Reklama

Mechanika Irelii, którą powinien znać każdy gracz League of Legends

League of Legends

Reklama

Main Irelii podzielił się mechaniką, którą niedawno odkrył.

Reklama


Na Reddicie pojawił się wątek poruszający temat jednej z mechanik Irelii, o której zapewne nie wszyscy wiedzą.

Dobry sposób na ogrywanie przeciwników jako Irelia?

Jeden z graczy przedstawił innym pewną mechanikę Irelii, która może pomóc w łatwiejszym ogrywaniu przeciwników. Aby ją wykorzystać trzeba znajdować się w pobliżu minionów i potrafić szybko zareagować ze swoim Q.

Hej wszystkim. Onetrickuję Irelię i niedawno odkryłem nową mechanikę. Jest bardzo przydatna i może być używana na linii, jak i podczas walki drużynowej, jeśli ta odbywa się w pobliżu minionów.

Reklama

Polega to na tym, że kiedy Irelia używa Q na stworze i ten umiera zanim ona do niego dotrze, jej Q jest natychmiast resetowane, co oznacza, że można użyć kolejnego Q w połowie doskoku (będąc w animacji pierwszego Q), co anuluje pierwsze Q.

Interesującą rzeczą, którą odkryłem, jest to, że można rzucić R, W, użyć Tiamatu lub recallu będąc w animacji drugiego Q, co pozwala na szybkie zagranie, na które Twój przeciwnik nie będzie mógł zareagować.

Oto film, który nakręciłem, aby lepiej pokazać o co mi chodzi:

Video

Aby zastosować powyższą metodę potrzebny będzie Smite lub Dematerializator Stworów (runa).

ZOBACZ – Którzy bohaterowie idą najczęściej AFK w 10 sezonie League of Legends? Pierwsze miejsce nikogo nie zdziwi

Autor wątku uznał, że z chęcią rozwieje wszelkie wątpliwości i odpowie na wszystkie pytania komentujących.

Wiele osób w komentarzach bardzo chwaliło tę mechanikę, uważając, że wszystkie możliwości anulowania lub nietypowego wykorzystywania animacji są ciekawe i dają sporo satysfakcji, gdy używa się ich w grze.

Pojawili się i tacy, co zapowiedzieli, że kolejne godziny spędzą na practice toolu, aby nauczyć się wspomnianej mechaniki.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej