Opis Patcha 10.22 w League of Legends
Szczegóły zmian i nowości na patch 10.22 w LoLu.
I oto nadchodzi! Ostatni lekki patch przed przejściem na cięższe klimaty przedsezonowych zmian! Wyluzujcie, załączcie sobie jakąś dobrą nutę (w końcu pojawiła się wśród nas nowa gwiazda) – wiecie, jak to leci.
Zacznijmy od tego, że tym razem to my najechaliśmy Naród Ognia i wprowadziliśmy pewne zmiany (ale niczego nie zrównaliśmy z ziemią). Nowe rządy powinny działać na korzyść naszych ulubionych płomiennych przyjaciół (Annie i Branda). Liczymy na to, że ich umiejętności będą teraz bardziej intuicyjne, a oni sami powinni zyskać nieco elastyczności w obrębie swoich ról i odrobinę dodatkowych sił. Zajęliśmy się też przejrzystością kilku innych bohaterów (Amumu, Jinx, Galio), a na koniec podsumowaliśmy to zwyczajowymi zmianami wyważenia: podkręcamy porzuconych i zapomnianych bohaterów, takich jak Sejuani czy LeBlanc, a tym przytłaczającym, jak chociażby Samira czy Karthus, podcinamy skrzydełka.
Ze spraw papierkowych zostało do powiedzenia jeszcze jedno: ukończyliśmy nasze testowe zmiany dotyczące dobierania przeciwników. Teraz wszyscy gracze w kolejkach rankingowych będą częściej umieszczani w grupie z innymi graczami o podobnej dywizji. Dzięki temu mecze powinny być bardziej ujednolicone pod względem pozycji w rankingu.
I to tyle! Mamy nadzieję, że reszta października przyniesie wam więcej cukierków niż psikusów. Widzimy się następnym razem.
Patch w skrócie
Bohaterowie
Amumu
R od teraz ogłusza wrogów.
Poprawiamy przejrzystość superumiejętności Amumu, dzięki czemu jego moc powinna nieco podskoczyć.
R – Klątwa Smutnej Mumii
Annie
E od teraz zapewnia tarczę zamiast redukcji obrażeń. Tarczę można teraz rzucić na sojuszniczych bohaterów. Zaktualizowano animację tarczy. Zwiększono koszt i zasięg. Przywołany Tibbers zawsze ma na sobie tarczę.
Dajemy Annie więcej możliwości korzystania z jej tarczy, przy czym osłona ta nadal pozostaje prostym i intuicyjnym narzędziem obronnym, kiedy Annie po prostu ma ochotę grać sama.
E – Płonąca Tarcza
Ashe
Liczba strzał z W teraz zwiększa się wraz z poziomem umiejętności.
Dodajemy więcej satysfakcji i eksperymentalnej różnorodności do jej głównej umiejętności. Od teraz praca i wyższy poziom popłacają jeszcze bardziej.
W – Salwa
Brand
Zmniejszone bierne obrażenia od wybuchu. Płomień z E teraz zawsze rozprzestrzenia się na pobliskich wrogów. Zwiększono promień rozprzestrzeniania się płomienia. Wskaźnik teraz wskazuje promień, w którym rozprzestrzenia się płomień. Kula ognia z R może teraz odbić się z powrotem do Branda. Zaktualizowano priorytet celów podczas odbijania.
Legendy głoszą, że dawno, dawno temu Brand był środkowym. W naszych czasach znalazł on jednak własny kąt w roli wspierającego. Żeby dorzucić mu trochę do pieca, podkręcamy jego ofensywę w celu zachęcenia go do bardziej agresywnego stylu gry. Ponadto ograniczyliśmy obrażenia procentowe, na których zwykle polega Brand w roli wspierającego, żeby wyrównać jego ogólną siłę. W rezultacie bohater ten powinien być w stanie wkroczyć ze swoimi płomieniami na środkową aleję bez przekraczania granic obecnej roli wspierającego.
Umiejętność bierna – Płomień
E – Pożoga
R – Piroklazm
Galio
E ma teraz minimalny dystans doskoku.
Zmiana spójności, która ma zapewnić, aby gracze nie „doskakiwali” w miejscu przez przypadek, jednocześnie zwiększając ilość możliwości uniknięcia doskoku przez wrogów Galio.
E – Cios Sprawiedliwości
Jinx
E zadaje teraz obrażenia na początku.
Ta drobna zmiana przejrzystości Gryzaków Jinx powinna zapewnić więcej zauważalnych i satysfakcjonujących obrażeń.
E – Ogniste Gryzaki!
Karthus
Zmniejszone obrażenia podstawowe Q.
Karthus jest w tej chwili zbyt dobrym wyborem do dżungli oraz na środkową i dolną aleję, ponieważ minimalnym kosztem może w nieskończoność spychać fale stworów i czyścić dżunglę. Osłabiamy jego umiejętność zadawania ciągłych obrażeń i zdobywania ogromnej przewagi- chcemy dać jego rywalom możliwość postawienia się temu bohaterowi.
Q – Zrównanie z Ziemią
LeBlanc
Zmniejszony koszt E. Zwiększone podstawowe obrażenia E. Zwiększone obrażenia opóźnione E.
Pod całą mgłą i wśród wszystkich swoich luster LeBlanc znalazła się na słabej pozycji na wszystkich poziomach gry. Dorzucamy jej kolejnego asa do rękawa, podkręcając jedną z jej najmniej widowiskowych, a zarazem niedocenianych umiejętności. Powinno to zachęcić graczy do większego polegania na jej E, które często pozostaje na pierwszym poziomie aż do późnych etapów gry.
E – Eteryczne Łańcuchy
Lulu
Zmniejszone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach.
Lulu na górnej alei stała się zbyt dobrym wyborem wśród uzdolnionych graczy – a nie wszystko złoto, co się świeci. Ograniczamy skalowanie jej obrażeń, żeby ograniczyć jej możliwości nieustannego nękania przeciwników i bezbłędnego czyszczenia fal.
Q – Lśniąca Lanca
Nasus
Zwiększona premia do odporności R. Usunięto premię do odporności na sekundę.
Kolejna poprawka przejrzystości. Tym razem chcemy, żeby superumiejętność Nasusa stała się bardziej intuicyjna. Nie uważamy też, żeby mógł się oprzeć ogólnemu wzmocnieniu.
R – Furia Pustyni
Samira
Zmniejszono podstawowe obrażenia od ataku i podstawowy pancerz.
Samira błyskawicznie stała się prowadzącą, która bez najmniejszego problemu miażdży swoich przeciwników, tnąc, doskakując i rozkręcając się już na samym początku. Zabieramy Samirze odrobinę wczesnej siły do rozkręcania potyczek, aby nieco obniżyć jej niezawodność.
Podstawowe statystyki
Sejuani
Zwiększone podstawowe i maksymalne obrażenia R.
Meta dżungli nie potraktowała Sejuani przychylnie. Najwyższy czas, żeby nasz ulubiony guziec poczuł trochę miłości. Nadeszła chwila, by uwolnić Sejuani i Bristle’a z okowów lodowcowego więzienia.
R – Lodowcowe Więzienie
Xayah
Zwiększony podstawowy przyrost prędkości ataku.
Bieżący ekosystem strzelców nie przewiduje w swoim obrębie uzbrojonych ptaków. Wzmacniamy Xayah, żeby już nikt nie podcinał jej skrzydeł.
Podstawowe statystyki
Zed
Zmniejszone podstawowe obrażenia E na wyższych poziomach.
Sprowadzamy na ziemię niektóre ze stałych obrażeń Zeda, żeby musiał się wysilić i pomyśleć nad resztą swoich umiejętności, jeśli chce was dopaść.
E – Cięcie Cienia
Wskaźniki zasięgu przywołania
Dodaliśmy wskaźniki zasięgu dla klonów bohaterów i przywołanych istot, które powracają do właściciela, kiedy przekroczą swój zasięg. W centrum wskaźnika znajduje się klon / przywołana istota, przy czym wskaźnik pojawi się wyłącznie wtedy, gdy jednostka znajduje się w obrębie 500 jedn. od teleportacji do właściciela.
Shaco
Annie
Aktualizacje Clash
Drużyny Clash mogą teraz wysłać do 20 zaproszeń w tym samym czasie. Po zapełnieniu drużyny wszystkie oczekujące zaproszenia zostaną anulowane. Do tego harmonogram Pucharu Wysp Cienia jest teraz dostępny w kliencie! Pamiętajcie, że gry o Puchar odbywają się po zakończeniu sezonu, które ma miejsce w następnym miesiącu. Zdobyte do tej pory PT nie będą się wliczać do nagród na koniec sezonu 2020. Damy wam znać, kiedy turniejowe PT zaczną się wliczać do nagród na zakończenie sezonu 2021.
Zmiany wyważające w trybie URF
Wzmocnienia w patchu 10.22
Osłabienia w patchu 10.22
Naprawione błędy / drobne zmiany
- Zasygnalizowanie umiejętności Kai’Sy po ich wyewoluowaniu będzie teraz odnotowane na czacie.
- Naprawiono błąd związany z efektami dźwiękowymi ostrzegającymi przed R – Zewem Łowów Rengara i efektami dźwiękowymi jego ryku.
- Q – Grasujący Pocisk Yuumi teraz poprawnie aktywuje Opaskę Przepływu Many.
- R – Boski Osąd Kayle z Psychoperacji podczas aktywacji nie wywołuje już na ekranie serii błysków.
- Efekty dźwiękowe R – Mącenia Wody Fizza nie są już słyszalne w obrębie mgły wojny.
- Wybór innej serii Patronów nie powoduje już niewyświetlania się ramki rankingowej gracza na ekranie wczytywania.
- Naprawiono kilka problemów z zakolejkowaniem umiejętności w połączeniu z R – Naśladowcą: Zniekształceniem LeBlanc.
- Ponowne rzucenie E – Salta Shurikena Akali nie zachowuje się już dziwnie, jeżeli zostanie aktywowanie zbyt szybko po użyciu W – Osłony Zmierzchu.
- Działka Apheliosa z Q – Crescendum nie będą już odpychane w stronę Siona, gdy ten użyje E – Ryku Zabójcy.
- E – Hextechowe Miny w przypadku niektórych skórek Ziggsa teraz poprawnie wyświetlają się na nieprzekraczalnym terenie.
- Unikalne globalne efekty dźwiękowe Herolda są teraz poprawnie odtwarzane przy jego śmierci – nawet jeśli drużyna go nie widzi.
Nadchodzące skórki i Barwy
Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy: