Reklama

Opis Patcha 10.7 w League of Legends

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian League of Legends na patch 10.7.

Reklama

Witam was, moje dzieci, w patchu 10.7!

Po pierwsze wiemy, że kruki krakały o tym już od dłuższego czasu, ale nareszcie jest! Najstraszniejszy ze strasznych strachów na wróble powrócił! (A Tedricka wciąż nie znaleziono).

Poza tym znowu przyjrzeliśmy się systemowi dobierania przeciwników w grach w rankingowej kolejce solo/duet z zamiarem wyrównania liczby umówionych duetów w obu drużynach. Wprowadziliśmy również zmiany w trybach Jeden za Wszystkich (zmiany wyważające bohaterów i systemowe) i ARAM (zaktualizowana cotygodniowa darmowa rotacja i zmiany wyważające bohaterów).

Mamy nadzieję, że trzymacie się ciepło i jesteście bezpieczni. Zaczynajmy zatem!

Reklama

Patch w skrócie

Veigar w Przebraniu Marudoroga, Tristana w Przebraniu Pingu i Urgot w Przebraniu Czarodzieja Piżamy będą dostępni 1 kwietnia 2020 r. Destruktor Światów Sion, Destruktor Światów Malzahar i Destruktor Światów Maokai będą dostępni 9 kwietnia 2020 r.

Wyważenie umówionych grup w grach rankingowych

Tak jak wspominaliśmy w ostatnim patchu, ostatnio pracujemy nad usprawnieniami systemu dobierania przeciwników, czego przykładem jest chociażby wyrównanie liczby graczy na wymuszonych pozycjach. Chcemy dopilnować, aby każda gra League of Legends była możliwie jak najbardziej sprawiedliwa. W ramach kolejnej zmiany z tej serii spróbujemy zagwarantować, że jeżeli w jednej drużynie w kolejce solo/duet będzie umówiony duet, w drugiej też powinien być.

Ta zmiana jak na razie będzie obowiązywać tylko w rankingowej kolejce solo/duet. Zobaczymy, czy będziemy mogli zastosować ją również w grach w kolejkach normalnej i elastycznej, ale tam umówione grupy mogą mieć różne rozmiary, więc wyrównanie liczby umówionych graczy po obu stronach Summoner’s Rift prawdopodobnie będzie o wiele bardziej skomplikowane. Gdy już będziemy mieli szansę zobaczyć wpływ tych zmian, spróbujemy rozszerzyć je również na inne kolejki.

Bohaterowie

zaktualizowano

Fiddlesticks

Prastary Strach

Przerażający strach na wróble zacznie wyrywać mózgi w patchu 10.7. Ale tym razem ma 100% więcej lansu i bansu.

Zaktualizowane portrety Fiddlesticksa w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!

Akali

Krótszy czas odnowienia R.

W jednym z poprzednich patchów zmieniliśmy sposób obierania celów przez superumiejętność Akali, żeby trochę utrudnić jej używanie. Tylko że duża część frajdy z grania Akali bierze się właśnie z używania jej superumiejętności, więc lekko luzujemy pasy bezpieczeństwa.


R – Skrytobójcze Wykończenie

CZAS ODNOWIENIA 120/90/60 sek. 100/80/60 sek.

Corki

Zwiększony czas działania podpalenia W w przypadku jednostek trafionych bezpośrednio.

Corki szaleje od czasu ostatniego wzmocnienia, ale wciąż możemy pozwolić sobie, by jeszcze go wzmocnić. Czas na rundę drugą – szykujcie się na potężne przesyłki.

W – Przesyłka Specjalna

CZAS DZIAŁANIA PODPALENIA W PRZYPADKU JEDNOSTEK TRAFIONYCH BEZPOŚREDNIO 1,5 sek. 2 sek.

Galio

R daje teraz tarczę pochłaniającą obrażenia magiczne wszystkim sojusznikom na obszarze działania tej umiejętności.

Od dłuższej chwili Galio jest w opłakanym stanie, więc pracowaliśmy nad tym, żeby raz jeszcze mógł błyszczeć jako niwelujący magię strażnik. Nasze poprzednie wzmocnienia nie wskórały za dużo, więc tym razem ryzykujemy nieco i dajemy mu zdolność lepszego uodpornienia siebie i swojej drużyny na obrażenia magiczne.

R – Bohaterskie Wejście

nowośćTARCZA ANTYMAGICZNA Teraz na 5 sek. przyznaje tarczę pochłaniającą obrażenia magiczne, która jest efektem biernym W – Tarczy Duranda, wszystkim sojuszniczym bohaterom na obszarze działania umiejętności.

Garen

Dłuższy czas odnowienia umiejętności biernej. Krótszy czas działania dodatkowej prędkości Q na niższych poziomach, lepsze skalowanie na wyższych poziomach.

Nasz wojownik z Nieustraszonej Gwardii osłabienia z patcha 10.6 przyjął na klatę jak na żołnierza przystało, i wciąż radzi sobie zbyt dobrze, w szczególności na środkowej alei. Zabieramy się za niego jeszcze raz, ale tym razem osłabiamy jego użyteczność we wczesnej fazie gry.


Umiejętność bierna – Wytrwałość

CZAS ODNOWIENIA 7 sek. 8 sek.

Q – Rozstrzygające Uderzenie

CZAS DZIAŁANIA DODATKOWEJ PRĘDKOŚCI RUCHU 1,5/2/2,5/3/3,5 sek. 1/1,65/2,3/2,95/3,6 sek.

Ivern

Zwiększone podstawowe obrażenia E. Krótszy czas odnowienia R.

Ivern ucierpiał z powodu niedawnych systemowych zmian w dżungli, ale nie umknęło to naszej uwadze, więc się tym zajmujemy. Chcemy oddać mu utraconą moc z nawiązką.


E – Wybuchowe Nasiono

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/80/100/120/140 pkt. 70/95/120/145/170 pkt.

R – Stokrotka!

CZAS ODNOWIENIA 160/140/120 sek. 140/130/120 sek.

Kai’Sa

Krótszy czas odnowienia E na wyższych poziomach.

Superdoładowana i superodjechana. Dajemy Kai’Sie więcej szans na ogrywanie wrogów w późnej fazie gry, zachowując jej zabójczy potencjał.


E – Superdoładowanie

CZAS ODNOWIENIA 16/15,5/15/14,5/14 sek. 16/15/14/13/12 sek.

Nasus

Zwiększony zasięg W. Zwiększone skalowanie redukcji pancerza celu za pomocą E.

Chcemy zwiększyć użyteczność Nasusa, ponieważ bardziej doświadczeni gracze cenią tę cechę i potrafią ją wykorzystać.


W – Uwiąd

ZASIĘG 600 jedn. 700 jedn.

E – Duchowy Ogień

REDUKCJA PANCERZA 15/20/25/30/35% 25/30/35/40/45%

Nocturne

Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia i przyrost odporności na magię.

Nocturne na środku przerodził się z mema w prawdziwy koszmar i, szczerze mówiąc, nie potrzeba nam więcej straszności, odkąd mamy nowego Fiddle’a. Odbieramy trochę ogólnej mocy Nocturne’a – ułatwiamy jego wrogom zmordowanie go w fazie gry w alei i bierzemy w ryzy jego skalowanie, żeby wrogowie Wiecznego Koszmaru czasami widzieli coś innego niż zupełną ciemność.


Podstawowe statystyki

REGNERACJA ZDROWIA 8,5 pkt. 7 pkt.
PRZYROST ODPORNOŚCI NA MAGIĘ 1,25 pkt. 0,75 pkt.

Riven

Zwiększone podstawowe zdrowie i regeneracja zdrowia.

Ostatnimi czasy Riven nie daje sobie rady w fazie gry w alei, więc ostrożnie dajemy jej trochę mocy, tak na zachętę, żeby mogła farmić z nieco większą swobodą.


Podstawowe statystyki

PODSTAWOWE ZDROWIE 555,48 pkt. 560 pkt.
REGNERACJA ZDROWIA 7 pkt. 8,5 pkt.

Talon

Zmniejszone obrażenia początkowe W, zmniejszone obrażenia przy powrocie, zwiększone skalowanie obrażeń przy powrocie.

Wszyscy wiemy, że ostrza Talona są mu drogie, lecz zbyt często się z nimi rozstaje. Nie odbierzemy mu ich, ale ostatnio Talon jest zmorą gier na wyższych szczeblach drabinki rankingowej, w których to jego skuteczne czyszczenie fal we wczesnej fazie gry pozwala mu udawać się na wypady o wiele częściej i o wiele szybciej. W tym patchu tępimy jego ostrza, żeby więcej czasu spędzał w alei.


W – Rozpruwanie

OBRAŻENIA POCZĄTKOWE 50/65/80/95/110 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) 45/60/75/90/105 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
OBRAŻENIA PRZY POWROCIE 70/85/100/115/130 pkt. (+0,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) 45/65/85/105/125 (+0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)

Wukong

Zmniejszony dodatkowy pancerz z umiejętności biernej na wyższych poziomach. Zmniejszone obrażenia podstawowe E na wyższych poziomach, teraz można zakolejkować W i R podczas doskoku.

Po miniprzeróbce z patcha 10.6 Wukong wciąż przekracza nasze oczekiwania, mimo że udało nam się wyrównać jego poziom mocy na wielu pozycjach. Będziemy dalej wyważać Małpiego Króla, w miarę jak gracze starają się opanować granie nim do perfekcji.


Umiejętność bierna – Kamienna Skóra

DODATKOWY PANCERZ 5-11 pkt. (na poziomach 1-18) 5-9 pkt. (na poziomach 1-18)

E – Cios Nimbu

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 80/120/160/200/240 pkt. 80/110/140/170/200 pkt.
KOLEJKOWANIE UMIEJĘTNOŚCI W – Wojowniczy Żartowniś i R – Cyklon Wukonga mogą być teraz zakolejkowane podczas doskoku.

Xin Zhao

Zwiększone podstawowe leczenie umiejętności biernej na wyższych poziomach.

Chcemy odpicować naszego wojownika z Demacii i zwiększyć jego wytrzymałość w trudnych walkach.


Umiejętność bierna – Zdecydowanie

PODSTAWOWE LECZENIE 10-78 pkt. (na poziomach 1-18) 10-112 pkt. (na poziomach 1-18)

Runy

Szkolenie Sprawnościowe

Aktywuje się później.

Szkolenie Sprawnościowe sprawuje się za dobrze, szczególnie w przypadku obrońców i wojowników. Używanie go powinno wiązać się z poniesieniem większej ceny we wczesnej fazie gry, biorąc pod uwagę, jaką moc daje w późnej fazie. Nie tylko jest to runa, która sprawdzi się na każdym bohaterze – obrońcy i wojownicy biorą ją obowiązkowo i to w ich przypadku Szkolenie Sprawnościowe pozostawia inne runy daleko w tyle.

CZAS AKTYWACJI 10:00 12:00

Pęd Fazowy

Zwiększona prędkość ruchu w przypadku bohaterów walczących wręcz.

Pęd Fazowy wciąż nie jest idealnym wyborem dla bohaterów walczących wręcz, nawet dla tych, którzy zawsze wybierali tę lub podobne runy kluczowe. Dlatego uatrakcyjniamy Pęd dla jego wiernych użytkowników.

PRĘDKOŚĆ RUCHU 30-50% w przypadku bohaterów walczących wręcz 40-60% w przypadku bohaterów walczących wręcz

Zmiany wyważające w trybie Jeden za Wszystkich

Mamy nadzieję, że dobrze bawicie się w trybie Jeden za Wszystkich, będącym częścią naszego wydarzenia Galaktyki! W oparciu o wasze opinie i dane z PBE wprowadzamy zmiany wyważające, dzięki którym wszystkie wasze gry w tym trybie powinny stać się niepowtarzalnie fantastyczne. Oznacza to wprowadzenie zmian systemowych i wyważenie poszczególnych bohaterów w stylu ARAM-owych zmian wyważających.


Wzmocnienia

AKALI +5% zadawanych obrażeń
BARD +5% zadawanych obrażeń, -7% otrzymywanych obrażeń
EVELYNN -5% otrzymywanych obrażeń
GANGPLANK +5% zadawanych obrażeń
NUNU I WILLUMP +5% leczenia
SORAKA +5% leczenia
THRESH +5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
YUUMI +5% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń
ZOE +5% zadawanych obrażeń

Osłabienia

DARIUS +5% otrzymywanych obrażeń, -5% leczenia
VOLIBEAR +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
WUKONG -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń

Zmiany systemowe

REDUKCJA OBRAŻEŃ ZADAWANYCH WIEŻOM, GDY W POBLIŻU NIE MA STWORÓW 66% 90%
PŁYTY OPANCERZENIA WIEŻY Wieże w trybie Jeden za Wszystkich teraz mają płyty opancerzenia podobne do tych w trybie URF (ich zdrowie się skaluje, a nie jest podzielone na równe części). Opancerzenie znika w 8. minucie gry i daje wieżom o 50% mniej pancerza i odporności na magię niż normalnie. Niszczenie płyt daje o 130% więcej złota niż normalnie.
UCIEKINIER NUMER JEDEN Gracze zyskują 40 jedn. prędkości ruchu poza walką.
NA PRAWO BŁYSK, NA LEWO BŁYSK Gracze zyskują 40% skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza.
OBRAŻENIA ZADAWANE BUDOWLOM Gracze zaczynają zadawać budowlom zwiększone obrażenia od 12:30 min w grze. Osiągają one maksymalną wartość równą 25% w 25. minucie.
KOZACKIE BUTY Efekt obrony terytorialnej przyznawany na początku gry będzie mocniejszy i dłuższy.
MILIONY MONET Gracze zaczną grę z 950 szt. złota.
DOŚWIADCZENIE I ZŁOTO ZA ZABIJANIE STWORÓW Wartości złota i doświadczenia zdobywanego za zabijanie stworów są zwiększone do około 130%.
DOŚWIADCZENIE I ZŁOTO ZA ZABIJANIE POTWORÓW Potwory w dżungli dają 15% więcej złota i doświadczenia.
DEMOLOWANIE Jednostki niebędące bohaterami zadają budowlom o 25% więcej obrażeń.
BARON PADŁ Za zabicie Barona Nashora otrzymuje się również Oko Herolda.
POJAWIENIE SIĘ HEROLDA Herold pojawia się po raz pierwszy w 6. minucie, a jego czas odrodzenia wynosi 4 minuty 30 sekund.
POJAWIENIE SIĘ BARONA NASHORA Baron Nashor pojawia się po raz pierwszy w 15. minucie, a jego czas odrodzenia wynosi 4 minuty 30 sekund.
POJAWIENIE SIĘ SMOKÓW Smoki Żywiołów pojawiają się po raz pierwszy w 3:30 min, a ich czas odrodzenia wynosi 3 minuty 30 sekund.
STARSZY SMOK Czas odrodzenia Starszego Smoka wynosi 4 minuty 30 sekund.
POJAWIENIE SIĘ STWORÓW OBLĘŻNICZYCH Stwory oblężnicze pojawiają się w co drugiej fali od 8. minuty, a potem co falę od 19. minuty.

Zmiany wyważające i zmiany w rotacji darmowych bohaterów w ARAM-ie

Aktualizujemy sposób wybierania darmowych bohaterów w trybie ARAM. Przed patchem 10.7 tylko bohaterowie z trzech poprzednich darmowych rotacji byli dostępni za darmo w ARAM-ie.

Od teraz następujących 65 bohaterów zawsze będzie darmowych w trybie ARAM: Aatrox, Ahri, Akali, Amumu, Annie, Ashe, Brand, Braum, Caitlyn, Cho’Gath, Darius, Draven, Ekko, Ezreal, Fiora, Fizz, Garen, Graves, Irelia, Janna, Jarvan IV, Jax, Jhin, Jinx, Karma, Karthus, Katarina, Kayle, Kha’Zix, LeBlanc, Lee Sin, Leona, Lucian, Lulu, Lux, Malphite, Maokai, Master Yi, Miss Fortune, Mordekaiser, Morgana, Nautilus, Nidalee, Pantheon, Pyke, Quinn, Renekton, Riven, Ryze, Sivir, Sona, Soraka, Thresh, Tristana, Tryndamere, Twisted Fate, Twitch, Varus, Vayne, Veigar, Vel’Koz, Vladimir, Wukong, Xayah i Zed, a do tego wszyscy bohaterowie aktualnie będący w darmowej rotacji.

Dzięki temu możemy dać fanom ARAM-u szerszy i mniej zmienny zestaw postaci, w którym mogą przebierać, i ułatwić nowym graczom zrozumienie, jak działa darmowa pula bohaterów. Mamy nadzieję, że was to ucieszy! Do zobaczenia na Howling Abyss!


Wzmocnienia

BARD +10% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń +15% zadawanych obrażeń, -15% otrzymywanych obrażeń
REK’SAI +12% zadawanych obrażeń, -10% otrzymywanych obrażeń +12% zadawanych obrażeń, -12% otrzymywanych obrażeń
FIDDLESTICKS -5% zadawanych obrażeń Brak zmian (z powodu przeróbki)

Osłabienia

ALISTAR +5% otrzymywanych obrażeń +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia
KASSADIN -10% otrzymywanych obrażeń -5% otrzymywanych obrażeń
NAMI +5% otrzymywanych obrażeń, -10% leczenia +5% otrzymywanych obrażeń, -15% leczenia
SETT Bez zmian -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń
SONA -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń, -18% leczenia, -18% siły tarcz -15% zadawanych obrażeń, +15% otrzymywanych obrażeń, -20% leczenia, -20% siły tarcz
SYNDRA +5% zadawanych obrażeń Brak zmian
TEEMO -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń -10% zadawanych obrażeń, +7% otrzymywanych obrażeń

Naprawione błędy

  • Użycie Q – Szybkiego Ostrzału Tristany, W – Szybkiego Kroku Miss Fortune, W – Gorącej Krwi Dravena i R – Nieśmiertelnego Mastera Yi już nie anuluje animacji ataku podstawowego danego bohatera.
  • Poprawiono dymek efektu „uciszenie”, który pojawia się nad jednostką, gdy ta zostaje uciszona.
  • Obszar działania E – Deszczu Kul Miss Fortune jest teraz poprawnie widoczny na Howling Abyss.
  • Płaszcz Nimbu teraz poprawnie aktywuje się tuż po tym, jak gracz użyje Hexbłysku.
  • Vi już nie jest niepowstrzymana, gdy jej R – Atak i Pobicie zostanie przerwane w jakikolwiek sposób.

Nadchodzące skórki i Barwy

Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy:

  • Veigar w Przebraniu Marudoroga
  • Tristana w Przebraniu Pingu
  • Urgot w Przebraniu Czarodzieja Piżamy
  • Destruktor Światów Malzahar
  • Destruktor Światów Sion
  • Destruktor Światów Maokai
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej