Reklama

Opis Patcha 12.7 w League of Legends. Wszystkie zmiany postaci, przedmiotów, mechanik

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian i nowości na patch 12.7 w LoLu.

Reklama


Czy to ptak? Czy to samolot? Nie! To patch 12.7!

W opisie tego patcha z pewnością zauważycie, że niektóre nasze zmiany wyraźnie wskazują na rozgrywki profesjonalne. Wynika to z faktu, że MSI jest tuż-tuż i będzie rozgrywane na patchu 12.8! Chcemy trochę zawirować w mecie, by zachęcić do urozmaicenia wyborów bohaterów w patchach 12.7 i 12.8, jednak wprowadzamy gorące zmiany w 12.7, byśmy mogli wprowadzić ich modyfikacje w patchu 12.8, jeśli będą potrzebne.

W tym wydaniu opisu patcha wzmacniamy niektórych zbyt słabych bohaterów, takich jak Pantheon czy Wukong, osłabiamy mocniejsze przedmioty, np. Potęgę Wichury i Nadejście Zimy, i wypuszczamy skórki Arkanów nie z tego świata!

Reklama

Patch w skrócie

Ahri Arkanów, Hecarim Arkanów, Ryze Arkanów, Xayah Arkanów i Rakan Arkanów będą dostępni od 14 kwietnia 2022 r.

Bohaterowie

Gangplank

Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia podstawowe podpalenia na wyższych poziomach. W: zmniejszony koszt many.

Gangplank nie radzi sobie na wszystkich poziomach gry. Ma już wystarczająco prochu strzelniczego dla swojego Q i beczek, więc wzmacniamy nieco mniej wybuchowe, a bardziej… pomarańczowe… elementy jego zestawu umiejętności.


Umiejętność bierna – Próba Ognia

Obrażenia podstawowe podpalenia 55-225 pkt. (na poziomach 1-18)  55-310 pkt. (na poziomach 1-18)

W – Usuń Szkorbut

Koszt many 80/90/100/110/120 pkt.  60/70/80/90/100 pkt.

Gwen

E: zwiększone skrócenie czasu odnowienia. R: skrócony czas odnowienia na niższych poziomach.

Los Gwen wisiał na włosku po jej niedawnych osłabieniach, więc wzmacniamy czasy odnowienia bohaterki. Powinno jej to pomóc na wszystkich poziomach umiejętności. Sądzimy jednak, że te zmiany nie załatają problemów bohaterki w całości, ale podchodzimy do nich ostrożnie, biorąc pod uwagę fakt, że Gwen ma tendencję do dominowania w rozgrywkach profesjonalnych.


E – Unik i Cięcie

Skrócenie czasu odnowienia po pierwszym ataku podstawowym 50%  60%

R ― Przeszycie

Czas odnowienia 120/100/80 sek.  100/90/80 sek.

Jayce

Zmiany podstawowego zdrowia, przyrostu zdrowia oraz pancerza.

Jayce również jest popularnym wyborem w rozgrywkach profesjonalnych. Osłabiamy jego moc w alei, zmniejszając jego wytrzymałość, ale wzmacniamy przyrost zdrowia bohatera, by wciąż skalował się do późnej fazy gry.


Podstawowe statystyki

Przyrost zdrowia 90 pkt.  95 pkt.
Zdrowie 560-2090 pkt. (na poziomach 1-18)  520-2135 pkt. (na poziomach 1-18)
Podstawowy pancerz 27 pkt.  22 pkt.
Przyrost pancerza 3,5 pkt.  3,8 pkt. (wartość pancerza na 18. poziomie bez zmian)

Kalista

Zwiększone podstawowa mana, prędkość ruchu oraz przyrost prędkości ataku.

Kalisty wciąż nie widać w rozgrywkach profesjonalnych tego sezonu, a sama bohaterka wypada raczej słabo na wszystkich poziomach rozgrywki. Wzmacniamy niektóre z jej statystyk podstawowych, co powinno jej pomóc w szczególności na średnim poziomie rozgrywek. Superszybkie i straszne włócznie będą wam przelatywać nad głowami.


Podstawowe statystyki

Podstawowa mana 250 pkt.  300 pkt.
Prędkość ruchu 325 jedn.  330 jedn.
Przyrost prędkości ataku 4%  4,5%

Karthus

Q: zwiększone obrażenia przeciwko potworom.

Piewca Śmierci radzi sobie wyśmienicie w dolnej alei, ale gubi się w dżungli. Wzmacniamy szybkość czyszczenia obozów przez bohatera, by Karthus odnalazł swoje miejsce w dżungli.


Q – Zrównanie z Ziemią

Obrażenia przeciwko potworom 85%  95%

Lee Sin

Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku. Q: zmniejszone obrażenia podstawowe.

Zapatrujemy się na osłabienie szybkości czyszczenia dżungli przez Lee Sina. Chcemy także zmniejszyć zagrożenie, jakie bohater stanowi we wczesnej fazie gry, by ograniczyć wywierany przez niego wpływ na rozgrywki profesjonalne. Zamiast na czasach odnowienia skupiamy się na jego obrażeniach podstawowych, by upewnić się, że rytm jego umiejętności biernej nie zostanie naruszony.


Podstawowe statystyki

Podstawowe obrażenia od ataku 68 pkt.  66 pkt.

Q – Fala Dźwięku / Uderzenie Rezonansu

Obrażenia Fali Dźwięku 55/80/105/130/155 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku)  50/75/100/125/150 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku)
Minimalne obrażenia Uderzenia Rezonansu 55/80/105/130/155 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku)  50/75/100/125/150 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku)
Maksymalne obrażenia Uderzenia Rezonansu 110/160/210/260/310 pkt. (+200% dodatkowych obrażeń od ataku)  100/150/200/250/300 pkt. (+200% dodatkowych obrażeń od ataku)

Lillia

Umiejętność bierna: zwiększone leczenie przeciwko bohaterom. W: zwiększone obrażenia podstawowe.

Zapewniamy Lillii z przedmiotami z mocą umiejętności nieco więcej skalujących się statystyk, dzięki którym będzie mogła utrzymywać się przy życiu. Wzmacniamy również jej zdolność do czyszczenia dżungli we wczesnej fazie gry. Te wzmocnienia powinny zwiększyć obrażenia W bohaterki. Iip!


Umiejętność bierna – Wypełniony Snami Kostur

Leczenie przeciwko bohaterom 12-140 pkt. (na poziomach 1-18) (+12% mocy umiejętności)  12-140 pkt. (na poziomach 1-18) (+20% mocy umiejętności)

W – Uważaj! Iip!

Obrażenia 70/90/110/130/150 pkt. (+35% mocy umiejętności)  80/100/120/140/160 pkt. (+35% mocy umiejętności)

Neeko

W: zwiększone obrażenia podstawowe i prędkość ruchu efektu biernego.

Neeko ukrywa się przed rozgrywkami profesjonalnymi, a przecież jest silnym pomidorkiem w kolejce solo. W poprzednich metach bohaterka była całkiem popularna z zestawem przedmiotów opierającym się na efektach przy trafieniu, więc postanowiliśmy go trochę wzmocnić, by wywabić Ciekawskiego Kameleona z ukrycia!


W – Rozdzielnokształtna

Dodatkowe obrażenia magiczne efektu biernego 50/70/90/110/130 pkt. (+60% mocy umiejętności)  50/80/110/140/170 pkt. (+60% mocy umiejętności)
Dodatkowa prędkość ruchu efektu biernego 10/15/20/25/30%  10/17,5/25/32,5/40%

Pantheon

Zmniejszona podstawowa regeneracja zdrowia. Q: zwiększony zasięg i szerokość przy wciśnięciu. E: samospowolnienie nie jest już nakładane podczas poruszania się w tył. R: ląduje szybciej.

Pantheon nie pokazuje swojego spartańskiego ducha walki, więc ostrzymy jego włócznię, by był prawdziwym wzorem dla wojowników Rakkorów. Doświadczeni gracze Pantheona powinni być teraz w stanie naprawdę popisać się swoimi umiejętnościami dzięki szybszej superumiejętności, większej mobilności podczas użycia tarczy i lepszym narzędziom do wymiany ciosów.


Podstawowe statystyki

Podstawowa regeneracja zdrowia 9 pkt.  7,5 pkt.

Q – Kometarna Włócznia

Długość Q po wciśnięciu 550 jedn.  600 jedn.
Szerokość Q po wciśnięciu 150 jedn.  120 jedn.

E – Natarcie Egidy

usuniętoNIEZŁOMNA TARCZA Pantheon nie zostaje już spowolniony podczas poruszania się w tył, gdy E – Natarcie Egidy jest aktywne.

R – Spadająca Gwiazda

zaktualizowanoLĄDOWANIE AWARYJNE Pantheon spada na swój cel o 0,25 sek. szybciej.

Rengar

Q: zmniejszone obrażenia dodatkowe zadawane budowlom. W: zwiększone obrażenia dodatkowe zadawane potworom.

Rengar stał się prawdziwym niszczycielem mebli budowli po ostatnich zmianach. To nowy i elastyczny atut w jego zestawie umiejętności, który pragniemy zachować, jednak kotek nieco zbyt szybko niszczy swoje drapaki (wieże), więc osłabiamy tę część obrażeń jego Q. Zwiększamy również obrażenia zadawane przez Łowcę potworom, by zrekompensować spowolnienie czyszczenia dżungli ze względu na zmiany wprowadzone w ostatnim patchu w jego Q pod względem interakcji z roślinami.


Q – Dzikość

nowośćRĘKAWICZKI DLA KICI Q – Dzikość zadaje mniejsze o 40% obrażenia dodatkowe przeciwko budowlom.

W – Bitewny Ryk

Dodatkowe obrażenia magiczne przeciwko potworom 65-130 pkt. (na poziomach1-18)  85-150 pkt. (na poziomach 1-18)

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Ponurnik nie przyznawał Rengarowi ładunku Zaciekłości.

Ryze

Q: zwiększone skalowanie obrażeń z mocą umiejętności, zmniejszone skalowanie z dodatkową maną.

Ryze z zestawem przedmiotów dla obrońcy jest bezpiecznym i silnym dywersantem, ponieważ zestaw ten pozwala mu na kumulowanie zdrowia i zadawanie obrażeń bliskich tym zadawanym przez prowadzących. Jest to zabójcza kombinacja – w szczególności w rozgrywkach profesjonalnych. Osłabienia wprowadzone w aktualizacji patcha 12.5 nie osłabiły jego tożsamości hiperprowadzącego, więc wprowadzamy zmiany w skalowaniu z maną bohatera, by zachęcić do kupowania przedmiotów z mocą umiejętności przed tymi zapewniającymi zdrowie, jak np. Nadejście Zimy (które również zostanie osłabione w tym patchu).


Q – Przeciążenie

Obrażenia magiczne 70/90/110/130/150 pkt. (+45% mocy umiejętności) (+3% dodatkowej many)  70/90/110/130/150 pkt. (+50% mocy umiejętności) (+2% dodatkowej many)

Wukong

Q: skrócony czas odnowienia. W: skrócony czas odnowienia na wyższych poziomach, doskok może teraz przechodzić przez teren. E: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności oraz obrażenia przeciwko potworom.

Wukong to rzadki wybór w rozgrywkach profesjonalnych pomimo faktu, że teoretycznie bohater powinien dobrze sprawdzić się przeciwko typowym dla mety bohaterom, takim jak Jayce czy Graves. Pomagamy mu odzyskać swoje miejsce w górnej alei oraz wzmacniamy go w dżungli, by zdawał egzamin jako wybór kontrujący i uniwersalny.


Q – Miażdżący Cios

Czas odnowienia 9/8,5/8/7,5/7 sek.  8/7,5/7/6,5/6 sek.

W – Wojowniczy Żartowniś

Czas odnowienia 20/19/18/17/16 sek.  20/18/16/14/12 sek.
nowośćDRZWIAMI I OKNAMI Wukong może teraz przechodzić doskokiem przez teren za pomocą W – Wojowniczego Żartownisia.

E – Cios Nimbu

Obrażenia magiczne 80/110/140/170/200 pkt. (+80% mocy umiejętności)  80/110/140/170/200 pkt. (+100% mocy umiejętności)
Dodatkowe obrażenia magiczne przeciwko potworom 50%  80%

Yasuo

Zwiększone podstawowe zdrowie. R: skrócony czas odnowienia na niższych poziomach.

Mimo mojej historii gier Yasuo i Yone są raczej słabi (osłabienia utrzymywania się w patchu 12.6 również się do tego przyczyniły). Zamiast zwiększać obrażenia bohaterów, zapewniamy braciom wiatru więcej możliwości pokazania swoich umiejętności. W przypadku Yasuo zwiększamy jego wytrzymałość w walkach we wczesnej fazie gry, a także zdolność do synergii z sojusznikami podczas fazy gry w alei.


Podstawowe statystyki

Zdrowie 490 pkt.  520 pkt.

R – Ostatnie Tchnienie

Czas odnowienia 80/55/30 sek.  70/50/30 sek.

Yone

R: skrócony czas odnowienia na wyższych poziomach.

Yone będzie miał częstszy dostęp do swojej superumiejętności w późniejszej fazie gry, podczas której zwykle ma trudności ze skracaniem dystansu (chyba że jest znacznie silniejszy od przeciwników).


R – Przypieczętowany Los

Czas odnowienia 120/100/80 sek.  120/90/60 sek.

Zeri

Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku, przyrost obrażeń od ataku i pancerz; zwiększony przyrost zdrowia. Q: zmniejszone obrażenia podstawowe, zwiększone skalowanie z obrażeniami od ataku; teraz nakłada efekty przy trafieniu tylko raz na użycie, zapewnia maksymalnie jeden ładunek R i skraca czas odnowienia E raz na użycie umiejętności, jednak trafienia krytyczne mogą aktywować te efekty o 1 raz więcej. W: zmniejszone obrażenia podstawowe, zwiększone skalowanie z obrażeniami od ataku i mocą umiejętności. E: zwiększony czas odnowienia na niższych poziomach, znów skraca się wraz z poziomem. R: zwiększony czas odnowienia na niższych poziomach i skrócony na wyższych poziomach.

Zeri jest nieco przegięta. Mimo osłabień wprowadzonych w ostatnich patchach Zeri jest szokująco odporna i wciąż dominuje w rozgrywkach profesjonalnych. Tym razem na celowniku mamy jej zestaw przedmiotów dla osiłka, by utrzymać go na podobnym poziomie, co zestaw przedmiotów z trafieniami krytycznymi. Chcemy również, by kumulowanie przez nią ładunków i efekty przy trafieniu były nieco bardziej przewidywalne. Teraz jej przeciwnicy będą mieli więcej czasu, by dopaść Zeri, zanim zostawi ich w tyle.


Podstawowe statystyki

Przyrost obrażeń od ataku 2 pkt.  1,5 pkt.
Obrażenia od ataku 53-87 pkt. (na poziomach 1-18)  50-75,5 pkt. (na poziomach 1-18)
Podstawowy pancerz 22 pkt.  20 pkt.
Przyrost zdrowia 90 pkt.  95 pkt.
Zdrowie na 18. poziomie 2030 pkt.  2115 pkt.

Q – Szybka Seria

Całkowite obrażenia fizyczne 10/15/20/25/30 pkt. (+110% całkowitych obrażeń od ataku)  7/9/11/13/15 pkt. (+110/112,5/115/117,5/120% całkowitych obrażeń od ataku)
zaktualizowanoRAZ PO RAZ Q – Szybka Seria teraz nakłada efekty przy trafieniu tylko raz na użycie.
zaktualizowanoNIE TAK PRĘDKO Zeri może teraz otrzymać tylko jeden ładunek R – Piorunującego Strzału, a czas odnowienia jej E – Iskrzącej Mocy może zostać skrócony tylko raz na każde użycie Q – Szybkiej Serii (z wyjątkiem trafień krytycznych).
nowośćPODWÓJNE PORAŻENIE Trafienia krytyczne za pomocą Q – Szybkiej Serii zapewniają Zeri dodatkowy ładunek R – Piorunującego Strzału oraz dodatkowe skrócenie czasu odnowienia E – Iskrzącej Mocy (maksymalnie dwie aktywacje na użycie: jedno dla Q przy trafieniu bohatera i kolejne, jeśli bohater zostanie trafiony krytycznie).

W – Laserowy Wstrząs

Obrażenia magiczne 40/75/110/145/180 pkt. (+100% całkowitych obrażeń od ataku) (+60% mocy umiejętności)  10/45/80/115/150 pkt. (+120% całkowitych obrażeń od ataku) (+70% mocy umiejętności)

E – Iskrząca Moc

Czas odnowienia 23 sek.  28/26,5/25/23,5/22 sek.

R – Piorunujący Strzał

Czas odnowienia 100/90/80 sek.  120/95/70 sek.

Przedmioty

Maska Otchłani

Maska Otchłani została w tym sezonie odstawiona na rzecz Siły Natury, jeśli chodzi o przedmioty zapewniające odporność na magię. Wzmacniamy efekt bierny (Zatracenie) Maski Otchłani, by bardziej wyróżnić przedmiot jako agresywny wybór dla obrońców, dzięki któremu odporność na magię waszych wrogów zostanie zatracona.


Obniżenie odporności na magię Zatracenia 5 pkt. (+1% dodatkowego zdrowia), maks. do 20 pkt.  5 pkt. (+1,2% dodatkowego zdrowia), maks. do 25 pkt.

Potęga Wichury

Potęga Wichury była najczęściej wybieranym przedmiotem mitycznym dla strzelców, jednak obecnie zapewnia zbyt duże bezpieczeństwo hiperprowadzącym takim jak Jinx czy Aphelios w rozgrywkach profesjonalnych. Wydłużamy czas odnowienia użycia Potęgi Wichury, by przeciwnicy mieli więcej szans na karanie skalujących się strzelców, zanim dobrną do późnej fazy gry.


Czas odnowienia użycia 90 sek.  110 sek.

Odnowienie Kamienia Księżycowego

Kamień Księzycowy przyćmiewa inne przedmioty dla wspierających zaklinaczy. Zapewnia nieco zbyt dobre utrzymywanie się przy życiu bez żadnego ryzyka, więc osłąbiamy dodatkowe tarcze i leczenie, by zrównać go z innymi mitycznymi przedmiotami dla zaklinaczy.


Dodatkowe leczenie i wytrzymałość tarczy za każdy ładunek 7% (maks. do 35% przy 5 ładunkach)  6% (maks. do 30% przy 5 ładunkach)

Glewia Umbry


Glewia Umbry kiepsko się spisuje w spowijaniu map przeciwników w mroku. Wprowadzamy wzmocnienia, by przedmiot ten był lepszym wyborem dla wspierających, którzy opierają się na przedmiotach z destrukcją, oraz wędrujących zabójców, którzy chcą pozostać niezauważeni.

Łączny koszt 2400 szt. złota  2300 szt. złota
Koszt skompletowania 600 szt. złota  500 szt. złota
Czas odnowienia Zaciemnienia 45 sek.  35 sek.

Nadejście Zimy

Zima może i dobiegła końca dla tych z nas żyjących na północnej półkuli, jednak Nadejście Zimy wciąż stanowi świetny wybór dla obrońców z maną i paru magów, mimo że jest to skalujący się przedmiot. Zwiększamy jego koszt, by nie był aż tak dobry jako pierwszy zakup.


Łączny koszt 2600 szt. złota  2700 szt. złota
Koszt skompletowania 1000 szt. złota  1100 szt. złota
Zdrowie 400 pkt.  350 pkt.
NAPRAWIONY BŁĄD Naprawiono błąd, w wyniku którego tarcza podstawowa Wielkiej Zimy nie aktualizowała się do poziomu bohatera.

Runy

Zaginający Czas Tonik

Zaginający Czas Tonik zapewnia jego użytkownikom zbyt duże bezpieczeństwo w obliczu szturmowców. W połączeniu z utrzymywaniem się przy życiu zapewnianym przez Miksturę Skażenia oznacza to, że bohaterowie walczący z dystansu, którzy chcą grać ostrożnie, są zawsze bezpieczni. Zmieniamy nieco recepturę toniku, zmniejszając specjalny syropek dający bezpieczeństwo, dzięki czemu karanie korzystających z niego bohaterów będzie nieco prostsze.


Natychmiastowe przywrócenie zdrowia i many 50%  30%
Dodatkowa prędkość ruchu 5%  4%

ARAM

Wzmocnienia bohaterów

Illaoi -5% zadawanych obrażeń  -5% zadawanych obrażeń, -5% otrzymywanych obrażeń
Nunu i Willump +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń  +8% zadawanych obrażeń, -8% otrzymywanych obrażeń, +20% leczenia, +20% siły tarcz

Osłabienia bohaterów

Kai’Sa +5% zadawanych obrażeń  Brak zmian
Kog’Maw -10% zadawanych obrażeń, +8% otrzymywanych obrażeń  -12% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń
Soraka -20% leczenia
Xerath -5% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń  -10% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń

Modyfikacje bohaterów

Maokai -15% zadawanych obrażeń, +10% otrzymywanych obrażeń, -40% leczenia  -20% zadawanych obrażeń, +5% otrzymywanych obrażeń, leczenie bez zmian

Modernizacja zawartości mitycznej

Kamienie milowe doskonałości

Tuż po wprowadzeniu 1. fazy w ostatnim patchu wkraczamy w fazę 2. modernizacji zawartości mitycznej! W tym patchu wprowadzamy ścieżkę nagród dla Doskonałych Skrzyń, którą można powtarzać w nieskończoność. Każda otwarta przez was Doskonała Skrzynia zapewnia postępy ścieżki nagród niezależnie od tego, czy została przez was zakupiona, zdobyta jako nagroda, czy otrzymana w prezencie. Co więcej, ze względu na to, że zmniejszyliśmy ilość Mitycznej Esencji z Doskonałych Skrzyń z 10 ME do 5 ME, postanowiliśmy nie cofać wprowadzonego w ostatnim patchu zwiększenia częstotliwości wypadania ME – pozostanie ona na poziomie 4,2%.


5 DOSKONAŁYCH SKRZYŃ 5 Mitycznej Esencji i odłamek skórki dowolnej kategorii
10 DOSKONAŁYCH SKRZYŃ 5 Mitycznej Esencji
15 DOSKONAŁYCH SKRZYŃ 5 Mitycznej Esencji i odłamek skórki o wartości 1975 RP lub większej
20 DOSKONAŁYCH SKRZYŃ 5 Mitycznej Esencji
25 DOSKONAŁYCH SKRZYŃ 5 Mitycznej Esencji i odłamek skórki o wartości 1350 RP lub większej

Wprowadzamy również dwie zmiany do systemu Doskonałych Skrzyń względem naszego pierwotnego planu. Nasz pierwotny model sprawiłby, że Doskonałe Skrzynie przyznawałyby więcej Mitycznej Esencji niż nowy system, więc postanawiamy wprowadzić te zmiany od razu.

usuniętoSKRZYNKA W SKRZYNCE Doskonałe Skrzynie nie mają już 10% szansy na przyznanie dodatkowej Doskonałej Skrzyni i Klucza Hextech.
LOSOWO WYPADAJĄCA MITYCZNA ESENCJA Z DOSKONAŁYCH SKRZYŃ 10 Mitycznej Esencji  5 Mitycznej Esencji (ze Skrzyń Hextech wciąż wypada 10 ME)
NIE MA TEGO ZŁEGO Powyższe zmiany oznaczają, że nie musimy usuwać zmian w częstotliwości wypadania Mitycznej Esencji z Doskonałych Skrzyń wprowadzonych w ostatnim patchu (zwiększenie częstotliwości z 3,6% do 4,2%).

Już niedługo wprowadzimy kolejną porcję drugiej fazy, czyli kamienie milowe imprezy!

Początek 2. splitu sezonu rankingowego 2022

Split 2. sezonu rankingowego rozpoczyna się w piątek, 22 kwietnia o 23:59 lokalnego czasu waszego regionu! Wyjątkowe nagrody 2. splitu to ikona przywoływacza Renaty Glasc, emotki Renaty Glasc, trwała bohaterka Renata Glasc i Kapsuła Patronów z 1. Serii.

Clash Piltover

Tworzenie drużyn na Puchar Clash Piltover rozpoczyna się 11 kwietnia, a turniej odbędzie się 16 i 17 kwietnia! Tworzenie drużyn na drugi tydzień Pucharu rozpocznie się 25 kwietnia, a turniej odbędzie się 30 kwietnia i 1 maja.

Naprawione błędy i drobne zmiany

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego R – Fala Uderzeniowa Orianny czasem aktywowała się z miejsca, w którym znajdowała się bohaterka, nawet jeśli wysłała ona kulę do swojego sojusznika za pomocą E – Rozkazu: Chroń.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Kled mógł wykorzystać Hextechowy Błyskalazek, by zmieniać kierunek w trakcie swojego R – Naaaaaaaaprzód!!!.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego superumiejętność Sylasa nie zamieniała się z powrotem w R – Przejęcie, jeśli bohater zginął, posiadając R – Wzbierający Cień Vex podczas resetu czasu odnowienia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Tibbers i Stokrotka odchodzili, gdy zostali trafieni przez umiejętności lub efekty obniżające pancerz lub odporność na magię.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Q – Kły Bestii Warwicka czasem nie miały czasu odnowienia, jeśli za ich pomocą zabito cel.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe były odgrywane z mgły wojny nawet przy braku widoczności efektu przedmiotu lub umiejętności bohatera wywołujących te dźwięki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego linie dialogowe Aatroxa nie były odgrywane (no i macie ciszę zagłady).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego drugi atak Akshana zyskiwał 2 ładunki Zabójczego Tempa.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Tahm Kench mógł użyć swojego R – Pożarcia na sojuszniczym bohaterze z zarośli, a po wypluciu ten bohater stawał się niewidzialny dla przeciwników.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźniki czasu odnowienia niektórych przedmiotów (Odkupienia, Widmowego Ostrza Youmuu i Przysięgi Rycerskiej) błędnie odzwierciedlały faktyczny czas odnowienia przedmiotu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opis Łowcy Skarbów wskazywał dostępną nagrodę wynoszącą 170 szt. złota mimo wcześniejszego odebrania nagród za wszystkich wrogich bohaterów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opis Naszyjnika Żelaznych Solari wyświetlał błędną wartość tarczy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli zakupić sugerowanego zestawu przedmiotów początkowych poprzez dwukrotne kliknięcie lewym przyciskiem myszy na ikonę zestawu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bohaterowie nie mogli wyjść z R – Wymiaru Śmierci Mordekaisera, jeśli został rzucony na Tahma Kencha, podczas gdy ten wypluwał sojusznika, na którym wcześniej użył R – Pożarcia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opis Q Lee Sina wyświetlał błędne wartości obrażeń.

Nadchodzące skórki i Barwy

Podczas tego patcha pojawią się poniższe skórki:

W tym patchu pojawią się następujące Barwy:

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej