Reklama

Opis Patcha 10.16 w League of Legends

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian i nowości na patch 10.16 w LoLu.

Reklama


Dobra, ten opis będzie długi. Mamy sporą listę niewielkich poprawek, które pozwolą nam dodać nieco blasku przygotowaniom do Mistrzostw! Uważamy, że meta jest aktualnie w dobrym stanie, więc ostrożnie wprowadzamy zmiany i nie rzucamy wyzwania wiatrowi (chociaż Yasuo znajduje się gdzieś na tej liście).

Oznacza to, że wzmocnimy niektórych bohaterów, od strzelców (Miss Fortune, Lucian, Tristana) po dżunglerów (Evelynn, Hecarim, Skarner). Następnie osłabimy tych, którzy zbyt często pojawiają się w grach (Karma, Syndra, Volibear), by otworzyć drogę wyborom kontrującym i dać ich przeciwnikom więcej okazji do odwetu.

Doprowadzamy również do ładu paru bohaterów, nadając im bardziej spójne tożsamości i wzmacniając ich mocne strony. Sprawiamy też, że umiejętności innych bohaterów nabiorą przejrzystości.

Reklama

Na koniec mamy drobną uwagę. W najbliższej przyszłości nasz zespół deweloperski odpoczywa od komputerów (link do artykułu po angielsku). Dla League oznacza to, że patch 10.16 potrwa dwukrotnie dłużej niż zwykły patch i tym samym pominiemy patch 10.17. Mimo to planujemy wprowadzić zmiany wyważające mniej więcej wtedy, kiedy pojawiłby się patch 10.17, więc bądźcie czujni! 10.18 będzie kolejnym pełnym patchem!

Zatem czym prędzej czytajcie o nowościach, bo gdy już skończycie, będziecie w pełni gotowi, by stawić czoła 3. rankingowemu splitowi tego sezonu, stulecia, itp, itd.

Patch w skrócie

Riven Duchowego Rozkwitu, Cassiopeia Duchowego Rozkwitu, Ahri Duchowego Rozkwitu, Kindred Duchowego Rozkwitu i Yone Duchowego Rozkwitu będą dostępni 6 sierpnia 2020 r.

Rozpoczyna się 3. split rankingowy na Summoner’s Rift!

9 sierpnia o 23:59 czasu lokalnego rozpocznie się trzeci i ostatni split rankingowy tego sezonu. Tym razem przygotowaliśmy dla was coś specjalnego. Poza dotychczasowymi nagrodami przyznamy losową kapsułę Patronów z 1. serii każdemu, kto zdobędzie 750 punktów splitu.

Bohaterowie

nowość

Yone

Wiecznie Żywy

Yone sięga po swoje miecze w patchu 10.16.

Portrety Yone w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!

Akali

Zwiększone obrażenia podstawowe Q. Zmieniony rodzaj obrażeń zadawanych z E.

W profesjonalnych rozgrywkach Akali ukrywała się w cieniu, więc pomagamy jej trafić w cel (shurikenem) i wbić się z powrotem do gier na wszystkich poziomach, zwiększając jej obrażenia we wczesnej fazie gry. Upraszczamy również rodzaj obrażeń, jaki zadają jej umiejętności, by mogła łatwiej dobierać przedmioty i zadawać więcej obrażeń wrogom, którzy nie kupują przedmiotów obronnych.

Q – Technika Pięciu Cięć

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 30/55/80/105/130 pkt.  35/60/85/110/135 pkt.

E – Salto Shurikena

RODZAJ OBRAŻEŃ Fizyczne  Magiczne

Ashe

Zmniejszona dodatkowa prędkość ataku Q na wyższych poziomach.

Częściowo wycofujemy wzmocnienia skalowania, które Ashe otrzymała w patchu 10.8. Chcemy zrobić miejsce innym strzelcom – tym słabszym i mniej przydatnym we wczesnej fazie gry – by w późniejszych starciach z nią mieli większe szanse.

Q – Skupienie Tropicielki

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 20/30/40/50/60%  20/25/30/35/40%

Bard

Zmniejszone podstawowe zdrowie. Zmniejszone maksymalne leczenie W.

Bard stał się coraz bardziej widoczny, szczególnie na profesjonalnym poziomie, dlatego nieco zmniejszamy jego moc we wczesnej fazie gry. Mamy nadzieję, że otworzy to drogę większej liczbie wyborów kontrujących i stworzy możliwości wywierania na nim presji w alei.


Podstawowe statystyki

ZDROWIE 575 pkt.  560 pkt.

W – Ołtarz Opiekuna

MAKSYMALNE LECZENIE 70/110/150/190/230 pkt.  55/95/135/175/215 pkt.

Evelynn

Krótszy czas odnowienia Q. Trafienie potwora nie skraca już czasu odnowienia Q o 50%.

Wbijamy trochę mocy w Q Evelynn, by mogła urzekać przeciwników w dżungli i bójkach we wczesnej fazie gry. Zauważyliśmy też, że skracanie czasu odnowienia jej Q było źródłem nieporozumień i irytacji graczy, więc pozbyliśmy się tego aspektu umiejętności, aby rozgrywka była bardziej przejrzysta.

Q – Kolec Nienawiści

CZAS ODNOWIENIA 8 sek.  4 sek.
usuniętoKONIEC NIENAWIŚCI Trafienie potwora nie skraca już czasu odnowienia Kolca Nienawiści o 50%.

Fiora

Skrócony czas odnowienia Q, zmniejszone skrócenie czasu odnowienia po trafieniu Q.

Przygotowując się na ważne rozgrywki, dostrzegliśmy brak skalujących się zwadźców, którzy mogliby wywierać presję w bocznych alejach. Z tego powodu chcemy się upewnić, że Fiora będzie w szczytowej formie i zaoferuje drużynom więcej strategicznych możliwości. Pomagamy jej uderzać szybko, uderzać zwinnie we wczesnych walkach i zwiększamy jej mobilność, aby ułatwić dywersję. Jednak musimy też wyważyć zmiany fechmistrzyni, dlatego lekko osłabiamy jej skrócenie czasu odnowienia przy trafieniu Q.

Q – Wypad

CZAS ODNOWIENIA 16/14/12/10/8 sek.  13/11,25/9,5/7,75/6 sek.
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA PRZY TRAFIENIU 60% (trafienie wroga skraca czas odnowienia o 6,4/5,6/4,8/4/3,2 sek.)  50% (trafienie wroga skraca czas odnowienia o 6,5/5,63/4,75/3,9/3 sek.)

Hecarim

Zwiększona narastająca dodatkowa prędkość ruchu E.

Jeździec poruszał się kłusem, więc galopem zwiększamy potencjał jego ganków i inicjacji. Weźcie pod uwagę, że dzięki umiejętności biernej ta dodatkowa prędkość ruchu zapewni znacznie więcej obrażeń.

E – Niszczycielska Szarża

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 25-75% (przez pierwsze 3 sekundy, maksymalna wartość w 4. sekundzie)  25-100% (przez pierwsze 3 sekundy, maksymalna wartość w 4. sekundzie)

Jax

Krótszy czas odnowienia E.

Teraz pora na Jaxa! Podobnie jak w przypadku Fiory, mamy nadzieję, że Mistrz Broni wróci na scenę jako przystępniejszy wybór kontrujący… z większą liczbą kontrataków. Z częściej dostępnym E będzie miał więcej okazji do popisu w walkach.

E – Kontratak

CZAS ODNOWIENIA 16/14/12/10/8 sek.  14/12,5/11/9,5/8 sek.

Jhin

Zwiększone obrażenia krytyczne 4. strzału umiejętności biernej przeciwko budowlom.

Popisy Jhina pozostawiały trochę do życzenia, szczególnie w przypadku tańczenia z wieżami. W patchu 6.4 nałożyliśmy mu limit na obrażenia krytyczne zadawane budowlom. Teraz znosimy go, by Jhin mógł efektywniej sobie z nimi radzić. Nie chcemy, żeby zostawał w tyle względem swoich kolegów po fachu, którzy mają dostęp do umiejętności zadających obrażenia wieżom.

Umiejętność bierna – Szept

OBRAŻENIA 4. STRZAŁU PRZECIWKO BUDOWLOM 1,2 pkt. całkowitych obrażeń od ataku  1,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku (zadaje teraz tyle samo obrażeń, co zwykłe trafienie krytyczne)

Jinx

Zdjęty limit dodatkowych obrażeń R.

Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że limit obrażeń zadawanych przez R Jinx dotyczył bohaterów zamiast potworów, co negatywnie wpływało na jej moc przeciwko wrogom mającym dużo pkt. zdrowia. Zdejmujemy limit dotyczący wszystkich celów, by upewnić się, że jej rakieta będzie zadawała supermegaśmiercionośne obrażenia!

R – SuperMegaRakieta Śmierci!

NAPRAWIONY BŁĄD LIMITU DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 375 pkt. obrażeń przeciwko głównemu celowi będącemu bohaterem  Teraz bez limitu przeciwko wszystkim celom

Karma

Q ma teraz stały koszt i dłuższy czas odnowienia.

Karma na wielu pozycjach nadal jest silną i elastyczną bohaterką, która zwykle pozostaje bezpieczna i ma zbyt dużo kontroli. Zmniejszamy jej moc w solowej alei, osłabiając umiejętność kluczową dla niej przy czyszczeniu fal.

Q – Wewnętrzny Płomień

KOSZT 50/55/60/65/70 pkt. many  65 pkt. many
CZAS ODNOWIENIA 7/6,5/6/5,5/5 sek.  9/8,5/8/7,5/7 sek.

Karthus

Zmniejszone skalowanie obrażeń Q.

Zauważyliśmy, że zwiększyła się liczba graczy Karthusa i współczynnik zwycięstw tego bohatera, przez co cofamy jedno z mocniejszych wzmocnień z patcha 10.14, które tchnęło w niego więcej życia, niż się spodziewaliśmy.

Q – Zrównanie z Ziemią

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,35 pkt. mocy umiejętności  0,3 pkt. mocy umiejętności

Kha’Zix

Zmniejszone dodatkowe obrażenia Q zadawane odizolowanym celom.

Robal pożarł, robal się przyzwyczaił. Ze względu na kilka ostatnich patchów i niedawne wzmocnienie Kha’Zix wypełznął przed szereg uzdolnionych graczy, więc delikatnie pociągamy w dół za dźwignię, którą podnieśliśmy do góry w patchu 10.14, by znaleźć zadowalający wszystkich złoty środek.

Q – Zakosztuj Ich Strachu

DODATKOWE OBRAŻENIA ZADAWANE ODIZOLOWANYM CELOM 120%  110%

Lucian

Zwiększone obrażenia Q. Zwiększona liczba pocisków wystrzelonych z R.

Lucian od dłuższego czasu jest poza metą i nawet we wczesnych fazach gry przegrywa z będącymi w niej aktualnie bohaterami, którzy mają większy zasięg od niego. Stawiamy go z powrotem na ścieżce zemsty, zwiększając jego moc.

Q – Przebijające Światło

OBRAŻENIA 85/120/155/190/225 pkt.  95/130/165/200/235 pkt.

R – Rzeź

WYSTRZELONE POCISKI 20/25/30  22/28/34

Miss Fortune

Zwiększone obrażenia podstawowe od ataku.

Piracka dama znajdowała się dotychczas w dość niefortunnym położeniu, ale sprawiamy, by los się do niej uśmiechnął. Traktujemy ją lekkim miłosnym klepnięciem i upewniamy się, że pozostanie znaczącym strzelcem we wczesnej fazie gry.


Podstawowe statystyki

OBRAŻENIA OD ATAKU 50 pkt.  52 pkt.

Morgana

Krótszy czas odnowienia Q.

Dolna aleja wypełniła się wytrzymałymi wspierającymi, którzy mogą szturmować wieże dzięki ich umiejętnościom kontroli tłumu, dlatego pomagamy Morganie zrzucić kajdany i pokazać swój potencjał w roli obiecującej kontry.

Q – Mroczne Uwiązanie

CZAS ODNOWIENIA 11 sek.  10 sek.

Nautilus

Zmniejszona wytrzymałość tarczy W.

Nautilus zakotwiczył się w dolnej alei w grach profesjonalnych, dlatego obniżamy jego wytrzymałość na nękanie i skuteczność pójścia na całość we wczesnej fazie gry.

W – Gniew Tytana

WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 60/70/80/90/100 pkt.  45/55/65/75/85 pkt.

Neeko

Zwiększone obrażenia Q. Zwiększone obrażenia rozkwitu.

Wzmacniamy nieco możliwości wymiany i czyszczenia fal Neeko przeciwko innym czołowym środkowym. Uważamy, że dzięki temu pokaże, kim tak naprawdę jest – no wiecie, nie będzie się w nikogo przemieniała.

Q – Kwitnący Wybuch

OBRAŻENIA 70/115/160/205/250 pkt.  80/125/170/215/260 pkt.
OBRAŻENIA ROZKWITU 35/55/75/95/115 pkt.  40/60/80/100/120 pkt.

Nocturne

Wydłużony czas odnowienia umiejętności biernej. Większe skrócenie czasu odnowienia umiejęności biernej po trafieniu wrogich bohaterów lub potworów.

Nocturne w grach na przeciętnym poziomie ścina środkowych w zastraszającym tempie. Zmniejszamy jego potencjał odpychania fali i utrzymywania się w alei, nadal pozwalając mu z podobną siłą działać w dżungli.

Umiejętność bierna – Ostrza Cieni

CZAS ODNOWIENIA 10 sek.  14 sek.
SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA PRZY TRAFIENIU Podstawowe ataki wymierzane we wrogich bohaterów i potwory skracają czas odnowienia Ostrzy Cieni o 2 sek.  Podstawowe ataki wymierzane we wrogich bohaterów i potwory skracają czas odnowienia Ostrzy Cieni o 3 sek.

Rakan

Zwiększona dodatkowa prędkość ruchu R.

Rakan może i pokazuje swoje ruchy, ale nadal musi trochę przyspieszyć. Zwiększamy jego prędkość, by mógł sponiewierać wrogów jako jeden z najlepszych inicjujących wspierających.

R – Lotność

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 50%  75%

Sett

Zmniejszone obrażenia podstawowe W na wyższych poziomach. Zmniejszone obrażenia podstawowe E na wyższych poziomach.

Osłabiamy nieco graczy Setta, którzy polegają na jego podstawowych statystykach i kupują przedmioty dla obrońców, przechodząc przez mecze jak czołg.

W – Sierpowy

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/105/130/155/180 pkt.  80/100/120/140/160 pkt.

E – Rozbijacz Twarzy

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50/80/110/140/170 pkt.  50/70/90/110/130 pkt.

Skarner

Zwiększone skalowanie obrażeń Q, zmniejszony koszt.

Pomimo ostatnich wzmocnień w patchu 10.15 Skarner nadal wydaje się hibernować. Przygotowaliśmy kolejne zmiany, żeby jego żądło… bardziej żądliło?

Q – Kryształowe Cięcie

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,15 pkt. obrażeń od ataku  0,20 pkt. obrażeń od ataku
KOSZT 15 pkt. many  10 pkt. many

Syndra

Zmniejszone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach.

Kontynuujemy wyważanie siły Syndry ze względu na to, że nadal jest wyborem dominującym w grach profesjonalnych. Tym razem mamy na celu osłabienie jej agresji w alei, szczególnie we wczesnej i środkowej fazie gry.

Q – Mroczna Kula

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/110/150/190/230 pkt.  70/105/140/175/210 pkt.

Tristana

E zadaje teraz 1% więcej obrażeń za każde 3% szansy na trafienie krytyczne.

Tristana była dość nieznaczącą bohaterką od czasu ostatnich osłabień wycelowanych w jej zasięg we wczesnej fazie gry. Zmiany te nie dotknęły jednak środkowej alei, gdzie nadal mogła przesadnie znęcać się nad niektórymi przeciwnikami. Chcemy, żeby była grywalnym strzelcem, dlatego wzmacniamy jej skuteczność w dolnej alei w sytuacji, gdy sięgnie po zestaw przedmiotów skupiony wokół obrażeń krytycznych.

E – Ładunek Wybuchowy

nowośćCZAS NA BUM! E zadaje teraz 1% więcej obrażeń za każde 3% szansy na trafienie krytyczne (maksymalnie 33,3% dodatkowych obrażeń).

Veigar

Zwiększona podstawowa odporność na magię.

Wzmacniamy tego małego Yordla, by opanował środkową aleję. W tym celu zwiększamy tylko jego odporność na magię, ponieważ jest już dość silny w dolnej alei.


Podstawowe statystyki

ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 30 pkt.  32 pkt.

Volibear

Zmniejszona dodatkowa prędkość ruchu Q.

Volibear jest rzadkim przypadkiem, który nieustannie sieje burzę pośród przeciętnych i profesjonalnych graczy. Zmniejszamy jego mobilność i skalowanie w późnej fazie gry.

Q – Grzmiące Uderzenie

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 15/20/25/30/35%  10/14/18/22/26% (nadal podwaja się podczas poruszania w stronę widocznego wrogiego bohatera)

Yasuo

Zwiększona podstawowa odporność na magię. Zwiększone obrażenia podstawowe R na wyższych poziomach.

Ostrożnie wzmacniamy Yasuo, żeby był silniejszy w środkowej alei i grach profesjonalnych. Podobnie jak w przypadku Veigara, dajemy mu nieco więcej swobody w środkowej alei, gdzie znajduje się najwięcej bohaterów zadających obrażenia magiczne. Zwiększamy również obrażenia jego superumiejętności, by skoordynowane drużynowe zagrania przynosiły efekty.


Podstawowe statystyki

ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ 30 pkt.  32 pkt.

R – Ostatnie Tchnienie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 200/300/400 pkt.  200/350/500 pkt.

Ziggs

Dodatkowe obrażenia umiejętności biernej mają teraz stałą wartość. Zwiększone maksymalne obrażenia umiejętności biernej przeciwko budowlom.

Zwiększamy wybuchowy potencjał tego bombowego świra, by lepiej radził sobie z wrogimi budowlami i, co ważniejsze, wprowadzamy do mety kolejnego dalekosiężnego maga.

Umiejętność bierna – Krótki Lont

SKALOWANIE DODATKOWYCH OBRAŻEŃ 0,3/0,4/0,5 pkt. mocy umiejętności (na poziomach 1/7/13)  0,5 pkt. mocy umiejętności
MNOŻNIK OBRAŻEN ZADAWANYCH BUDOWLOM 2 x moc umiejętności  2,5 x moc umiejętności

Runy

Płaszcz Nimbu

Płaszcz Nimbu stał się popularnym wyborem zarówno wśród dżunglerów, jak i prowadzących. Jednocześnie jest ofensywnym i defensywnym narzędziem, na którym można polegać. Zmniejszamy jego siłę, głównie ze względu na Porażenie i Hexbłysk, żeby nie był aż tak wszechobecnym wyborem.

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 15/25/35% (czas odnowienia czaru przywoławcza 0/100/250 sek.)  10/20/30% (czas odnowienia czaru przywoławcza 0/100/250 sek.)

Clash Ionii

Rekrutacja na Clash Ionii rozpoczęta! Sprawdźcie zakładkę Clash w kliencie, żeby poznać godziny rozpoczęcia i inne szczegóły!

Zmiany wyważające Nexus Blitz

Zmiany w dżungli w patchu 10.16

PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU STRAŻNIKA DŻUNGLI 90 pkt.  80 pkt.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU STRAŻNIKA DŻUNGLI 5 pkt.  6 pkt.
O DWA ROZMIARY ZA MAŁY Rozmiar i siła Strażnika Dżungli przestaną się zwiększać po 40 sekundach walki.
PRZYJACIÓŁ TRZYMAJ BLISKO, ALE WROGÓW JESZCZE BLIŻEJ Potwory w dżungli zadają mniej obrażeń graczom z niskim poziomem zdrowia, a ich obrażenia od ataku zostały zwiększone o 20%.

Zmiany w wydarzeniach w patchu 10.16

DEATHMATCH URF Bohaterowie w Deathmatchu URF otrzymują teraz Głębokie Rany od razu, gdy rozpocznie się podpalenie.
BARDLE ROYALE Stwory nie pojawiają się już podczas Bardle Royale. Stwory poza okręgiem znajdą się pod efektem Inercji.
PCHAJ WÓZ Tryb Atakuj/Broń nie będzie już kończył się w momencie rozpoczęcia Nagłej Śmierci. Zamiast tego wozy otrzymają dodatkową prędkość ruchu i nie będą mogły zostać zablokowane przez obrońców. Czas przed pojawieniem się Nagłej Śmierci został skrócony do 75 sekund.
TEST OBRAŻEŃ Kukła treningowa pojawia się teraz w większej liczbie miejsc.
KASIASTY TEEMO I KASIASTY VEIGAR Odporność na magię zwiększona do 100 pkt. (zyskuje 25 pkt. dodatkowego pancerza i odporności na magię, gdy pojawia się jako 3. lub 4. wydarzenie).

Zmiany w nagrodach w patchu 10.16

OCEANICZNA DUSZA Wartości regeneracji Oceanicznej Duszy zostały zmniejszone o 25%.
MINIMALNE OBRAŻENIA SZOKU STATIKKA PRZECIWKO STWOROM 50% maksymalnego zdrowia celu  35% maksymalnego zdrowia celu

Zmiany na mapie w patchu 10.16

KATAPULTA BOHATERÓW Bohaterowie, którzy doskoczą do ściany pod neutralnymi żabimi działami, zostaną automatycznie wystrzeleni z działa. Jednostki znajdujące się w pobliżu zostaną odrzucone.
OBSZAR UJAWNIANY PRZEZ TOTEM Totemy umieszczone w środkowych zaroślach w górnej alei odkryją większy obszar.

Wzmocnienia w patchu 10.16

Azir Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
Ezreal Brak zmian  -3% otrzymywanych obrażeń
Kog’Maw -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń  -8% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
LeBlanc -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Lee Sin Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
Riven Brak zmian  -5% otrzymywanych obrażeń
Taric -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
Thresh +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń  +5% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń

Osłabienia w patchu 10.16

Darius -5% zadawanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +3% otrzymywanych obrażeń
Illaoi -5% zadawanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
Jhin Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
Leona Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
Neeko -5% otrzymywanych obrażeń  -3% otrzymywanych obrażeń
Urgot Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń
Zyra Brak zmian  -5% zadawanych obrażeń

Naprawione błędy w patchu 10.16

  • Gracze nie będą już dalej palić się po zakończeniu ich rundy w Walce o Nagrodę.
  • Aurelion Sol nie będzie już zatrzymywał dodatkowych gwiazd, jeśli przetrwa ostatnią rundę Deathmatchu URF.
  • Przedmioty do dżungli przyznają teraz regenerację many w całej dżungli, włącznie z okolicami Czerwonego Wzmocnienia i dżunglą pomiędzy alejami.
  • Herold Najemnik nie powinien już czasami pozostawać na stałe pod efektem Inercji, gdy zostanie przyzwany podczas Walki o Nagrodę.
  • Zaklęcia włączane będą wyłączane, gdy gracz obserwuje Walkę o Nagrodę lub wskakuje do Sań Bitewnych.
  • Hexbłysk będzie teraz odświeżany jako Błysk po zakończeniu rundy Deathmatchu URF.
  • Strażnik Dżungli nie będzie już czasami dwukrotnie odradzał się po śmierci.
  • Gnar nie będzie już mógł użyć W – Hipersiły i R – GNARA! w postaci Mini po wskoczeniu do Sań Bitewnych.

Beta testy DX11

Zaczynamy rozsyłać zaproszenia do beta testów obsługi DX11 w League! Udajcie się do naszego pełnego artykułu, by dowiedzieć się, jak wziąć udział w testach.

Naprawione błędy / drobne zmiany

  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który sprawiał, że dolna linijka czatu mogła być niewidoczna w zależności od położenia okna rozmowy.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który sprawiał, że opisy przedmiotów w zestawach przedmiotów nie zawsze się wyświetlały.
  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który sprawiał, że okienko „Nie udało się pobrać ustawień” pojawiało się częściej niż powinno.
  • KLIENT LEAGUE: Ładowanie rzadziej używanych sekcji klienta jest teraz odkładane do momentu ich kliknięcia, dzięki czemu czas uruchamiania klienta jest krótszy.
  • Zasięgi ataku stworów oblężniczych Chaosu i Porządku zostały wyrównane.
  • Gdy Kennen zostanie zabity przez R – Halucynację Shaco tuż po użyciu E – Prędkości Błyskawicy, jego E nie zostanie już zamienione na E2 – Prędkość Błyskawicy (które anuluje umiejętność).
  • R – Chmara Kruków Fiddlesticksa nie będzie już zadawała pełnych obrażeń, gdy Fiddlesticks umrze zaraz po mignięciu w wybrane miejsce.
  • Shen nie może już kupić przedmiotów, użyć R – Wsparcia i cofnąć zakupów przed zakończeniem rzucania umiejętności.
  • Atak Dariusa wzmocniony przez W – Okaleczający Cios teraz poprawnie zadaje obrażenia bohaterom mającym na sobie Tarczę Magii.
  • Kombinacja Q – Arktycznego Natarcia i podstawowego ataku Sejuani teraz poprawnie aktywuje Elektryzację.
  • Animacje chodu i biegu Lillii nie będą już zapętlać się przy wprowadzeniu poleceń ruchu.
  • Podstawowy atak Blitzcranka po użyciu Q – Rakietowego Chwytu i podstawowy atak Amumu po użyciu Q – Rzutu Bandażem teraz poprawnie przyznają ładunek Zdobywcy, Elektryzacji i Pędu Fazowego.
  • Efekty wizualne Cybernetycznego Ezreala są teraz poprawnie widoczne w trybie obserwatora.
  • Trafienie wrogiego bohatera R – Smoczym Atakiem Shyvany, gdy efekt W – Wypalenia jest aktywny, teraz poprawnie przyzna dwa ładunki Zdobywcy.
  • Podstawowe ataki Rek’Sai wzmocnione przez Q – Gniew Królowej nie zachowują się już dziwnie przy atakowaniu wrogów na krótko po użyciu R – Pośpiechu Pustki.
  • Efekt dźwiękowy umiejętności biernej – Zwinnych Kroków Sivir został przywrócony dla podstawowej Sivir i wszystkich skórek.
  • Efekt dźwiękowy odnowienia umiejętności biernej – Grasowania Nidalee Zwiastunki Brzasku został przywrócony.
  • Ukończenie zadania Łowy Rozpoczęte! Kha’Zixa i Rengara teraz poprawnie odtworzy właściwe efekty dźwiękowe przy korzystaniu ze wszystkich skórek.
  • Wszystkie skórki będą odtwarzały efekty dźwiękowe bezczynności, korzystając z podstawowych elementów.

Nadchodzące skórki i Barwy

Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej