta wyglądała tak samo, jak w innych skórkach.

Trundle

Zwiększona prędkość ruchu W. Zwiększone spowolnienie E.

Trundle ogólnie radzi sobie bardzo kiepsko, a już w szczególności, gdy sojusznicy muszą na nim polegać podczas gankowania.

W — Zamarznięte Terytorium

PRĘDKOŚĆ RUCHU 20/25/30/35/40%  30/35/40/45/50%

E — Kolumna Lodu

SPOWOLNIENIE 15/25/35/45/55%  20/30/40/50/60%

Viktor

Naprawiono błąd związany z maną i umiejętnością bierną.

Umiejętność bierna — Wielka Ewolucja

NAPRAWIONY BŁĄD Viktor nie traci już znacznej ilości many, jeśli ulepszy Prototypowy Hexrdzeń na wczesnych etapach gry.

Ziggs

Zwiększone obrażenia podstawowe Q. Zwiększone odrzucenie wrogów W. Zwiększone spowolnienie E.

Dajemy Ziggsowi lepszy sposób na przeszkadzanie wrogom i zachęcamy go do robienia większej rozróby we wczesnej fazie gry.

Q – Skacząca Bomba

OBRAŻENIA 75/120/165/210/255 pkt.  85/130/175/220/265 pkt.

W — Ładunek Kumulacyjny

ODLEGŁOŚĆ ODRZUCENIA WROGÓW 400 jedn.  500 jedn.

E — Hextechowe Miny

SPOWOLNIENIE 20/25/30/35/40%  30/35/40/45/50%

Przedmioty

Płaszcz Zręczności

Pierwotnym zamiarem wzmocnienia Płaszcza Zręczności w zeszłym roku było zaradzenie temu, że przedmiot ten był zbyt słaby jak na jego koszt w złocie. Jednak przez to niektórzy kupowali wiele Płaszczy na bohaterach dobrze wykorzystujących szansę na trafienie krytyczne, co z kolei sprawiało, że wybór pomiędzy Płaszczem Zręczności a Kilofem przypominał zadanie z matmy bardziej niż powinien, a to nie pomaga zwykłym graczom ocenić, jak dobrze poszło im w fazie gry w alei. Lepiej zarysowana hierarchia przedmiotów (K.W. Miecz > Kilof > Płaszcz Zręczności) ułatwi miarkowanie sukcesu.

SZANSA NA TRAFIENIE KRYTYCZNE 25%  20%

Mroźne Serce

Mroźne Serce wypada gorzej w porównaniu z innymi przedmiotami zapewniającymi pancerz. Chcemy, żeby było ono pierwszą myślą wszystkich graczy, którzy muszą się mierzyć z wieloma bohaterami zadającymi obrażenia fizyczne.

PANCERZ 100 pkt.  110 pkt.

Klinga Burzy

Osłabiamy Klingę Burzy, bo spisuje się odrobinę za dobrze. Na celownik bierzemy jednak obrażenia od ataku, żeby nie odbierać jej niepowtarzalnej użyteczności w formie niebagatelnego spowolnienia.

CAŁKOWITE OBRAŻENIA OD ATAKU 55 pkt.  50 pkt.
NAPRAWIONY BŁĄD EFEKTÓW WIZUALNYCH Już nie można zobaczyć efektu wizualnego naładowania Klingi Burzy we mgle wojny.

Herold

Herold

Zabicie Herolda zabiera trochę za dużo czasu, więc drużyny nie kładą na niego takiego nacisku, jaki kładą na inne cele. Pragniemy, aby nasz mniejszy fioletowy potwór również był darzony miłością, więc chcemy wyrównać wady i zalety związane z pokonaniem go.

Podstawowe statystyki

ZDROWIE 5500 pkt. (8250-16500 pkt. [na poziomach 6-12])  4750 pkt. (7125-14250 pkt. [na poziomach 6-12])

Naprawione błędy

  • Caitlyn już nie zyskuje kolejnego strzału W Głowę, kiedy wydaje polecenie ruchu i ataku w pobliżu celu, który jest jednocześnie pod wpływem Pułapki na Yordle’a i Wystrzel Sieć.
  • Caitlyn już nie może użyć polecenia ruchu i ataku, żeby zaatakować cele pod wpływem Pułapki na Yordle’a i Wystrzel Sieć, gdy działają na nią efekty kontroli tłumu.
  • Braum już nie może przejąć kuli ognia z Ofiarowania Starszemu za pomocą E — Niezłomności i zginąć zamiast sojusznika, którego ochronił.
  • Po użyciu W — Pułapki na Yordle’a i potem Q — Rozjemcy z Piltover podstawowe ataki Caitlyn już nie będą przez chwilę wolniejsze niż powinny.
  • W — Królobójca Sylasa zaczyna teraz się odnawiać, zadaje obrażenia i leczy go, jeśli trafi ten sam cel za pomocą E2 — Uprowadzenia.
  • Sylas nie może użyć E2 — Uprowadzenia i potem Q — Smagnięcia Łańcuchem po użyciu ukradzionej superumiejętności. Stracił tę zdolność w patchu 10.1.
  • Podstawowe ataki Miss Fortune już nie nakładają dodatkowych obrażeń E — Błogosławieństwa Władczyni Przypływów Nami po zużyciu trzech ładunków umiejętności biernej — Miłosnego Klepnięcia.
  • Wskaźnik zasięgu wizji totemów z ulepszonych Reliktowej Tarczy, Widmowego Sierpa, Stalowych Naramienników i Ostrza Złodziejki Czarów teraz wyświetla się poprawnie.
  • E — Świetlista Osobliwość Lux już nie ujawnia obszarów poza swoim zasięgiem.
  • Drapieżnik uzyskany dzięki Prototypowi: Wszechkamień teraz ma poprawny czas odnowienia, niezależnie od tego, kiedy korzystający z tej runy bohater ulepszy buty.
  • Q — Rozstrzygające Uderzenie Garena już nie jest blokowane przez bohaterów osłoniętych tarczą magii.
  • Cassiopeia leczy się teraz o poprawną wartość, gdy używa E — Podwójnego Kła na dużych potworach.
  • Użycie E — Shunpo do zabicia celu już nie sprawia, że Katarina nie reaguje na polecenia przez kilka chwil.
  • Maksymalne obrażenia R — Noxiańskiej Gilotyny Dariusa teraz zawsze wliczają umiejętność bierną — Noxiańską Potęgę, a nie tylko wtedy, gdy ta jest aktywna.
  • Bohaterowie już nie mogą ignorować efektów kontroli tłumu zmuszających do poruszania się (prowokacja, uciekanie, urok), używając namierzalnych czarów przywoływacza (Porażenie, Podpalenie, Wyczerpanie) na celu, który jest poza ich zasięgiem.
  • Użycie E — Kościanego Harpuna już nie sprawia, że Pyke nie reaguje na polecenia przez kilka chwil.
  • Umiejętności wielu różnych bohaterów już nie są widzialne ani słyszalne we mgle wojny, jeśli zostały rzucone poza polem widzenia tych bohaterów.
  • Ukończenie któregokolwiek z zadań przedmiotów dla wspierających i sprzedanie tego przedmiotu, by kupić inny przedmiot dla wspierających, już nie będzie sprawiało, że zadanie tego drugiego przedmiotu zostanie automatycznie ukończone.

Nadchodzące skórki i Barwy

Wraz z tym patchem pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Janna Strażniczka Pustyni, Rengar Strażnik Pustyni i Ryze Strażnik Pustyni

Pogromca Smoków Trundle

Pogromczyni Smoków Diana i Pogromca Smoków Olaf

Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy:

Janna Strażniczka Pustyni

Rengar Strażnik Pustyni

Ryze Strażnik Pustyni

Pogromca Smoków Olaf

Pogromca Smoków Trundle

Pogromczyni Smoków Diana

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej