Reklama

Opis Patcha 12.6 w League of Legends. Nerfy leczenia, wszystkie buffy i nerfy

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian i nowości na patch 12.6 w LoLu.

Reklama


Przygotujcie swój oddział na patch 12.6!

Mamy na myśli oczywiście Oddział Anima. W końcu minęło już sporo czasu od poprawek wyważających w ramach patcha 12.5, więc w tym tygodniu przygotowaliśmy dla was wiele nowości. Poza kilkoma nowymi, odważnymi skórkami w stylu science fiction wprowadzimy mnóstwo wzmocnień i osłabień, kilka poprawek Rengara oraz systemowe zmiany dla podtrzymania jakości przedmiotów i run. Nareszcie rozpoczyna się faza 1. modernizacji zawartości mitycznej! Czytajcie dalej, aby dowiedzieć się więcej o Mitycznej Esencji, mitycznym sklepie, prestiżowych skórkach, które opuszczą skarbiec i fazie 2. modernizacji.

Wróćmy jednak na Rift. Podobno w tym tygodniu normy wyglądają dosyć podejrzanie. Przekonajmy się, jak jest naprawdę…

Reklama

Patch w skrócie

Naczelny Króliczek Bojowy Riven, Króliczek Bojowy Miss Fortune, Nietoperz Bojowy Vayne, Wilk Bojowy Sylas, Kotek Bojowy Jinx i Kotek Bojowy Jinx (Prestiżowa) będą dostępni od 31 marca 2022 r.

Bohaterowie

Azir

Zwiększony przyrost zdrowia.

Ptaszki ćwierkają, że Azir jest słaby, a liczby potwierdzają, że ptaszki mają rację. Ostatecznym tego potwierdzeniem był brak jego obecności w profesjonalnych rozgrywkach w skalowanej mecie, która powinna mu sprzyjać, więc nieco wzmacniamy jego podstawowe statystyki. Dzięki temu imperator Shurimy powinien radzić sobie lepiej na wszystkich poziomach umiejętności.


Podstawowe statystyki

Przyrost zdrowia 92 pkt.  105 pkt.
Zdrowie na 18. poziomie 2116 pkt.  2337 pkt.

Darius

R: zwiększone obrażenia podstawowe.

Po wprowadzeniu zmian w przedmiotach wojowników Darius odstaje od reszty molochów, dlatego znacznie zwiększamy zadawane przez niego obrażenia. (Dla przypomnienia: łączne obrażenia zadawane przez superumiejętność można zwiększyć aż do 100% w zależności od liczby ładunków biernej umiejętności).


R – Noxiańska Gilotyna

Minimalne obrażenia nieuchronne 100/200/300 pkt. (+75% dodatkowych obrażeń od ataku)  125/250/375 pkt. (+75% dodatkowych obrażeń od ataku)

Hecarim

Q i E: zmniejszone obrażenia podstawowe na późnym etapie gry.

Hecobrońca znów dominuje w profesjonalnych rozgrywkach, a więc zmniejszamy końską dawkę obrażeń podstawowych zadawanych przez niektóre z jego umiejętności, aby upewnić się, że gra nim będzie bardziej sprawiedliwa.


Q – Szał

Obrażenia podstawowe 60/97/134/171/208 pkt. (+85% dodatkowych obrażeń od ataku)  60/90/120/150/180 pkt. (+85% dodatkowych obrażeń od ataku)

E – Niszczycielska Szarża

Minimalne całkowite obrażenia 30/50/70/90/110 pkt. (+55% dodatkowych obrażeń od ataku)  30/45/60/75/90 pkt. (+55% dodatkowych obrażeń od ataku)
Maksymalne całkowite obrażenia 60/100/140/180/220 pkt. (+110% dodatkowych obrażeń od ataku)  60/90/120/150/180 pkt. (+110% dodatkowych obrażeń od ataku)

Illaoi

R: drobne zmiany; kilka naprawionych błędów.

W tym przypadku nie wprowadzamy żadnych zmian wyważenia. Naprawiamy za to mnóstwo błędów i aktualizujemy superumiejętność Illaoi, aby zapewnić jej większą kontrolę nad mackami.


R – Skok Wiary

zaktualizowanoSTAW MI CZOŁA Illaoi jest zwrócona w stronę kursora podczas rzucania R – Skoku Wiary, co pozwala na bardziej korzystne miejsca tworzenia macek.

Naprawione błędy

  • Gdy Illaoi atakuje Nośnik po wzmocnieniu przez W – Srogą Lekcję, nieaktywne macki w pobliżu zaatakują jej cel, gdy tylko staną się aktywne (bez krótkiego opóźnienia).
  • Dodajemy też kolejkę zaklęć do W – Srogiej Lekcji i R – Skoku Wiary (teraz podczas ich rzucania można też kolejkować inne zaklęcia).
  • Graficzne wskaźniki W – Srogiej Lekcji zostały poprawione i będą teraz pokazywać prawidłowy zasięg wzmocnionych ataków podstawowych Illaoi.
  • Macki nie będą się już pojawiać przy bramach bazy żadnej z drużyn na Summoner’s Rift.
  • Nośniki nie zostaną już uwzględnione w liczbie zabitych przez Illaoi stworów, gdy wygasną lub zostaną zniszczone.
  • Q – Uderzenie Macką oraz E – Próba Ducha będą teraz widoczne dla wrogich bohaterów, jeśli zostaną rzucone z mgły wojny.

Jax

Zwiększone podstawowe zdrowie. W: zwiększone obrażenia podstawowe.

Od pewnego czasu Jax osiąga średnie wyniki, więc nieco wzmacniamy go na niższych poziomach, aby ułatwić mu uzyskanie skoku mocy z przedmiotów. Być może na początku nie będzie miał żadnej broni, ale teraz może ją kupić nieco wcześniej. :^)


Podstawowe statystyki

Podstawowe zdrowie 593 pkt.  615 pkt.

W – Wzmocnienie

Obrażenia magiczne 40/75/110/145/180 pkt. (+60% mocy umiejętności)  50/85/120/155/190 pkt. (+60% mocy umiejętności)

Nidalee

W: zmniejszony koszt w ludzkiej postaci. E: zmniejszony koszt many w późnej fazie i zwiększony zasięg rzucenia. W: zwiększony promień obrażeń w postaci pumy.

Nidalee w ludzkiej postaci to głodna many łowczyni, ale jej ogólny zestaw umiejętności znacznie bardziej pasuje do pozbawionych many mitycznych przedmiotów dla magów. Zapewniamy jej większy dostęp do użytecznych zaklęć, a także zwiększamy efekty obszarowe, aby mogła skuteczniej radzić sobie z wrogami i obozami w dżungli. Ponadto zasięg rzucenia jej leczenia był dość ograniczony (zwłaszcza jak na postać o tak wielu ograniczeniach związanych z pozycją), a więc zwiększamy go do zasięgu rzucenia jej Pułapki. Ogólnie te poprawki powinny sprawić, że będzie przystępniejsza dla graczy i silniejsza na wszystkich poziomach umiejętności.


Ludzka postać

W – Pułapka

Koszt many 40/45/50/55/60 pkt.  30/35/40/45/50 pkt.

E – Pierwotna Moc

Koszt many 50/60/70/89/90 pkt.  50/55/60/65/70 pkt.
Zasięg rzucenia 600 jedn.  900 jedn. (teraz odpowiada W – Pułapce)

Postać pumy

W – Sus

Promień obrażeń obszarowych 225 jedn.  250 jedn.

Rengar

Umiejętność bierna: poprawiono działanie Zaciekłości, skoków i Kościanego Naszyjnika; dodano nowy pasek zasobów Zaciekłości. Q: teraz ataki podstawowe zawsze trafiają krytycznie; obrażenia skalują się z szansą na trafienie krytyczne; ma zastosowanie przeciwko wieżom; nie ma już zastosowania przeciwko roślinom. E: usunięto czas rzucenia podczas skoku; teraz przyznaje prawdziwe widzenie i nieco wizji wokół celu. R: teraz przyznaje nieco wizji wokół celu.

Nasz wielki kociak wreszcie doczekał się zmian swojego zestawu umiejętności! Naszym celem jest wygładzenie rozgrywki Rengara, zachowanie jego aktualnego stylu gry oraz określenie jego zestawów przedmiotów. Zamierzamy bacznie pilnować współczynnika jego obrażeń krytycznych Q, aby nie pozwalał sobie na za dużo. Zdajemy sobie sprawę, że brak możliwości użycia Q przeciwko roślinom może być bolesny dla doświadczonych właścicieli Rengara, którzy używali tej mechaniki do optymalizacji ładunków Zaciekłości. Wierzymy jednak, że w dłuższej perspektywie taka opcja była szkodliwa dla gry, dlatego przenosimy jej siłę do bardziej dostępnej części jego zestawu umiejętności.


Umiejętność bierna – Niewidoczny Drapieżnik

zaktualizowanoKICI, KICI Kolejny skok Rengara przyzna mu 1 ładunek Zaciekłościtylko jeśli aktualnie ma ich 0  po utracie wszystkich ładunków Zaciekłości (niezależnie od tego, jak wiele ładunków Zaciekłości zyska przed swoim kolejnym skokiem)
zaktualizowanoMRRROCZNE SKOKI Rengar będzie mógł stale wykonywać skoki po 0,35 sek. w zaroślach lub w kamuflażu (albo w kamuflażu E – Klątwy Czarnej Mgły Senny) zamiast w oparciu o odliczanie 0,3-0,45 sek. (zasięg skoku nieznacznie wzrósł, aby zrównoważyć jego zmienność).
nowośćKOTOWATY KAT Rengar ma teraz pasek zasobów Zaciekłości, który pokazuje, ile Zaciekłości ma w danym momencie (ładunki wytworzone przez skoki będą miały inny kolor, aby gracze wiedzieli, czy zyskają Zaciekłość po kolejnym skoku).
Wszystkie ładunki Zaciekłości zanikają po 8 sek.  10 sek. poza walką
Czas udziału w zabójstwie Kościanego Naszyjnika W ciągu 1,5 sek.  3 sek. od zadania obrażeń wrogiemu bohaterowi

Q – Dzikość

nowośćDZIKIE UDERZENIA Teraz wzmocniony przez Q atak podstawowy Rengara będzie zawsze trafiał krytycznie. Zamiast zwykłych obrażeń krytycznych każdy 1% szansy na trafienie krytyczne zwiększa obrażenia od wzmocnionego ataku o 0,66% (albo 0,99% dzięki biernej umiejętności Ostrza Nieskończoności).
zaktualizowanoDRAPAKI Q – Dzikość wpływa teraz na ataki podstawowe przeciwko wieżom.
zaktualizowanoTO NIE BYŁA KOCIMIĘTKA Q – Dzikość nie wpływa już na ataki podstawowe przeciwko roślinom.

E – Rzut Bolą

zaktualizowanoRZUCAJ, ALE NIE WYPUSZCZAJ Rengar może teraz błyskawicznie wykonać swój E – Rzut Bolą (z zerowym czasem rzucenia) podczas skoku.
nowośćA KUKU Teraz przyznaje prawdziwe widzenie i wizję w obrębie 150 jedn. wokół pierwszego trafionego wroga na 2 sek.

R – Zew Łowów

zaktualizowanoINSTYNKT DRAPIEŻNIKA Teraz przyznaje nie tylko prawdziwe widzenie, ale również zwykłą wizję w obrębie 100 jedn. wokół najbliższego wroga.

Tryndamere

E: zmniejszone skrócenie czasu odnowienia za każde trafienie krytyczne. R: zwiększony czas odnowienia.

Tryndamere stał się zbyt silny na najwyższym poziomie rozgrywki. Jego zestaw umiejętności za dobrze skaluje się z przyspieszeniem umiejętności, więc zmieniamy czas odnowienia jego umiejętności, aby uwzględnić przyspieszenie, które może zyskać przy użyciu przedmiotów.


E – Wirujące Cięcie

Skrócenie czasu odnowienia za każde trafienie krytyczne 1 sek. (2 sek. przeciwko bohaterom)  0,75 sek. (1,5 sek. przeciwko bohaterom)

R – Niezmordowany Szał

Czas odnowienia 110/100/90 sek.  130/110/90 sek.

Przedmioty

W związku z wprowadzeniem mitycznych przedmiotów w zeszłym roku pojawiło się wiele sposobów na utrzymanie się przy życiu, zwłaszcza we wczesnej fazie gry. Naszym zdaniem wciąż stanowią one atrakcyjny wybór wśród mitycznych opcji, ale uważamy, że aktualnie zapewniają również zbyt duże wzmocnienie jak na ich koszt.

Aby kompromis między utrzymywaniem się przy życiu i mocą zyskał na znaczeniu, zmieniamy niektóre opcje związane z kradzieżą życia, żeby stały się bardziej adekwatne do ich ceny i wartości. Mamy nadzieję, że dzięki temu spadnie liczba wysysających obrońców, którzy pojawiają się po kumulacji tych przedmiotów, i będzie mniej przypadków zbyt szybkiego zakończenia walki w alei przez utrzymywanie się przy życiu. Ponadto na tej liście nie uwzględniliśmy przedmiotów systemowych dla wojowników, ponieważ ostatnio uległy one zmianie i znajdują się w dobrym stanie pod względem zrównoważenia mocy i utrzymywania się przy życiu.

Nieśmiertelny Łuklerz

Kradzież życia 10%  8% (12%  10% w przypadku Krwiochronu, mistrzowskiego przedmiotu Ornna)
Wytrzymałość tarczy 275-650 pkt. (na poziomach 1-18)  275-700 pkt. (na poziomach 1-18) (to samo dotyczy Krwiochronu)
Mityczne bierne Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku oraz 50 pkt. dodatkowego zdrowia  5 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku oraz 70 pkt. zdrowia (to samo dotyczy Krwiochronu)

Ostrze Zniszczonego Króla

Kradzież życia 10%  8%

Wampiryczny Kostur

Kradzież życia 10%  8%

Runy

Wprowadzamy kilka zmian run powiązanych z powyższymi modyfikacjami przedmiotów wspomagających utrzymywanie się przy życiu. Co najważniejsze, zastępujemy Krwiożerczego Łowcę nową, błyszczącą runą, która nie ma nic wspólnego z utrzymywaniem się przy życiu: Łowcą Skarbów. Krwiożerczy Łowca okazał się zbyt popularny w systemie utrzymywania się, za łatwo dostępny i za często kumulował się z innymi runami, przedmiotami i umiejętnościami. To oznacza, że musielibyśmy doprowadzić tę runę do przykrego stanu, aby osłabić jej potencjalną moc utrzymywania się przy życiu.

Utrzymywanie się wydało się również nie na miejscu w przypadku Dominacji – runy, która powinna się kojarzyć przede wszystkim z agresją. Ta wymiana zapewni nam więcej przestrzeni, aby pozwolić utrzymaniu się błyszczeć w miejscach, w których wciąż istnieje, a także nagrodzić agresywnych bohaterów, którym naprawdę zależy na zdobyciu kasy.

 usuniętoKrwiożerczy Łowca


 nowośćŁowca Skarbów

TYLKO GOTÓWKA PLS Zyskaj 70 szt. złota za zdobycie ładunku Łowcy Nagród. Ta nagroda wzrasta o 20 szt. złota za każdy ładunek Łowcy Nagród.

Zwinne Nogi

Leczenie po w pełni naładowanym ataku 10-100 pkt. (na poziomach 1-18) (+40% dodatkowych obrażeń od ataku) (+30% mocy umiejętności)  10-100 pkt. (na poziomach 1-18) (+30% dodatkowych obrażeń od ataku) (+20% mocy umiejętności)

Legenda: Rodowód

Kradzież życia za każdy ładunek Legendy 0,6% (do 9% przy 15 ładunkach)  0,4% (do 6% przy 15 ładunkach)
nowośćWIĘCEJ KRWI Po zdobyciu maksymalnej liczby ładunków Legendy twoje maksymalne zdrowie zwiększa się o 100 pkt.

Modernizacja zawartości mitycznej

Rozpoczęła się faza 1. modernizacji zawartości mitycznej! Poniżej znajdziecie wszystkie szczegóły oraz kilka zmian od naszego początkowego ogłoszenia.

Mityczna Esencja

Klejnoty i Punkty Prestiżu łączą się w jedną nową walutę, która nigdy nie traci ważności: Mityczną Esencję! Mityczną Esencję (w skrócie: ME) można zdobyć wszędzie tam, gdzie wcześniej gromadziliście Klejnoty i Punkty Prestiżu. Wydacie ją w mitycznym sklepie na specjalne skórki, akcesoria i inne elementy.

PREZENT POWITALNY Dla uczczenia wprowadzenia nowego systemu 31 marca 2022 r. wszyscy gracze otrzymają jednorazową misję, która da 10 Mitycznej Esencji! Misja wygaśnie 2 maja 2022 r.
KLEJNOTY? ROZTRZASKANE Wszystkie Klejnoty w ekwipunkach graczy uległy automatycznej wymianie na 10 Mitycznej Esencji.
PUNKTY PRESTIŻU? WYGASŁY Punkty Prestiżu (2020) wygasły i zostały usunięte z ekwipunków 24 marca 2022 r.
CZĘSTOTLIWOŚĆ WYPADANIA DOSKONAŁYCH PRZEDMIOTÓW Częstotliwość wypadania Mitycznej Esencji z Doskonałych Skrzyń została podniesiona, aby zrównoważyć usunięcie Punktów Prestiżu z zestawów ze skrzyniami.

Mityczny sklep

W nowym mitycznym sklepie zobaczycie zawartość, która ulega regularnej rotacji, w tym również powracające prestiżowe skórki!


Mityczne skórki i akcesoria

Mityczne skórki i akcesoria w mitycznym sklepie będą ulegać rotacji co 3 miesiące (czyli co 6 patchów). Na początku nowe mityczne skórki będą kosztować 100 ME, a potem ich cena wzrośnie do 125 ME. Klasyczne skórki mityczne, które można było kupić tylko dzięki Klejnotom (takie jak Hextechowa Annie, Vayne Złodziejka Dusz itp.) również będzie można kupić w sklepie za 100 ME za pierwszym razem i 125 ME w przyszłości. Oto, co pojawi się w ofercie w tym patchu oraz inne opcje, które będą dostępne przez cały rok.


Mityczne skórki i akcesoria (od patcha 12.6 do 12.12)

  • Rycerz Popiołów Pyke (100 ME)
  • Barwa Żywy żar (Rycerz Popiołów Pyke) + Ikona przywoływacza (Rycerz Popiołów Pyke) (40 ME)
  • Emotka Idę po Ciebie (25 ME)
  • Hextechowa Annie (100 ME)
  • Hextechowy Amumu (100 ME)

Mityczne akcesoria i inne opcje (dostępne przez cały rok)

  • Totem Popiołów (50 ME)
  • Odłamek losowej skórki (10 ME)
  • 50 Pomarańczowej Esencji (1 ME)
  • 150 Niebieskiej Esencji (1 ME)

* Uwaga: Od naszego pierwszego ogłoszenia wprowadziliśmy opcję losowego odłamku skórki oraz usunęliśmy opcje Skrzyni i Klucza hextech.


Powracające prestiżowe skórki

Prestiżowe skórki mogą pojawić się w mitycznym sklepie tylko co najmniej 12 miesięcy po ich premierze. Przy pierwszym pojawieniu się w mitycznym sklepie będą kosztować 125 ME, przy drugim – 150 ME, a przy każdym kolejnym – już 200 ME*.

Zazwyczaj ze skarbca powrócą dwie prestiżowe skórki, które następnie będzie można kupić w mitycznym sklepie przez miesiąc (czyli 2 patche). Aby jednak uczcić otwarcie nowego sklepu, wyjątkowo udostępnimy wam sześć prestiżowych skórek ze skarbca, które będą dostępne przez 3 miesiące (6 patchów)!


Powracające prestiżowe skórki (od patcha 12.6 do 12.12)

  • Adeptka Arkanów Zoe (Prestiżowa) (125 ME)
  • Teemo Duchowego Rozkwitu (Prestiżowa) (125 ME)
  • Wojownicza Królowa Diana (Prestiżowa) (125 ME)
  • PROJEKT: Irelia (Prestiżowa) (150 ME)
  • Cybernetyczny Thresh (Prestiżowa) (150 ME)
  • Kai’Sa z K/DA (Prestiżowa) (200 ME)

* Uwaga: Skórki prestiżowe z 2018 r. i 2019 r. wchodzą w wyższej kategorii cenowej jako wyraz szacunku dla ich początkowych właścicieli, którzy zdobyli je przed modernizacją w czasach, gdy miały one bardziej ekskluzywny charakter.

Upamiętniające skórki prestiżowe

W uznaniu za większą pracę, której wymagało zdobycie prestiżowych skórek w 2018 r. i 2019 r., gracze, którzy zostali ich właścicielami przed patchem 12.5, otrzymają ich dodatkową, ekskluzywną edycję 2022. Upamiętniające skórki prestiżowe nigdy nie pojawią się w sklepach, w łupach czy po wymianie. Poniższe skórki będą stopniowo trafiać do pierwotnych właścicieli w ciągu następnego miesiąca:

  • Aatrox Krwawego Księżyca (Prestiżowa 2022)
  • Ahri z K/DA (Prestiżowa 2022)
  • Akali z K/DA (Prestiżowa 2022)
  • Arcade Caitlyn (Prestiżowa 2022)
  • Evelynn z K/DA (Prestiżowa 2022)
  • Piezz (Prestiżowa 2022)
  • Kai’Sa z K/DA (Prestiżowa 2022)
  • Lee Sin Zwiastun Nocy (Prestiżowa 2022)
  • Lux z Akademii Bojowej (Prestiżowa 2022)
  • Czarująca Miss Fortune (Prestiżowa 2022)
  • Czarodziejka Gwiazd Neeko (Prestiżowa 2022)
  • Rozrywkowa Vayne (Prestiżowa 2022)
  • PROJEKT: Irelia (Prestiżowa 2022)
  • Riven Walecznego Miecza (Prestiżowa 2022)
  • Cybernetyczny Thresh (Prestiżowa 2022)
  • Qiyana z True Damage (Prestiżowa 2022)

Debiuty ekskluzywnych mitycznych i prestiżowych skórek

Dla uczczenia nowych mitycznych i prestiżowych skórek teraz można również zdobyć ramki ekranu wczytywania oraz ikony przywoływacza z limitowanej edycji, jeśli kupicie wspomniane skórki w mitycznym sklepie albo za tokeny w sklepie wydarzenia podczas ich okresu debiutanckiego. Gdy już mityczne i prestiżowe skórki przestaną być w ofercie tych sklepów, dodamy je do puli zwykłych łupów i wymiany odłamków skórek bez ramki ekranu wczytywania i ikony przywoływacza z limitowanej edycji. To oznacza, że mityczne i prestiżowe skórki wciąż będzie można zdobyć w łupach i dzięki wymianie odłamków, ale DOPIERO po zakończeniu ich debiutu i BEZ odpowiednich ramek ani ikon.

* Uwaga: To kolejna zmiana względem naszego początkowego planu usunięcia mitycznych i prestiżowych skórek z łupów i wymiany odłamków na stałe wprowadzona w odpowiedzi na uwagi graczy. Ta opcja zapewnia graczom wyjątkową zawartość w zamian za odblokowanie skórek podczas ich debiutu i pozwala kolekcjonerom zdobyć je w łupach lub dzięki wymianie bez konieczności czekania na ich powrót.

Informacje o fazie 2.

Wszystkie powyższe ogłoszenia dotyczą jedynie fazy 1. modernizacji zawartości mitycznej! Choć nie rozpoczynamy jeszcze fazy 2., mamy pewne ważne ogłoszenie dotyczące pokazowych kamieni milowych i kamieni milowych doskonałości, czyli ścieżek nagród, które zastąpią większość tego, co kiedyś można było uzyskać dzięki Punktom Prestiżu.

Zmieniliśmy plany wobec pokazowych kamieni milowych i prestiżowe skórki, które zadebiutują podczas Pokazów, będą do kupienia w mitycznym sklepie za 125 ME zamiast odgrywać rolę ostatecznej nagrody na ścieżce! Gdy Pokaz dobiegnie końca, prestiżowa skórka natychmiast zniknie z mitycznego sklepu i będzie dostępna w łupach oraz w ramach wymiany bez ramki czy ikony, tak jak inne pozycje prestiżowe w skarbcu. Zmienimy też ścieżkę nagród za kamienie milowe imprezy, aby uwzględnić tę aktualizację.

Pamiętajcie również, że będzie faza 3. modernizacji mitycznej zawartości! Więcej szczegółów pojawi się w ciągu roku.

Hextechowe wypożyczanie

Bez związku z powyższym usuniemy też możliwość aktywacji odłamków łupów w celu wypożyczania bohaterów, skórek i skórek totemów na 7 dni. Właściwie nikt nie korzystał z tego systemu, a wielu graczy nie zdawało sobie sprawy, że taka opcja w ogóle istnieje (heh). Wszystkie aktualne wypożyczenia pozostaną aktywne do momentu ich obowiązywania.

Żadna z tych zmian nie ma wpływu na możliwość ulepszania odłamków, wymiany lub rozmieniania ich na trwałą zawartość.

Clash Freljordu

Tworzenie drużyn na drugi weekend Pucharu Freljordu będzie możliwe od 28 marca, a turnieje odbędą się 2 i 3 kwietnia.

Naprawione błędy i drobne zmiany

  • zaktualizowanoPoprawka / „Osłabienie” W Janny: Naprawiono błąd, w wyniku którego zasięg W – Zefiru Janny powracał do wartości „na styk”. Teraz umiejętność będzie rzucana od środka do środka, a wskaźnik jej zasięgu również został naprawiony (Uwaga: Ten problem miał znaczący wpływ na stosunek zwycięstw Janny podczas patcha 12.5, więc spodziewamy się, że jest to swego rodzaju osłabienie).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego – jeśli Tahm Kench dokonał R – Pożarcia sprzymierzonej Senny, gdy pozostawała ona wewnątrz swojej E – Klątwy Czarnej Mgły – oboje znikali z pola widzenia wrogów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pocisk E – Świetlistej Osobliwości aktywował tarczę magii u wszystkich mijanych wrogów, nawet jeśli nie zadawał obrażeń ani nie nakładał efektów kontroli tłumu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego jeśli gracz umieścił jeden totem na drugim, ten nowy zaczynał tańczyć poruszać się losowo wokół poprzedniego~.

Nadchodzące skórki i Barwy

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej