w

Ogromne zmiany jungli, które mają osłabić ganki. Wszystkie zmiany postaci na patch 10.8 w LoLu

Poznaliśmy już szczegóły dotyczące aktualizacji 10.8. Dowiedzieliśmy się między innymi, jak będą wyglądały nadchodzące zmiany jungli.


Aktualizacja 10.8 zostanie wprowadzona za kilka dni. Według harmonogramu aktualizacji już 15 kwietnia 2020. Zmieni się w niej kilku bohaterów oraz jedna z ról – jungla.

Riot podkreślał kilkukrotnie, że chce zwiększyć przetrwanie na linii dżunglerom i jednocześnie osłabić wpływ ganków na początkowy etap gry. Jak deweloperzy chcą to osiągnąć?

Jungle

  • EXP na dżungli zwiększony o 10% na poziomach powyżej 9
  • Soustain przedmiotów dżunglerskich zwiększa się o 50%, jeżeli poziom zdrowia bohatera spadnie poniżej 30%
  • Współdzielony EXP za likwidację zredukowany o 20% na poziomach 1-6 i o 10% na poziomach 7-8
  • Poziom EXP za solową likwidację zwiększony o 20% na poziomach 1-6 i o 10% na poziomach 7-8

Osłabienia

  • Sett
    • W: Bazowe obrażenia 90-210 >>> 80-180
  • Master Yi
    • R: Prędkość ataku 30-80% >>> 25-65%
  • Aphelios
    • Statystki do lvlowania: 3-18% bonusowej penetracji pancerza >>> 2-12 lethality
    • Q: skalowanie na poziomach 1-9 >>> skalowanie na poziomach 1-13
      • Na poziomie 13 bohatera uzyska tyle samo mocy, co wcześniej na poziomie 9
  • Varus
    • R: Czas odnowienia 110-70s >>> 130-70s
  • Kalista
    • Bazowy pancerz: 23 >>> 21
    • E: Spowolnienie 25-35% >>> 10-42%

Wzmocnienia

  • Urgot
    • Q: Obrażenia 25-205 (0.7tAD) >>> 25-225 (0.8tAD)
    • R: Czas odnowienia 120-70s >>> 100>70s
    • Bugfix E: Teraz prawidłowo otrzymuje prędkość ruchu na dashu
  • Evelynn
    • Q: Obrażenia 25-35 >>> 30-50 (na kolec)
  • Soraka
    • Bazowe punkty many: 375 >>> 425
    • Q: Koszt many 60-80 >>>  45-65
  • Xayah
    • E: Mniejsze obrażenia zadane przez każde kolejne trafione piórko 10% >>> 5%
  • Tristana
    • E: Bonusowe przeliczniki AD 50-130% >>> 50-170%
  • Ashe
    • Q: Prędkość ataku 20-40% >>> 20-60%
  • Ryze
    • HP: 570.48 >>> 575
    • Prędkość ataku: 55.04 >>> 56
    • Q: Prędkość poruszania się po trafieniu 2 run 20-40% >>> 28-44%
  • Orianna
    • W: Przyśpieszenie sojuszników i spowolnienie przeciwników 20-40% >>> 30-50%
    • E: Przelicznik AP 0.4 >>> 0.5

 

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends