LoL Patch 9.20 – Szczegółowe zmiany bohaterów w aktualizacji
Reklama
Przed nami kolejna aktualizacja League of Legends. W związku z tym, Riot opublikował szczegółowe zmiany, jakie zostaną wprowadzone.
Reklama
Już wcześniej wiedzieliśmy, które postacie będą wzmocnione, a które doczekają się nerfów. Teraz Riot ujawnia więcej informacji na ten temat.
Mark Yetter, który wielokrotnie informował o zmianach ponownie dał nam dokładną listę tego, nad czym obecnie pracuje studio.
Patch 9.20
Dzięki temu wiemy, że w sumie trzy postacie przejdą naprawdę duże zmiany. Są to Viktor, Shaco i Garen.
Reklama
Nerfy
- Qiyana
- Bazowe obrażenia Q zmienione z 80-160 na 60-160
- Pantheon
- Bazowe obrażenia Q zmienione z 75-235 na 75-216
- Blitzcrank
- Bazowy pancerz zmieniony z 44 na 40
- Pancerz na poziom zmieniony z 4 na 3.5
Buffy
- Ivern
- Zasięg AA zmieniony z 125 (melee) na 475 (zasięgowy)
- Lissandra
- Pancerz zmieniony z 20.216 na 22
- Umiejętność pasywna
- Przelicznik AP zmieniony z 30 na 50%
- (W)
- Przelicznik AP zmieniony z 50 na 70%
- Varus
- AD zmienione z 59 na 61
- Odnowienie many zmienione z 7.34 na 8
- Locket of the Iron Solari
- Tarcza 45-300 zmieniona na 130 – 300 (zależna od poziomu bohatera)
Oprócz tego poznaliśmy zmiany trzech postaci, które zostały szerzej opisane. To bardzo duże zmiany, które podchodzą nawet pod lekkie reworki.
Viktor
- Od teraz superumiejętność Viktora podąża za przeciwnikiem nawet po jego śmierci
- Q
- Skalowanie się tarczy: 8% Max Many + 0.15% AP zmienione na 30 – 115 + 0.15 AP
- W
- Trafienie umiejętnościami spowalnia przeciwników w środku o 20% na jedną sekundę (nie dotyczy R)
- R
- Burza może poruszać się teraz przez ściany
- Częstotliwość uderzeń 2s zmienione na 1s
- Ilość uderzeń 3 zmienione na 6
- Obrażenia od pojedynczego uderzenia 130/210/290 + 85% Ap, zmienione na 65/105/145 + 45% AP
- Prędkość ruchu, zmieniona z 20% na 25
- Minimalnie 200, zmienione na 250. Maksymalnie 300, zmienione na 375
Shaco
- Bazowe AD zmienione z 66 na 63
- AD na poziom zmienione z 3.5 na 3
- Umiejętność pasywna
- Shaco zadaje 10-25 + 0.15 bAD obrażeń od tyłu. Obrażenia mogą uderzyć krytycznie
- E zadaje dodatkowe 15-50 +0.15 AP obrażeń od tyłu.
- Q
- Czas niewidzialności 1.5/2.25/3/3.75/4.5s, zmieniony na 2.5/2.75/3/3.25/3.5s
- Czas odnowienia 16/15.5/14.5/14s, zmieniony na 12/11.5/11/10.5/10s
- Czas odnowienia nie podlega już dłużej redukcji 2.5s za zadanie obrażeń wychodząc z niewidzialności
- Obrażenia 10/20/30/40/50 + 0.4 bAD, zmienione na 25/35/45/55/65 (0.25 bAD)
- Te obrażenia mogą uderzyć krytycznie
- Zadanie obrażeń od tyłu, gwarantuje uderzenie krytyczne 130% obrażeń
- Przelicznik AP usunięty
- W
- Podpala wszystkie cele w otoczeniu
- Obrażenia dla pojedynczego celu 35/50/65/80/95 + 0.2 AP (niezmienione)
- Obrażenia obszarowe 15/20/25/30/35 +0.1 AP
- Nakłada 2 sekundowy fear na potwory
- Miniony mogą poruszać się z maksymalną prędkością 60 jednostek
- Bohaterowie mogą poruszać się z maksymalną prędkością 100 jednostek
- Zadaje 50% obrażeń wieżom
- E
- Od teraz zamiast obrażeń fizycznych zadaje magiczne
- Obrażenia 55/80/105/130/155 + 0.6/0.75/0.9/1.05/1.2 bAD + 0.75 AP, zmienione na 70/95/120/145/170 +0.8 bAD + 0.6 AP
- Obrażenia zwiększone o 0 – 50% zależnie od poziomu zdrowia celu zmienione na 50% dodatkowych obrażeń, gdy przeciwnik posiada 30% zdrowia
- R
- Boxy odpalają się natychmiastowo i podpalają najbliższych wrogów
- Obrażenia zostały zmniejszone
- Obrażenia 200/300/400 +1.0 AP zmienione na 150/225/300 + 0.7 AP
- Obrażenia dla jednego boxa 25/50/75 +0.15 AP (niezmienione)
- Obrażenia obszarowe 10/20/30 + 0.1 AP
- Czas trwania przestraszenia 0.75/1/1.25, zmieniony na 1s
- Boxy odpalają się natychmiastowo i podpalają najbliższych wrogów
Garen
- Prędkość ataku za poziom 2.9%, zmieniona na 3%
- Zdrowie 616.28 + 84.25 za poziom, zmienione na 620 + 84 za poziom
- Pasywka
- Od teraz miniony nie będą mogły przerwać efektu leczenia
- Nie będzie leczyć nas podwójnie poniżej 25/50% maksymalnego zdrowia
- Regeneracja 2/8% maksymalnego zdrowia przez 5 sekund na poziomach 1/11 zmieniona na 1.5 – 10.1% maksymalnego zdrowia przez 5 sekund na poziomach 1 – 18
- Włącza się po 9/4 sekundach bez walki zmienione na włącza się po 7 sekundach bez walki
- Q
- Skaluje się z prędkością ataku oraz zachowuje się podobnie jak atak podstawowy
- W
- Odporność na trafienia 0.33 (max 50), zmieniona na 0.25 (max 30)
- Daje 60% DR oraz wytrwałości na pierwsze 0.75s zmienione na generuje tarczę 10% maksymalnego zdrowia, oraz 60% wytrwałości przez pierwsze 0.75s
- E
- Ilość ciosów 5 – 10, zmienione na 7 + 1 za każde 17% prędkości ataku z przedmiotów oraz poziomu
- Obrażenia na cios 14/18/22/26/30 + 36/40 tAD zmienione na 8/12/16/20/24 + 0-8 bazujące na poziomie bohatera + 32 – 40% tAD
- Zadaje dodatkowe obrażenia pojedynczemu celowi +33%, zmienione na +25%
- Ciosy przed zredukowaniem pancerza 4 zmienione na 6
- Od teraz stackuje się z Conquerorem
- R
- Nie nakłada znacznika
- Daje wizję na celu przez 1s (od teraz nie może zostać anulowane przez stratę wizji)
- Obrażenia 175/350/525 + 28.6/33.3/40% brakującego zdrowia (obrażenia magiczne), zmienione na 150/300/450 +20/25/30% brakującego zdrowia (obrażenia nieuchronne)
Reklama