Opis Patcha 10.10 w League of Legends
Szczegółowy opis zmian na patch 10.10 w League of Legends.
Kolejny patch! Kto by się spodziewał!
W tym patchu przyjrzymy się paru starym przyjaciołom, którzy od dłuższego czasu nie radzą sobie najlepiej – Udyrowi, Nidalee i Sivir! Tęskniliśmy za wami! Poza tym zmieniamy kilku akrobatów, którzy balansują na cienkiej linie wyważenia (wskazówka: drzewa, sztylety i klejnoty).
A, no i URF powraca! Na pewno czeka was Ultra Radosna Frajda, więc do zobaczenia w tym trybie!
Patch w skrócie
Zachowanie graczy
W ostatnim tygodniu powiedzieliśmy graczom o naszych krótko- i długoterminowych planach związanych z celowymi zachowaniami psującymi grę. Proponowane przez nas rozwiązania nie biorą na cel graczy, którzy naprawdę mają kiepską grę, ale tych, którzy sami zdecydowali, że nie ma już co grać, więc po prostu trollują innych zamiast starać się z całych sił. Pierwszym z naszych krótkoterminowych planów są zmiany w systemach zgłaszania i kar. Od patcha 10.10 powinniście częściej widywać powiadomienia z systemu natychmiastowego reagowania na szkodliwe zachowania. My w międzyczasie będziemy pracować nad poprawieniem naszych systemów behawioralnych.
Bohaterowie
Annie
Zwiększona redukcja obrażeń E, wzmocniona aura Tibbersa.
Spieszymy do domku naszej babci, trzymając w koszyczku wzmocnienie dla Tibbersa, żeby Annie częściej dawała mu się bawić. Ulepszamy również redukcję obrażeń Płonącej Tarczy, która była w kiepskim stanie po miniaktualizacji Annie z patcha 9.18.
E – Płonąca Tarcza
R – Przywołanie: Tibbers
Diana
Zmniejszone podstawowe zdrowie i obrażenia od ataku.
Diana jest zmorą zarówno przeciętnych, jak i uzdolnionych graczy. Choć Diana ma być agresywna w alei, to ryzyko, jakie wiąże się z taką agresją, nie jest dla niej wystarczająco wysokie.
Podstawowe statystyki
Irelia
Zwiększone podstawowe obrażenia E.
Irelia, bohaterka, którą stale osłabiamy w rękach innych graczy ze względu na rozgrywki profesjonalne, wreszcie wypadła z łask zawodowców. Popychamy ją zatem w dobrym kierunku.
E – Obłędny Duet
Katarina
Zmniejszone skalowanie obrażeń sztyletów umiejętności biernej z mocą umiejętności.
Z kolei nasza druga królowa ostrzy jest w odwrotnej sytuacji i aktualnie radzi sobie za dobrze, więc obniżamy jej skalowanie z mocą umiejętności. Katarina będzie musiała być ostrzejsza niż brzytwa i mieć więcej mocy umiejętności, by masakrować wrogów.
Umiejętność bierna – Chciwość
Kayn
Zmniejszone leczenie Rhaasta z umiejętności biernej.
Choć stan Cienistego Skrytobójcy wydaje się w porządku, Rhaast zanadto skorzystał na ostatnich zmianach, więc osłabiamy użyteczną cechę, którą posiada wyłącznie on.
Umiejętność bierna – Kosa Darkinów
Kled
Dłuższy czas odnowienia Q.
Dłuższy czas odnowienia oznacza, że ten nieustraszony Yordle i jego mniej nieustraszona jaszczurka będą musieli poważnie się zastanowić, zanim postanowią złapać kogoś we wczesnej fazie gry.
Q – Wnyki na Linie
Miss Fortune
Zmniejszona maksymalna dodatkowa prędkość ruchu W.
Zabieramy nieco sprężystości z kroku pirackiej jejmości.
W – Szybki Krok
Maokai
Zmniejszona podstawowa mana. Zwiększony koszt Q.
Maokai jest wielki i silny jak dąb oraz króluje na górnej alei. Osłabiamy go nieco, żeby zdławić jego potencjalną hegemonię w zarodku.
Podstawowe statystyki
Q – Cierniowe Uderzenie
Nidalee
Zwiększone skalowanie obrażeń Q.
Chcemy, żeby nasza łowczyni mogła znowu zapolować, więc (oszczepem) rzucamy jej wzmocnienie, aby jej firmowa umiejętność była lepsza w późnej fazie gry.
Q – Rzut Oszczepem
Sivir
Zwiększone przywrócenie many E.
Wzmacniamy zdolność Sivir do utrzymywania swojej many na wysokim poziomie, żeby zachęcić graczy do opanowania używania Tarczy Magii do perfekcji i częstszego (oby udanego) igrania z wrogami.
E – Tarcza Magii
Soraka
Zwiększone obrażenia podstawowe Q. Zwiększona redukcja kosztu zdrowia W.
Wrogowie Gwiezdnego Dziecka dostaną taki łomot, że zobaczą gwiazdy przed oczami.
Q – Deszcz Gwiazd
W – Astralne Natchnienie
Taric
Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia. Zmniejszone skalowanie dodatkowego pancerza W na wyższych poziomach.
Łączymy wytrzymałość Tarica bardziej z używaniem umiejętności i zmniejszamy defensywne statystyki jego oraz sojusznika, z którym się połączył.
Podstawowe statystyki
W – Bastion
Twisted Fate
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku i pancerz. Zmniejszony koszt many R.
Los chce z TF’em grać w pokera, raz zabiera, raz zabiera. Wkładamy mu w rękaw asa i obniżamy koszt jego superumiejętności celem wyrównania go z kosztami innych, podobnych superumiejętności. Zwiększamy również jego statystyki podstawowe, żeby ułatwić mu farmienie i poprawić jego sytuację w fazie gry w alei.
Podstawowe statystyki
R – Przeznaczenie
Udyr
Zwiększone podstawowe zdrowie, mana, regeneracja many i prędkość ruchu.
Duchowy Wędrowca kroczy samotną ścieżką, a w dodatku ostatnio często plączą mu się nogi. Jak na kogoś, kto kiedyś był jednym z najszybszych bohaterów na piechotę, Udyr przepadł gdzieś w stawce. Zwiększamy jego podstawową prędkość ruchu, żeby mógł zasuwać niczym tygrys i zaokrąglamy parę innych statystyk.
Podstawowe statystyki
Zmiany wyważające w trybie URF
URF powraca w patchu 10.10 14 maja! Zeszłoroczny eksperyment z URF-em dotyczący wyboru bohaterów wyszedł nieźle. Więcej osób grało w ten tryb, co później przełożyło się na wzrost ogólnej liczby graczy na Summoner’s Rift.
Wierzymy, że część tego sukcesu możemy przypisać stałym zmianom wyważającym, wprowadzanym w poszczególnych trybach, więc poniżej przygotowaliśmy więcej modyfikacji, aby mecze były fajne i emocjonujące.
Udanego URF-owania!
Wzmocnienia
Osłabienia
Naprawione błędy / drobne zmiany
- Efekt bierny W – Tarczy Duranda Galio ma teraz nowe efekty wizualne i dźwiękowe.
- Kary za unikanie kolejki teraz poprawnie mierzą czas kary między jednym uniknięciem kolejki a drugim (blokada powinna teraz poprawnie resetować się po 23 godzinach).
- Cień z W – Żywego Cienia i cień z R – Znaku Śmierci Zeda nie będą już umieszczone jeden na drugim, gdy te umiejętności zostaną szybko użyte jedna po drugiej.
- Sett teraz poprawnie kończy animację R – Końca Przedstawienia, jeśli użył tej umiejętności na klonach bohaterów, które zaraz znikną.
- Soraka nie może już uciszyć wrogiego bohatera za pomocą E – Równonocy do czasu jego śmierci i odrodzenia.
- Lissandra teraz poprawnie przemienia Mastera Yi w Zamarzniętego Niewolnika, gdy ten umrze podczas Q – Ciosu Alfa.
- Gdy Kalista używa Teleportacji, nie może już używać ataków podstawowych, cały czas wydając komendę ataku.
- Fiddlesticks nie może już poruszać się, kiedy używa W – Obfitych Żniw, jeśli jego cel stał się niemożliwy do obrania za cel.
- Elise może teraz poprawnie używać E – Wspinaczki na celach takich jak totemy, Wybuchowe Szyszki, Rozkwity Wróżbity itd.
- Użycie W – Wojowniczego Żartownisia Wukonga, gdy wrogi bohater jest w trakcie animacji wzmocnionego ataku podstawowego, już nie sprawia, że ów wróg traci kontrolę nad swoją postacią.
- Klon z R – Halucynacji Shaco teraz poprawnie zadaje 60% obrażeń, jakie zadałby Shaco za pomocą przedmiotów z efektami przy trafieniu.
Nadchodzące skórki i Barwy
Wraz z tym patchem pojawią się następujące skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy: