Reklama

Opis Patcha 10.4 w League of Legends

League of Legends

Reklama

Szczegółowy opis zmian na patch 10.4 League of Legends.

Reklama

Cześć wszystkim, poza tymi, którzy nie są moimi przyjaciółmi.

Zanim opowiemy o zmianach w tym patchu, szybkie ogłoszenie – z powodu ferii patch 10.4 nie zostanie wprowadzony do 20 lutego!

Uniemożliwiamy dalsze istnienie Sonie i Sorace w górnej alei, ponieważ są tam mocno przegięte. Odświeżamy ponadto pulę dżunglerów i dajemy bohaterom, którzy niekoniecznie kojarzą się z dżunglowaniem, lepsze narzędzia do chodzenia do dżungli, jeśli tego zechcą. W ten sposób zwiększymy różnorodność dość małej puli dżunglerów dla weteranów i nowych graczy. No i na koniec: Aphelios stanie się łatwiejszy do zrozumienia nie tylko dla osoby, która nim gra, ale również dla przeciwników.

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha TFT!

Reklama

Patch w skrócie

Tryndamere Krwawego Księżyca, Katarina Krwawego Księżyca i Master Yi Krwawego Księżyca będą dostępni 20 lutego 2020 r.

Bohaterowie

Amumu

Zwiększona prędkość doskoku Q. Krótszy czas odnowienia R, które teraz zatrzymuje też doskoki.

Te wzmocnienia plus zmiany dotyczące Pożogi (uwaga, spojler!) powinny sprawić, że Amumu będzie mógł się bawić ze starszakami.


Q – Rzut Bandażem

PRĘDKOŚĆ DOSKOKU 1350 jedn. po trafieniu wroga 1800 jedn. po trafieniu wroga

R – Klątwa Smutnej Mumii

CZAS ODNOWIENIA 150/130/110 sek. 130/115/100 sek.
nowość STAĆ! NIE RUSZAĆ SIĘ! Teraz przerywa doskoki wrogów.

Aphelios

Gracze widzą teraz obie bronie Apheliosa. Calibrum nie resetuje już ataku podstawowego po zużyciu oznaczenia. Działka Crescendum będą niszczone szybciej. Zmniejszony zasięg R.

Aphelios jest strzelcem wymagającym od gracza posiadania kosmicznie wielkiego mózgu, a jego zestaw umiejętności zawiera miliard rzeczy. Jednak ten strzelec z księżyca stresuje przeciwników, którzy nie rozumieją tego, co robi. Poza tym brakuje mu słabości, które gracze o wyższym poziomie umiejętności mogliby wykorzystać, by go ograć. Lepsza czytelność poskutkuje spadkiem skuteczności Apheliosa, ponieważ wrogowie będą częściej podejmować właściwe decyzje w walce z nim, ale w razie czego jeszcze trochę go osłabiliśmy, żeby ci sami wrogowie mieli dobre okazje na złapanie i pobicie go.

Umiejętność bierna – Zabójca i Wieszczka

nowośćWIDOK BRONI Gracze widzą teraz obie bronie używane przez Apheliosa, ponieważ ich ikony są wyświetlane obok jego paska zdrowia.

Calibrum, Karabin Snajperski

usuniętoRESET ATAKU PODSTAWOWEGO Aphelios nie resetuje już swojego ataku podstawowego tuż po zużyciu oznaczenia (jego atak wciąż resetuje się na potrzeby zaatakowania oznaczonego wroga).

Crescendum, Czakram

CZERWONY KONTRA NIEBIESKI Wskaźniki zasięgu działek Apheliosa wyświetlają się wrogom jako czerwone, gdy działka są nieaktywne.
PODSTAWOWA LICZBA ATAKÓW DZIAŁKA 4 3 (liczba ataków wciąż skaluje się z prędkością ataku)
WYTRZYMAŁOŚĆ DZIAŁEK W PRZYPADKU BOHATERÓW WALCZĄCYCH Z DYSTANSU Podstawowe ataki z dystansu zadają 2 pkt. obrażeń 3 pkt. obrażeń (działka mają 6 pkt. zdrowia)
WYTRZYMAŁOŚĆ DZIAŁEK W PRZYPADKU ATAKÓW OBSZAROWYCH Ataki obszarowe zadają 2 pkt. obrażeń 4 pkt. obrażeń (działka mają 6 pkt. zdrowia)
NAPRAWIONY BŁĄD ZWIĄZANY Z DZIAŁKAMI Działka Apheliosa nie niszczą się już czasami, gdy zostaną zaktywowane.

R – Warta w Świetle Księżyca

ZASIĘG 1600 jedn. 1300 jedn.

Aurelion Sol

Zmniejszone obrażenia gwiazd po użyciu W.

Tak jak gwiazdy w Tańcu z Gwiazdami, Aurelion Sol otrzymuje od nas w tym patchu niską notę – innymi słowy: osłabiamy go.


W – Astralna Ekspansja

OBRAŻENIA GWIAZD PO UŻYCIU Zwiększa całkowite obrażenia o 50% 40%

Caitlyn

Zwiększona dodatkowa prędkość ataku na 1. poziomie.

Wyszlifowujemy (czy można szlifować karabiny?) zdolność Caitlyn do nękania we wczesnej fazie gry, ponieważ nasza snajperka aktualnie jest dość słaba.


Podstawowe statystyki

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 10% na 1. poziomie 20% na 1. poziomie

Garen

Zwiększone skalowanie obrażeń ataku podstawowego wzmocnionego Q. Zwiększony dodatkowy pancerz i odporność na magię W po osiągnięciu ich maksymalnej wartości za zabijanie wrogów. Zwiększona wytrzymałość tarczy W.

Naszym celem jest przywrócenie różnorodności w zestawach przedmiotów Garena, więc wzmacniamy te strategie, które bazują na kupowaniu przedmiotów zapewniających wytrzymałość, ale nie chcemy wpłynąć na zestawy nastawione bardziej na zadawanie obrażeń. Ponadto w tej sekcji nie została wspomniana pewna zmiana, która znajduje się w sekcji „Dżunglerzy”, więc poszukajcie jej niżej!


Q – Rozstrzygające Uderzenie

SKALOWANIE OBRAŻEŃ WZMOCNIONEGO ATAKU PODSTAWOWEGO 0,4 pkt. obrażeń od ataku 0,5 pkt. obrażeń od ataku

W – Odwaga

nowośćKREW WROGA Po osiągnięciu maksymalnej wartości pancerza i odporności na magię za zabijanie wrogów Garen zwiększa swój dodatkowy pancerz i odporność na magię o 10%.
WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 0,1 pkt. maksymalnego zdrowia 70/95/120/145/170 pkt. (+0,2 pkt. dodatkowego zdrowia)

Gnar

Zwiększona podstawowa prędkość ruchu. Zmniejszona prędkość ruchu z umiejętności biernej Mini-Gnara. Zwiększone skalowanie obrażeń R.

Podobnie jak w przypadku Garena, Gnar również otrzymał zmianę, o której nie wspominamy tutaj, lecz w sekcji „Dżunglerzy”. Ogólnie mamy zamiar nieco go wzmocnić, szczególnie kiedy zmienia się w Mega-Gnara, ponieważ nie radzi sobie najlepiej mimo bycia ogromnym, barczystym potworem.


Podstawowe statystyki

PRĘDKOŚĆ RUCHU 325 jedn. 335 jedn.

Umiejętność bierna – Gen Gniewu

DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 10-30 jedn. (na poziomach 1-18) jako Mini-Gnar 0-20 jedn. (na poziomach 1-18) jako Mini-Gnar

R – GNAR!

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,2 pkt. obrażeń od ataku, 0,5 pkt. mocy umiejętności 0,5 pkt. obrażeń od ataku, 1,0 pkt. mocy umiejętności

Jayce

Zwiększona podstawowa mana i przyrost many. Zwiększone obrażenia podstawowe Q.

Jayce teraz będzie mógł używać więcej umiejętności, by odpierać ataki wrogów.


Podstawowe statystyki

MANA 357,2 pkt. 375 pkt.
PRZYROST MANY 37 pkt. 45 pkt.

Q – Ku Niebiosom!

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 45/80/115/150/185/220 pkt. 55/95/135/175/215/255 pkt.

Lux

Zwiększone obrażenia Q, krótszy czas odnowienia na niższych poziomach. Lux może teraz użyć Błysku podczas rzucania R.

Wzmacniamy Lux jako wspierającą, żeby gracze mogli spokojnie grać nią w dolnej alei.


Q – Związanie Światłem

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/115/170/205/250 pkt. 80/125/170/215/260 pkt.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 0,7 pkt. mocy umiejętności 0,6 pkt. mocy umiejętności
CZAS ODNOWIENIA 13/12/10/11/9 sek. 11/10,5/10/9,5/9 sek.

R – Ostatnia Iskra

nowośćŚWIATŁOWÓD Lux może teraz użyć Błysku podczas rzucania R.

Rammus

Zwiększona podstawowa prędkość ataku i skalowanie prędkości ataku.

OK.


Podstawowe statystyki

PRĘDKOŚĆ ATAKU 0,625 jedn. 0,656 jedn.
SKALOWANIE PRĘDKOŚCI ATAKU 0,625 jedn. 0,656 jedn.

Singed

Zmniejszone podstawowe zdrowie i pancerz.

Singed posiłkował się roślinną miksturą, zanim to było modne. Choć zdrowotne picie pozwala mu podbijać górną aleję, chcemy, żeby jego triumfy wiązały się z odrobinę większym ryzykiem, więc zmniejszamy jego wytrzymałość we wczesnej fazie gry.


Podstawowe statystyki

ZDROWIE 610 pkt. 580 pkt.
PANCERZ 37 pkt. 34 pkt.

Sona

Aury dają teraz Sonie manę, kiedy obejmą swoim działaniem sojusznika, ale tylko raz na aurę. Zwiększone koszty Q, W i E.

I tak nie gram nią na górze.


Q – Hymn Odwagi

nowośćPRZYWRÓCENIE MANY Sona zyskuje teraz 30 pkt. many, gdy sojusznik wejdzie w obszar działania jej aury, ale tylko raz na aurę.
KOSZT 50/55/60/65/70 pkt. many 75/80/85/90/95 pkt. many

W – Aria Wytrwałości

nowośćPRZYWRÓCENIE MANY Sona zyskuje teraz 30 pkt. many, gdy sojusznik wejdzie w obszar działania jej aury, ale tylko raz na aurę.
KOSZT 80/85/90/95/100 pkt. many 105/110/115/120/125 pkt. many

E – Pieśń Prędkości

nowośćPRZYWRÓCENIE MANY Sona zyskuje teraz 30 pkt. many, gdy sojusznik wejdzie w obszar działania jej aury, ale tylko raz na aurę.
KOSZT 65 pkt. many 90 pkt. many

Soraka

Zmodyfikowane podstawowe statystyki. Zmniejszone samoleczenie Q i dodatkowa prędkość ruchu, krótszy czas działania leczenia Odmłodzenia, zwiększony koszt Q. Zmniejszony koszt zdrowia W, gdy Soraka jest pod wpływem Odmłodzenia, zwiększone leczenie na wyższych poziomach.

Uderzamy w potęgę Soraki w górnej alei, ponieważ aktualnie ma najwyższy współczynnik wygranych ze wszystkich górnych. Chcemy jednak jak najmniej wpłynąć na Sorakę jako wspierającą, ponieważ w tej roli jej skuteczność nie przekracza normy.


Podstawowe statystyki

ZDROWIE 529,04 pkt. 535 pkt.
PRZYROST ZDROWIA 78 pkt. 74 pkt.
MANA 350,8 pkt. 375 pkt.
PRZYROST MANY 60 pkt. 40 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU 50,04 pkt. 50 pkt.

Q – Deszcz Gwiazd

SAMOLECZENIE 60/80/100/120/140 pkt. (+0,5 pkt. mocy umiejętności) 40/50/60/70/80 pkt. (+0,3 pkt. mocy umiejętności)
CZAS DZIAŁANIA LECZENIA ODMŁODZENIA 5 sek. 2,5 sek.
KOSZT 40/45/50/55/60 pkt. many 60/65/70/75/80 pkt. many
DODATKOWA PRĘDKOŚĆ RUCHU 15/20/25/30/35% 10/12,5/15/17,5/20%

W – Astralne Natchnienie

nowośćJA PO MASAŻU I LODACH Gdy Soraka jest pod wpływem Odmłodzenia, koszt zdrowia Astralnego Natchnienia wynoszący 10% maksymalnego zdrowia jest zmniejszony o 40/55/70/85/100%.
LECZENIE 80/110/140/170/200 pkt. 80/115/150/185/220 pkt.

Sylas

Zwiększone obrażenia Q na wyższych poziomach.

Sylas nieźle sobie radzi po przejściu sporych zmian w patchu 10.1 i już nie martwimy się tym, że zdominuje rozgrywki profesjonalne, więc możemy dać mu trochę więcej mocy.


Q – Smagnięcie Łańcuchem

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 40/55/70/85/100 pkt. 40/60/80/100/120 pkt.

Udyr

Czas pomiędzy zmianami stylu jest skracany z każdym wzmocnieniem Podniebnego Smoka.

Aktualnie Podniebny Smok nie daje Udyrowi absolutnie nic, więc naprawiamy tę sytuację.


Umiejętność bierna – Zwinność Małpy

nowośćREFLEKS BYKA Ogólny czas odnowienia (czas, jaki musi upłynąć między zmianą jednego stylu na drugi) Udyra zostaje skrócony o 5% za każde wzmocnienie Podniebnego Smoka.

Dżunglerzy

Już od wielu lat obserwujemy, że nowi gracze i gracze o niskim MMR wybierają dżunglę o wiele rzadziej niż inne role, nawet kiedy dżunglerzy są mocniejsi od innych bohaterów. W patchu 10.4 próbujemy zaradzić temu problemowi, dając postaciom popularnym na niższych poziomach umiejętności lepsze narzędzia do dżunglowania, szczególnie, że do dżungli nadaje się o wiele mniej bohaterów niż do alei. Choć gracze wciąż będą musieli nauczyć się niełatwej sztuki dżunglowania, nie będzie konieczności uczyć się do tego grania nowym bohaterem. Wszystkie poniższe zmiany dotyczą tylko skuteczności poszczególnych umiejętności przeciwko potworom, ponieważ nie chcieliśmy przypadkowo wpłynąć na siłę bohaterów w alei.

Swoją drogą – badamy inne rozwiązania, żeby w przyszłości pomóc dżunglerom i zwiększyć satysfakcję z grania w dżungli, więc możecie się spodziewać więcej działań w tym kierunku.

Darius

OBRAŻENIA UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJ – KRWOTOKU Teraz zadaje 120% obrażeń wszystkim potworom.
LECZENIE Q – ZDZIESIĄTKOWANIA Teraz leczy w przypadku trafienia dużych potworów.

Diana

OBRAŻENIA UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJ – OSTRZA KSIĘŻYCOWEJ POŚWIATY Obrażenia zwiększone o 150% w przypadku niepotężnych potworów.

Garen

OBRAŻENIA E – OSĄDU Teraz zadaje 150% obrażeń niepotężnym potworom.

Gnar

MAKSYMALNE DODATKOWE OBRAŻENIA ZADAWANE POTWOROM W – HIPERSIŁĄ JAKO MINI-GNAR 100/150/200/250/300 pkt. 300 pkt. na wszystkich poziomach

Mordekaiser

MAKSYMALNE OBRAŻENIA UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJ – NADEJŚCIA CIEMNOŚCI ZADAWANE POTWOROM 15-100 pkt. (na poziomach 1-18) 25-120 pkt. (na poziomach 1-18)

Talon

OBRAŻENIA UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJ – KOŃCA OSTRZA Umiejętności ranią teraz wszystkie potwory, zadając im 120% obrażeń.

Zed

OBRAŻENIA UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJ – POGARDY DLA SŁABYCH Obrażenia zwiększone o 100% w przypadku potworów.
MAKSYMALNE OBRAŻENIA UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJ – POGARDY DLA SŁABYCH ZADAWANE POTWOROM 120/240/360 pkt. (na poziomach 1, 7, 17) 200/350/500 pkt. (na poziomach 1, 7, 17)

Przypominamy: zmiany wprowadzone po opublikowaniu patcha 10.3

Wszystkie te zmiany zostały udokumentowane jako aktualizacja patcha 10.3, ale chcieliśmy wspomnieć o nich także tutaj, żebyście ich nie przegapili!

Akali

OBRAŻENIA E – SALTA SHURIKENA 40/70/100/130/160 pkt. obrażeń fizycznych na rzucenie 50/85/120/155/190 pkt. obrażeń fizycznych na rzucenie
CZAS ODNOWIENIA R – SKRYTOBÓJCZEGO WYKOŃCZENIA 160/130/100 sek. 120/90/60 sek.
OBRAŻENIA R1 – SKRYTOBÓJCZEGO WYKOŃCZENIA 85/150/215 pkt. obrażeń fizycznych 125/225/325 pkt. obrażeń fizycznych

Lucian

MODYFIKATOR OBRAŻEŃ UMIEJĘTNOŚCI BIERNEJ – MIOTACZA ŚWIATŁA Naprawiono błąd powodujący, że modyfikator obrażeń krytycznych Luciana przeciwko celom niebędącym stworami wynosił 1 zamiast 0,75.

Yuumi

PODSTAWOWE OBRAŻENIA Q – GRASUJĄCEGO POCISKU 40/65/90/115/140/165 pkt. 40/70/100/130/160/190 pkt.
WZMOCNIONE OBRAŻENIA Q – GRASUJĄCEGO POCISKU 45/80/115/150/185/220 pkt. 45/85/125/165/205/245 pkt.
PODSTAWOWE LECZENIE E – ZIUUM 70/100/130/160/190 pkt. 70/105/140/175/210 pkt.

Runy (i Wyczerpanie)

Wyczerpanie

Nieznacznie wzmacniamy Wyczerpanie i zwiększamy jego czytelność.

CZAS DZIAŁANIA 2,5 sek. 3 sek.
nowośćPRZEJRZYSTOŚĆ Teraz pokazuje, ile obrażeń zmniejsza.

Nawałnica Mieczy

Próbujemy zwiększyć grono bohaterów używających Nawałnicy Mieczy, ponieważ na chwilę obecną korzystają z niej głównie dżunglerzy, którzy mogą nakładać efekty kontroli tłumu na wrogów za pomocą ataków podstawowych.

MAKSYMALNY CZAS, JAKI MOŻE UPŁYNĄĆ MIĘDZY ATAKAMI 2 sek. 3 sek.
CZAS ODNOWIENIA 4 sek. poza walką 8 sek.

Runy „Legendy”

W całym zeszłym roku prowadzący ze wszystkich run „Legendy” aż nazbyt często wybierali Rodowód. Spowalniamy we wszystkich runach zbieranie ładunków Legendy dzięki farmieniu stworów w porównaniu ze zdobywaniem ładunków dzięki zabijaniu bohaterów ze względu na fakt, że to Rodowód wymaga największego kumulowania. I skoro spośród wszystkich graczy to profesjonaliści najczęściej zdobywają więcej ładunków z farmienia niż z zabijania, ta zmiana powinna być najbardziej odczuwalna właśnie na najwyższym poziomie rozgrywek.

LICZBA STWORÓW, JAKĄ TRZEBA ZABIĆ, ŻEBY UZYSKAĆ ŁADUNEK LEGENDY 20 25

Idealne Wyczucie Czasu

Aktualnie mnóstwo graczy decyduje się na Idealne Wyczucie Czasu, ponieważ dzięki niemu niektóre bardzo popularne przedmioty stają się tańsze i silniejsze (magowie biorą je ze względu na Klepsydrę Zhonyi, bohaterowie zadający obrażenia fizyczne ze względu na Anioła Stróża, a obrońcy ze względu na Kamienną Płytę Gargulca). Nie zrozumcie nas źle. Cieszy nas to, tylko że gracze i widzowie czerpią z gier o wiele większą satysfakcję, gdy Stoper jest używany raczej ofensywnie niż defensywnie.

KOŃCZY NAM SIĘ CZAS Przyznaje Uruchamianie Stopera, które zamienia się w Replikę Stopera w 10. minucie Przyznaje Uruchamianie Stopera, które zamienia się w Replikę Stopera w 14. minucie. Udziały w zabójstwach skracają ten czas o 2 minuty.
usuniętoNIE OPCHNIESZ GO NA CZARNYM RYNKU Nie skraca już czasu odnowienia Anioła Stróża, Kamiennej Płyty Gargulca ani Klepsydry Zhonyi o 15%.
KOSZT STOPERA 600 szt. złota 650 szt. złota

Pęd Fazowy

Próbujemy zwiększyć grono bohaterów używających Pędu Fazowego, ponieważ na chwilę obecną korzystają z niej tylko walczący z dystansu magowie, których umiejętności mają bardzo krótki czas odnowienia.

MAKSYMALNY CZAS NA AKTYWOWANIE RUNY 3 sek. 4 sek.
PRĘDKOŚĆ RUCHU 25-40% 25-40%, zwiększone do 30-50% w przypadku bohaterów walczących wręcz

Prototyp: Wszechkamień

Niezwykle trudno aktywować te runy kluczowe na 1. poziomie.

FART Nie będzie już przyznawać graczom Do Ataku ani Zdobywcy jako pierwszej runy.

Niezachwiany

NAPRAWIONY BŁĄD Teraz poprawnie przyznaje 10% odporności na spowolnienia za każdy odnawiający się czar przywoływacza.

Przedmioty z Pożogą

Sprawiamy, że sposób działania Pożogi będzie atrakcyjniejszy i będzie wymagał większej aktywności.

 

Żar Bami

nowośćPOŻOGA Co 10 sek. twoje następne unieruchamiające zaklęcie zadaje 6-23 (+0,02 pkt. dodatkowego zdrowia) pkt. obrażeń i wypuszcza okrąg ognia, który zadaje takie same dodatkowe obrażenia na obszarze wokół ciebie.

Żar

nowośćPOŻOGA Co 10 sek. twoje następne unieruchamiające zaklęcie zadaje 12-29 (+0,04 pkt. dodatkowego zdrowia) pkt. obrażeń wszystkim wrogom, których trafi, i wypuszcza okrąg ognia, który zadaje takie same dodatkowe obrażenia na obszarze wokół ciebie.

Słoneczna Peleryna

nowośćPOŻOGA Co 10 sek. twoje następne unieruchamiające zaklęcie zadaje 26-43 (+0,05 pkt. dodatkowego zdrowia) pkt. obrażeń wszystkim wrogom, których trafi, i wypuszcza okrąg ognia, który zadaje takie same dodatkowe obrażenia na obszarze wokół ciebie.

Modyfikacja sposobu obliczania odporności na spowolnienia

Modyfikujemy sposób kumulowania odporności na spowolnienia, żeby działało tak samo, jak kumulowanie nieustępliwości. Odporność na spowolnienia będzie się kumulowała multiplikatywnie, a nie liniowo. Teraz na przykład dwa efekty zapewniające 30% odporności na spowolnienia będą łącznie zmniejszały spowolnienia o 51%, a nie o 60%.

Wybór regionu podczas logowania

W zeszłych miesiącach wiele mówiliśmy o przejściu na niepowtarzalne w skali globalnej konta Riot i nazwy użytkownika. Począwszy od późniejszej części patcha 10.4 będziecie musieli używać ww. kont Riot, ponieważ zniknie możliwość wybrania regionu podczas logowania. Podczas logowania zostaniecie automatycznie przeniesieni na serwer przypisany do waszego konta (dlatego jeśli zalogujecie się za pomocą swojego konta PBE, zostaniecie odesłani na PBE). Będziecie również mogli zmienić język, przechodząc do ustawień z poziomu ekranu logowania (mała zębatka w prawym dolnym rogu). Warto pamiętać: jeśli wasze konto nie będzie niepowtarzalne w skali globalnej, gdy ta zmiana wejdzie w życie, będziecie musieli zaktualizować je na tej stronie, zanim zalogujecie się do gry.

Zgłaszanie awarii

Stworzyliśmy nowy system do spraw związanych z awariami, który zaimplementujemy w tym patchu i który będzie automatycznie zbierał dane dotyczące awarii, żeby ułatwić diagnozowanie problemów. Zgłaszanie awarii pomaga nam ulepszyć grę, ponieważ powiadamia nas, gdy coś jest nie tak! Możecie się wypisać z automatycznego zbierania danych o awariach, klikając Ustawienia (ikona zębatki) w kliencie. Tam przejdźcie do zakładki Ogólne i odznaczcie tę opcję. Dziękujemy, że pomagacie nam pomóc wam! Przeczytajcie więcej o zgłaszaniu awarii na stronie Wsparcia Gracza (strona tylko po angielsku).

Naprawione błędy

  • W – Krystalizacja Drapieżnej Anivii używa teraz tekstur poprawnej skórki.
  • Naprawiono błąd powodujący, że zmniejszenie obrażeń Dr. Mundo nie działało w trybie ARAM.
  • Wskaźniki wykończenia Pyke’a, Cho’Gatha i Urgota teraz poprawnie się pojawiają i są odpowiednio widoczne.
  • W – Nur w Upiorne Wody PROJEKTU: Pyke’a znowu sprawia, że na ekranie pojawia się nakładka interfejsu PROJEKTU.
  • Nakładka interfejsu R – Strzału w Dziesiątkę Cybernetycznej Caitlyn teraz poprawnie pojawia się, kiedy używa ona tej umiejętności.
  • Interfejs R – Godziny Sądu PROJEKTU: Vayne nie znika już przedwcześnie.
  • Usunięcie znajomego, zostanie usuniętym przez kogoś innego lub zostanie zablokowanym przez kogoś nie będzie już psuło panelu społeczności ani okna czatu.
  • Sett teraz poprawnie staje się niepowstrzymany i przygważdża Tahma Kencha, gdy używa R – Końca Przedstawienia, kiedy Tahm Kench używa W – Pożarcia.
  • Zaatakowanie nieujawnionej R – Trującej Pułapki Teemo za pomocą Glewii Umbry teraz zawsze zada potrójne obrażenia.
  • R – Oszałamiający Pokaz Talentu Qiyany nie przerywa już animacji / umiejętności niepowstrzymanych bohaterów, gdy zostanie rzucony w rzece lub zaroślach.
  • E – Rozbijacz Twarzy Setta teraz będzie ogłuszał wrogów, tylko jeśli Sett złapie po jednym przeciwniku z każdej strony.
  • Gdy Qiyana używa R – Oszałamiającego Pokazu Talentu w kierunku ściany, która choć trochę znajduje się w polu działania W – Ściany Wichru Yasuo, nie powinna już z powodzeniem stworzyć wybuchu wokół wybranej ściany.
  • Bohaterowie nie będą już blokowali się w pozie przypominającej literę T do końca gry, jeśli zostaną zjedzeni przez Tahma Kencha używającego W – Pożarcia.
  • Wskaźnik czasu odnowienia umiejętności biernej – Królewskiego Przywileju Bojowego Bossa Qiyany nie jest już ledwo widoczny w zaroślach.
  • Umiejętności, które nie mogą obrać za cel sojuszników, nie będą aktywowały Opiekuna.
  • Każde użycie umiejętności przez Lee Sina teraz poprawnie liczy się na potrzeby Elektryzacji.
  • Wukong może teraz poprawnie użyć R – Cyklonu, nawet jeśli użył go na chwilę zanim zabito go za pomocą podrzucenia.
  • Q – Niszczyciel Skarbca Vi nie będzie już sprawiał, że jej następny atak podstawowy nie aktywuje run.

Nadchodzące skórki i Barwy

Wraz z tym patchem pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama