Ogromne zmiany teleportu w patchu 10.6, które są jednocześnie nerfem i buffem
Riot Games nadal kombinuje z teleportem, który teoretycznie ma pomóc górnej linii.
O możliwych zmianach teleportu mówiło się od kilku miesięcy. Wtedy jednak Riot nie bardzo chciał słuchać propozycji społeczności, aż w końcu doszedł do wniosku, że jednak warto wprowadzić zmiany tego czaru przywoływacza.
Wczoraj poinformowano ogólnie o zmianach, natomiast dzisiaj wiemy już, na czym będą polegać. Jest to jednocześnie wzmocnienie, jak i osłabienie TP. Dlaczego?
Zmiany teleportu w aktualizacji 10.6
Jak informuje Mark Yetter, zmieni się czas odnowienia, który ma być zależny od poziomu postaci. Bohater po użyciu teleportu otrzyma również premię do prędkości poruszania się.
- CD 360>>>420-240s zależnie od poziomu
- MS 30-45% na 3s zależnie od poziomu
Celem zmian ma być między innymi wzmocnienie górnej alei, która nadal boryka się z problemem małego wpływu na ostateczny wynik meczu. Dzięki zmianom, gracze będą mogli sprawniej poruszać się po całej mapie, szczególnie w dalszej fazie gry.
„Ogólnie powinien to być uff dla górnej alei i nerf dla powracania na linię. Wzmacniamy późniejszą fazę gry, splitpushowanie i flakowanie.”
Zmiany mają też znerfić dłuższe powroty na linię, co ma mieć bezpośrednie przełożenie na MIDa i ADC.
Oprócz tego na czacie powinien się pojawić zmodyfikowany tekst pingowania, który będzie teraz pokazywał przykładowo „Sion TP (level 6)”, by łatwiej można było śledzić TP przez czat.
Riot zaznacza jednocześnie, że są to zmiany testowe i choć znajdą się na serwerze live, to mogą być szybko zmienione bugfixami. Pracownik Riotu wspomina, że będzie się temu bardzo dokładnie przyglądał i w razie czego reagował.