w

Oficjalny polski profil LoLa zachęca do łamania regulaminu? Gracze drapią się po głowie

Riot otwarcie w swoich komunikatach informuje, że walczy ze smurfami. Tymczasem na polskim profilu pojawia się promocja właśnie smurfowania.


To jeden z najczęściej krytykowanych wpisów na polskim, oficjalnym profilu League of Legends. Polscy gracze drapią się po głowie widząc promocję czegoś, z czym Riot oficjalnie walczy i czego skutki stara się niwelować.

@Adam

O co konkretnie chodzi? O promocję jednego z wyzwań na Twitchu, konkretnie „10 days challenge”.

Dlaczego graczom coś tutaj nie pasuje?

Wyzwania tego typu były wielokrotnie bardzo mocno krytykowane na Reddicie i choć Riot oficjalnie nie odniósł się do nich, to nigdy też ich nie promował. Na stronie wsparcia można wprost przeczytać, że Riot walczy ze smurfowaniem i próbuje niwelować jego skutki.

„Smerfowanie oznacza utworzenie drugiego konta w celu gry w League of Legends. Nie pochwalamy tego, ponieważ może to zepsuć grę innym graczom, na przykład gdy w kręgu Brązu zostaną zdecydowanie pokonani przez smerfującego gracza. Trudno jest stawić temu czoła w wielkiej skali (…) Intensywnie szukamy sposobów na złagodzenie określonych problemów w trybach opartych na rywalizacji.”

Tymczasem na polskim profilu LoLa pojawia się reklama wyzwania, które w oczywisty sposób stoi w sprzeczności z tym, co Riot pisze na swojej oficjalnej stronie.

Jactroll i Kikis robią kolejny taki challenge i prawdopodobnie kompletnie nie byłoby dyskusji graczy i wiadomości o tym na naszym mailu, gdyby nie promocja na głównym profilu LoLa tak samo na Facebooku, jak i Twitterze.

Wszyscy wiedzą, że takie wyzwania mają miejsce i każdy ocenia je tak, jak chce. Do tej pory wydawało się jednak, że jest to na granicy regulaminu League of Legends, a i nawet nam obrywało się za pisanie o nich. Skoro jednak oficjalny profil nie widzi w tym nic złego, to wydaje się, że problemu nie ma.

„SMURFOWANIE RUJNUJE DOŚWIADCZENIA”

Oczywiście trzeba brać poprawkę na fakt, że profile prowadzone są przez zewnętrzną agencję, która nie musi się orientować w 100% we wszystkich, nawet najmniejszych regułach panujących w LoLu. Gracze zwracają jednak uwagę na fakt, że skoro jednak profil promuje takie wyzwania, to dlaczego nie pisał o tym, gdy robił to Arquel, Gucio, Japczan, Kubon, Overpow, czy Rybson.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends