w

Opis Patcha 10.10 w League of Legends

SORAKA NA TOPIE ZOSTANIE ZNERFIONA

Szczegółowy opis zmian na patch 10.10 w League of Legends.


Kolejny patch! Kto by się spodziewał!

W tym patchu przyjrzymy się paru starym przyjaciołom, którzy od dłuższego czasu nie radzą sobie najlepiej – Udyrowi, Nidalee i Sivir! Tęskniliśmy za wami! Poza tym zmieniamy kilku akrobatów, którzy balansują na cienkiej linie wyważenia (wskazówka: drzewa, sztylety i klejnoty).

A, no i URF powraca! Na pewno czeka was Ultra Radosna Frajda, więc do zobaczenia w tym trybie!

Patch w skrócie

Cybernetyczny Lucian, Cybernetyczny Lucian (Prestiżowa Edycja), Cybernetyczny Pantheon, Cybernetyczna Fiora i Cybernetyczny Ekko będą dostępni 14 maja 2020 r.

Zachowanie graczy

W ostatnim tygodniu powiedzieliśmy graczom o naszych krótko- i długoterminowych planach związanych z celowymi zachowaniami psującymi grę. Proponowane przez nas rozwiązania nie biorą na cel graczy, którzy naprawdę mają kiepską grę, ale tych, którzy sami zdecydowali, że nie ma już co grać, więc po prostu trollują innych zamiast starać się z całych sił. Pierwszym z naszych krótkoterminowych planów są zmiany w systemach zgłaszania i kar. Od patcha 10.10 powinniście częściej widywać powiadomienia z systemu natychmiastowego reagowania na szkodliwe zachowania. My w międzyczasie będziemy pracować nad poprawieniem naszych systemów behawioralnych.

Bohaterowie

Annie

Zwiększona redukcja obrażeń E, wzmocniona aura Tibbersa.

Spieszymy do domku naszej babci, trzymając w koszyczku wzmocnienie dla Tibbersa, żeby Annie częściej dawała mu się bawić. Ulepszamy również redukcję obrażeń Płonącej Tarczy, która była w kiepskim stanie po miniaktualizacji Annie z patcha 9.18.


E – Płonąca Tarcza

REDUKCJA OBRAŻEŃ 10/13/16/19/22%  13/17/21/25/29%

R – Przywołanie: Tibbers

OBRAŻENIA AURY TIBBERSA 10/15/20 pkt. (+0,1 pkt. mocy umiejętności)  20/30/40 pkt. (+0,12 pkt. mocy umiejętności)

Diana

Zmniejszone podstawowe zdrowie i obrażenia od ataku.

Diana jest zmorą zarówno przeciętnych, jak i uzdolnionych graczy. Choć Diana ma być agresywna w alei, to ryzyko, jakie wiąże się z taką agresją, nie jest dla niej wystarczająco wysokie.


Podstawowe statystyki

ZDROWIE 594 pkt.  570 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU 57,04 pkt.  57 pkt.

Irelia

Zwiększone podstawowe obrażenia E.

Irelia, bohaterka, którą stale osłabiamy w rękach innych graczy ze względu na rozgrywki profesjonalne, wreszcie wypadła z łask zawodowców. Popychamy ją zatem w dobrym kierunku.


E – Obłędny Duet

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/110/150/190/230 pkt.  80/125/170/215/260 pkt.

Katarina

Zmniejszone skalowanie obrażeń sztyletów umiejętności biernej z mocą umiejętności.

Z kolei nasza druga królowa ostrzy jest w odwrotnej sytuacji i aktualnie radzi sobie za dobrze, więc obniżamy jej skalowanie z mocą umiejętności. Katarina będzie musiała być ostrzejsza niż brzytwa i mieć więcej mocy umiejętności, by masakrować wrogów.


Umiejętność bierna – Chciwość

SKALOWANIE OBRAŻEŃ SZTYLETÓW 0,55/0,70/0,85/1,0 pkt. mocy umiejętności  0,55/0,66/0,77/0,88 pkt. mocy umiejętności

Kayn

Zmniejszone leczenie Rhaasta z umiejętności biernej.

Choć stan Cienistego Skrytobójcy wydaje się w porządku, Rhaast zanadto skorzystał na ostatnich zmianach, więc osłabiamy użyteczną cechę, którą posiada wyłącznie on.


Umiejętność bierna – Kosa Darkinów

LECZENIE RHAASTA 34,5-43% zadawanych obrażeń (na poziomach 1-18)  30-40% zadawanych obrażeń (na poziomach 1-18)

Kled

Dłuższy czas odnowienia Q.

Dłuższy czas odnowienia oznacza, że ten nieustraszony Yordle i jego mniej nieustraszona jaszczurka będą musieli poważnie się zastanowić, zanim postanowią złapać kogoś we wczesnej fazie gry.


Q – Wnyki na Linie

CZAS ODNOWIENIA 9/8,5/8/7,5/7 sek.  11/10/9/8/7 sek.

Miss Fortune

Zmniejszona maksymalna dodatkowa prędkość ruchu W.

Zabieramy nieco sprężystości z kroku pirackiej jejmości.


W – Szybki Krok

MAKSYMALNA DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 60/70/80/90/100 jedn.  50/60/70/80/90 jedn.

Maokai

Zmniejszona podstawowa mana. Zwiększony koszt Q.

Maokai jest wielki i silny jak dąb oraz króluje na górnej alei. Osłabiamy go nieco, żeby zdławić jego potencjalną hegemonię w zarodku.


Podstawowe statystyki

MANA 377,28 pkt.  375 pkt.

Q – Cierniowe Uderzenie

KOSZT 50 pkt. many  60 pkt. many

Nidalee

Zwiększone skalowanie obrażeń Q.

Chcemy, żeby nasza łowczyni mogła znowu zapolować, więc (oszczepem) rzucamy jej wzmocnienie, aby jej firmowa umiejętność była lepsza w późnej fazie gry.


Q – Rzut Oszczepem

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,4 mocy umiejętności (maksymalnie 1,2 mocy umiejętności)  0,5 mocy umiejętności (maksymalnie 1,5 mocy umiejętności)

Sivir

Zwiększone przywrócenie many E.

Wzmacniamy zdolność Sivir do utrzymywania swojej many na wysokim poziomie, żeby zachęcić graczy do opanowania używania Tarczy Magii do perfekcji i częstszego (oby udanego) igrania z wrogami.


E – Tarcza Magii

PRZYWRÓCENIE MANY 80/95/110/125/140 pkt.  110/120/130/140/150 pkt.

Soraka

Zwiększone obrażenia podstawowe Q. Zwiększona redukcja kosztu zdrowia W.

Wrogowie Gwiezdnego Dziecka dostaną taki łomot, że zobaczą gwiazdy przed oczami.


Q – Deszcz Gwiazd

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 75/110/145/180/215 pkt.  85/120/155/190/225 pkt.

W – Astralne Natchnienie

REDUKCJA KOSZTU ZDROWIA 60/70/80/90/100%  80/85/90/95/100%

Taric

Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia. Zmniejszone skalowanie dodatkowego pancerza W na wyższych poziomach.

Łączymy wytrzymałość Tarica bardziej z używaniem umiejętności i zmniejszamy defensywne statystyki jego oraz sojusznika, z którym się połączył.


Podstawowe statystyki

PRZYROST ZDROWIA 90 pkt.  85 pkt.

W – Bastion

DODATKOWY PANCERZ 10/12,5/15/17,5/20% pancerza Tarica  10/11/12/13/14% pancerza Tarica

Twisted Fate

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku i pancerz. Zmniejszony koszt many R.

Los chce z TF’em grać w pokera, raz zabiera, raz zabiera. Wkładamy mu w rękaw asa i obniżamy koszt jego superumiejętności celem wyrównania go z kosztami innych, podobnych superumiejętności. Zwiększamy również jego statystyki podstawowe, żeby ułatwić mu farmienie i poprawić jego sytuację w fazie gry w alei.


Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU 49,954 pkt.  52 pkt.
PANCERZ 20,542 pkt.  21 pkt.

R – Przeznaczenie

KOSZT 150 pkt. many  100 pkt. many

Udyr

Zwiększone podstawowe zdrowie, mana, regeneracja many i prędkość ruchu.

Duchowy Wędrowca kroczy samotną ścieżką, a w dodatku ostatnio często plączą mu się nogi. Jak na kogoś, kto kiedyś był jednym z najszybszych bohaterów na piechotę, Udyr przepadł gdzieś w stawce. Zwiększamy jego podstawową prędkość ruchu, żeby mógł zasuwać niczym tygrys i zaokrąglamy parę innych statystyk.


Podstawowe statystyki

PRĘDKOŚĆ RUCHU 345 jedn.  350 jedn.
ZDROWIE 593,32 pkt.  594 pkt.
MANA 270,4 pkt.  271 pkt.
REGENERACJA MANY 7,506 pkt.  7,5 pkt.

Zmiany wyważające w trybie URF

URF powraca w patchu 10.10 14 maja! Zeszłoroczny eksperyment z URF-em dotyczący wyboru bohaterów wyszedł nieźle. Więcej osób grało w ten tryb, co później przełożyło się na wzrost ogólnej liczby graczy na Summoner’s Rift.

Wierzymy, że część tego sukcesu możemy przypisać stałym zmianom wyważającym, wprowadzanym w poszczególnych trybach, więc poniżej przygotowaliśmy więcej modyfikacji, aby mecze były fajne i emocjonujące.

Udanego URF-owania!


Wzmocnienia

Ashe Brak zmian  +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Caitlyn Brak zmian  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Diana -5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
Ezreal Brak zmian  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Gangplank Brak zmian  Trzykrotnie zwiększona generacja Srebrnych Węży
Gnar +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
Janna -8% siły tarcz  Brak zmian
Jayce -5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
Jinx Brak zmian  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Karthus -15% zadawanych obrażeń  -10% zadawanych obrażeń
Lucian Brak zmian  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Miss Fortune Brak zmian  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Nidalee -5% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Olaf Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
Pyke -5% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia  +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Rakan -10% siły tarcz  Brak zmian
Ryze +2% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Senna Brak zmian  +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Sett -5% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Sona -5% zadawanych obrażeń, -5% leczenia, -5% siły tarcz  -5% leczenia, -5% siły tarcz
Talon -5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
Vel’Koz -5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
Vi -5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
Xayah -12% zadawanych obrażeń  -10% zadawanych obrażeń

Osłabienia

Alistar +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Annie Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
Corki +10% zadawanych obrażeń  Brak zmian
Elise +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Evelynn +20% zadawanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Illaoi +5% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Ivern -10% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń
Jax -5% zadawanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
Katarina +10% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Leona -3% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  Brak zmian
Maokai -5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
Nami -10% leczenia  +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
Ornn +10% zadawanych obrażeń, -25% otrzymywanych obrażeń  +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
Poppy -5% otrzymywanych obrażeń  Brak zmian
Quinn +15% zadawanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Rammus +15% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń
Rek’Sai +5% zadawanych obrażeń, -20% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Sejuani -10% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń
Shaco -12% zadawanych obrażeń  -12% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń
Sion +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Skarner Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
Sylas -5% otrzymywanych obrażeń  Brak zmian
Udyr +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Urgot +15% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń  +10% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
Vladimir -8% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia  -8% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia
Volibear Bez zmian  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
Wukong -5% zadawanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
Yorick -10% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń
Yuumi -10% zadawanych obrażeń, -25% leczenia  -20% zadawanych obrażeń, -30% leczenia
Zac -15% otrzymywanych obrażeń  -5% otrzymywanych obrażeń

Naprawione błędy / drobne zmiany

  • Efekt bierny W – Tarczy Duranda Galio ma teraz nowe efekty wizualne i dźwiękowe.
  • Kary za unikanie kolejki teraz poprawnie mierzą czas kary między jednym uniknięciem kolejki a drugim (blokada powinna teraz poprawnie resetować się po 23 godzinach).
  • Cień z W – Żywego Cienia i cień z R – Znaku Śmierci Zeda nie będą już umieszczone jeden na drugim, gdy te umiejętności zostaną szybko użyte jedna po drugiej.
  • Sett teraz poprawnie kończy animację R – Końca Przedstawienia, jeśli użył tej umiejętności na klonach bohaterów, które zaraz znikną.
  • Soraka nie może już uciszyć wrogiego bohatera za pomocą E – Równonocy do czasu jego śmierci i odrodzenia.
  • Lissandra teraz poprawnie przemienia Mastera Yi w Zamarzniętego Niewolnika, gdy ten umrze podczas Q – Ciosu Alfa.
  • Gdy Kalista używa Teleportacji, nie może już używać ataków podstawowych, cały czas wydając komendę ataku.
  • Fiddlesticks nie może już poruszać się, kiedy używa W – Obfitych Żniw, jeśli jego cel stał się niemożliwy do obrania za cel.
  • Elise może teraz poprawnie używać E – Wspinaczki na celach takich jak totemy, Wybuchowe Szyszki, Rozkwity Wróżbity itd.
  • Użycie W – Wojowniczego Żartownisia Wukonga, gdy wrogi bohater jest w trakcie animacji wzmocnionego ataku podstawowego, już nie sprawia, że ów wróg traci kontrolę nad swoją postacią.
  • Klon z R – Halucynacji Shaco teraz poprawnie zadaje 60% obrażeń, jakie zadałby Shaco za pomocą przedmiotów z efektami przy trafieniu.

Nadchodzące skórki i Barwy

Wraz z tym patchem pojawią się następujące skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Dołącz
Obserwuj
Więcej z League of Legends