Opis Patcha 12.11 w League of Legends
Szczegóły zmian i nowości na patch 12.11 w LoLu.
Lawendowe Morze wciąż się rozszerza, a Bel’Veth wkracza na Summoner’s Rift, by je sobie przywłaszczyć. Dołączcie do Bel’Veth Cesarzowej Pustki już w tym patchu!
Obliczenia wykonane i… bohaterowie są teraz wytrzymalsi! Po obszernych zmianach, które wprowadziliśmy w ostatnim patchu, ten tydzień będzie dla nas czasem porządków, by przywrócić wyważenie do Summoner’s Rift. W tym patchu skupiliśmy się na dwóch ważnych sprawach. Po pierwsze nie chcemy za bardzo osłabić ani wzmocnić żadnych bohaterów ze względu na aktualizację wytrzymałości. Unikamy tego stanu rzeczy poprzez analizę silnych stron i słabości wszystkich bohaterów z osobna na tle ogólnego wyważenia klasy/roli, a także preferowanych przedmiotów. Po drugie, wprowadzone w patchu 12.10 ogólne osłabienia leczenia i tarcz bardzo odbiły się na niektórych bohaterach. Tym razem każdego bohatera rozpatrujemy indywidualnie. Tam, gdzie jest to niezbędne, cofamy nieco osłabienia leczenia i tarcz bądź inwestujemy tę utraconą moc w inne aspekty ich zestawu umiejętności.
Z innej beczki: w tym patchu wypuszczamy nową serię skórek Oceanicznych Pieśni wraz z Seraphine Oceanicznych Pieśni (Prestiżową), która będzie dostępna przez ograniczony czas. (Zanim zapytacie: nie, Ocean, w którym ci bohaterowie się pluskają, to nie te same wody, co Lawendowe Morze Bel’Veth).
Patch w skrócie
Bojowy Boss Bel’Veth, Ashe Oceanicznych Pieśni, Nidalee Oceanicznych Pieśni, Seraphine Oceanicznych Pieśni, Yone Oceanicznych Pieśni oraz Zeri Oceanicznych Pieśni będą dostępni od 9 czerwca 2022 r.
Seraphine Oceanicznych Pieśni (Prestiżowa) będzie dostępna od 9 czerwca do 14 lipca 2022 r.
Bohaterowie
Aphelios
Umiejętność bierna: zwiększona prędkość ataku i destrukcja co poziom.
Aphelios jest bardzo słaby w tym patchu, a aktualizacja wytrzymałości wcale mu nie pomogła. Wzmacniamy jego umiejętność bierną, by jego spluwy miały większą siłę ognia księżyca.
Umiejętność bierna – Zabójca i Wieszczka
Brand
Umiejętność bierna: zmniejszone procentowe obrażenia od podpalenia.
Brand wręcz pali się do walki, odkąd wprowadziliśmy zmiany wytrzymałości. W końcu większa ilość zdrowia innych bohaterów oznacza, że przydatność jego umiejętności również urosła. Przygaszamy odrobinę jego zdolność do podpalania wrogów, a mianowicie procentowe obrażenia od maksymalnego zdrowia.
Umiejętność bierna – Płomień
Caitlyn
Q: zmniejszone skalowanie z obrażeniami od ataku oraz koszt many na niższych poziomach i zwiększone na wyższych poziomach. E: zwiększone obrażenia podstawowe i skrócony czas odnowienia.
Cait wypadała słabo przed patchem 12.10, a jej reputacja tyranki alei odniosła jeszcze większy uszczerbek podczas aktualizacji. Wzmacniamy Rozjemcę z Piltover, by pomóc bohaterce w wywieraniu presji na pretensjonalnych osobników (wrogów w alei).
Q – Rozjemca z Piltover
E – Wystrzel Sieć
Fizz
Zmniejszony przyrost zdrowia. Zwiększony przyrost many.
Wprawdzie Szachraj Sztormów utrzymywał się ostatnio na powierzchni, ale jego spore koszty many dawały się we znaki graczom podczas dłuższych walk. Podbijamy jego statystyki w późniejszej fazie gry, ale ograniczamy jego odporność, by nie napsocił za dużo.
Podstawowe statystyki
Gragas
Q: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności; skrócony czas odnowienia. E: skrócony czas odnowienia.
Gragas nie radził sobie w dłuższych potyczkach, co spowodowała aktualizacja wytrzymałości, więc dolewamy czegoś mocniejszego do Graggy Ice, po którego wypiciu bohater będzie mógł zwinniej się przemieszczać podczas długich walk.
Q – Toczenie Beczki
E – Natarcie
Gwen
W: zwiększony czas odnowienia; zmniejszony dodatkowy pancerz i odporność na magię na niższych poziomach; teraz skaluje się z poziomem umiejętności. E: zmniejszone zwrócenie czasu odnowienia z pierwszego ataku podstawowego.
Gwen jest najlepszą górną w rozgrywkach profesjonalnych dzięki swojej wysokiej odporności, mobilności i zadawanym obrażeniom. Podczas przeciągających się walk jest w stanie użyć Uświęconej Mgły dwukrotnie, więc zwiększamy czas odnowienia tej umiejętności, która jest potężna w walkach drużynowych. Cofamy również zmianę E z patcha 12.7, która za bardzo zwiększyła dostępność jej doskoku w walkach.
W ― Uświęcona Mgła
E ― Unik i Cięcie
Irelia
Q: zwiększone leczenie. E: skrócony czas odnowienia na niższych poziomach.
Aktualizacja wytrzymałości nie wpłynęła pozytywnie na Tańczącą z Ostrzami. Znacznie osłabiła jej potencjał, by zdobywać zabójstwa we wczesnej fazie gry. Było to co prawda zamierzone, jednak nie w aż takim stopniu. Wzmacniamy nieco możliwości utrzymywania się bohaterki. Dajemy jej również więcej okazji do ogłuszania przeciwników, by wspomóc ją na inny sposób niż przez zwiększanie obrażeń eksplozywnych. Pora osłabić wzmocnić Irelię.
Q – Fala Ostrzy
E – Obłędny Duet
Kayn
Q: zmniejszone obrażenia w postaci Darkina.
Darkin Kayn zakosił sporo korzyści dzięki aktualizacji wytrzymałości. W końcu cała masa bohaterów z większą ilością zdrowia biega sobie po Summoner’s Rift. Osłabiamy nieco jego Q, by powrócił do grona wyważonych bohaterów po patchu 12.10.
Q – Koszące Cięcie (postać Darkina)
Kog’Maw
Q: zmniejszone osłabienie pancerza i odporności na magię; zmniejszona prędkość ataku efektu biernego. W: zmniejszony procent obrażeń od maksymalnego zdrowia przy trafieniu.
Nasz milusi szczeniak Pustki pokazał kły (swoją drogą, przypominają Ostrze Gniewu Guinsoo). Biorąc pod uwagę jego zamiłowanie do obgryzania swoich gryzaków i wrogów w trakcie walk drużynowych, postanowiliśmy pogłaskać skarcić zwierzaka, osłabiając jego obrażenia procenta zdrowia i prędkość ataku.
Q – Żrąca Plwocina
W – Broń Biomagiczna
Lee Sin
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. Q: zwiększone obrażenia.
Od wprowadzenia aktualizacji wytrzymałości Lee Sin ma trudności w utrzymywaniu przewagi zdobytej we wczesnej fazie gry. Cofamy więc część osłabień wprowadzonych w patchu 12.7, by Ślepy Mnich mógł stanąć na nogi.
Podstawowe statystyki
Q – Fala Dźwięku / Uderzenie Rezonansu
Lillia
Zmniejszone podstawowe zdrowie. Umiejętność bierna: zmniejszone obrażenia.
Podobnie jak w przypadku Branda i Kayna, umiejętności Lillii zadające procent obrażeń od maksymalnego zdrowia zostały pośrednio wzmocnione przez aktualizację wytrzymałości. Osłabiamy bohaterkę w obszarach, w których odniosła największe korzyści, by gra przeciwko niej nie była aż takim koszmarem podczas tego patcha.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna – Wypełniony Snami Kostur
Master Yi
Zmniejszony przyrost zdrowia. E: zmniejszone podstawowe obrażenia nieuchronne przy trafieniu.
Jak się okazuje, wytrzymały bohater zadający obrażenia nieuchronne jest ciutkę za silny. Osłabiamy wytrzymałość i obrażenia nieuchronne Szermierza Wuju, które zostały przesadnie wzmocnione przez aktualizację wytrzymałości.
Podstawowe statystyki
E – Styl Wuju
Nunu i Willump
Q: zwiększone leczenie przeciwko jednostkom niebędącym bohaterami. E: czas odnowienia skraca się teraz wraz z poziomem umiejętności.
Nunu był obrońcą polegającym na obrażeniach eksplozywnych. Jego osłabienia w patchu 12.10 wpłynęły negatywnie zarówno na jego wytrzymałość, jak i obrażenia. Wolimy, żeby był nieco mniej zabójczy, ale w zamian za zmniejszone obrażenia podbijamy jego wytrzymałość. No i możecie teraz rzucać większą liczbę śnieżek w każdej grze. Naprawdę ogromną liczbę śnieżek. Walczymy na śnieżki?
Q – Gryz!
E – Salwa Śnieżek
Olaf
Umiejętność bierna: zwiększona maksymalna wartość progu kradzieży życia. Q: zwiększone obrażenia; skrócony minimalny czas ponownego użycia. W: zwiększony czas odnowienia na wyższych poziomach. R: zmniejszony pancerz i odporność na magię efektu biernego.
Niewielka aktualizacje Olafa w połączeniu z aktualizacją wytrzymałości sprawiły, że Berserker strasznie się rozbestwił. W szczególności w górnej alei. Zabieramy mu trochę dodatkowych statystyk i osłabiamy jego wytrzymałość w późnej fazie gry, ale za to wzmacniamy jego zdolność do czyszczenia dżungli.
Umiejętność bierna – Gniew Berserkera
Q – Rzut Toporem
W – Trzeba Być Twardym
R – Ragnarok
Rakan
Q: zwiększone leczenie. W: skrócony czas odnowienia. E: zmniejszony koszt many; zwiększona wytrzymałość tarczy.
Rakanowi nieźle się dostało przez aktualizację wytrzymałości, gdyż bohater jest mocno uzależniony od tarcz i udziałów w zabójstwach z użyciem swoich efektów kontroli tłumu (co jest znacznie trudniejsze, gdy bohaterowie są wytrzymalsi). Oddajemy mu to, co utracił, z małym bonusem, by mógł zrobić Wielkie Wejście z powrotem na Summoner’s Rift.
Q – Lśniące Pióro
W – Wielkie Wejście
E – Taniec Bojowy
Rengar
Zmniejszone podstawowe zdrowie. R: wydłużony czas odnowienia na wyższych poziomach.
Rengar cieszy się sporym sukcesem z zestawami przedmiotów skupiającymi się na destrukcji i tych dla wojowników. Szczególnie można to odczuć na elitarnym poziomie rozgrywek. Wprowadzamy ogólne osłabienia bohatera. Będziemy bacznie obserwować, jak radzi sobie z poszczególnymi zestawami przedmiotów podczas tego patcha.
Podstawowe statystyki
R – Zew Łowów
Ryze
E: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności; zmniejszony koszt many.
Luzujemy nieco ograniczenia many Ryze’a, by rzucanie przez niego zaklęć pozwalało na większy margines błędu, gdy bohater się skaluje. Zdajemy sobie sprawę, że nie rozwiąże to wszystkich bolączek bohatera. Staramy się nieco ulżyć jego cierpieniom, podczas gdy my pomyślimy nad nowymi sposobami, które sprawią, że gra Ryze w kolejce solo znów będzie sprawiała frajdę, a bohater nie będzie dominował w rozgrywkach profesjonalnych.
E – Fluktuacja Magii
Samira
Zwiększony przyrost obrażeń od ataku. Q: zwiększone skalowanie z obrażeniami od ataku.
Po aktualizacji wytrzymałości Samira nie była w stanie zyskiwać przewagi w grze. Zwiększamy skalowanie bohaterki, by zwiększyć jej potencjał do stylowego załatwiania swoich wrogów w późnej fazie gry.
Podstawowe statystyki
Q ― Smykałka
Senna
Umiejętność bierna: zwiększona szansa na wypadnięcie Upiora z Mgły po zabójstwie. Q: osłabiony stopień spowolnienia; skrócony czas działania spowolnienia na niższych poziomach; teraz skaluje się z poziomem.
Aktualizacja wytrzymałości nieco za mocno wzmocniła Sennę, która nie przestaje wygrywać w alei i górować nad swoimi wrogami. Osłabiamy ją w roli wspierającej, ale za to roli prowadzącej dajemy więcej okazji do zbierania Upiorów z Mgły.
Umiejętność bierna – Rozgrzeszenie
Q – Przebijająca Ciemność
Swain
Umiejętność bierna: zmniejszone leczenie. W: zmniejszone obrażenia magiczne i skalowanie z mocą umiejętności. R: zmniejszone leczenie co sekundę.
Okazuje się, że nowym imperium Swaina był patch 12.10, w którym bohater szybko rósł w siłę w każdej alei. Wprowadzamy ogólne osłabienia bohatera. W szczególności skupiamy się na górnej i środkowej alei, osłabiając jego leczenie i obrażenia w późnej fazie gry.
Umiejętność bierna – Krwiożercze Stado
W – Wizja Imperium
R – Demoniczne Wzejście
Sylas
W: zmniejszony koszt many; zwiększone skalowanie leczenia z mocą umiejętności; skrócony czas odnowienia na niższych poziomach. E: skrócony czas odnowienia na niższych poziomach.
Po aktualizacji wytrzymałości Sylas nie jest w stanie tak efektywnie rozwalać swoich przeciwników, jak robił to wcześniej. Obrażenia eksplozywne bohatera zostały osłabione, ale nie planujemy wzmacniać go w tym obszarze. Zamiast tego chcemy przywrócić jego moc na inne sposoby. Poprawiamy wszechstronność bohatera, by lepiej radził sobie w starciach.
W – Królobójca
E – Ucieczka / Uprowadzenie
Tahm Kench
Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia magiczne przy trafieniu. Q: zwiększone leczenie. R: zwiększona wytrzymałość tarczy.
NIE BÓJCIE ŻABY I SKUMAJCIE ZMIANY. Aktualizacja wytrzymałości nie była zbyt miła dla suma, więc spełniamy życzenia tej rybeńki, wzmacniając jego leczenie oraz tarczę. Dzięki temu będzie mógł spędzić więcej czasu w walce.
Umiejętność bierna – Smakosz
Q – Smagnięcie Językiem
R – Pożarcie
Taliyah
Zmniejszone podstawowe zdrowie. Umiejętność bierna: zaktualizowano. Q: zmniejszone obrażenia. E: zwiększone obrażenia zadawane potworom. R: zaktualizowano.
Niewielka aktualizacja Taliyah w patchu 12.9 była świetną wiadomością dla adoratorów bohaterki, szczególnie tych grających nią na elitarnym poziomie rozgrywek. Wprowadzamy osłabienia Tkaczki Skał wymierzone w elitarnych graczy oraz drobne zmiany i poprawki błędów w ramach rekompensaty.
Podstawowe statystyki
Q – Utkana Salwa
E – Rozpruta Ziemia
R – Ściana Tkaczki
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Taliyah w pewnych sytuacjach nie mogła ponownie aktywować i zniszczyć swojej ściany, jeśli otrzymała obrażenia, podczas gdy jej ściana była wzniesiona.
Taric
Q: zwiększone leczenie; zmniejszony koszt many i nie zwiększa się już z poziomem. E: skrócony czas odnowienia; zwiększony czas działania ogłuszenia.
Taric ostatnio nie jest już takim klejnotem wśród bohaterów jak dawniej. Wprowadzamy porządne wzmocnienia bohatera, które wspomogą go podczas dłużących się walk. Niech Taric znów zabłyśnie w nowej mecie!
Q – Gwiezdne Muśnięcie
E – Rozbłysk
Tryndamere
Q: zwiększone leczenie. R: skrócony czas odnowienia.
Tryndamere nieźle podupadł w patchu 12.10. Jego leczenie z furii jest bardzo kosztowne, więc cofamy wyprzedzające osłabienia leczenia, które wprowadziliśmy w patchu 12.10. Zwiększamy również dostępność jego superumiejętności.
Q – Zew Krwi
R – Niezmordowany Szał
Veigar
Zmniejszony podstawowy pancerz i zwiększony przyrost pancerza. E: wydłużony czas odnowienia.
Bierzemy na celownik skalowanie z poziomem Veigara, ograniczając dostępność jego E. Dzięki temu zapewnimy, że jego kontrola walk drużynowych zostanie utrzymana na rozsądnym poziomie – w szczególności w późnej fazie gry, gdy bohater zdobywa nieco przyspieszenia umiejętności.
Podstawowe statystyki
E – Horyzont Zdarzeń
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego opis Q – Złowrogiego Uderzenia Veigara zawierał błędną informację, że dodatkowe ładunki mogły być zdobywane poprzez zadawanie ostatnich ciosów bohaterom (więc nie wstrzymujcie się z używaniem Q, by zabijać nim bohaterów).
Wukong
W: dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach. E: zmniejszone obrażenia dodatkowe zadawane potworom.
Wukong był silny już przed aktualizacją wytrzymałości, a po jej wprowadzeniu przekroczył granicę wyważenia. Chcemy osłabić go w roli dżunglera, biorąc na celownik jego czyszczenie dżungli, a także rolę górnego poprzez ograniczenie mobilności we wczesnej fazie gry.
W – Wojowniczy Żartowniś
E – Cios Nimbu
Xin Zhao
Umiejętność bierna: zwiększone skalowanie leczenia z obrażeniami od ataku. W: zwiększone obrażenia; teraz koszt many zmniejsza się wraz z poziomem.
Xin Zhao nie stanowi już aż tak dużego zagrożenia dla prowadzących tylnej formacji jak dawniej. Postanowiliśmy zwiększyć obrażenia jego najsprawiedliwszej umiejętności i jego możliwości w długotrwałych walkach
Umiejętność bierna – Zdecydowanie
W – Z Wiatru Grom
Zeri
Q: zwiększone obrażenia użycia; zwiększone skalowanie z mocą umiejętności i obrażenia zależne od brakującego zdrowia celu naładowanego ataku podstawowego; usunięto spowolnienie z naładowanych ataków podstawowych. W: zwiększone skalowanie z obrażeniami od ataku; osłabiony stopień spowolnienia; skrócony czas odnowienia. E: skrócony czas odnowienia; zmniejszone skrócenie czasu odnowienia za każdy atak podstawowy i trafienie krytyczne. R: skrócony czas odnowienia; zmniejszona prędkość ruchu za każdy ładunek; zwiększona liczba ładunków za każdego bohatera trafionego pierwszym użyciem.
Zeri, Zeri, tak cię osłabili, że prawie cię z LoL-a usunęli. Dostajesz więc obrażeń ciut, by miło ci było znów. Wzmocnienia mają swoją cenę, więc przezornie osłabiamy użytkowe umiejętności i mobilność tej elektrycznej prowadzącej.
Q – Szybka Seria
W – Laserowy Wstrząs
E – Iskrząca Moc
R – Piorunujący Strzał
Przedmioty
Głębokie Rany
Pomimo osłabienia w ostatnim patchu Głębokie Rany nadal mają zbyt duży wpływ na rozgrywkę. W pewnym sensie wymusza to na nas wzmacnianie leczenia do nierozsądnego poziomu. Uważamy, że Głębokie Rany powinny być świadomym wyborem, który jest naprawdę świetny przeciwko wrogom z przytłaczającym leczeniem, a nie przeciętną jego ilością. Przez obecny stan rzeczy gracze nie wybierają innych ekscytujących przedmiotów. Osłabiamy więc Głębokie Rany, ale wzmacniamy przedmioty, które je nakładają, by były mniej więcej na tym samym poziomie mocy.
Zmiany te mają zastosowanie do wszystkich przedmiotów z Głębokimi Ranami poniżej, a także do Głębokich Ran nakładanych przez umiejętności (Katarina, Kled, Singed, Varus i Podpalenie).
Kamizelka Cierniowa
Kolczasta Kolczuga
Wezwanie Kata
Śmiertelne Przypomnienie
Chempunkowy Łańcuchowy Miecz
Kula Zagłady
Morellonomicon
Chemtechowy Skaziciel
Przedmioty dla magów
Wprowadzamy całościowe zmiany mitycznych przedmiotów, by ich moc utrzymywała się na podobnym poziomie. Po aktualizacji wytrzymałości moc Cierpienia Liandry’ego i Szczelinotwórcy znacznie wzrosła dzięki dłuższym potyczkom. Natomiast Wieczna Zmarzlina już od jakiegoś czasu jest potężna. Jeśli zaś chodzi o Koronę Roztrzaskanej Królowej, to jest rozczarowująca już od dawna, a w patchu 12.10 jest wybierana jeszcze rzadziej przez zmniejszone obrażenia eksplozywne. Na koniec mamy Nocnego Żniwiarza, który jest rzadko wybierany przez zabójców z mocą umiejętności i potrzebuje nieco miłości.
Korona Roztrzaskanej Królowej
Wieczna Zmarzlina
Cierpienie Liandry’ego
Nocny Żniwiarz
Szczelinotwórca
Przedmioty dla obrońców
Klasa obrońców ogólnie ma trudności po aktualizacji wytrzymałości. Ze względu na to, że wszyscy są wytrzymalsi, główna zaleta obrońców została osłabiona (relatywnie rzecz biorąc), natomiast ich już i tak niskie obrażenia zagrażają przeciwnikom w jeszcze mniejszym stopniu niż wcześniej. Zwiększamy ilość zdrowia zapewnianą przez przedmioty mityczne dla obrońców, by stworzyć podstawę dla wyższych wartości pancerza i odporności na magię na ich najważniejszych przedmiotach legendarnych (niektóre z nich również wzmacniamy).
Żar Bami
Rękawica Mroźnego Ognia
Słoneczna Egida
Turbochemiczny Pojemnik
Maska Otchłani
Przysięga Rycerska
Omen Randuina
Oblicze Ducha
Konwergencja Zeke’a
Przedmioty dla wojowników
Taniec Śmierci i Paszcza Malmortiusa były gorącym tematem już przed aktualizacją wytrzymałości. Chcieliśmy zobaczyć, jak będą się sprawdzać po aktualizacji, zanim wprowadzimy zmiany w tych przedmiotach. Okazuje się, że wciąż są za mocne, więc je osłabiamy. Ostrze Zniszczonego Króla zaś mocno osłabło (nie aż tak jak Gruboskórność Steraka), więc wzmacniamy oba przedmioty. Ostatnim przedmiotem jest Chłeptacz Posoki, który potrzebuje małego wzmocnienia. Zwiększamy więc jego skalowanie z przyspieszeniem umiejętności, by przedmiot lepiej sprawdzał się w dłuższych walkach.
Taniec Śmierci
Ostrze Zniszczonego Króla
Paszcza Malmortiusa
Gruboskórność Steraka
Chłeptacz Posoki
Pogromca Krakenów
Pogromca Krakenów stał się silniejszy dzięki dłuższym walkom, więc osłabiamy premię zapewnianą przez trzeci ładunek przedmiotu.
Glewia Umbry
Co prawda, nie jest to powiązane z aktualizacją wytrzymałości, ale Glewia Umbry dawała nieco za dużo kontroli nad wizją, więc w połowie cofamy skrócenie czasu odnowienia wprowadzone w patchu 12.7.
Zmiany systemowe
Pierwsze wieże dają obecnie niezły wycisk. Trochę przesadziliśmy ze wzmocnieniami obrażeń wież we wczesnej fazie gry, co zniechęcało graczy do proaktywnych i agresywnych zagrywek na początku meczu. Osłabiamy pierwsze wieże, by nie były już takim superbezpiecznym sanktuarium dla skalujących się bohaterów, którzy prosperują w patchu 12.10.
Zewnętrzne wieże
Puchar Demacii
Tworzenie drużyn na Puchar Clash Demacii rozpoczęło się 6 czerwca, a turniej odbędzie się 11 i 12 czerwca! Tworzenie drużyn na drugi tydzień Pucharu rozpocznie się 20 czerwca, a turniej odbędzie się 25 i 26 czerwca.
Systemy behawioralne
Teraz macie wybór, czy chcecie dołączyć do czatu po zakończeniu gry! Wiadomości od innych graczy w poczekalni po grze zobaczycie tylko wtedy, gdy klikniecie na ikonkę czatu lub sami napiszecie wiadomość. Kliknięcie ikonki czatu włączy/wyłączy wiadomości od graczy.
Naprawione błędy i drobne zmiany
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Q – Ostrze Ixtal Qiyany czasem nie zadawało obrażeń wrogom, którzy poruszali się w jej kierunku. (Ten błąd powinien być naprawiony, jednak nie jesteśmy w 100% pewni ze względu na mały współczynnik jego odtworzenia. Będziemy bacznie przyglądać się temu błędowi podczas patcha 12.11).
- Naprawiono błąd, w wyniku którego leczenie Sylasa z ukradzionego R – Wielkiego Wyzwania Fiory nie skalowało się prawidłowo z mocą umiejętności Sylasa.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Gnar nie otrzymywał dodatkowej prędkości ataku ze swojego E – Hop, jeśli jego skok został przerwany przez niektóre efekty kontroli tłumu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Viego nadal miał aktywną umiejętność bierną – Pomyślne Wiatry Janny po zakończeniu przejęcia.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego czas odnowienia E – Ścieżki Przerażenia Viego całkowicie się odświeżał, jeśli zawładnął innym bohaterem, podczas gdy wrogi bohater był pod wpływem E – Nigdyruchu przejętego Swaina.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego E – Pierwotna Moc Nidalee nie przyznawała dodatkowej prędkości ataku, gdy była rzucana na sojuszników.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego runy Gravesa nie zmieniały się z Lodowcowego Ulepszenia, mimo że bohater nie mógł aktywować jego efektu (przepraszamy użytkowników Wiecznej Zmarzliny).
- Naprawiono błąd, w wyniku którego głowa Akshana zmieniała kierunek, jeśli bohater odchodził od wroga podczas rzucania R – Zasłużonej Kary.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekt wizualny przy trafieniu W – Piekielnym Ostrzem Kassadina nie działał.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Q – Ostrze-Bumerang Sivir czasem nie było słyszalne dla sojuszników, jeśli bohater został trafiony w mgle wojny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Gruboskórność Steraka nieprawidłowo naliczała „obrażenia zablokowane przez tarcze”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego paski zdrowia zewnętrznych wież nie wybuchały po zniszczeniu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego osłabienie Imperialnego Mandatu, Skoordynowany Ogień, nie wyświetlało prawidłowo swojej ikony na pasku osłabień gracza pod jego wpływem.
- Naprawiono błąd wizualny dotyczący Clasha, by dokładniej wyświetlać, dlaczego gracz nie może dołączyć do drużyny Clash.
- Naprawiono błąd wizualny, w wyniku którego ekrany modalne raportowania dla ostatnich trzech graczy były ucięte na ekranie podsumowania rozgrywki.
- Naprawiono błąd wizualny, który występował po najechaniu kursorem na ikonę przywoływacza na ekranie podsumowania rozgrywki.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przycisk zgłoszenia na tablicy wyników był zasłaniany przez długie imiona.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony przywoływaczy graczy nie były wyświetlane na rankingach wyzwań.
Nadchodzące skórki i Barwy
Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki:
W tym patchu pojawią się następujące Barwy: