Reklama

Na Summoner’s Rift pojawią się reklamy, a gracze LoLa nie są z tego zbyt zadowoleni

League of Legends

Reklama

Riot postanowił wykorzystać Summoner’s Rift i umieścić tam reklamy. Opinie graczy są raczej negatywne.

Reklama


To normalne, że przykładowo podczas meczów piłkarskich na stadionie pojawiają się reklamy różnych marek. Podobnie podczas innych wydarzeń sportowych. Teraz nadchodzi to także do League of Legends.

Riot zapowiada pojawianie się bannerów i innych elementów graficznych na Summoner’s Rift, które mają „wzbogacić wizualny aspekt e-sportu”.

Reklamy na Summoner’s Rift

Trzeba jednak powiedzieć, że póki co Riot nie rzuca się na głęboką wodę. Póki co bannery i pozostałe identyfikacje firm będą widoczne tylko na streamach.

Reklama

„Poczynając od letniego splitu, fani oglądający oficjalne transmisje e-sportu League of Legends zobaczą więcej graficznych prezentacji marek związanych z e-sportem bezpośrednio na mapie gry.”

Natomiast społeczność już wskazuje, że kolejne zdanie ujawnia, że to nie wszystko i wręcz pewne jest to, że Riot będzie chciał wyjść poza streamy i wprowadzić bannery także podczas chociażby normalnego SoloQ.

„W przyszłości ligi będą eksperymentować, stosując unikalne rozwiązania pogłębiające więzi naszych partnerów z pełnymi zaangażowana lokalnymi i regionalnymi społecznościami fanowskimi.”

Nie jest to jednak pewne. Kierunek, jaki obiorą twórcy League of Legends w głównej mierze zależy teraz od społeczności. Jeżeli wyrażą sprzeciw w umieszczaniu tego typu elementów w swoich grach, to zapewne Riot ich posłucha – a głównie takie głosy się pojawiają. Inni pytają, w czym to tak naprawdę przeszkadza, więc zdania są dość mocno podzielone.

Więcej tego typu zawartości ma się pojawić jeszcze przed letnim splitem. Nie ujawniono jednak, co to dokładnie będzie.

„Banery Summoner’s Rift wraz z produktami takimi jak Pro View i misje oglądania pozwalają nam tworzyć przeżycia integralnie związane z podstawową grą w League of Legends, które otwierają przed graczami i widzami więcej możliwości udziału w sportowych doświadczeniach. Przed letnim splitem pojawią się kolejne produkty wzbogacające cyfrowe doświadczenie fanów śledzących rozgrywki ze swoich domów.”

Pytanie, co oznaczają dodatkowe produkty i jak zostaną zaimplementowane do League of Legends. Na pewno deweloperzy chcą bardziej zaangażować społeczność i oprócz klasycznych głosowań, czy właśnie nowych bannerów, ma się pojawić coś, co przybliży graczy do rozgrywek esportowych.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama