Opis Patcha 11.5 w League of Legends
Szczegóły zmian i nowości na patch 11.5 w LoLu.
To już patch 11.5, ale ten czas leci! Przyjrzyjmy się szczegółom.
Na początek dżungla, potężna dżungla. Bohaterowie tacy jak Master Yi czy Sejuani ostatnio niezbyt dobrze sobie radzili, a Udyr i Rammus robili, co chcieli, na całej mapie. Tym pierwszym nieco pomagamy pokazać pazury, a tym drugim wrzucamy niższy bieg.
A następnie: przedmioty! Dodajemy więcej reguł Ostrzu Gniewu Guinsoo i przejrzyście opisujemy jego synergię z Senną. Pomagamy również Muramanie zażegnać kryzys tożsamości, ponieważ jest zbyt podobna do Złodzieja Esencji. Dajemy jej własną niszę.
Szykujcie więc żądła i wlatujcie na Summoner’s Rift, by poskakać po kwiatkach z innymi pszczółkami. Do zobaczenia w kolejnym patchu!
Patch w skrócie
Bohaterowie
Azir
W: zmniejszone obrażenia Piaskowych Żołnierzy.
Wyważamy stabilną krzywą mocy Azira na przestrzeni całej gry, osłabiając jego kontrolę w alei we wczesnej fazie gry.
W – Powstańcie!
Gragas
Q ma teraz stały koszt.
Osłabiamy nieco tego osiłka Gragasa w górnej alei, zwiększając koszt jego beczek.
Q – Toczenie Beczki
Jax
Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń.
Napakowany Jax ma instynkt zabójcy, gdy ma przy sobie Moc Trójcy! (A teraz spróbujcie to powtórzyć trzy razy szybciej).
Podstawowe statystyki
Karma
Q: krótszy czas odnowienia.
Pomimo wzmocnień w patchu 11.3 wspierająca Karma nadal nie radzi sobie zbyt dobrze. Przyjrzeliśmy się ostatnim zmianom Karmy i pomagamy jej zabłysnąć na nowo, częściowo cofając osłabienia z patcha 10.16.
Q – Wewnętrzny Płomień
Kog’Maw
W: zwiększone dodatkowe obrażenia na wyższych poziomach.
Dawno, dawno temu, gdy obrońcy sięgali wyłącznie po legendarne przedmioty z pancerzem, takie jak Słoneczna Peleryna i Omen Randuina, Kog’Mawowi lepiej szło rozpuszczanie ich zbroi. Aby to zrekompensować, dodajemy jeszcze więcej trucizny do jego śliny, by mógł szarżować, gdy jego W jest aktywne! dźwięki trąbki
W – Broń Biomagiczna
Master Yi
E: Zwiększone podstawowe obrażenia.
Przez ostatnią serię osłabień w patchu 11.1 i zmiany dżungli Master Yi nie miał lekko. Pomagamy mu wrócić w wielkim stylu (Wuju), by wzmocnić jego wszystkie zestawy przedmiotów i style gry, szczególnie te polegające na prędkości ataku.
E – Styl Wuju
Pyke
Umiejętność bierna: zmniejszona wartość przechowywanego szarego zdrowia. Teraz zapewnia destrukcję i zwiększa się, gdy wrogowie są w pobliżu.
Osłabiamy utrzymywanie się w alei środkowego Pyke’a, by wydobyć wspierającego Pyke’a z dna oceanu.
Umiejętność bierna – Dar Topielców
Qiyana
W: zwiększone obrażenia dodatkowe. R: zwiększone obrażenia na wyższych poziomach.
Moc Qiyany przeważnie zależy od jej wczesnych wędrówek po mapie. Dzięki temu stała się ulubionym wyborem graczy na elitarnym poziomie, jako że mogli oni w pełni wykorzystać jej sprawne wędrowanie bez ryzyka trafienia na skoordynowane zagranie defensywne charakterystyczne dla gier na wyższym poziomie. Aby zapewnić jej więcej możliwości osiągnięcia królewskiego sukcesu, wzmacniamy jej podstawowe skalowanie i zachęcamy graczy do wcześniejszego rozwijania W. No wiecie, żeby miażdżyć.
W – Rzeźbienie Ziemi
R – Oszałamiający Pokaz Talentu
Rammus
Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia.
Rammus wydawał się bardziej pancerny od pancernika, szczególnie w grach na przeciętnym poziomie. Osłabiamy jego wytrzymałość, aby musiał ostrożniej podejmować decyzje o wtoczeniu się do walki.
Podstawowe statystyki
Rell
Zmniejszony podstawowy pancerz. W1 i W2: wydłużony czas odnowienia.
Rell dominuje na scenie profesjonalnej, dlatego dajemy jej przeciwnikom nieco więcej okazji do kontrataku, sprawiając, że będzie bardziej wrażliwa na nękanie.
Podstawowe statystyki
W – Ferromancja: Roztrzaskanie
W – Ferromancja: Na Koń!
Samira
Zwiększony przyrost podstawowych obrażeń. Q: zwiększone skalowanie obrażeń na wyższych poziomach.
Samira niezbyt dobrze radzi sobie po osłabieniach z ostatniego patcha, dlatego wzmacniamy jej skalowanie, by nadal mogła wymiatać w późnej fazie gry.
Podstawowe statystyki
Q ― Smykałka
Sejuani
W: zwiększone skalowanie obrażeń drugiego trafienia.
Sejuani nie mogła się odnaleźć w nowej dżungli. Zapewniamy jej i Bristle’owi smakołyk za trafienie obu części jej W.
W – Furia Zimy
Seraphine
Umiejętność bierna: usunięto zanikanie obrażeń kolejnych nut; zmniejszone obrażenia nut od sojuszników. R: dłuższy czas odnowienia.
Seraphine nadal nie znika z naszego radaru i radia, dlatego osłabiamy obrażenia nut pochodzących od sojuszników, ale w zamian wzmacniamy obrażenia jej własnych nut. W ten sposób nadal będzie silna sama w sobie, ale jej moc nie będzie aż tak podkręcona przez moc fanów.
Umiejętność bierna ― Osobowość Sceniczna
R ― Bis
Shaco
W: zmniejszone obrażenia podstawowe i obrażenia zadawane pojedynczym celom; od teraz zadaje więcej obrażeń potworom.
Shaco straszył w dolnej alei, a w dżungli robił z siebie klauna, dlatego mamy dla niego kilka zmian.
W – Zabawka Niespodzianka
Trundle
Q: krótszy czas odnowienia.
Pomagamy Królowi Trolli zatopić zęby w nowym sezonie, wzmacniając go w górnej alei i dżungli.
Q – Chaps
Twitch
Umiejętność bierna: zmniejszone skalowanie obrażeń za każdy ładunek. R: zwiększone dodatkowe obrażenia, wydłużony czas działania.
Szczur z mocą umiejętności = za mocny. Szczur z obrażeniami od ataku = za słaby. Rekalibracja.
Umiejętność bierna – Śmiertelny Jad
R – Walę na Oślep
Udyr
Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia. R: zmniejszone całkowite obrażenia aury.
Z pomocą nowych przedmiotów, takich jak Turbochemiczny Pojemnik, Udyr beztrosko przemierza dżunglę z jedną z najszybszych prędkości ruchu, jakie kiedykolwiek widzieliśmy, co pozwala mu na robienie ziuuuum do walk i z walk. Osłabiamy jego szybkość czyszczenia dżungli (cofnięcie wzmocnienia z patcha 10.21) i zmniejszamy jego wytrzymałość.
Podstawowe statystyki
R – Styl Feniksa
Viego
Naprawiono kilka błędów związanych z Wykradaczem Dusz Mejai i Przejęciem. Umiejętność bierna: usunięto unikanie wież.
Po dłuższym majstrowaniu przy Viego naprawiliśmy kilka znaczących błędów, co w ogólnym rozrachunku powinno lekko go osłabić.
Ogólne
Umiejętność bierna – Dominacja Suwerena
Przedmioty
Muramana
Muramana za bardzo przypomina Złodzieja Esencji, zarówno jeśli chodzi o statystyki, jak i wykorzystanie. Aby lepiej odróżnić od siebie te przedmioty, zmieniamy efekt Muramany, tak aby bardziej skupiał się na wzmacnianiu umiejętności, podczas gdy Złodziej Esencji wzmacnia ataki podstawowe poprzez umiejętności.
Łamacz Falangi
Doskok Łamacza Falangi nie wydawał się tak mocny, jak jego cięcie, dlatego wyważamy oba te efekty, celując w neutralny wpływ na ogólną moc przedmiotu.
Ostrze Gniewu Guinsoo
Niektórzy bohaterowie, jak Senna, czerpią zbyt duże korzyści z Ostrza Gniewu Guinsoo, jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że jego szansa na trafienie krytyczne może skalować się do ponad 100% i ignoruje on modyfikatory obrażeń krytycznych. Dodajemy do niego pewne reguły, aby obejść te skrajne przypadki, umożliwić większą różnorodność przedmiotów dla tych bohaterów i pomóc nam lepiej dostosować przedmiot do większej liczby bohaterów.
Jeśli chodzi o Sennę, teraz jej umiejętność bierna nie może już zapewnić jej powyżej 100% szansy na trafienie krytyczne; nadmierna szansa na trafienie krytyczne ulega konwersji w kradzież życia według takiego samego przelicznika.
Wężowy Kieł
Wężowy Kieł jest mocnym, ale skomplikowanym i niezbyt imponującym przedmiotem, dlatego sprawiamy, że będzie bardziej użyteczny. Wyobraźcie sobie Głębokie Rany dla tarcz, ale z dodatkowymi efektami!
Paszcza Malmortiusa
Zmniejszamy cenę Paszczy, by była atrakcyjniejszym i przystępniejszym zakupem defensywnym.
Czarny Tasak
Modyfikujemy Czarny Tasak, by bardziej pasował do dłuższych walk, a jednocześnie zapewniał więcej mocy za swoją cenę.
Aktualizacje sklepu w grze
Sklep bez przerwy gromadził wiedzę w zastraszającym tempie i osiągnął nowy poziom świadomości. (Ciągle prosi nas o osłabienie Ornna).
- Przedstawiamy zestawy startowe: zakładka polecanych przedmiotów pokaże wam teraz najbardziej popularne kombinacje przedmiotów, z jakimi gracze rozpoczynają grę, zamiast jedynie pierwszego przedmiotu. (Wskazówka: zwykle są to mikstury). Zaoszczędziliśmy wam kilka kliknięć!
- Poprawiliśmy renderowanie czcionek w zakładkach w szczegółowych widokach przedmiotów i wyszukiwania. Do tej pory było to pO pRoStU nIeGrYwAlNe, ale teraz już jest naprawione.
- Dodatkowe poprawki i ulepszenia wydajności. Dodano 2 pkt. zdrowia do sklepu, by zaokrąglić liczbę.
- Pieśń Bitewna Shurelyi od teraz poprawnie pojawia się w sklepie z przedmiotami przy filtrowaniu według kategorii „moc umiejętności” i „mana i regeneracja”.
Naprawione błędy / drobne zmiany
- KLIENT LEAGUE: Odkryliśmy i naprawiliśmy błąd, który zatrzymywał graczy na ekranie z wiadomością „Czekanie na statystyki”, zamiast kierować ich do tablicy wyników po grze.
- KLIENT LEAGUE: Naprawiono kilka błędów związanych z renderowaniem wykresów i statystyk w historii gier.
- KLIENT LEAGUE: Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom wymieniać bohaterów podczas wyboru bohaterów.
- Efekt dźwiękowy Powrotu Łamaczki Serc Quinn od teraz odtwarza się poprawnie.
- Leczenie W – Taktycznego Podcięcia Camille od teraz poprawnie bierze pod uwagę dodatkowe obrażenia zewnętrznego stożka zamiast obrażeń wewnętrznego stożka.
- Naprawiono błąd, przez który Tryndamere mógł zginąć mimo swojego R – Niezmordowanego Szału, gdy został trafiony umiejętnością kontroli tłumu wzmocnioną przez Skupienie Horyzontalne.
- Dodatkowe obrażenia Muramany i efekt bierny Rozpłatania Krwiożerczej Hydry od teraz są prawidłowo nakładane przy każdym ataku Urgota po aktywacji W – Czystki, a nie tylko przy pierwszym ataku.
- Bohaterowie walczący z dystansu od teraz prawidłowo zyskują efekty bierne Przetrwania i Regeneracji z Tarczy Dorana.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Udyr mógł aktywować Doładowanie Many Łzy Bogini przy każdym ataku.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że pociski Huraganu Runaana generowały dodatkowe ładunki Zdobywcy.
- Niektórzy bohaterowie od teraz prawidłowo otrzymują doświadczenie, gdy Smok zostanie pokonany w momencie, w którym nie można ich obrać za cel umiejętnościami (Master Yi, Xayah, Zed, Kayn, Maokai, Yuumi).
- Efekt bierny Rozpłatania Krwiożerczej Hydry od teraz konsekwentniej współdziała z podobnymi umiejętnościami.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ezreal nie aktywował Huraganu Runaana, gdy używał Q – Mistycznego Strzału i obracał się w tym samym momencie.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że jeśli W – Wypalenie Shyvany było aktywne, efekt bierny Rozpłatania Krwiożerczej Hydry nie działał po pierwszym ataku.
- Łupy Wojenne Reliktowej Tarczy z zabójstw wspierającego od teraz są poprawnie naliczane do ładunków umiejętności biernej – Wielkiej Ewolucji Viktora i Kosy.
- R – Piekielny Spust Samiry od teraz poprawnie nakłada efekt bierny Rozpłatania Krwiożerczej Hydry.
Nadchodzące skórki i Barwy
Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki.
Podczas tego patcha pojawią się poniższe Barwy: