Reklama

Nadchodzą ogromne zmiany wież i przedmiotów w League of Legends

League of Legends

Reklama

Jeden z developerów podzielił się planami Riotu na nadchodzące zmiany turerów.

Reklama


Niedawno pisaliśmy o tym, że turety mogły się znaleźć także w dżungli, tym razem nowe informacje zapowiadają duże zmiany, jeżeli chodzi o mechanikę wież.

Wieże obecnie są jedną z głównych mechanik w League of Legends. To one stoją na straży linii i wejść do bazy. Nic dziwnego, że zapowiedziane zmiany dość mocno zaniepokoiły społeczność.

Nadchodzą zmiany

Dzisiaj dowiedzieliśmy się już, które postacie mogą spodziewać się zmian w aktualizacji 10.4. Tymczasem developerzy informują o dodatkowych usprawnieniach, jakie nie tylko dotkną przedmiotów, ale także turerów. Riot skupi skupi się na przyśpieszeniu niszczenia wież w górnej i środkowej alei.

Reklama

Co się zmieni?

Zmienia się ilość otrzymywanego pancerza i odporności na magię. Zamiast tak, jak dotychczas 35, bohaterowie w przypadku zniszczenia opancerzenia wieży otrzymają 40 AR i MR.

Riot zmienia także sposób, w jaki działa redukcja obrażeń.

  • Przez pierwsze 5 minut, wieże na midzie i topie otrzymują tylko 50% obrażeń, zmienione na:
  • Przez pierwsze 5 minut, wieże (top i mid) otrzymują tylko 50% obrażeń, jeżeli w pobliżu znajduje się więcej niż jeden wrogi bohater.

Dodatkowo otrzymamy również zmiany run i przedmiotów:

  • Unflinching – teraz poprawnie zapewnia 10% odporności na spowolnienia, po użyciu czaru przywoływacza
  • Cofnięcie zmian tiamat/ravenous/titanic/botrk/motrk na czas testów.

Zmiany pojawiły się na PBE, jeżeli przejdą testy pomyślnie, w tej lub lekko zmienionej formie trafią na oficjalne serwery.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama