Lux po reworku dalej ma ogromny problem z hitboxami. Riot rozkłada ręce i obwinia kod
Lux niedawno przeszła zmiany wyglądu umiejętności, nazwane przez społeczność reworkiem wizualnym.
Niektóre postacie w League of Legends mają ewidentne problemy z hitboxami. Zalicza się do nich także Lux, której umiejętność specjalna niekiedy nie oddaje tego, co dzieje się na ekranie.
Riot zmienił efekty wizualne, a gracze wspominają, że dalej jest problem. Mimo nowych, poprawionych grafik, wskaźniki rozmywają się z hitboxami.
Nowy efekt „R” u Lux
Chodzi tutaj o umiejętność specjalną, której efekty wizualne nie pokazują dokładnie tego, co widzi gracz. Trudno to wytłumaczyć, więc najlepiej po prostu pokazać.
Użytkownik Reddita o nicku TheJesusAllegoryLion zrobił małe podsumowanie tego, o co dokładnie chodzi.
W temacie wypowiedziało się sporo graczy, którzy popierają autora i jego uwagi. Co więcej, odpowiedział także pracownik Riotu.
Dowiedzieliśmy się między innymi, że po reworku Riot testował nowe efekty i wskaźnik w grze pokazuje hitbox tak dokładnie, jak jest to możliwe. Niestety, RiotSirhaian przyznaje, że nie jest to spowodowane „VFX”, a samym kodem gry, na który nie ma wpływu.
Zginąłem od „R” Lux tyyyyle razy, więc jak najbardziej rozumiem.
Sprawa prawdopodobnie zostanie przekazana dalej i w kolejnych tygodniach możliwe, że coś się zmieni. Na ten moment nowe animacje nie będą lepiej oddawać hitboxów. Uwagi graczy dotarły jednak do Riotu, co jest chyba najważniejsze.
Kod gry trudno jest zmienić, natomiast być może da się zrobić coś, by umiejętności były pokazywane dokładniej. Spotyka to nie tylko Lux, więc coś w temacie powinno się ruszyć. Raczej nie nastawialibyśmy się jednak na ten rok. Tego typu usprawnienia to kwestia kilku miesięcy prac.