Nadchodzą ogromne zmiany wież i przedmiotów w League of Legends
Jeden z developerów podzielił się planami Riotu na nadchodzące zmiany turerów.
Niedawno pisaliśmy o tym, że turety mogły się znaleźć także w dżungli, tym razem nowe informacje zapowiadają duże zmiany, jeżeli chodzi o mechanikę wież.
Wieże obecnie są jedną z głównych mechanik w League of Legends. To one stoją na straży linii i wejść do bazy. Nic dziwnego, że zapowiedziane zmiany dość mocno zaniepokoiły społeczność.
Nadchodzą zmiany
Dzisiaj dowiedzieliśmy się już, które postacie mogą spodziewać się zmian w aktualizacji 10.4. Tymczasem developerzy informują o dodatkowych usprawnieniach, jakie nie tylko dotkną przedmiotów, ale także turerów. Riot skupi skupi się na przyśpieszeniu niszczenia wież w górnej i środkowej alei.
Co się zmieni?
Zmienia się ilość otrzymywanego pancerza i odporności na magię. Zamiast tak, jak dotychczas 35, bohaterowie w przypadku zniszczenia opancerzenia wieży otrzymają 40 AR i MR.
Riot zmienia także sposób, w jaki działa redukcja obrażeń.
- Przez pierwsze 5 minut, wieże na midzie i topie otrzymują tylko 50% obrażeń, zmienione na:
- Przez pierwsze 5 minut, wieże (top i mid) otrzymują tylko 50% obrażeń, jeżeli w pobliżu znajduje się więcej niż jeden wrogi bohater.
Dodatkowo otrzymamy również zmiany run i przedmiotów:
- Unflinching – teraz poprawnie zapewnia 10% odporności na spowolnienia, po użyciu czaru przywoływacza
- Cofnięcie zmian tiamat/ravenous/titanic/botrk/motrk na czas testów.
Zmiany pojawiły się na PBE, jeżeli przejdą testy pomyślnie, w tej lub lekko zmienionej formie trafią na oficjalne serwery.