Reklama

Opis Patcha 11.17 w League of Legends. Duże zmiany Amumu, osłabienie Viego, Akshana

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian i nowości na patch 11.17 w LoLu.

Reklama


Czy to ptak? Czy to samolot? To patch 11.17! (Oraz nowi autorzy opisu patcha, ponieważ mom cat wdrapała się na wyższe drapaki!)

W najbliższym odcinku Koszmaru Miasta Zbrodni bohaterowie i złoczyńcy wezmą udział w kolejnym starciu. Najnowszy bohater w mieście doszlifuje swe umiejętności, nasza ulubiona smutna mumia znajdzie dodatkowe bandaże, a Lucian będzie śmigał po dolnej alei u boku wiernych pomocników. Ulepszenia doczekają się również Zwinne Nogi, które pomogą wam skopać waszych wrogów (lub przed nimi uciec)! To ostatnia tak spora aktualizacja, bo od kolejnego patcha będziemy uważniej podchodzić do wprowadzania wszelkich zmian. W końcu zbliżają się Mistrzostwa Świata.

Możecie już spocząć, ludziska. Koniec streszczenia. Ale uważajcie na siebie. Podobno albo giniesz bohaterską śmiercią, albo żyjesz na tyle długo, by w końcu zmienić się w złoczyńcę. Ciąg dalszy nastąpi…

Reklama

Jeśli chcecie ukryć się przed wszelkim występkiem z Miasta Zbrodni, użyjcie tego portalu, by sprawdzić najnowszy opis patcha TFT – gry, w której zbrodnie popełniane są tylko wtedy, gdy zgarniecie mi sprzed nosa przedmiot na karuzeli!

Patch w skrócie

Akali z Koszmaru Miasta Zbrodni, Shaco z Koszmaru Miasta Zbrodni, Twisted Fate z Koszmaru Miasta Zbrodni, Darius z Koszmaru Miasta Zbrodni i Zyra z Koszmaru Miasta Zbrodni będą dostępni od 26 sierpnia 2021 r.

Odważny Feniks Xayah, Boski Feniks Anivia i Elegancki Feniks Seraphine będą dostępne od 2 września 2021 r.

Poprawki klienta League of Legends

Aktualizujemy przeglądarkę, która stanowi serce architektury klienta League! Zawieszenia będą rzadsze, zużycie pamięci – mniejsze, a działanie – szybsze. Oznacza to również możliwość wprowadzania dalszych zmian, więc czeka was jeszcze sporo nowości.

Aktualizacja cen RP

8 września aktualizujemy nasz cennik Teamfight Tactics i League of Legends w niektórych regionach. Ceny w Brazylii, Ameryce Łacińskiej, Rosji i Turcji wzrosną ze względu na kursy wymiany i zmiany podatkowe. Od 23 sierpnia do 8 września gracze będą nagradzani podwójną premią RP za wszystkie zakupy w wirtualnej walucie. Kliknijcie odnośnik, by uzyskać szczegółowe informacje!

Bohaterowie

Akshan

E: zmniejszone obrażenia podstawowe na wyższych poziomach, zwiększone skalowanie z obrażeniami od ataku. Akshan nie może już wskrzeszać sojuszników po swojej śmierci. R: skrócony czas odnowienia po anulowaniu.

Gracze wciąż oswajają się z Akshanem, dlatego ostrożnie podchodzimy do wprowadzania jakichkolwiek zmian tego charyzmatycznego buntownika. Zajęliśmy się kilkoma irytującymi błędami oraz osłabiliśmy nieco działanie jego E na wyższych poziomach. Dzięki temu podnoszenie obrażeń od ataku stanie się dla Akshana bardziej atrakcyjne, a jednocześnie zrekompensuje to utratę obrażeń w zestawach maksymalizujących Q. A na koniec zmiany W, które powinny pozwolić wrogom powstrzymać Akshana przed wskrzeszaniem swych sojuszników, a innymi słowy – zabić go, zanim on to zrobi!


W – Samotna Ścieżka

KONTROWANIE Akshan nie może już łapać drani po swojej śmierci.

E – Heroiczny Zamach

OBRAŻENIA KAŻDEGO STRZAŁU (30/55/80/105/130 pkt. + 10% premii do obrażeń od ataku) x (1 pkt. + 30% premii do prędkości ataku)  (30/50/70/90/110 pkt. + 17,5% premii do obrażeń od ataku) x (1 pkt. + 30% premii do prędkości ataku)

R – Zasłużona Kara

CZAS ODNOWIENIA PO ANULOWANIU 15 sek.  5 sek.

Naprawione błędy

  • Drugi atak z umiejętności biernej – Nieczystej Walki będzie teraz skuteczniej trafiał cele, jeśli pierwszy atak został wyprowadzony na maksymalną odległość.
  • Umiejętność bierna – Nieczysta Walka teraz poprawnie przewiduje, czy pierwszy atak zabije cel, biorąc pod uwagę tarcze i efekty przy trafieniu Akshana.
  • Po tym, jak Akshan otrzyma tarczę z umiejętności biernej – Nieczystej Walki, już nie pojawi się pod nim ikona zastępcza.
  • E – Heroiczny Zamach nie kończy się już przedwcześnie po użyciu na wieży.
  • Czas odnowienia E – Heroicznego Zamachu nie jest już resetowany po zabiciu Kukły Stracha na Wróble z umiejętności biernej – To Tylko Strach na Wróble Fiddlesticksa lub klona z R – Halucynacji Shaco.
  • E – Heroiczny Zamach nie przyznaje już dodatkowego zasięgu, jeśli Akshan użyje umiejętności na wrogach lub ustawi totem poza swym maksymalnym zasięgiem.
  • R – Zasłużona Kara teraz poprawnie wykańcza stwory, niezależnie od premii do pancerza (np. z Kadłubołamacza lub Barona Nashora).
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pojedynczy pocisk z R – Zasłużonej Kary Akshana zadawał śmiertelne obrażenia Dziewicy z R – Chluby Wysp Yoricka.

Amumu

Q: obecnie ma 2 ładunki. W: zwiększone obrażenia na niższych poziomach, zmniejszone na wyższych. R: czas działania ogłuszenia już się nie skaluje. Zmniejszony przyrost zdrowia i pancerza.

Nasza smutna mumia od długiego czasu była pomijana w rozgrywkach na wyższych poziomach. Wszyscy wiemy, że Amumu z reguły cierpi na brak przyjaciół, ale mimo wszystko postanowiliśmy rozwiązać ten długotrwały problem i postarać się, by bohater znalazł swoje miejsce w nowoczesnym League. W szczególności chcieliśmy podnieść poziom zagrożenia powstającego wraz z jego wejściem do walki we wczesnej fazie gry, co jest dość istotne dla graczy z wysokim MMR, którzy nawet najmniejszą przewagę potrafią przekuć w zwycięstwo. Oprócz oczywistych korzyści 2 ładunki na Q sprawiają, że presja, by użyć Q zaraz po odnowieniu, nie jest już tak duża – podczas gdy czekacie na odnowienie jednego ładunku, drugi możecie trzymać w gotowości na najlepszy moment bez poczucia marnotrawstwa. Zmiana ta otwiera nowe sposoby na posługiwanie się umiejętnością: kiedy Amumu powinien zużyć obydwa ładunki, a kiedy zostawić drugi na później?

Co więcej, późna faza gry nigdy nie stanowiła dla Amumu problemu. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na kilka osłabień dotyczących skalowania na tym etapie, by nieco wyrównać wprowadzane zmiany, które pozwolą mu na zdobycie przewagi na początku gry. Patrząc na czyste statystyki, bohater ten będzie z natury słabszy na wyższych poziomach, ale osiągnie je szybciej i z większą liczbą przedmiotów.


Podstawowe statystyki

Przyrost zdrowia 80 pkt.  75 pkt.
Przyrost pancerza 3,8 pkt. ⇒ 3,5 pkt.

Q – Rzut Bandażem

nowośćZAGRAJMY JESZCZE RAZ Amumu ma teraz 2 ładunki na Q.
Obrażenia 80/130/180/230/280 pkt. (+70% mocy umiejętności) ⇒ 70/100/130/160/190 pkt. (+85% mocy umiejętności)
Czas odnowienia ładunku 16/15,5/15/14,5/14 sek.
Czas odnowienia między rzuceniami 3 sek. (nie ulega zmniejszeniu przez przyspieszenie umiejętności)
usuniętoDotychczasowy czas odnowienia 10/9,5/9/8,5/8 sek.

W – Rozpacz

Dla przypomnienia: W uderza dwa razy na sekundę, więc każde uderzenie zadaje połowę obrażeń wypisanych poniżej!

Podstawowe obrażenia na sekundę 8/12/16/20/24 pkt.  12/16/20/24/28 pkt.
Obrażenia od maksymalnego zdrowia na sekundę 1/1,25/1,5/1,75/2% (+0,5% na 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu  1/1,15/1,3/1,45/1,6% (+0,5% na 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu

R – Klątwa Smutnej Mumii

Czas działania ogłuszenia 1,5/1,75/2 sek.  1,5 sek.

Ekko

Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia zadawane potworom.

Ekko pojawia się w dżungli częściej niż w środkowej alei, lecz nie powala on tam pod względem mocy. Podkręcamy nieco jego szybkość czyszczenia dżungli, by mógł rozwalać więcej obozów w krótszym… czasie.


Umiejętność bierna – Rezonans Napędu Z

Zwiększone obrażenia przeciwko potworom 150%  200%

Evelynn

R: krótszy czas odnowienia.

Eve została nieco w tyle ze względu na niedawne osłabienia jej podstawowych przedmiotów, takich jak Zmora Licza czy Tajemnicza Pieczęć. Skracamy czas odnowienia jej superumiejętności na niższych poziomach, by nasza demoniczna panienka wciąż miała szanse na znalezienie ofiar okazji na zyskanie przewagi.


R – Ostatnia Pieszczota

Czas odnowienia 140/110/80 sek. ⇒ 120/100/80 sek.

Gangplank

Q: liczy się teraz jako podstawowy atak dystansowy. E: lepsze skalowanie z trafieniem krytycznym. Wydłużono czas ładowania beczki, ale maksymalna liczba ładunków zwiększa się z poziomem umiejętności.

Gangplank w połączeniu z Uściskiem Nieumarłego oznaczał nękanie za pomocą Q co 4 sekundy i wprost eksplozywną przewagę w alei, przez co gra przeciwko niemu była prawdziwym koszmarem. W związku z tym musieliśmy ograniczyć nieco jego skalowanie, co nie przypadło miłośnikom Gangplanka do gustu. W końcu moc w późnej fazie gry od zawsze była nieodłączną częścią tożsamości tego bohatera. Wracamy więc do tej koncepcji i osłabiamy Gangplanka we wczesnej fazie gry, a wzmacniamy go w późnej, dodając nieco krytycznego smaczku. Więcej beczek!


Umiejętność bierna – Próba Ognia

Prędkość ruchu 30%  15-30% zależnie od poziomu

Q – Paktujemy?

aktualizacjaPISTOLETY ROBIĄ PIF-PAF Liczy się jako podstawowy atak dystansowy.

E – Beczka Prochu

nowośćBECZKI ROBIĄ BUM-BUM Dodatkowe obrażenia trafienia krytycznego przy 125% skuteczności.
Maksymalna liczba beczek 3 na wszystkich poziomach  3/3/4/4/5
Czas ładowania 18/16/14/12/10 sek.  18/17/16/15/14 sek.

Graves

Q: zwiększony koszt many.

Graves od jakiegoś czasu przewijał się jako główny wybór w środkowej alei. Postanowiliśmy osłabić jego Q, umiejętność pozwalającą mu na zdobywanie przewagi poprzez czyszczenie fal, jednak bez ingerowania w jego moc w dżungli.


Q – To Koniec!

Koszt many 60 pkt.  80 pkt.

Aktualizacja portretów skórek

MIASTO ZBRODNI Portret Gravesa z Miasta Zbrodni został zaktualizowany!

Irelia

Q: zmniejszone leczenie.

Ostrza Irelii wciąż są odrobinę zbyt śmiercionośne. Wzięliśmy się za jej wrodzoną zdolność do utrzymywania się w alei, by popełniane błędy były dla niej trochę bardziej bolesne. Osłabi to też zdolność naszej ioniańskiej mistrzyni ostrzy do beztroskiego tańca w zdawałoby się skazanych na niepowodzenie walkach drużynowych przy zaskakująco niskim poziomie zdrowia.


Q – Fala Ostrzy

Leczenie 12/14/16/18/20% obrażeń od ataku  8/10/12/14/16% obrażeń od ataku

Kayn

Umiejętność bierna: zmniejszone obrażenia Skrytobójcy Kayna.

Niebieski Kayn ostatnio zbyt często przyćmiewa gry, szczególnie w połączeniu z Chłeptaczem Posoki. Obniżamy obrażenia zadawane przez Skrytobójcę Kayna, by zachęcić go do składania bardziej ofensywnych zestawów, jeśli chce siać spustoszenie wśród wrogów.


Umiejętność bierna – Kosa Darkinów

Premia do obrażeń Cienistego Skrytobójcy 12-44% obrażeń magicznych  8-30% obrażeń magicznych

Leona

W: zmniejszony dodatkowy pancerz i odporność na magię.

Leona błyszczała odrobinę zbyt mocno, przyjmując dowolną ilość obrażeń, jakie stawały jej na drodze do osiągnięcia świetlistego celu. Sprawiamy, że zgładzenie jej będzie trochę łatwiejsze, a przeciwnicy zyskają szansę na rewanż. Mimo wszystko wciąż zalecamy używanie kremu z filtrem.


W – Zaćmienie

Dodatkowy pancerz i odporność na magię 20/25/30/35/40 pkt.  15/20/25/30/35 pkt.

Lissandra

Zwiększone obrażenia od ataku podstawowego. Q: zmniejszony koszt many.

Lissandra została zamrożona w dość przeciętnej pozie na wszystkich pozycjach, nawet przeciwko bohaterom, których można by uznać za jej naturalne ofiary. Wzmacniamy ją nieco, by nasza Wiedźma Lodu stanowiła bardziej atrakcyjny wybór.


Podstawowe statystyki

Obrażenia od ataku podstawowego 53 pkt.  55 pkt.

Q – Odłamek Lodu

Koszt many 60/65/70/75/80 pkt.  55/60/65/70/75 pkt.

Lucian

Zmniejszone obrażenia od ataku podstawowego. Lucian zadaje teraz obrażenia przy trafieniu, gdy jest wzmacniany przez sojuszników. R: pociski skalują się teraz z szansą na trafienie krytyczne, a nie z poziomem umiejętności.

Lucian nie radził sobie najlepiej niemal dosłownie wszędzie – poza środkową aleją na profesjonalnym poziomie rozgrywek. Zwiększamy jego szanse na wygraną, wzmacniając jego synergię w dolnej alei, nie narażając przy tym na szwank jego indywidualnych zdolności. I tak na przykład jego superumiejętność świetnie sprawdzała się w solowych alejach ze względu na silne skalowanie z poziomem, dlatego nieco ją wygładzamy i sprawiamy, by lepiej skalowała się ze złotem. Lucian opierający się na mocy umiejętności również otrzyma pewne wzmocnienia, ponieważ wiemy, że to fajna (choć słaba) kombinacja, na którą wpływają zmiany dotyczące obrażeń od ataku. Nie martwcie się, fani wyborów spoza mety, nie zapomnieliśmy o was!


Podstawowe statystyki

Obrażenia od ataku podstawowego 64 pkt.  62 pkt.

Umiejętność bierna – Miotacz Światła

nowośćCzujność Wzmocnienia otrzymywane od sojuszników wzmacniają kolejne 2 ataki podstawowe Luciana, które zadają dodatkowo 14 pkt. (+10% obrażeń od ataku) obrażeń magicznych. Lucian może przechowywać do 4 ataków podstawowych z Czujności.

W – Płomienny Wybuch

Koszt many 70 pkt.  60 pkt.
nowośćDZIĘKI, KUMPLU Czujność zostaje aktywowana po tym, jak sojuszniczy bohater zada obrażenia oznaczonemu celowi.

R – Rzeź

Liczba strzałów 22/28/34  22 (+25% szansy na trafienie krytyczne)
Obrażenia każdego pocisku 20/40/60 pkt. (+25% obrażeń od ataku) (+10% mocy umiejętności)  15/30/45 pkt. (+25% obrażeń od ataku) (+15% mocy umiejętności)

Nami

Zwiększone podstawowe zdrowie. W: zmniejszony koszt many na wyższych poziomach.

Nami nie wpływała ostatnio w wiele gier, dlatego postanowiliśmy popłynąć pod prąd i zwiększyć szanse na przeżycie Władczyni Przypływów w wymianach oraz pozwolić jej na częstsze używanie swojej najdroższej umiejętności.


Podstawowe statystyki

Podstawowe zdrowie 475 pkt.  490 pkt.

W – Pływy Morskie

Koszt many 70/85/100/115/130 pkt.  70/80/90/100/110 pkt.

Senna

Zmniejszona kara związana z szansą na trafienie krytyczne. Zwiększona częstotliwość wypadania dusz.

Senna opierająca się na obrażeniach na sekundę wypadała ostatnio dość mgliście. Podkręcamy jej trafienie krytyczne, by lepiej współdziałała z przedmiotami zapewniającymi obrażenia, oraz przyznajemy jej więcej dusz za zabite stwory, by wspomóc graczy, którzy skupiają się na farmieniu.


Umiejętność bierna – Rozgrzeszenie

Obrażenia trafienia krytycznego 150%  160%
Częstotliwość wypadania dusz 4,166%  10% za zabite przez Sennę stwory i małe potwory (bez zmian w innych przypadkach)

Teemo

E: zwiększone obrażenia przy trafieniu.

Teemo przyda się wzmocnienie w alei, gdzie powinien gnębić swych przeciwników, w szczególności bohaterów, przeciwko którym z łatwością wyprowadza serie Toksycznych Strzałek. Ruchy, dwa, trzy, cztery… :^)


E – Toksyczne Strzałki

Obrażenia magiczne przy trafieniu 11/22/33/44/55 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 14/25/36/47/58 pkt. (+30% mocy umiejętności)

Viego

Zmniejszony zasięg ataku. Zmniejszone podstawowe leczenie z przejętych wrogów, zwiększone skalowanie. Q: zwiększony mnożnik obrażeń z szansy na trafienie krytyczne. E: zwiększony obszar działania kamuflażu. R: zmniejszony czas działania spowolnienia.

Viego złamał już zbyt wiele serc na scenie profesjonalnej, dlatego postanowiliśmy utrzeć nosa suwerenowi i ukrócić jego dominację. Jego style rozgrywki oparte na wytrzymałości pozwalają mu na uzyskanie przesadnej przewagi. Właśnie z tego powodu osłabiamy go pod względem leczenia z przejętych wrogów, ale tylko w przypadku, gdy nie skupia się na obrażeniach. Co więcej, zwiększamy obszar działania kamuflażu Viego, ale jednocześnie zmniejszamy jego zasięg ataku podstawowego, by utrudnić mu nieco chowanie się w Czarnej Mgle za każdym razem, gdy zrobi się gorąco. Osłabiamy też kontrolę tłumu z jego superumiejętności, która nie powinna być używana głównie w takim celu.


Podstawowe statystyki

Zasięg ataku 225 jedn.  200 jedn.

Umiejętność bierna – Dominacja Suwerena

Leczenie z przejętych wrogów 8% (+2,5% dodatkowych obrażeń od ataku) (+1,5% mocy umiejętności) (+2,5% prędkości ataku)  3% (+3% dodatkowych obrażeń od ataku) (+2% mocy umiejętności) (+5% prędkości ataku)

Q – Ostrze Zniszczonego Króla

MNOŻNIK OBRAŻEŃ Z SZANSY NA TRAFIENIE KRYTYCZNE 0-75% (przy 0-100% szansy na trafienie krytyczne)  0-100% (przy 0-100% szansy na trafienie krytyczne)

E – Ścieżka Przerażenia

Zasięg działania kamuflażu 400 jedn. ⇒ 450 jedn.

R – Łamacz Serc

Czas działania spowolnienia 0,5 sek.  0,25 sek.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd powodujący, że Viego, po przejęciu Zoe za pomocą umiejętności biernej – Dominacji Suwerena, a następnie rzuceniu Q – Gwiezdnej Piłeczki!, wystrzeliwał drugą gwiazdę, która znikała.
  • Naprawiono błąd związany z czasem odnowienia podstawowych umiejętności Viego, który był skracany na stałe po otrzymaniu ładunków Accelerando po przejęciu Sony za pomocą umiejętności biernej – Dominacji Suwerena.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że aktywna premia z W – Agresywnych Skłonności Kleda na koniec przejmowania wroga przez Viego sprawiała, że W – Widmowa Paszcza Viego była w fazie odnowienia.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że użycie przez Viego W – Wilczego Szału Kindred pod koniec przejmowania wroga powodowało, że nie mógł już użyć W – Widmowej Paszczy.

Xayah

Q: czas rzucenia zmniejsza się teraz wraz z prędkością ataku. R: zwiększone obrażenia.

Wracamy z trzecią rundą wzmocnień Xayah! Konsekwentnie podnosiliśmy jej współczynnik zwycięstw, jednocześnie starając się kontrolować częstotliwość jej wybierania w rozgrywkach profesjonalnych. Buntowniczka nie wystartowała jeszcze na scenie dla prosów, dlatego postanowiliśmy wpuścić jeszcze więcej wiatru w jej skrzydła. Q Xayah niekorzystnie wpływa na sekwencję jej ataków podstawowych przy dużej prędkości ataku, dlatego wprowadzamy zmiany, które powinny pozwolić jej szybować w grze z większą łatwością.(Jeśli chodzi o skalowanie Q, pamiętajcie, że Xayah zyskuje 70% dodatkowej prędkości ataku dzięki zdobytym poziomom oraz 55% dzięki W!)


Q – Bliźniacze Sztylety

Czas rzucenia 0,25 sek.  0,25-0,1 sek. (przy 0-215% dodatkowej prędkości ataku)

R – Nawałnica Piór

Obrażenia podstawowe 125/250/375 pkt.  200/300/400 pkt.

Zed

Q: zwiększone skalowanie. E: zmniejszone skalowanie. R: wydłużony czas odnowienia na wyższych poziomach.

Zed z kilkoma przedmiotami w ekwipunku oznacza zbyt skutecznie działający styl zabijania, szczególnie jak na bohatera, który z taką łatwością pojawia się nie wiadomo skąd i znika nie wiadomo gdzie. Nasz Władca Cieni powinien trochę bardziej skupić się na władaniu shurikenami, jeśli chce zdobywać zabójstwa. Wydłużamy też czas odnowienia jego superumiejętności w późniejszej fazie gry, by lepiej pasowała do swojego poziomu mocy.


Q – Ostrze Shuriken

Skalowanie 100% dodatkowych obrażeń od ataku  110% dodatkowych obrażeń od ataku

E – Cięcie Cienia

Skalowanie 80% dodatkowych obrażeń od ataku  65% dodatkowych obrażeń od ataku

R – Znak Śmierci

Czas odnowienia 120/90/60 sek.  120/100/80 sek.

Przedmioty

Boski Łamacz

Boski Łamacz był ostatnio ulubionym wyborem wojowników każdego rodzaju, a nawet niektórych strzelców. Postanowiliśmy zmniejszyć jego ogólną moc, by zrobić nieco miejsca dla agresywniejszej konkurencji tego przedmiotu.

Obrażenia od ataku 40 pkt.  35 pkt.

Kadłubołamacz

Szybkie kupowanie Kadłubołamacza to dobre wyjście w przypadku kilku bohaterów, ale koszt, jaki się z tym wiąże, jest zbyt wysoki w porównaniu z innymi legendarnymi przedmiotami dla wojowników, które są bardziej opłacalne. Postanowiliśmy więc odpicować ten przedmiot, by stanowił nieco bardziej smakowity kąsek dla naszych wojów.

Zdrowie 300 pkt.  400 pkt.

Wężowy Kieł

Wężowy Kieł – zamiast stanowić sytuacyjny wybór przeciwko bardzo wytrzymałym wrogom – stał się regularnym wypełniaczem drugiego miejsca w ekwipunku zabójców z obrażeniami fizycznymi. Chcemy utrzymać jego niską cenę, aby wciąż stanowił przystępną opcję sytuacyjną. Wprowadzone przez nas zmiany dotyczą statystyk tego przedmiotu.

Destrukcja 18 pkt.  12 pkt.

Koniec Rozumu

Szybkie kupowanie Końca Rozumu stało się bardzo silną opcją dla wielu bohaterów opierających się na prędkości ataku. Nie ma nic złego w inwestowaniu w prędkość ataku we wczesnej fazie gry, ale Koniec Rozumu stał się najlepszą opcją niezależnie od tego, iloma punktami obrażeń magicznych dysponuje przeciwna drużyna. Przerabiamy skalowanie obrażeń tego przedmiotu, aby wciąż był potężny w późnej fazie gry, ale nie był kupowany tylko ze względu na jego wartość na początku rozgrywki.

Obrażenia magiczne przy trafieniu 15-80 pkt. (skalowanie liniowe na poziomach 1-18)  15 pkt. na poziomach 1-8, 25-80 pkt. na poziomach 9-18

Widmowe Ostrze Youmuu

Widmowe Ostrze Youmuu z ukochanego wyboru dla agresorów zmieniło się w rzadko używany, niszowy przedmiot. W zeszłym sezonie obniżyliśmy jego ogólną moc, by zrobić trochę miejsca dla bardziej sytuacyjnych przedmiotów, ale widzimy teraz, że zmiany te zaszły za daleko. Zabójcy zadający obrażenia od ataku od dłuższego czasu pragnęli dobrego ogólnego przedmiotu, a musieli zadowolić się przedmiotami skupionymi na kontrowaniu, takimi jak Wężowy Kieł. A więc… *werble* cofamy zmiany z patcha 10.23 i witamy ponownie Widmowe Ostrze Youmuu 2020!

Łączny koszt 3000 szt. złota  2900 szt. złota
Przepis Ząbkowany Sztylet + Kilof + 1025 szt. złota  Młot Bojowy Caulfielda + Ząbkowany Sztylet + 700 szt. złota
Obrażenia od ataku 60 pkt.  55 pkt.
nowośćPrzyspieszenie umiejętności 15 jedn.

Runy

Zwinne Nogi

Zwinne Nogi nie były ostatnio najlepszym wyborem dla strzelców. Zamiast wprowadzać zwykłe ulepszenia, zwiększamy leczenie z bohaterów we wszystkich przypadkach i zmniejszamy je ze stworów w zależności od sposobu atakowania, by uniknąć przesadnej wytrzymałości w alei. Skupiliśmy się na obniżeniu leczenia ze stworów dla bohaterów walczących w zwarciu, ponieważ opcja ta była już przez nich skutecznie wykorzystywana. Tym samym uzyskaliśmy wzmocnienie dla bohaterów walczących z dystansu oraz dość neutralną zmianę z perspektywy tych walczących w zwarciu.

Leczenie 3-60 pkt. (zależnie od poziomu) (+30% dodatkowych obrażeń od ataku) (+20% mocy umiejętności)  10-100 pkt. (zależnie od poziomu) (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) (+30% mocy umiejętności)
Leczenie ze stworów 100% (w zwarciu)/20% (z dystansu)  20% (w zwarciu)/10% (z dystansu)

Clash Pustki

Pierwszy weekend turnieju Clash z motywem Pustki odbędzie się 4 i 5 września. Tworzenie drużyn na pierwszy weekend będzie możliwe od 30 sierpnia. Drugi weekend odbędzie się 18 i 19 września, a tworzenie drużyn będzie możliwe od 13 września.

Aktualizacja wymagań sprzętowych

Zmieniamy minimalne wymagania systemowe dla League of Legends i Teamfight Tactics na komputerach stacjonarnych. Komputery Mac muszą być teraz wyposażone w system macOS 10.12 lub nowszy. Wprowadzamy te aktualizacje, ponieważ chcemy skupić się na wprowadzaniu nowych funkcji, a nie ciągle dostosowywać się do starszych systemów. Jeśli wasze komputery spełniają lub przewyższają te wymagania sprzętowe, nie macie się o co martwić!

Naprawione błędy

  • KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd powodujący nadmierne spowolnienie podczas zakończenia gry.
  • Naprawiono błąd związany ze wskaźnikiem dostępności superumiejętności Tahma Kencha, który nie zmieniał się na szaro po użyciu superumiejętności.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że R – Przejęcie Sylasa nie odnawiało się poprawnie po tym, jak bohater zginął po użyciu przejętej superumiejętności.
  • Naprawiono kilka graficznych błędów występujących, gdy Sylas przejmował R – Czas na Ostrzał Bogini Broni Miss Fortune.
  • Klon Shaco poprawnie otrzymuje teraz 10 szt. złota za zniszczenie totemu, a nie 20.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Kassadin nie mógł czasem użyć swojego E – Pulsu Mocy.
  • Mordekaiser używający R – Wymiaru Śmierci na Gravesie sprawia teraz, że W – Zasłona Dymna Gravesa poprawnie pozostaje w krainie, w której została użyta.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że uroki nie działały przez chwilę po trafieniu wrogich bohaterów, którzy wielokrotnie stosowali polecenia ruchu w połączeniu z umiejętnościami pozwalającymi na poruszanie się podczas ich używania.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Kalista mogła używać ataków podstawowych oraz skakać za pomocą umiejętności biernej – Wojennej Gracji, jeśli została zauroczona na początku animacji ataku podstawowego.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że unieruchomienie Dr. Mundo przez wroga stojącego na nim powodowało, że kanister z umiejętności biernej – Chodzić, Gdzie Chcieć ulegał zniszczeniu, zanim spadł na ziemię.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Wukong mógł całkowicie anulować animację Q – Miażdżącego Ciosu, wydając polecenie zatrzymania.
  • Naprawiono błąd związany z umiejętnością W – Uważaj, Iip! Lilii, w której opisie brakowało informacji o tym, że zadaje 50% obrażeń stworom.
  • Naprawiono błąd, w którym opis umiejętności R – Strzał w Dziesiątkę Caitlyn oraz opis przy rozwijaniu tej umiejętności nie zawierały informacji o skalowaniu obrażeń.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że w zestawie startowym składającym się z Lekkiej Szaty oraz Odnawialnej Mikstury wyświetlał się tekst „+1 więcej”, mimo że zestaw ten nie zapewniał trzeciego przedmiotu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Nunu trafiony W – Wynurzeniem Rek’Sai podczas ładowania W – Największej Śnieżki na Świecie! zostawał wyrzucony poza ekran.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność E – Salwa Śnieżek Nunu nie miała opisu, jeśli najeżdżało się na nią w trakcie użycia.
  • Naprawiono kolejny błąd sprawiający, że opis E – Salwy Śnieżek Nunu niepoprawnie wyświetlał obrażenia jako „obrażenia całkowite”, chociaż informacja ta dotyczyła obrażeń „od każdej śnieżki”.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Krwiożerczy Łowca zapewniał leczenie z totemów. Opis Krwiożerczego Łowcy poprawnie wyświetla teraz całkowitą wartość otrzymanego leczenia.
  • Naprawiono błąd powodujący, że w opisie Wiecznej Zimy (ulepszenia Wiecznej Zmarzliny Ornna) nie wyświetlano faktycznej liczby bohaterów, którzy zostali unieruchomieni i spowolnieni przez użycie przedmiotu.
  • Naprawiono kilka błędów związanych z liniami dialogowymi Neeko, które nie zawsze odtwarzały się poprawnie (lub w ogóle), szczególnie gdy kamuflowała się za pomocą umiejętności biernej – Wrodzonego Uroku. Głos Neeko odtwarzany jest teraz z miejsca, w którym znajduje się bohaterka, a nie ze środka ekranu.

Nadchodzące skórki i Barwy

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej