Obszerne zmiany Karmy trafiły już na serwery testowe League of Legends. Co dokładnie się zmieniło?
Co obejmują zmiany Karmy, które już niedługo trafią na serwery live?
O nadchodzących zmianach Karmy gracze mogli dowiedzieć się już ze wcześniejszych artykułów. Poprawki Riotu wzmocnią pozycję bohaterki na wsparciu, a nieco osłabią na liniach solo takich jak top czy mid.
Teraz poprawki trafiły już na serwery PBE i gracze mogą sami sprawdzić to, jak bardzo zmieni się bohaterka. Lista zmian jest długa i zostały nimi dotknięte prawie wszystkie umiejętności.
Opis i lista zmian Karmy
Przedmioty takie jak na przykład Staff of Flowing Water sprawiły, że walka z Karmą na liniach solo jest znacznie trudniejsza, a sustain i obrażenia, które wnosi do zespołu, sprawiają, że w późniejszych fazach gry praktycznie nie ma sobie równych.
Karma dominuje jednak głównie w profesjonalnych rozgrywkach, w których można doświadczyć zgrania zespołu na bardzo wysokim poziomie. W solo kolejce bohaterka praktycznie nie widzi światła dziennego na topie, więc Riot postanowił coś zmienić. Twórcy chcą sprawić, aby postać była wybierana częściej, wydając poprawki, które trafią na serwery live wraz z aktualizacją 11.16.
Zmiany z serwerów testowych dotknęły zdolności pasywnej oraz Q i E mających zabrać moc bohaterki, kiedy ta znajduje się w rękach profesjonalnych graczy, a jednocześnie jest zbalansowanym wyborem w kolejce solo/duo.
Early game Karmy zostanie znacząco osłabiony, a late game, kiedy postaci uda się już zebrać niezbędne przedmioty, będzie jeszcze silniejszy.
- Gathering Fire (P)
- Redukcja czasu odnowienia superumiejętności zwiększona z 2-5 do 5-7 sekund
- [USUNIĘTO] Podstawowe ataki nie redukują już czasu odnowienia superumiejętności
- Inner Flame (Q)
- Podstawowe obrażenia umiejętności zmniejszone z 90/135/180/225/270 do 70/120/170/220/270
- Czas odnowienia zmieniony z 8/7,5/7/6,5/6 do 9/8/7/6/5 sekund
- Koszt many zmniejszony z 55 do 45
- Inspire (E)
- Podstawowa wartość tarczy zwiększona z 80/120/160/200/240 do 80/125/170/215/260
- Dodatkowa prędkość poruszania się zmieniona z 40/45/50/55/60% na 40% na wszystkich poziomach
- Mantra (R)
- Soulflare (wzmocnione Q): Dodatkowe obrażenia zwiększone z 25/75/125/175 do 40/100/160/220
- Defiance (wzmocnione E): Dodatkowa prędkość poruszania się dla pobliskich sojuszników zmieniona z “równej do głównego celu” na “30% wartości głównego celu”.