Reklama

Opis Patcha 13.10 w League of Legends

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian i nowości na patch 13.10 w LoLu.

Reklama


Witajcie w patchu 13.10 – aktualizacji śródsezonowej!W aktualizacji śródsezonowej skupiamy się na podstawowych problemach z obecnym stanem gry. Chodzi głównie o przedmioty dla prowadzących i wspierających, problematyczne przedmioty dla zabójców i o to, jak rozgrywany jest wczesny etap gry. Mamy również porcję poprawek dla ARAM-u, rotację sklepu mitycznego i kilka nowych skórek Śnieżnego Księżyca. A zatem, nie przedłużając… oto patch śródsezonowy!Mało wam tego, co tu macie do przeczytania?

Patch w skrócie

Ahri Śnieżnego Księżyca, Morgana Śnieżnego Księżyca i Varus Śnieżnego Księżyca będą dostępni 17 maja 2023 r. o godz. 22:00 CEST.

Bohaterowie

Akshan, Kalista, Kindred i Vayne otrzymują nowe skalowanie z mocą umiejętności, gdyż (często) kupują Ostrze Gniewu Guinsoo, którego statystyki zostaną wzbogacone o moc umiejętności. Nowe współczynniki nie mają na celu wzmocnienia zestawów przedmiotów z mocą umiejętności. Chcemy sprawić, aby pośrednie źródła mocy umiejętności (takie jak Ostrze Gniewu Guinsoo) nie sprawiały wrażenia, że się marnują.W przypadku tych bohaterów zazwyczaj braliśmy pod uwagę niewielkie wartości użytkowe i powtarzalne źródła obrażeń, co miało zapewnić mocy umiejętności unikalne korzyści, których nie można odnieść dzięki obrażeniom od ataku. Zależy nam na tym, by wszystko wpisywało się w styl walki Ostrza Gniewu Guinsoo.

Reklama

Akshan

Umiejętność bierna: dodano skalowanie z mocą umiejętności do obrażeń; osłabiona tarcza. Q: dodatkowa prędkość ruchu skaluje się z mocą umiejętności.

Akshan to pierwszy z grupy bohaterów, którzy spełniają dwa kryteria: Ostrze Gniewu Guinsoo jest w jego przypadku godne rozważenia (a przedmiot zapewnia teraz moc umiejętności) i Zbuntowany Strażnik nie skaluje się z mocą umiejętności. Nowe skalowanie z mocą umiejętności sprawi, że Akshan uzyska przydatne korzyści po zakupie przedmiotu, więc moc umiejętności nie jest w jego przypadku marnowana.

Umiejętność bierna – Nieczysta Walka

  • Obrażenia magiczne przy trzecim ładunku: 10-165 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 10-165 pkt. (zależnie od poziomu) (+60% mocy umiejętności)
  • Wartość tarczy: 40-280 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku), skaluje się liniowo z poziomem bohatera ⇒ 40-280 pkt. (+35% dodatkowych obrażeń od ataku), skaluje się nieliniowo, odzwierciedla wzrost statystyk podstawowych(Uwaga: W praktyce oznacza to osłabienie tarczy o jakieś 10% we wczesnej i środkowej fazie gry).

Q – Bumerang Mściciela

  • Dodatkowa prędkość ruchu po trafieniu wrogiego bohatera: 40% ⇒ 40% (+5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)

Kalista

E: spowolnienie i obrażenia skalują się z mocą umiejętności.

Kalista to druga bohaterka w tym patchu, która nie skaluje się z mocą umiejętności, ale może śmiało kupować Ostrze Gniewu Guinsoo. Dostosowujemy wartości w taki sposób, aby zestawy przedmiotów skupione na mocy umiejętności nie były zbyt potężne. Jednocześnie sprawiamy, że zakup Wzmacniającej Księgi da jej jakieś korzyści.

E – Rozdarcie

  • Spowolnienie: 10/18/26/34/42% ⇒ 10/18/26/34/42% (+5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)
  • Obrażenia fizyczne: 20/30/40/50/60 pkt. (+ 70% obrażeń od ataku) ⇒ 20/30/40/50/60 pkt. (+ 70% obrażeń od ataku) (+20% mocy umiejętności)
  • Dodatkowe obrażenia ładunku: 10/16/22/28/34 pkt. (+23,2/27,55/31,9/36,25/40,6% obrażeń od ataku) ⇒ 10/16/22/28/34 pkt. (+23,2/27,55/31,9/36,25/40,6% obrażeń od ataku) (+20% mocy umiejętności)

Kindred

W: dodano skalowanie z mocą umiejętności. E: dodano skalowanie z mocą umiejętności.

Kindred to kolejni bohaterowie, którzy otrzymają wzmocnienia skalowania z mocą umiejętności w związku ze zmianami Ostrza Gniewu Guinsoo. Owca zwykle nie kupuje tego przedmiotu, ale umiejętności Wilka będą znacznie mocniejsze.

W – Wilczy Szał

  • Obrażenia magiczne: 25/30/35/40/45 pkt. (+20% dodatkowych obrażeń od ataku) (+1,5% (+1% za oznaczenie) bieżącego zdrowia celu) ⇒ 25/30/35/40/45 pkt. (+20% dodatkowych obrażeń od ataku) (+20% mocy umiejętności) (+1,5% (+1% za oznaczenie) bieżącego zdrowia celu)

E – Narastający Strach

  • Spowolnienie: 50% ⇒ 50% (+5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)

Neeko

Q: zwiększone obrażenia zadawane potworom. W: zwiększone obrażenia zadawane potworom. R: zwiększone skalowanie z mocą umiejętności.

Neeko w dżungli jest bardzo popularna od czasu swojej przeróbki, ale wypada najsłabiej, jeśli chodzi o kombinację regularnie granej roli/bohatera w grze. Wzmacniamy jej szybkość czyszczenia dżungli, aby gracze Neeko mieli równe szanse. Prawdopodobnie będziemy musieli przeanalizować dżunglę bohaterki, gdy gracze przystosują się do gry nią w tej roli. Zamierzamy bacznie obserwować tego kameleona.Wzmacniamy też obrażenia eksplozywne R Neeko po obserwacji, jak zaklęcie sprawdza się w grze. Ogólnie rzecz ujmując, skuteczność jej nowej superumiejętności wygląda dobrze, ale osłabienia były zbyt duże.

Q – Kwitnący Wybuch

  • Obrażenia dodatkowe przeciwko potworom: 30/40/50/60/70 pkt. ⇒ 35/50/65/80/95 pkt.

W – Rozdzielnokształtna

  • Obrażenia dodatkowe przeciwko potworom: 50 pkt. ⇒75 pkt.

R – Skoczny Rozkwit

  • Obrażenia magiczne: 150/350/550 pkt. (+100% mocy umiejętności) ⇒ 150/350/550 pkt. (+120% mocy umiejętności)

Vayne

Q: dodano skalowanie z mocą umiejętności.

Vayne z mocą umiejętności nie jest prawdziwa. Vayne z mocą umiejętności was nie skrzywdzi. A przynajmniej nie tak bardzo, jak Vayne z obrażeniami od ataku. Skalowanie z mocą umiejętności Akrobacji ma sprawić, że statystyki Ostrza Gniewu Guinsoo nie pójdą na marne.

Q – Akrobacja

  • Dodatkowe obrażenia fizyczne przy następnym ataku: 75/85/95/105/115% obrażeń od ataku ⇒ 75/85/95/105/115% obrażeń od ataku + 50% mocy umiejętności

Zmiany przedmiotów z trafieniem krytycznym

Mamy wielką aktualizację przedmiotów z trafieniem krytycznym. Liczymy, że stworzymy bardziej otwarty dla graczy ekosystem tych przedmiotów. Obecnie League of Legends ma dwa zestawy przedmiotów mitycznych z trafieniem krytycznym: Pogromca Krakenów / Potęga Wichury / Łuklerz i Ostrze Nieskończoności / Szybkie Ostrza / Ostrze Gniewu Guinsoo. Ostatecznie uznaliśmy, że Ostrze Nieskończoności, Szybkie Ostrza, Ostrze Gniewu Guinsoo i Potęga Wichury najlepiej spełniają się w roli przedmiotów mitycznych, więc pozostałe przedmioty zostaną zdegradowane do kategorii legendarnej i odpowiednio dostosowane do nowej funkcji.Nowe przedmioty mityczne są bardzo podobne do starych wersji, gdyż już świetnie spełniały swoje funkcje, a większa zmiana Ostrza Gniewu Guinsoo sprawiła, że przedmiot lepiej wpisuje się w niszę przedmiotów hybrydowych, zadających obrażenia przy trafieniu. Dzięki temu bohaterowie tacy jak Kayle czy Teemo mogą zwrócić na nie uwagę.Zmiana wyważenia legendarnych przedmiotów osłabia te zbyt silne, takie jak Pogromca Krakenów, który straci obrażenia nieuchronne, czy Nieśmiertelny Łuklerz, który straci nieco mocy tarczy. Warto również wspomnieć o Krwiopijcy, który zostanie zupełnie pozbawiony swojej tarczy. Natomiast przedmioty wypadające zbyt słabo, takie jak Śmiertelne Przypomnienie, Kolekcjoner czy Rtęciowy Bułat, otrzymują proste wzmocnienia. Mamy także mnóstwo zmian wyważających dla przedmiotów epickich. Wprowadzamy wzmocnienia ulepszeń (Wygięty Łuk, Ogniolubny Topór, Odłamek Kircheis) i osłabiamy przedmioty zbyt silne (Zapał).A, Kosa Statikka powraca.

Krwiopijec

Nieśmiertelny Łuklerz zostaje przeniesiony na legendarne miejsce dla wszystkich użytkowników trafień krytycznych, więc Krwiopijec potrzebuje nowej niszy w przestrzeni przedmiotów z kradzieżą życia. Zakup Krwiopijcy to oznaka, że gracz zamierza utrzymać dużo zdrowia i grać bez przeszkód w tylnej formacji. Przedmiot pomoże wam też uzdrawiać się pomiędzy potyczkami.

  • Łączny koszt: 3200 szt. złota (Uwaga: bez zmian)
  • Przepis: K.W. Miecz + Płaszcz Zręczności + Wampiryczny Kostur + 400 szt. złota (Uwaga: bez zmian)
  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. (Uwaga: Bez zmian)
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: bez zmian)
  • Kradzież życia: 15% ⇒ 18%
  • nowośćUnikalne bierne – Nasycenie: Gdy masz powyżej 50% zdrowia, zyskujesz dodatkowe 10-40 pkt. obrażeń od ataku (zależnie od poziomu).

Potęga Wichury

Potęga Wichury to przedmiot mityczny z trafieniem krytycznym, który nie zmieni kategorii. Wybór Ostrza Nieskończoności, Szybkich Ostrz czy Ostrza Gniewu Guinsoo ma duże znaczenie pod względem obrażeń, ale jeśli twoja droga do zwycięstwa polega na udzielaniu wsparcia w zabijaniu mało wytrzymałych bohaterów (albo unikaniu śmierci), to 90% obrażeń jest znacznie lepsze niż 0%.Wartości parametrów Potęgi Wichury sprawiają, że przedmiot będzie silniejszy niż stara wersja przeciwko delikatnym bohaterom, ale wymaga zakupu większej ilości szansy na trafienie krytyczne, by odpowiednio wykorzystać jego moc. To powinno go trzymać z dala od zabójców.

  • Łączny koszt: 3400 szt. złota (Uwaga: Bez zmian)
  • Przepis: Kołczan Południa + Płaszcz Zręczności + Kilof + 625 szt. złota ⇒ K.W. Miecz + Zapał + Długi Miecz + 650 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Prędkość ataku: 20% ⇒ 15%
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: bez zmian)
  • nowośćDodatkowa prędkość ruchu: 7%
  • Użycie – Urwanie Chmury: Doskakujesz i zadajesz 150-350 pkt. (plus do 250 pkt. w zależności od szansy na trafienie krytyczne) obrażeń fizycznych najbliższemu wrogowi z najniższym poziomem zdrowia. Priorytetowo obiera za cel bohaterów. Obrażenia zwiększają się zależnie od brakującego zdrowia celu. (Czas odnowienia: 90 sek.) (Uwaga: maksymalny próg wykończenia: 25% aktualnego zdrowia, maksymalna siła wykończenia: 60% dodatkowych obrażeń).
  • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 pkt. obrażeń od ataku.

Tajfun

Ulepszona wersja Potęgi Wichury wykuta przez Ornna.

  • Obrażenia od ataku: 80 pkt. ⇒ 70 pkt.
  • Prędkość ataku: 35% ⇒ 30%
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: bez zmian)
  • nowośćDodatkowa prędkość ruchu: 7% ⇒ 9%

Ostrze Gniewu Guinsoo

Ostrze Gniewu Guinsoo powraca jako hybrydowy przedmiot z efektami przy trafieniu! Wiele starych zasad, takich jak dodatkowe efekty przy trafieniu i zamienianie szansy na trafienie krytyczne na obrażenia przy trafieniu, wciąż pozostaje na swoim miejscu. Teraz przedmiot skupia się bardziej na zwiększeniu możliwości bohaterów z obrażeniami hybrydowymi poprzez mityczny efekt mieszanego przebicia (zwykle w przypadku takich bohaterów ani Kostur Pustki, ani Ostatni Szept nie mają sensu).

  • nowośćZmiana kategorii: Legendarna ⇒ Mityczna
  • Łączny koszt: 2600 szt. złota ⇒ 3200 szt. złota
  • Przepis: Gniewonóż + Płaszcz Zręczności + Sztylet + 900 szt. złota ⇒ Wzmacniająca Księga + Gniewonóż + Kilof + 690 szt. złota
  • nowośćObrażenia od ataku: 30 pkt.
  • nowośćMoc umiejętności: 30 pkt.
  • Prędkość ataku: 45% ⇒ 25%
  • nowośćUnikalne bierne – Gniew: Ataki zadają 30 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu. Zamienia twoją szansę na trafienie krytyczne na do 150 pkt. więcej.
  • nowośćUnikalne bierne – Wrzące Uderzenie: Ataki podstawowe do 4 razy zapewniają ładunek 8% prędkości ataku. Przy maksymalnej liczbie ładunków co trzeci atak nakłada efekty przy trafieniu dwukrotnie.
  • nowośćMityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5% przebicia pancerza i 6% przebicia odporności na magię.

Wrzący Żar

Ulepszona wersja Ostrza Gniewu Guinsoo wykuta przez Ornna.

  • Obrażenia od ataku: 40 pkt.
  • Moc umiejętności: 50 pkt.
  • Prędkość ataku: 35%

Ogniolubny Topór

Wraz z obszernymi aktualizacjami przedmiotów mitycznych i legendarnych wprowadzamy różnorodne zmiany epickich przedmiotów skupione na ich efektywności. Ogniolubny Topór był przedmiotem epickim, który wypadał bardzo słabo, dlatego otrzymuje wzmocnienia efektywności.

  • Łączny koszt: 1000 szt. złota ⇒ 1100 szt. złota
  • Przepis: Długi Miecz + Sztylet + 350 szt. złota ⇒ Długi Miecz + Sztylet + Długi Miecz + 100 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 15 pkt. ⇒ 20 pkt.

Nieśmiertelny Łuklerz

Spadek Nieśmiertelnego Łuklerza na kategorię legendarną oznacza osłabienie jego statystyk. Łuklerz ma sens jako dostępne źródło ochrony przed obrażeniami eksplozywnymi dla bohaterów korzystających z trafień krytycznych. Jest wyposażony w cenne statystyki w postaci obrażeń od ataku. Jedna uwaga: Łuklerz nie powinien być kupowany wcześnie, gdyż oferowana przez niego tarcza zaczyna rosnąć dopiero od 12 poziomu.

  • nowośćZmiana kategorii: Mityczna ⇒ Legendarna
  • Łączny koszt: 3400 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota
  • Przepis: Kołczan Południa + Płaszcz Zręczności + Wampiryczny Kostur + 600 szt. złota ⇒ Kilof + Płaszcz Zręczności + Wampiryczny Kostur + 625 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 50 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: bez zmian)
  • Kradzież życia: 7% (Uwaga: bez zmian)
  • usuniętoPrędkość ataku: 20% ⇒ 0%
  • Unikalne bierne – wytrzymałość tarczy Linii Życia: Po otrzymaniu obrażeń, które zmniejszyłyby poziom twojego zdrowia poniżej 30% maksymalnego zdrowia, zyskujesz tarczę o wartości 250-630 pkt. (zależnie od poziomu) na 3 sek. ⇒ Po otrzymaniu obrażeń, które zmniejszyłyby poziom twojego zdrowia poniżej 30% maksymalnego zdrowia, zyskujesz tarczę o wartości 215-500 pkt. (zależnie od poziomu) na 3 sek. (Uwaga: Tarcza Linii Życia zaczyna się zwiększać dopiero przy wyższych poziomach).
  • Unikalne bierne – statystyki Linii Życia: Gdy Linia Życia zostanie aktywowana, użytkownik zyskuje 15-35 pkt. obrażeń od ataku na 8 sek. ⇒ Gdy Linia Życia zostanie aktywowana, użytkownik zyskuje 30% prędkości ataku na 8 sek.

Ostrze Nieskończoności

Przez cały okres istnienia League of Legends Ostrze Nieskończoności zawsze było jak przedmiot mityczny dla prowadzących z obrażeniami od ataku. Nie zgadzała się tylko jego kategoria, więc wprowadzamy oficjalną zmianę. Ma proste statystyki i cel: zadać do 20% więcej obrażeń atakami podstawowymi w zależności od szansy na trafienie krytyczne. Świetnie się w tym sprawdza. Mityczny efekt bierny jest celowo nijaki, ponieważ Ostrze Nieskończoności już sprawia, że inne przedmioty wydają się wspaniałe.

  • nowośćZmiana kategorii: Legendarna ⇒ Mityczna
  • Łączny koszt: 3400 szt. złota (Uwaga: Bez zmian)
  • Przepis: K. W. Miecz + Kilof + Płaszcz Zręczności + 625 szt. złota (Uwaga: Bez zmian)
  • Obrażenia od ataku: 70 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: bez zmian)
  • Obrażenia trafienia krytycznego: 35% (Uwaga: identyczne jak usunięty efekt bierny Perfekcji)
  • nowośćMityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 pkt. obrażeń od ataku.

Ostrze Nieodwracalności

Ulepszona wersja Ostrza Nieskończoności wykuta przez Ornna.

  • Obrażenia od ataku: 100 pkt.

Odłamek Kircheis

Efekt Naładowania masywnych, nieczęstych trafień dobrze pasuje do obrażeń od ataku, które będą teraz statystyką podstawową zastępującą prędkość ataku. Kilka innych przedmiotów z Naładowaniem otrzymuje w tym patchu aktualizacje, które również obejmują tę zmianę. Odłamek Kircheis także uzyskuje niewielki wzrost wydajności złota, gdyż przedmiot jest za słaby.

  • Łączny koszt: 700 pkt. (Uwaga: Bez zmian)
  • Przepis: Sztylet + 400 szt. złota ⇒ Długi Miecz + 350 szt. złota
  • nowośćObrażenia od ataku: 15 pkt.
  • usuniętoPrędkość ataku: 15% ⇒ 0%
  • Unikalne bierne – Iskra: Naładowane ataki nakładają 80 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych ⇒ Naładowane ataki nakładają 60 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych

Pogromca Krakenów

Pogromca Krakenów przeszedł wiele zmian, zanim znalazł miejsce wśród przedmiotów legendarnych. Ostatecznie ma być świetnym przedmiotem we wczesnej fazie gry dla bohaterów z wysoką prędkością ataku i dobrze wypadać również w późnej fazie gry. Jego wzrost obrażeń przeciwko celowi pomaga zachować nieco cech przedmiotu przeciwko obrońcom, ale pamiętajcie, że nie powinniście nim zastępować Pozdrowień Lorda Dominika, jeśli chcecie sobie z nimi poradzić.

  • nowośćZmiana kategorii: Mityczna ⇒ Legendarna
  • Łączny koszt: 3400 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota
  • Przepis: Kołczan Południa + Płaszcz Zręczności + Kilof + 625 szt. złota ⇒ Kołczan Południa + Płaszcz Zręczności + Wygięty Łuk + 400 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 65 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Prędkość ataku: 25% ⇒ 30%
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: Bez zmian)
  • nowośćUmiejętność bierna – Powalenie: Każdy co trzeci atak zadaje 20 pkt. + 60% łącznych obrażeń od ataku + 45% mocy umiejętności dodatkowych obrażeń magicznych. Kolejne aktywacje na tym samym celu w ciągu 6 sek. zwiększają te obrażenia o 50% (maksymalnie do 100% zwiększonych obrażeń).

Rtęciowy Bułat

Rtęciowy Bułat nigdy nie jest wybierany, więc przyda mu się niewielkie wzmocnienie. Wciąż występuje ogromny spadek obrażeń w porównaniu do przedmiotu ofensywnego, ale teraz zapewnia wystarczająco odporności na magię, by warto było rozważyć jego zakup w pewnych sytuacjach.

  • Odporność na magię: 40 pkt. ⇒ 50 pkt.

Śmiertelne Przypomnienie

Śmiertelne Przypomnienie radzi sobie o wiele gorzej niż Pozdrowienia Lorda Dominika. Przedmiot sprawia wrażenie, jakby karał bohaterów korzystających z trafień krytycznych, jeśli to oni nakładają Głębokie Rany. Proste wzmocnienie statystyk powinno wyrównać jego moc z Pozdrowieniami Lorda Dominika.

  • Obrażenia od ataku: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.

Szybkie Ostrza Navori

Witamy w lidze przedmiotów mitycznych, Szybkie Ostrza Navori! Szybkie Ostrza to świetny przedmiot dla bohaterów korzystających z trafień krytycznych, których ataki podstawowe i zdolności są często dostępne. Dzięki temu, że Szybkie Ostrza zapewniają do 20% więcej obrażeń od umiejętności w zależności od szansy na trafienie krytyczne oraz dają możliwość odświeżania umiejętności dzięki szybkim atakom, przedmiot doskonale sprawdza się w rękach tych bohaterów i daje wrażenie efektu zwieńczającego. Podobnie jak Ostrze Nieskończoności, Szybkie Ostrza już dobrze radzą sobie ze wzmacnianiem wszystkich innych przedmiotów zakupionych wraz z nimi, więc ich bierny efekt mityczny zapewnia jedynie nieco przyspieszenia umiejętności.

  • nowośćZmiana kategorii: Legendarna ⇒ Mityczna
  • Łączny koszt: 3400 szt. złota (Uwaga: Bez zmian)
  • Przepis: Młot Bojowy Caulfielda + Kilof + Płaszcz Zręczności + 825 szt. złota (Uwaga: Bez zmian)
  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: bez zmian)
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. (Uwaga: bez zmian)
  • Unikalne bierne – Transcendencja: Ataki skracają czasy odnowienia wszystkich twoich umiejętności z wyjątkiem superumiejętności o 12% ich pozostałego czasu odnowienia.
  • Unikalne bierne – Tymczasowość: Twoje umiejętności zadają maksymalnie do 20% więcej obrażeń w zależności od szansy na trafienie krytyczne.
  • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 jedn. przyspieszenia umiejętności.

Migotanie

Ulepszona wersja Szybkich Ostrzy Navori wykuta przez Ornna.

  • Obrażenia od ataku: 80 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 30 pkt.

Kołczan Południa

Kołczan Południa nie jest już częścią żadnego przedmiotu mitycznego. To wszystko. Koniec aktualizacji. Nie kupujcie go, spodziewając się zbudować z niego przedmiot mityczny. Bo nie będziecie mogli.

Widmowy Tancerz

Chcemy sprawić, by przeglądanie przedmiotów było nieco bardziej intuicyjne dla bohaterów korzystających z trafień krytycznych, więc koszt Widmowego Tancerza zostaje zwiększony do 2800 szt. złota. Wprowadzamy również drobne wzmocnienie statystyk.

  • Łączny koszt: 2600 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota
  • Przepis: Długi Miecz + Zapał + Długi Miecz + 850 szt. złota ⇒ Ogniolubny Topór + Zapał + 600 szt. złota
  • Prędkość ataku: 25% ⇒ 30%

Gniewonóż

Gniewonóż został przerobiony, aby bardziej pasował do nowej wersji Ostrza Gniewu Guinsoo. Teraz zapewnia słabszą wersję narastającego efektu prędkości ataku.

  • Łączny koszt: 800 szt. złota ⇒ 1200 szt. złota
  • Przepis: Sztylet + Sztylet + 200 szt. złota ⇒ Sztylet + Sztylet + 600 szt. złota
  • Prędkość ataku: 25% (Uwaga: Bez zmian)
  • nowośćUnikalne bierne – Gniew: Ten przedmiot zapewnia 20 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu.
  • nowośćUnikalne bierne – Wrzące Uderzenie: Ataki zapewniają 5% prędkości ataku. Efekt kumuluje się do 3 razy i zapewnia maksymalnie 15% prędkości ataku.

Ognista Armata

Celem Ognistej Armaty jest trafienie pojedynczych celów z miejsca poza zasięgiem kontrataku. Zaktualizowaliśmy jego statystyki, by wpasował się w tę niszę. Poważniejszy wzrost ceny zachowa podobny poziom wydajności złota.

  • Łączny koszt: 2500 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota
  • Przepis: Zapał + Odłamek Kircheis + 750 szt. złota ⇒ Długi Miecz + Zapał + Odłamek Kircheis + 850 szt. złota
  • nowośćObrażenia od ataku: 30 pkt.
  • Prędkość ataku: 35% ⇒ 15%
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: bez zmian)
  • Dodatkowa prędkość ruchu: 7% (Uwaga: Bez zmian)
  • Unikalne bierne – Strzelec Wyborowy: Twój naładowany atak zadaje 120 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych. Ponadto zasięg twoich naładowanych ataków jest zwiększony o maksymalnie 35% ⇒ Naładowane ataki zadają 60-140 pkt. (zależnie od poziomu) dodatkowych obrażeń magicznych. Ponadto zasięg twoich naładowanych ataków jest zwiększony o maksymalnie 35%.

Wygięty Łuk

Wygięty Łuk to kolejny epicki przedmiot, który zostanie nieco przerobiony, by poprawić wydajności złota jego składników. Osłabienie przedmiotu pozwoli również umieścić go wśród większej ilości przedmiotów legendarnych bez konieczności zmiany statystyk. Przeniesienie jego obrażeń przy trafieniu na obrażenia magiczne to eksperyment, który ma na celu uwidocznienie efektów przy trafieniu.

  • Łączny koszt: 1000 szt. złota ⇒ 700 szt. złota
  • Przepis: Sztylet + Sztylet + 400 szt. złota ⇒ Sztylet + 400 szt. złota
  • Prędkość ataku: 25% ⇒ 15%
  • Unikalne bierne – Stalowy Czubek: 15 pkt. dodatkowych obrażeń fizycznych przy trafieniu ⇒ 15 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych przy trafieniu

Huragan Runaana

Huragan kosztuje teraz 2800 szt. złota, aby jego wybór na tle innych przedmiotów dla strzelców był brany pod uwagę. Obrażenia przy trafieniu z mniejszą prędkością ataku powinny pomóc przedmiotowi odnaleźć się w zestawach z efektami przy trafieniu, które ryzykują zwiększenie prędkości ataku ponad próg. Zwiększone skalowanie z obrażeniami od ataku pocisków powinno sprawić, że przedmiot znajdzie swoje miejsce w zestawach skupionych na trafieniach krytycznych. Zaktualizowanie zasad dotyczących odnajdowania stworów do zaatakowania ma na celu zmniejszenie liczby przypadków, w których nie są wystrzeliwane dodatkowe pociski.

  • Łączny koszt: 2600 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota
  • Przepis: Sztylet + Zapał + Sztylet + 950 szt. złota ⇒ Zapał + Wygięty Łuk + 1000 szt. złota
  • Prędkość ataku: 45% ⇒ 40%
  • nowośćUnikalne bierne – Dziobnięcie: Ataki zadają 30 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu.
  • Unikalne Bierne – obrażenia pocisku Furii Wiatru: 40% całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 50% całkowitych obrażeń od ataku
  • nowośćUnikalne bierne – Furia Wiatru: Furia Wiatru poszukuje teraz stworów w swoim zasięgu, jeśli nie znajdzie bohaterów.

Kosa Statikka

Kosa Statikka powraca! Kosa Statikka ma być najlepszym przedmiotem do czyszczenia fal stworów dla bohaterów korzystających z trafień krytycznych. Jej obrażenia skalują się prawie tak szybko, jak zdrowie stworów. Jednocześnie zadaje ona umiarkowane obrażenia bohaterom – choć są one mniejsze niż od przedmiotów zorientowanych na PvP, takich jak Klinga Burzy.Uwaga dotycząca ładunków Naładowania: wszystkie przedmioty z Naładowaniem kumulują się w najbardziej liniowy sposób, jak to możliwe. Pierwszy trafiony cel otrzymuje standardowe efekty każdego przedmiotu z Naładowaniem. Odbijanie Kosy Statikka nakłada obrażenia Kosy Statikka tylko na cele dodatkowe.

  • Łączny koszt: 3000 szt. złota
  • Przepis: Kołczan Południa + Płaszcz Zręczności + Odłamek Kircheis + 400 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 45 pkt.
  • Prędkość ataku: 25%
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20%
  • Unikalne bierne – Rażenie Prądem: Twoje naładowane ataki wystrzeliwują łańcuch piorunów, który zadaje 60-170 pkt. (+50% mocy umiejętności) dodatkowych obrażeń magicznych. Naładowane ataki trafiają 6-12 celów i odbijają się do następnego celu w zasięgu 600 jedn. za każdym razem, gdy zadadzą obrażenia. Zadają 120% dodatkowych obrażeń stworom.

Klinga Burzy

Klinga Burzy rozpoczyna nowe życie jako legendarny przedmiot z trafieniem krytycznym, który skupia się na PvP we wczesnej fazie gry. Jego obrażenia na tym etapie rozgrywki są prawie takie same, jak w ostatniej wersji przedmiotu, a dodatkowe skalowanie obrażeń sprawi, że przedmiot będzie wartościowy w późnej fazie gry. Spowolnienie zostało zamienione w samolubne wzmocnienie prędkości ruchu, które umożliwia szybką ucieczkę z potrzasku lub doścignięcie celu, aby zadać dodatkowe obrażenia – np. za pomocą Ognistej Armaty.

  • Złoto ogółem: 2700 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota
  • Przepis: K. W. Miecz + Płaszcz Zręczności + Odłamek Kircheis ⇒ Kołczan Południa + Płaszcz Zręczności + Odłamek Kircheis + 400 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Prędkość ataku: 15% (Uwaga: bez zmian)
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% (Uwaga: bez zmian)
  • Unikalne bierne – Grom: Twój naładowany atak zadaje 25 pkt. + (65% łącznych obrażeń od ataku + 50% mocy umiejętności) dodatkowych obrażeń magicznych i zapewnia 45% prędkości ruchu na 1 sek.

Kolekcjoner

Kolekcjoner to kolejny przedmiot, który otrzymuje proste wzmocnienia. Chcemy, aby był bardziej atrakcyjny dla graczy. Silne statystyki przedmiotu we wczesnej fazie gry sprawiają, że jest on bardziej pociągający dla każdego, kto próbuje zdobyć wczesną przewagę w alei i zamienić ją w zwycięstwo.

  • Destrukcja: 12 pkt. ⇒ 18 pkt.

Zapał

Kilka przedmiotów epickich zostało wzmocnionych, gdyż brakowało im wydajności złota. Zapał był jednak za silny. Tak, zwiększamy jego koszt oraz zmniejszamy prędkość ataku i ruchu. Wszystkie te zmiany nie są jednak zbyt wielkie. Mamy nadzieję, że w rezultacie wszystkie przedmioty epickie będą wystarczająco potężne.

  • Łączny koszt: 1050 szt. złota ⇒ 1100 szt. złota
  • Prędkość ataku: 18% ⇒ 15%
  • Prędkość ruchu: 7% ⇒ 5%
  • usuniętoBierne – Gorliwość: Dodatkowa prędkość ruchu nie jest już unikalnym efektem biernym.

Zmiany przedmiotów dla zabójców

Mroczne Ostrze Draktharru

Podobnie jak Szpon Ciemnego Typa, Mroczne Ostrze dawało wielu bohaterom wyjątkowy efekt. Urok i frustracje związane z przedmiotem ograniczały to, jak potężny może on być, ze względu na efekt ukrywania się. Mroczne Ostrze od swojego debiutu było znacznie słabsze niż inne przedmioty mityczne. Przerabiamy aspekt ukrywania się, aby był bardziej przejrzysty dla obu stron. Wprowadzamy również nowy efekt bierny, który będzie idealny dla magów korzystających głównie z umiejętności i tych, którzy polują na swoją kolejną ofiarę.

  • usuniętoUnikalne bierne – Nocny Drapieżca: Nocny Drapieżca nie będzie już wzmacniać następnego ataku podstawowego przeciwko wrogiemu bohaterowi co 15 sek.
  • nowośćUnikalne bierne – Nocny Drapieżca: Twoje umiejętności zadają maksymalnie do 15% dodatkowych obrażeń zależnie od brakującego zdrowia celu (maksymalna wartość, gdy pozostałe zdrowie wynosi 20%).
  • Unikalne bierne – Nocny Drapieżca: Gdy bohater, któremu zadano obrażenia w ciągu ostatnich 3 sek., umrze, otrzymujesz niewidzialność na 1,5 sek. ⇒ Gdy bohater, któremu zadano obrażenia w ciągu ostatnich 3 sek., umrze, jednostki niebędące budowlami nie mogą cię obrać za cel. Efekt nie niszczy nadchodzących pocisków i przerywa się po jakiejkolwiek czynności, która przerwałaby ukrywanie się. (10 sek. czasu odnowienia)

Szpon Ciemnego Typa

Szpon Ciemnego Typa był pierwszym przedmiotem, który dawał każdemu bohaterowi namierzany doskok. Zapewniało to dostęp do niesamowitych kombinacji i wprowadziło przedmiot skupiony na skomplikowanych zagraniach, z którym gracze mogli popisać się swoim potencjałem do ogrywania przeciwników. Stały dostęp do celu ograniczał jednak sposób, w jaki mogliśmy wyważać i projektować bohaterów. Dla przykładu Talon czy Rek’Sai zostali zaprojektowani tak, że odnosili ogromne korzyści, jeśli byli w stanie wykorzystać swoje mobilne umiejętności, by znaleźć się w zasięgu walki w zwarciu z przeciwnikiem. Poskutkowało to trywializacją aspektu „wyzwania”, co oznacza, że musimy osłabić korzyści lub mobilność. Usuwamy doskok ze Szponu Ciemnego Typa i przenosimy Widmowe Ostrze do kategorii mitycznych. Chcemy, aby zabójcy nadal mieli możliwość wyboru spośród trzech ekscytujących przedmiotów mitycznych oraz bardziej niszowych przedmiotów legendarnych z destrukcją, z których każdy spełnia inne zadanie.

  • nowośćZmiana kategorii: Mityczna ⇒ Legendarna
  • Łączny koszt: 3100 szt. złota ⇒ 3000 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. ⇒ 15 jedn.
  • Destrukcja: 18 pkt. ⇒ 15 pkt.
  • usuniętoUżycie – Piaskowe Machnięcie: Usunięto Piaskowe Machnięcie.
  • nowośćBierne – Uderzenie Piachem: Twój następny atak przeciwko wrogiemu bohaterowi wyprowadzony po doskoku, mignięciu lub zaprzestaniu ukrywania się zadaje 85 pkt. + 45% obrażeń od ataku (65 pkt. + 30% obrażeń od ataku w przypadku bohaterów walczących z dystansu). (10 sek. czasu odnowienia). Jeśli posiadacz walczy w zwarciu, ataki spowalniają o 99% na 0,5 sek.

Widmowe Ostrze Youmuu

Widmowe Ostrze zawsze było stałym przedmiotem dla zabójców. Skoro przenosimy Ciemnego Typa do przedmiotów legendarnych, musimy sprawić, by Widmowe Ostrze świetnie sprawdzało się w swojej nowej, mitycznej roli. Przedmiot ten powinien dobrze wypadać w rękach zabójców, którzy chcą zainwestować w obrażenia eksplozywne i wysoką mobilność na mapie. Jeśli zależy wam na dłuższych walkach czy wykańczaniu celów z niskim poziomem zdrowia – Zaćmienie i Mroczne Ostrze będą dla was lepsze.

  • nowośćZmiana kategorii: Legendarna ⇒ Mityczna
  • Łączny koszt: 3000 szt. złota ⇒ 3100 szt. złota
  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 15 pkt. ⇒ 20 pkt.
  • Użycie – Upiorny Krok: 20% dodatkowej prędkości ruchu ⇒ 25% dodatkowej prędkości ruchu
  • usuniętoBierne – Nawiedzenie: Efekt bierny Nawiedzenia, zapewniający 40 jedn. prędkości ruchu poza walką, został usunięty.
  • nowośćBierne – Nawiedzenie: Ruch generuje Widmowe Odłamki (do 100). Za każdy ładunek zyskujesz 0,4 jedn. prędkości ruchu (maksymalnie 40 jedn. prędkości ruchu) poza walką. Przy maksymalnej liczbie ładunków zyskujesz 8-20 pkt. (zależnie od poziomu) destrukcji. Ładunki resetują się 3 sek. po zadaniu obrażeń wrogiemu bohaterowi, gdy masz maksymalną liczbę ładunków.
  • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 7 pkt. obrażeń od ataku.

Ślad Youmuu

Ulepszona wersja Widmowego Ostrza Yomuu wykuta przez Ornna.

  • Obrażenia od ataku: 75 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 25 jedn.
  • Destrukcja: 26 pkt.

Zmiany przedmiotów dla wspierających

Ogólnym celem tych zmian śródsezonowych jest umożliwienie wspierającym kupna większej liczby przedmiotów w typowej grze. Chcemy zwiększyć satysfakcję z rozgrywki, jaką dają te przedmioty. W tym śródsezonie skupiamy się głównie na przedmiotach dla zaklinaczy. Wprowadzamy Echa Helii oraz przeróbkę Odnowienia Kamienia Księżycowego i zapewniamy większy wybór dla wspierających obrońców. Wciąż mamy sporo pracy w tym aspekcie, ale liczymy na to, że będzie to ważny krok w kierunku zwiększenia satysfakcji z gry dla wspierających.

Maska Otchłani

Cena Maski Otchłani została zmniejszona, a przepis zmieniony, aby przedmiot skutecznie zapewniał odporność na magię dla wspierających obrońców.

  • Łączny koszt: 3000 szt. złota ⇒ 2400 szt. złota
  • Przepis: Katalizator Eonów + Widmowa Osłona + 450 szt. złota ⇒ Rozgrzany Klejnot + Płaszcz Negacji + 700 szt. złota
  • Zdrowie: 550 pkt. ⇒ 300 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn. (Uwaga: bez zmian)
  • Odporność na magię: 40 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Unikalne bierne – Zatracenie: Nakłada klątwę na wrogich bohaterów w odległości 550 jedn., zmniejszając ich odporność na magię o 5 pkt. (+1,2% dodatkowego zdrowia). Maksymalna redukcja wynosi 25 pkt. Zyskaj 9 pkt. dodatkowej odporności na magię za każdego przeklętego wroga. (Uwaga: bez zmian)
  • usuniętoUnikalne bierne – Wieczność: Usunięto z Maski Otchłani.

Ognisty Trybularz

Zwiększamy moc efektu biernego Ognistego Trybularza i dodajemy prędkość ruchu, abyście mogli nadążać za sojusznikami, których będziecie wzmacniać. Wspieranie Vayne stanie się nieco łatwiejsze.

  • Łączny koszt: 2300 szt. złota ⇒ 2100 szt. złota
  • Przepis: Wzmacniająca Księga + Bluźnierczy Totem + Wzmacniająca Księga + 630 szt. złota ⇒ Eteryczny Duszek + Bluźnierczy Totem + 450 szt. złota
  • Moc umiejętności: 60 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Podstawowa regeneracja many: 100% ⇒ 75%
  • Dodatkowa siła leczenia i tarcz: 8% (Uwaga: bez zmian)
  • nowośćPrędkość ruchu: 5%
  • Unikalne bierne – Uświęcenie: Uleczenie lub osłonięcie sojusznika tarczą wzmacnia was na 6 sek., zapewniając waszym atakom 10-30% (zależnie od poziomu sojusznika) dodatkowej prędkości ataku oraz 5-20 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) obrażeń magicznych przy trafieniu ⇒ Uleczenie lub osłonięcie sojusznika tarczą wzmacnia was na 6 sek., zapewniając waszym atakom 15-30% (zależnie od poziomu sojusznika) prędkości ataku oraz 15-30 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) obrażeń magicznych przy trafieniu

Kielich Błogosławieństwa

Kielich będzie nowym składnikiem, z którego tworzy się inne przedmioty dla zaklinaczy. Zapewnia nieco dodatkowej wartości, gdyż daje wspierającym wczesny dostęp do regeneracji many.

  • Łączny koszt: 900 szt. złota
  • Przepis: Rubinowy Kryształ + Amulet Wróżki + 250 szt. złota
  • Zdrowie: 200 pkt.
  • Podstawowa regeneracja many: 50%
  • Unikalne bierne – Harmonia: Zyskujesz 25% podstawowej regeneracji zdrowia za każde dodatkowe 25% podstawowej regeneracji many.

Chemtechowy Skaziciel

Zmniejszamy ogólny koszt Chemtechowego Skaziciela, aby był bardziej przystępny cenowo jako przedmiot w ogólnej puli przedmiotów dla wspierających. Cieszymy się, że zakup przedmiotu nie jest konieczny, ale obecnie Chemtechowy Skaziciel jest za słaby.

  • Łączny koszt: 2300 szt. złota ⇒ 2100 szt. złota
  • Przepis: Kula Zagłady + Bluźnierczy Bożek + 700 szt. złota ⇒ Kula Zagłady + Bluźnierczy Bożek + 500 szt. złota
  • Moc umiejętności: 40 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 15 jedn. (Uwaga: bez zmian)
  • Podstawowa regeneracja many: 100% ⇒ 75%
  • Siła leczenia i tarcz: 8% ⇒ 10%
  • Unikalne bierne – Gnijąca Toksyna: Zadanie obrażeń wrogiemu bohaterowi nakłada na niego Głębokie Rany na 3 sek. (Uwaga: bez zmian)

Echa Helii

Kielichy w górę, gdyż sprowadzamy do gry duchowego następcę uwielbianego przedmiotu z dawnych czasów! Oto Echa Helii! Echa Helii mają być przedmiotem przeznaczonym głównie dla zaklinaczy. Koncentrują się na wspieraniu ofensywnych, zorientowanych na potyczki stylów gry. Jeśli preferujecie nękanie wrogów w alei, przedmiot jest dla was! Imperialny Mandat został przeniesiony do kategorii legendarnej, aby rozszerzyć grono jego odbiorców na bohaterów, dla których przedmiot może wydawać się atrakcyjny, ale którzy nie chcą poświęcać na niego miejsca na przedmiot mityczny.

  • Łączny koszt: 2300 szt. złota
  • Przepis: Kielich Harmonii + Lustro ze Szkła Bandle + 400 szt. złota
  • Moc umiejętności: 30 pkt.
  • Zdrowie: 200 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 15
  • Podstawowa regeneracja many: 125%
  • Unikalne bierne – Pochłanianie Dusz: Zadawanie obrażeń wrogiemu bohaterowi zapewnia Odłamek Duszy, maksymalnie do 2 odłamków. Leczenie lub osłonięcie sojusznika tarczą zużywa wszystkie Odłamki Dusz, przywraca 20-100 pkt. (w zależności od poziomu sojusznika) zdrowia i zadaje najbliższemu wrogiemu bohaterowi 30-200 pkt. (w zależności od poziomu sojusznika) obrażeń magicznych za każdy odłamek.
  • Unikalne bierne – Dysonans: Zyskujesz 3 pkt. mocy umiejętności za każde 25% podstawowej regeneracji many. Wyłącza Harmonię.
  • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 jedn. przyspieszenia umiejętności.

Lament Krzyczącego Miasta

Ulepszona wersja Ech Helii wykuta przez Ornna.

  • Moc umiejętności: 60 pkt.
  • Zdrowie: 300 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn.
  • Regeneracja many: 225%

Zasłona Równości

Zasłona Równości otrzymuje zmiany kosztu i przepisu. Chcemy zrównać przedmiot z pozostałymi w ekosystemie wspierających. Będziemy się bacznie przyglądać satysfakcji graczy z tego przedmiotu oraz Herolda Zeke’a i w razie konieczności w przyszłości wprowadzimy kolejne poprawki.

  • Łączny koszt: 2500 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota
  • Przepis: Rozgrzany Klejnot + Egida Legionu + 500 szt. złota ⇒ Naszyjnik Studni Życia + Opończa Antymagiczna + 800 szt. złota
  • Zdrowie: 200 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Pancerz: 30 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Odporność na magię: 30 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. ⇒ 20 jedn.
  • Unikalne bierne – Iskrzenie: Jeśli jesteś pod wpływem lub nakładasz efekt unieruchamiający lub uziemiający, działają one na wrogiego bohatera oraz pozostałych wrogich bohaterów w zasięgu 600 jedn. z Pokutą, zwiększając otrzymywane przez nich obrażenia o 10% na 5 sek. (Uwaga: bez zmian)
  • Mityczne bierne: Zapewnia twoim pozostałym przedmiotom legendarnym 5 pkt. pancerza i odporności na magię.

Imperialny Mandat

Imperialny Mandat zostaje przeniesiony do przedmiotów legendarnych. Dzięki temu będzie atrakcyjniejszy dla większej grupy bohaterów, którzy nie chcieli zamieniać na niego swoich preferowanych mitycznych przedmiotów. Teraz przedmiot powinien świetnie sprawdzać się w rękach ofensywnych zaklinaczy, gdy będą chcieli pomóc sojusznikom natychmiastowo zabić cele podczas walk drużynowych.

  • Łączny koszt: 2500 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota
  • Przepis: Lustro ze Szkła Bandle + Rozgrzany Klejnot + 750 szt. złota ⇒ Lustro ze Szkła Bandle + Czarci Kodeks + 450 szt. złota
  • Moc umiejętności: 40 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. (Uwaga: bez zmian)
  • Podstawowa regeneracja many: 100% (Uwaga: bez zmian)
  • Unikalne bierne – Skoordynowany Ogień: Umiejętności, które spowalniają lub unieruchamiają bohaterów, zadają 45-75 pkt. (w zależności od poziomu sojusznika) dodatkowych obrażeń magicznych i oznaczają wroga na 4 sek. (6 sek. czasu odnowienia na każdego oznaczonego wrogiego bohatera). Zadane przez sojusznika obrażenia detonują oznaczenie, zadając dodatkowo 90-150 pkt. (w zależności od poziomu sojusznika) obrażeń magicznych i zapewniając wam 20% prędkości ruchu na 2 sek. ⇒ Umiejętności, które spowalniają lub unieruchamiają bohaterów, zadają 35-75 pkt. (w zależności od poziomu sojusznika) dodatkowych obrażeń magicznych i oznaczają wrogiego bohatera na 4 sek. (6 sek. czasu odnowienia za każde naznaczenie wrogiego bohatera). Zadane przez sojusznika obrażenia detonują to oznaczenie, zadając dodatkowo (70-150 pkt. (w zależności od poziomu sojusznika) obrażeń magicznych i zapewniając wam 20% prędkości ruchu na 2 sek.

Przysięga Rycerska

Obniżamy koszt i zmieniamy przepis oraz statystyki przedmiotu, aby był bardziej przystępny i zawierał Naszyjnik Studni Życia. Wprowadzamy niewielkie osłabienie do przekierowania efektu biernego – zamieniamy je z obrażeń po redukcji (po nałożeniu pancerza i odporności na magię) na czyste (przed nałożeniem pancerza i odporności). W efekcie użytkownicy Przysięgi Rycerskiej będą otrzymywać nieco więcej obrażeń nieuchronnych podczas przekierowania obrażeń dla sojuszników. Przedmiot wciąż będzie ich chronić tak samo.

  • Łączny koszt: 2300 szt. złota ⇒ 2200 szt. złota
  • Przepis: Kryształowy Karwasz + Koralik Odrodzenia + Rozgrzany Klejnot + 400 szt. złota ⇒ Naszyjnik Studni Życia + Kryształowy Karwasz + 350 szt. złota
  • Zdrowie: 400 pkt. ⇒ 350 pkt.
  • nowośćPancerz: 25 jedn.
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. ⇒ 15 jedn.
  • Podstawowa regeneracja zdrowia: 200% ⇒ 125%
  • Unikalne użycie – Ślubowanie: Wyznacz na cel sojusznika, który jest Godzien. (60 sek. czasu odnowienia) (Uwaga: bez zmian)
  • Unikalne bierne – Poświęcenie: Gdy w pobliżu znajduje się twój Godzien sojusznik, przekierowujesz 10% otrzymywanych przez niego czystych obrażeń na siebie i leczysz się o 10% obrażeń zadawanych przez Godnego sojusznika bohaterom. Jeśli ma mniej niż 30% zdrowia, zmniejszenie obrażeń rośnie do 20%. (Uwaga: zmieniono z obrażeń po redukcji na obrażenia czyste).

Naszyjnik Studni Życia

Będzie to nowy składnik dla wspierających obrońców, który da im niezbędne statystyki w przystępnej cenie.

  • Łączny koszt: 1050 szt. złota
  • Przyrost obrażeń od ataku: Lekka Szata + Rubinowy Kryształ + 350 szt. złota
  • Zdrowie: 150 pkt.
  • Pancerz: 25 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 5 jedn.

Naszyjnik Żelaznych Solari

Naszyjnik obecnie radzi sobie całkiem dobrze i odgrywa wyjątkową rolę jako narzędzie zmniejszające obrażenia dla wspierających. Z tego powodu chcemy, aby przedmiot kosztował mniej, miał dostosowane statystyki i utrzymał obecny stan.

  • Łączny koszt: 2500 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota
  • Przepis: Rozgrzany Klejnot + Egida Legionu + 500 szt. złota ⇒ Naszyjnik Studni Życia + Opończa Antymagiczna + 800 szt. złota
  • Zdrowie: 200 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Pancerz: 30 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Odporność na magię: 30 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. (Uwaga: bez zmian)
  • Użycie – Oddanie: Zapewnij sobie i sojuszniczym bohaterom w zasięgu 850 jedn. tarczę o wartości 180-330 pkt. (zależnie od poziomu celu) na 2,5 sek. ⇒ Zapewnij sobie i sojuszniczym bohaterom w zasięgu 850 jedn. tarczę o wartości 200-360 pkt. (zależnie od poziomu celu) na 2,5 sek.
  • Unikalne bierne – Konsekracja: Pobliscy sojuszniczy bohaterowie otrzymują 3 pkt. pancerza i odporności na magię. (Uwaga: bez zmian)
  • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 2 pkt. pancerza i odporności na magię dla Konsekracji. (Uwaga: bez zmian)

Błogosławieństwo Mikaela

Zmieniamy nieco przepis przedmiotu oraz wzmacniamy leczenie efektu użycia.

  • Łączny koszt: 2300 szt. złota (Uwaga: bez zmian)
  • Przepis: Bluźnierczy Bożek + Płaszcz Negacji + 600 szt. złota ⇒ Kielich Harmonii + Bluźnierczy Bożek + 550 szt. złota
  • nowośćZdrowie: 250 pkt.
  • usuniętoOdporność na magię: 50 pkt. ⇒ 0 pkt.
  • Podstawowa regeneracja many: 100% (Uwaga: bez zmian)
  • Siła leczenia i tarcz: 16% ⇒ 15%
  • Użycie – Oczyszczenie: Usuwa wszystkie efekty kontroli tłumu z sojuszniczego bohatera (poza podrzuceniem oraz przygwożdżeniem) i przywraca mu 100-180 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) zdrowia. (120 sek. czasu odnowienia) ⇒ Usuwa wszystkie efekty kontroli tłumu z sojuszniczego bohatera (poza podrzuceniem oraz przygwożdżeniem) i przywraca mu 100-250 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) zdrowia. (120 sek. odnowienia)
  • nowośćUnikalne bierne – Harmonia: Zyskujesz 25% podstawowej regeneracji zdrowia za każde dodatkowe 25% podstawowej regeneracji many.

Odnowienie Kamienia Księżycowego

Echa Helii i starszy Kamień Księżycowy to podobne przedmioty, które wzmacniały leczenie (mimo że Echa zadawały też obrażenia). Dzięki zmianom Kamień Księżycowy powinien naprawdę sprawiać wrażenie, że działania graczy mają wpływ na walkę. Przedmiot nie będzie się już skupiać wyłącznie na zapewnianiu leczenia na autopilocie.Teraz oba przedmioty powinny być użyteczne w różnych scenariuszach. Odnowienie Kamienia Księżycowego jest bezpieczniejszym przedmiotem zapewniającym leczenie łańcuchowe. Echa lepiej sprawdzają się w walkach i zapewniają więcej obrażeń.

  • Łączny koszt: 2500 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota
  • Przepis: Lustro ze Szkła Bandle + Rozgrzany Klejnot + 750 szt. złota ⇒ Lustro ze Szkła Bandle + Rozgrzany Klejnot + 550 szt. złota
  • Moc umiejętności: 40 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Zdrowie: 200 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. (Uwaga: bez zmian)
  • Podstawowa regeneracja many: 100% (Uwaga: bez zmian)
  • nowośćUnikalne bierne – Łaska Gwiazd: Leczenie lub osłonięcie sojusznika tarczą przenosi się na najbliższego sojuszniczego bohatera (z wyjątkiem ciebie), zapewniając mu leczenie w wysokości 20-35% (zależnej od poziomu celu sojusznika) lub tarczę w wysokości 30-40% (zależnej od poziomu celu sojusznika) pierwotnej wartości.
  • nowośćMityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 jedn. przyspieszenia umiejętności.

Miotacz Gwiazd

Ulepszona wersja Odnowienia Kamienia Księżycowego wykuta przez Ornna.

  • Moc umiejętności: 65 pkt.
  • Zdrowie: 300 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 25 jedn.
  • Regeneracja many: 200%

Świetlista Cnota

Świetlista Cnota nadal jest przedmiotem dla obrońców w górnej alei i dżungli. Zmniejszamy jej koszt, aby była atrakcyjna dla chciwych wspierających, którzy chcą zwiększać przewagę.

  • Łączny koszt: 3200 szt. złota ⇒ 2700 szt. złota
  • Przepis: Egida Legionu + Rozgrzany Klejnot + Rubinowy Kryształ + 800 szt. złota ⇒ Egida Legionu + Pas Giganta + 600 szt. złota
  • Zdrowie: 400 pkt. ⇒ 350 pkt.
  • Pancerz: 30 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Odporność na magię: 30 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. ⇒ 10 jedn.
  • Unikalne bierne – Przewodnie Światło: Po użyciu superumiejętności uzyskujesz Transcendencję na 9 sek. W stanie Transcendencji zwiększasz swoje maksymalne zdrowie o 15% i sprawiasz, że ty oraz twoi sojusznicy w zasięgu 1200 jedn. leczycie się o 3% swojego maksymalnego zdrowia od razu po Transcendencji, a następnie co 3 sek. (90 sek. czasu odnowienia). ⇒ Po rzuceniu superumiejętności przechodzisz w stan Transcendencji na 9 sek. W stanie Transcendencji zwiększasz swoje maksymalne zdrowie o 12,5% i sprawiasz, że ty oraz twoi sojusznicy w zasięgu 1200 jedn. leczycie się o 2,5% swojego maksymalnego zdrowia od razu po Transcendencji, a następnie co 3 sek. (90 sek. czasu odnowienia).
  • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 100 pkt. dodatkowego zdrowia ⇒ Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 75 pkt. dodatkowego zdrowia

Przedwieczny Brzask

To ulepszona wersja Świetlistej Cnoty wykuta przez Ornna.

  • Zdrowie: 500 pkt.
  • Pancerz: 40 pkt.
  • Odporność na magię: 40 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 15 pkt.

Odkupienie

Odkupienie to kolejny przedmiot ze zmianami przepisu i wzmocnionym leczeniem.

  • Łączny koszt: 2300 szt. złota (Uwaga: bez zmian)
  • Przepis: Rozgrzany Klejnot + Bluźnierczy Bożek + 700 szt. złota ⇒ Kielich Harmonii + Bluźnierczy Bożek + 550 szt. złota
  • Zdrowie: 200 pkt. ⇒ 250 pkt.
  • Podstawowa regeneracja many: 100% (Uwaga: bez zmian)
  • Siła leczenia i tarcz: 16% ⇒ 15%
  • Użycie – Interwencja: Obierz za cel obszar w zasięgu 5500 jedn. Po 2,5 sek. uderzy promień światła, który przywróci sojuszniczym bohaterom 180-340 pkt. (w zależności od poziomu celu) zdrowia i spali wrogich bohaterów, zadając im obrażenia nieuchronne równe 10% ich maks. zdrowia (90 sek. czasu odnowienia). ⇒ Obierz za cel obszar w zasięgu 5500 jedn. Po 2,5 sek. uderzy promień światła, który przywróci sojuszniczym bohaterom 200-400 pkt. (w zależności od poziomu celu) zdrowia i spali wrogich bohaterów, zadając im obrażenia nieuchronne równe 10% ich maks. zdrowia (90 sek. czasu odnowienia).
  • nowośćUnikalne bierne – Harmonia: Zyskujesz 25% podstawowej regeneracji zdrowia za każde dodatkowe 25% podstawowej regeneracji many.

Pieśń Bitewna Shurelyi

Pieśń Bitewna Shurelyi jest obecnie jednym z najsilniejszych przedmiotów dla wspierających pod kątem satysfakcji z rozgrywki. Nie chcemy naprawiać czegoś, co nie jest zepsute. Ostatecznie obniżamy jej cenę, zmniejszamy odrobinę oferowaną moc umiejętności i osłabiamy efekt bierny, aby zrównać moc Shurelyi z innymi przedmiotami dla wspierających.

  • Łączny koszt: 2500 szt. złota ⇒ 2300 szt. złota
  • Przepis: Rozgrzany Klejnot + Lustro ze Szkła Bandle + 750 szt. złota ⇒ Rozgrzany Klejnot + Lustro ze Szkła Bandle + 550 szt. złota
  • Moc umiejętności: 40 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Zdrowie: 200 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. (Uwaga: bez zmian)
  • Podstawowa regeneracja many: 100% (Uwaga: bez zmian)
  • Użycie – Inspiracja: Daje posiadaczowi tego przedmiotu i sojusznikom w odległości 1000 jedn. 30% dodatkowej prędkości ruchu na 4 sek. (75 sek. czasu odnowienia) (Uwaga: bez zmian)
  • Unikalne bierne – Motywacja: Leczenie, rzucenie tarczy lub wzmacnianie sojuszników zapewnia wam 25% dodatkowej prędkości ruchu na 1,5 sek. ⇒ Leczenie, rzucenie tarczy lub wzmacnianie sojuszników zapewnia wam 20% dodatkowej prędkości ruchu na 1,5 sek.
  • Mityczne bierne: Zapewnia wszystkim pozostałym legendarnym przedmiotom 5 jedn. przyspieszenia umiejętności. (Uwaga: bez zmian)

Rekwiem Shurelyi

Ulepszona wersja Pieśni Bitewnej Shurelyi wykuta przez Ornna.

  • Moc umiejętności: 65 pkt.
  • Zdrowie: 300 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 25 jedn.
  • Regeneracja many: 200%

Kostur Płynącej Wody

Podobnie jak w przypadku Ognistego Trybularza, zwiększamy moc efektu biernego i dodajemy prędkość ruchu, abyście mogli nadążać za sojusznikami, których będziecie wspierać.

  • Łączny koszt: 2300 szt. złota ⇒ 2100 szt. złota
  • Przepis: Wzmacniająca Księga + Bluźnierczy Totem + Wzmacniająca Księga + 630 szt. złota ⇒ Eteryczny Duszek + Bluźnierczy Totem + 450 szt. złota
  • Moc umiejętności: 50 pkt. ⇒ 35 pkt.
  • Podstawowa regeneracja many: 100% ⇒ 75%
  • Siła leczenia i tarcz: 8% (Uwaga: bez zmian)
  • nowośćPrędkość ruchu: 5%
  • Unikalne bierne – Fale: Uleczenie lub osłonięcie innego sojusznika tarczą zapewnia wam 25-45 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) mocy umiejętności i 20 jedn. przyspieszenia umiejętności na 4 sek. ⇒ Uleczenie lub osłonięcie innego sojusznika tarczą zapewnia wam 30-45 pkt. (zależnie od poziomu sojusznika) mocy umiejętności i 20 jedn. przyspieszenia umiejętności na 4 sek.

Czujny Kamienny Totem

Cena przedmiotów maleje, więc zaistniała konieczność stworzenia przedmiotów, na które będziecie mogli wydawać złoto w późnej fazie gry, gdy wasze ekwipunki będą już pełne. Właśnie takie jest przeznaczenie Czujnego i Bacznego Kamiennego Totemu dla wspierających. Wygładziliśmy również Błogosławieństwo Ixtal, więc jeśli kupicie Czujny Kamień Totemu w środkowej fazie gry, otrzymacie tylko niewielką premię.

  • nowośćJedno Zadanie Poproszę: Czujny Kamienny Totem można kupić dopiero po ukończeniu misji dla wspierających.
  • Łączny koszt: 1100 szt. złota (Uwaga: bez zmian)
  • Przepis: brak (Uwaga: bez zmian)
  • Zdrowie: 150 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn. (Uwaga: bez zmian)
  • nowośćPodstawowa regeneracja many: 50%
  • Unikalne bierne – Tajemna Skrytka: Ten przedmiot może przechowywać do 3 kupionych Totemów Kontroli. (Uwaga: bez zmian)
  • nowośćUnikalne bierne – Błogosławieństwo Ixtal: Zapewnia premię do dodatkowego zdrowia, dodatkowych obrażeń od ataku, przyspieszenia umiejętności i mocy umiejętności w wysokości 8%.

Baczny Kamienny Totem

Baczny Kamienny Totem nie będzie już automatycznym ulepszeniem z Czujnego Kamiennego Totemu, gdyż ogólny koszt przedmiotów dla wspierających spada. Chcemy, by był to silny przedmiot w późnej fazie gry podczas rozgrywek, w których wasze ekwipunki są pełne, a wciąż chcecie kupować Totemy Kontroli.

  • nowośćJedno Zadanie Poproszę: Baczny Kamienny Totem można kupić dopiero po ukończeniu misji dla wspierających.
  • Łączny koszt: 2300 szt. złota
  • Przepis: Czujny Kamienny Totem + 1200 szt. złota
  • Zdrowie: 250 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 10 jedn.
  • Podstawowa regeneracja many: 50%
  • Unikalne – Tajemna Skrytka: Ten przedmiot może przechowywać do 3 kupionych Totemów Kontroli.
  • Unikalne – Wejrzenie: Zwiększa limit umieszczonych Totemów Ukrycia i Totemów Kontroli o 1.
  • Unikalne – Wybraniec Ixtal: Zapewnia premię do dodatkowego zdrowia, dodatkowych obrażeń od ataku, przyspieszenia umiejętności i mocy umiejętności w wysokości 20%.

Konwergencja Zeke’a

W przypadku tego przedmiotu wprowadzamy zmiany w cenie, statystykach i przepisie, aby zrównać go z innymi przedmiotami dla wspierających. Chcemy wprowadzić usprawnienia tego przedmiotu w przyszłości w zależności od rezultatu bieżących zmian.

  • Łączny koszt: 2400 szt. złota ⇒ 2200 szt. złota
  • Przepis: Rozgrzany Klejnot + Mroźny Puklerz + 700 szt. złota ⇒ Naszyjnik Studni Życia + Mroźny Puklerz + 250 szt. złota
  • Zdrowie: 250 pkt. ⇒ 200 pkt.
  • Mana: 250 pkt. (Uwaga: bez zmian)
  • Pancerz: 35 pkt. ⇒ 45 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. ⇒ 15 jedn.
  • Użycie – Przewodnik: Wyznacz Wspólnika. (60 sek. czasu odnowienia) (Uwaga: bez zmian)
  • Unikalne bierne – Konwergencja: Przez 8 sek. po unieruchomieniu wroga ataki twojego Wspólnika (przy trafieniu) i trafienia umiejętnościami nakładają dodatkowo 30-70 pkt. (zależnie od poziomu) (+7,5% mocy umiejętności) (+1,5% maks. zdrowia) obrażeń magicznych przy trafieniu na tego wroga. (Uwaga: bez zmian)

Inne przedmioty

Boski Łamacz

Osłabiamy przedmiot, by nie sprawdzał się tak dobrze w kontrowaniu obrońców podczas walk w alei oraz nie był tak często wybierany z uwagi na swoją siłę.

  • Obrażenia Czaroostrza: 125% podstawowych obrażeń od ataku plus 6% (3% w przypadku bohaterów walczących na dystans) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 160% podstawowych obrażeń od ataku plus 4% (2% w przypadku bohaterów walczących na dystans) maksymalnego zdrowia celu

Wielka Zima

W tym patchu wprowadzamy drobne wzmocnienie Wielkiej Zimy – usuwamy wymaganie many z tarczy. Pierwotnie tarcza pochłaniała manę po aktywacji, gdyż obawialiśmy się, że przedmiot potrzebuje jakiegoś ograniczenia. Mieliśmy okazję przyjrzeć się przedmiotowi w grze i doszliśmy do wniosku, że nie potrzebuje już tego ograniczenia.

  • usuniętoZa friko?: Tarcza Nieprzemijalności Wiecznej Zimy nie zużywa już many użytkownika.

Siła Natury

Przedmiot jest po prostu za silny pod względem oferowanej odporności na magię. Potrafi zapewniać ponad 50% redukcji obrażeń. Chcemy ograniczyć ogólną wartość przedmiotu i zmniejszyć efektywność przeciwko pojedynczemu magowi. Rozproszenie nie powinno się aktywować po jednej kombinacji maga eksplozywnego.

  • Koszt w złocie: 2900 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota
  • Zdrowie: 350 pkt. ⇒ 400 pkt.
  • Odporność na magię: 70 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Bierne – maksymalna liczba ładunków Pochłonięcia: 6 ⇒ 10
  • usuniętoBierne – Rozproszenie: Rozproszenie nie zapewnia już multiplikatywnej redukcji obrażeń magicznych.
  • nowośćBierne – Rozproszenie: Rozproszenie zapewnia 30 pkt. dodatkowej odporności na magię.

Chłeptacz Posoki

Chłeptacz Posoki jest już dość silny, ale wciąż pozostaje w tyle za Boskim Łamaczem. Wprowadzamy drobne wzmocnienia, aby dorównał Łamaczowi. Zmieniamy koszt, aby bardziej odróżnić od siebie te przedmioty.

  • Koszt w złocie: 3300 szt. złota ⇒ 3200 szt. złota
  • Mityczne bierne – dodatkowe zdrowie dla przedmiotów legendarnych: 50 pkt. ⇒ 75 pkt.

Nieustający Głód

Ulepszona wersja Chłeptacza Posoki wykuta przez Ornna.

  • Mityczne bierne – dodatkowe zdrowie dla przedmiotów legendarnych: 50 pkt. ⇒ 75 pkt.

Kadłubołamacz

Kadłubołamacz jest raczej rzadko używany i kurzy się na półce u sklepikarza, chyba że jakiś Yorick zdecyduje się go kupić. Wprowadzamy kilka zmian i spore wzmocnienie, jednocześnie upewniając się, że nie będzie to przedmiot kupowany w pierwszej kolejności.

  • Przepis: Kilof + Pożeracz + 825 szt. złota (2800 szt. złota łącznie) ⇒ Kilof + Pożeracz + Skrzydlaty Księżycowy Pancerz + 225 szt. złota (3000 szt. złota łącznie)
  • Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • nowośćDodatkowa prędkość ruchu: Teraz zapewnia +5% prędkości ruchu.

Pozdrowienia Lorda Dominika

Pozdrowienia Lorda Dominika zwiększają teraz obrażenia magiczne poprzez swój efekt bierny, przez co lepiej sprawdzają się na bohaterach korzystających z trafień krytycznych, którzy akurat dysponują obrażeniami magicznymi z przedmiotów. Pozdrowienia od Lorda Dominika.

  • Pogromca Olbrzymów: Zadaje większe obrażenia fizyczne ⇒ fizyczne i magiczne w zależności od różnicy w maksymalnym zdrowiu.

Zaginiony Rozdział

Chcemy wesprzeć fazę gry w alei magów z wczesnym skokiem mocy, aby poradzili sobie z przeciwnikami w kolejce solo. Zmiana ta wiąże się z pewnym ryzykiem – magowie już świetnie sobie radzą w rozgrywkach profesjonalnych, więc będziemy bacznie się im przyglądać.

  • Przepis: Wzmacniająca Księga + Szafirowy Kryształ + Wzmacniająca Księga + 80 szt. złota (1300 szt. złota łącznie) ⇒ Wzmacniająca Księga + Szafirowy Kryształ + 265 szt. złota (1100 szt. złota łącznie) (Uwaga: Ostateczny koszt Luden nie został zmieniony, a te 200 szt. złota zostanie dodane w ramach połączenia).

Paszcza Malmortiusa

Magowie mają sposoby radzenia sobie z Paszczą Malmortiusa, ale przeczekanie tarczy powinno być nieco łatwiejsze. Chcemy zapewnić dłuższy czas na kontratak, gdy tarcza jest w trakcie odnawiania.

  • Koszt w złocie: 2900 szt. złota ⇒ 2800 szt. złota
  • Bierne – czas odnowienia Linii Życia: 75 sek. ⇒ 90 sek.
  • Bierne – czas działania tarczy Linii Życia: 5 sek. ⇒ 2,5 sek.

Zabójczy Kapelusz Rabadona

Zabójczy Kapelusz Rabadona jest nieco za słaby, a przecież stanowi jeden z głównych przedmiotów dla magów. Magowie powinni czuć, że to potężny przedmiot zarówno w przedłużających się grach, jak i w krótkich, jeśli dobrze sobie radzą. Sprawiamy, że kapelusik nieco bardziej oczaruje swoich użytkowników.

  • Bierne – zwiększenie mocy umiejętności Magicznego Dzieła: 35% ⇒ 40%

Gruboskórność Steraka

Gruboskórność Steraka powinna być przedmiotem niezbędnym dla molochów i innych wojowników walczących na pierwszej linii. Od czasu aktualizacji przedmiotów wypada dość słabo w tej roli. Przywracamy właściwość, która została usunięta z przedmiotu.

  • nowośćGigantyfikacja: Gdy Linia Życia zostanie aktywowana, użytkownik zyskuje 25% rozmiaru i 30% nieustępliwości na 8 sek.

Łamacz Falangi

Wzmacniamy Łamacz Falangi do poziomu Boskiego Łamacza (jak coś, to nie było to 9000).

  • Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.

Niszczyciel Marzeń

Ulepszona wersja Łamacza Falangi wykuta przez Ornna.

  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 70 pkt.

Moc Trójcy

Wzmacniamy Moc Trójcy, aby dorównała Boskiemu Łamaczowi. Dodajemy również drobne wzmocnienie do Potrójnego Uderzenia, aby dorównało czasowi trwania Zdobywcy. Chcemy ograniczyć w ten sposób liczbę rzeczy, na które musicie zwracać uwagę podczas rozgrywki. Warunki aktywacji są nieco inne, ale efekty powinny teraz częściej być aktywne w tym samym czasie.

  • Czas trwania Potrójnego Uderzenia: 3 sek. ⇒ 5 sek.
  • Obrażenia od ataku: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Prędkość ataku: 30% ⇒ 35%

Moc Nieskończoności

Ulepszona wersja Mocy Trójcy wykuta przez Ornna.

  • Czas trwania Potrójnego Uderzenia: 3 sek. ⇒ 5 sek.
  • Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Prędkość ataku: 40% ⇒ 45%

Modyfikacje wczesnej fazy gry

W patchu śródsezonowym wprowadzamy także spore zmiany mające na celu zwiększenie znaczenia zdominowania swojego przeciwnika w fazie gry w alei, a zmniejszenie wartości zewnętrznego wpływu dżunglerów czy wędrujących bohaterów – w szczególności we wczesnej fazie gry. Chcemy, aby wędrowanie nadal było potężną strategią, ale obecnie najlepszym sposobem na grę jest znalezienie sposobu na szybkie zdobycie przewagi w innych alejach zamiast osiągnięcia zdecydowanych zwycięstw w walkach 1 na 1 czy 2 na 2. Po wprowadzeniu zmian obie strategie będą równie dobre.

Regeneracja many w fontannie

Wcześniej mana ograniczała wczesne czyszczenie fal stworów przez magów. Przy obecnym zróżnicowanym składzie bohaterów czyszczenie fal stworów jest znacznie bardziej przystępne i mamy bohaterów niekorzystających z many. Wymuszanie powrotu do bazy wywołuje negatywne wrażenia z rozgrywki, gdyż omija was akcja. Z kolei czekanie z pełnym zdrowiem, aż naładuje się wasz pasek many, dolewa oliwy do ognia. Wyrównujemy szanse bohaterów z maną i tych bez many, aby jedna ze stron nie czuła się gorzej podczas przegrywania lub cofania się do bazy.

  • Regeneracja many od każdego draśnięcia (co 0,25 sek.): 2,1% maksymalnej many ⇒ 3,1% maksymalnej many

Czas obrony Terytorialnej

Dawniej 20. minuta oznaczała „koniec fazy gry w alei”. Gra zrobiła się nieco szybsza, więc początek obrony terytorialnej będzie zbliżony do opadania płyt opancerzenia wież. Będziemy przyglądać się, jak nasza zmiana wpłynie na naciskanie fal stworów i strategie wracania do bazy. Póki co przygotujcie się na to, że zobaczycie czadowe animacje Obrony Terytorialnej w grze nieco wcześniej.

  • Czas rozpoczęcia Obrony Terytorialnej: 20 min ⇒ 14 min

Czas pojawienia się Wybuchowej Szyszki

Opóźniamy czas pojawienia się Wybuchowych Szyszek, aby zmniejszyć presję wywoływaną przez wędrowanie i gankowanie we wczesnej fazie gry. Poskutkuje to ograniczeniem liczby potencjalnych ganków we wczesnej fazie gry, więc pamiętajcie o umieszczaniu totemów (tak, wiem – zawsze pamiętacie)!

  • Pierwsze pojawienie się Wybuchowej Szyszki (przy ścianach rzeki): 5:00-5:30 ⇒ 9:00-9:30

Stwory

Pierwszą poważną zmianą dotyczącą stworów jest szybkość poruszania się ich fal. Stwory ze środkowej alei zawsze spotykały się jako pierwsze. Oznaczało to, że środkowi mogli czyścić fale wcześniej, co umożliwiało im gankowanie i wędrowanie. Natomiast bohaterowie z bocznych alei ryzykowali podczas czyszczenia fal w swoich alejach. Ze względu na opóźnione fale środkowi nie musieli podejmować ryzyka, jeśli chcieli wywierać presję. Lepsze dopasowanie czasu fal oznacza większy nacisk na środkowych, którzy będą chcieli wędrować na inne aleje.Kolejną zmianą stworów będzie zmiana ich zachowania w pobliżu wież. Zebranie ogromnej fali stworów i doprowadzenie jej pod wieżę przeciwnika to jedna z najpotężniejszych strategii w grze. Daje mnóstwo różnych możliwości, a każda udana zagrywka pozbawia wroga sporych ilości doświadczenia i złota. Wygranie alei powinno być odpowiednio nagradzane, jednak doszliśmy do wniosku, że nagrody za takie zagrania są zbyt wysokie, gdyż strategia jest zbyt skuteczna (wystarczy wybrać właściwą aleję i powoli naciskać na falę). Sprawiamy, że szturm wieży będzie się wiązać z nieco większym ryzykiem. Stwory nie będą zmieniać celu z wieży po zadaniu jej obrażeń. Oznacza to, że podczas prób przeprowadzenia szturmu na wieżę będziecie to musieli robić bez wsparcia w postaci obrażeń sojuszniczych stworów. Innymi słowy: musicie zdobyć znacznie większą przewagę niż wcześniej, aby strategia była skuteczna.

  • nowośćSzybkie stworki: Nie wliczając pierwszego pojawienia się stworów, stwory ze środkowej alei spotkają się w tym samym momencie, co te z bocznych alei (przyspieszono stwory z bocznych alei). Efekt ten zanika po 14 min.
  • nowośćWizja tunelowa: Stwory, które atakują wrogą wieżę, będą ignorować sygnał wołania o pomoc, aby atakować wrogich bohaterów. Dajcie się im skupić.

Wieża

Dodajemy do gry z powrotem zestawy hybrydowe i usuwamy jedną z największych – i niezamierzonych – wad tego typu zestawów.

  • Obrażenia zadawane wieżom przez bohaterów: Podstawowe obrażenia od ataku bohaterów plus wyższa z następujących wartości: dodatkowe obrażenia od ataku lub 60% mocy umiejętności ⇒ Bohaterowie zadają teraz obrażenia równe ich całkowitym obrażeniom od ataku + 60% ich mocy umiejętności. (Uwaga: rodzaj obrażeń nadal przemienia się w obrażenia magiczne, jeśli 60% mocy umiejętności jest wyższe niż dodatkowe obrażenia od ataku napastnika).

Opancerzenie wież

Wszystkim z nas zdarzyło się znaleźć w sytuacji, w której pojedynczy gank, Herold czy głupia pomyłka w alei kosztowały 2, a nawet 3 płyty opancerzenia, co potem wymykało się spod kontroli. Scenariusze te są niezwykle ważne jako indywidualne zwycięstwa, ale uważamy, że zbyt szybko kończą interakcje w alei. Poniższa zmiana oznacza, że kolejne płyty będą trudniejsze do zniszczenia – zwłaszcza jeśli wieża jest atakowana przez wielu wrogów naraz. Nie powinno to mieć wpływu na zniszczenie pojedynczych płyt (w wyniku wędrowania lub jednej śmierci), ale powinniście móc łatwiej unikać utraty całych wież w wyniku jednego natarcia lub rotacji wroga z innej alei.

  • Odporności opancerzenia (20 sek. po zniszczeniu płyty opancerzenia): 0-180 pkt. (w zależności od liczby bohaterów) ⇒ 45-225 pkt. (w zależności od liczby bohaterów)

Uwolniona Teleportacja

Inne zmiany w tym patchu mają na celu pomoc bohaterom z bocznych alei w walkach 1 na 1. Dla bohaterów z górnej alei ten patch jest spełnieniem marzeń, ale również koszmarem. Ich walki 1 na 1 często mają niewielki wpływ na wczesną fazę gry. Zmieniamy czas, w którym aktywuje się Uwolniona Teleportacja, aby górni mogli mieć większy wpływ na drugą walkę o Smoka i tym samym na całą wczesną grę. Zmieniamy również czas odnowienia Wyzwolonej Teleportacji we wczesnej fazie gry, ale wyrównujemy go w momencie, w którym wcześniej Teleport przemieniał się w wersję Wyzwoloną.

  • Teleportacja na wolności: 14 min ⇒ 10 min
  • Czas odnowienia Uwolnionej Teleportacji: 240 sek. ⇒ 330-240 sek. (na poziomach 1-10)

Zmiany talizmanów

Już od jakiegoś czasu nie wprowadzaliśmy większych zmian talizmanów. Chcemy, aby były częściej używane i bardziej intuicyjne oraz żeby spełniały obecne standardy League. Jesteśmy zadowoleni z talizmanu Ukrycia, ale Dalekowidzenie i Wyrocznia mogą zostać usprawnione. Dla przykładu Wyrocznia może być uciążliwa, jeśli zostanie aktywowana w złym miejscu i czasie, więc dodajemy do niej jeden ładunek. Dalekowidzenie jest niedoceniane przez graczy, mimo że zapewnia wysoki zasięg. Dodajemy więc sygnały i kolejny Rozkwit.

Zmiana Dalekowidzenia

  • nowośćRentgen w oczach: Dalekowidzenie będzie teraz zapewniać wizję przez ściany w odległości 500 jedn.
  • newHEJ… SŁUCHAJ: Dalekowidzenie będzie teraz sygnalizować wrogiego bohatera ujawnionego na minimapie.
  • nowośćWYKRYTO INTRUZA: Po wykryciu wrogiego bohatera po raz pierwszy Dalekowidzenie będzie używać sygnału na wrogim bohaterze na minimapie i rozszerzy swoje pole widzenia do 800 jedn., a następnie ulegnie samozniszczeniu. (Uwaga: wróg wciąż będzie miał wystarczająco czasu, aby zniszczyć totem za 15 szt. złota).

Soczewka Wyroczni

  • nowośćDzień, w którym prawie udało wam się złapać: Jeśli posiadacz Soczewki Wyroczni atakuje totem, drużyna posiadacza zyska wizję tego totemu, aby byli w stanie go zniszczyć. (Uwaga: 2 sek. wizji będą zapewniane od ostatniego trafienia przed końcem czasu trwania Wyroczni).
  • nowośćPodwójna wizja: Soczewka Wyroczni będzie mieć 2 ładunki.
  • Czas ładowania ładunku: 120-60 sek. ⇒ 160-100 sek.
  • Czas trwania: 10 sek. ⇒ 6 sek.

Zmiany w trybie ARAM

Wzmocnienia

  • Gnar: 100% zadawanych obrażeń ⇒ 105% zadawanych obrażeń
  • Gragas: 100% zadawanych obrażeń ⇒ 105% zadawanych obrażeń
  • Kled: 100% zadawanych obrażeń ⇒ 105% zadawanych obrażeń

Osłabienia

  • Evelynn: 115% zadawanych obrażeń ⇒ 110% zadawanych obrażeń
  • Milio: 100% siły tarcz ⇒ 95% siły tarcz, 100% leczenia ⇒ 95% leczenia
  • Shen 100% otrzymywanych obrażeń ⇒ 105% otrzymywanych obrażeń

Naprawione błędy

  • Niecelność: Naprawiono błąd, który powodował, że modyfikator otrzymywanych obrażeń Ashe został zmieniony na 105% w patchu 13.9. Poprawiono go z powrotem na 115%, tak jak było to w patchu 13.8.

Rotacja mitycznego sklepu

Już dostępne

  • Feniksomantka Xayah (Prestiżowa)
  • Rozrywkowa Vayne (Prestiżowa)

Opuszczają Mityczny Sklep

  • Senna z True Damage (Prestiżowa)
  • Kayn Zwiastun Nocy (Prestiżowy)
  • Mityczna Barwa Riven Zwiastunki Brzasku (Zwiastunki Nocy)

UWAGA: W tej rotacji mitycznego sklepu nie będzie nowej mitycznej barwy. Kolejna mityczna barwa pojawi się w patchu 13.12.

Naprawione błędy i drobne zmiany

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego komenda czatu /deafen wyciszała własne sygnały gracza.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego R Mordekaisera – Wymiar Śmierci sprawiał, że umiejętności Aureliona Sola działały w nieprawidłowy sposób.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kamuflaż umiejętności biernej Neeko kończył się po ataku, jeśli potwór, którego bohaterka miała kamuflaż, zginął.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne miecza Kayle nie wyświetlały się na jej ciele podczas rzucania R – Boskiego Osądu na sojuszniczego bohatera.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Sylas nie mógł rzucać skradzionej wersji R – Piekielnego Spustu Samiry.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego W – Rozdzielnokształtna Neeko czasami w niespójny sposób zadawała obrażenia podczas używania Huraganu Runaana.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony Q – Bumeranga Mściciela i W – Samotnej Ścieżki Akshana nie były wyszarzone podczas jego E – Heroicznego Zamachu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Milio nie był wyświetlany w roli wspierających na ekranie wyboru bohaterów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego używanie Inercji jako Sivir podczas pierwszej połowy jej Q – Ostrza-Bumerangu sprawiało, że broń nie wracała.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty kontroli tłumu E i R Ornna trwały nieco dłużej, niż powinny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego użycie R – Kataklizmu Jarvana IV na klonie Neeko, podczas gdy bohaterka używała Powrotu, powodowało pozostawienie za sobą niewidzialnych stworów.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wroga drużyna nie mogła używać sygnałów na przedmiotach Neeko, gdy bohaterka była zakamuflowana jako jednostka z przedmiotami.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wzmacniające Ognistego Trybularza były nakładane na użytkownika w oparciu o jego poziom, a na sojusznika w oparciu o poziom sojusznika, mimo że oba wzmocnienia powinny być nakładane w oparciu o poziom sojusznika.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Akshan mógł używać zamachu w nieskończoność w legowisku Barona i Smoka, jeśli były one puste. Łiiiii!
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zgłaszanie w grze ujawniało kamuflaż Neeko na tablicy wyników. Granie Neeko nie kwalifikuje się do zgłoszenia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Akali czasami nie mogła przechodzić przez ściany, ponownie używając swojego E – Salta Shurikena.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego R – Zasłużona Kara Akshana czasami wskazywała, że zmierza w złą stronę.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona Uwolnionej Teleportacji nie aktualizowała się wizualnie po wyjściu z mgły wojny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego obieranie za cel tylko bohaterów nadal działało na Neeko, gdy była zakamuflowana.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty wizualne obrony terytorialnej Prestiżowej Czarodziejki Gwiazd Neeko utrzymywały się, jeśli była zakamuflowana.
  • Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego przebycie maksymalnego dystansu za pomocą kombinacji W+E+Q Azira czasami powodowało awarię gry.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Neeko utrzymywała 2,5x prędkości ataku, gdy stała w pobliżu Totemu, wyszła ze sklepu, a następnie przemieniła się w potwora.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego obrażenia przy trafieniu Zęba Nashora czasami nie były nakładane przez ostatni atak, jeśli bohater zginął podczas wyprowadzania ataku podstawowego.

Naprawione błędy w skórkach

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Morgana z Sabatu nie miała przejścia animacji, gdy wydano polecenie ruchu po ataku lewą ręką.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego klon z Wrodzonego Uroku Neeko (B) wzmocnionej postaci Ahri Duchowego Rozkwitu utrzymywał się po wygaśnięciu wzmocnienia Widmowej Szarży.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pod modelem Ahri z Prastarej Kniei pojawiał się „placeholder”, gdy bohaterka była pod wpływem efektów Pieśni Prędkości (E) Sony.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe zwrotu czasu odnowienia Nieśmiertelnego (R) Mastera Yi Mrocznej Sepii były słyszalne we mgle wojny.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Master Yi Mrocznej Sepii pozostawiał za sobą efekt wizualny powidoku bohatera, gdy używał Ciosu Alfa (Q) po rzuceniu Nieśmiertelnego (R).
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Przebijająca Strzała (Q) dla Zdobywcy Varusa, Piekielnego Varusa, PROJEKT-u: Varusa i Kosmicznego Łowcy Varusa nie miała efektu wizualnego przy trafianiu stworów i niepotężnych potworów z dżungli.

Nadchodzące skórki i Barwy

W tym patchu pojawią się następujące skórki:

Ahri Śnieżnego Księżyca

Morgana Śnieżnego Księżyca

Varus Śnieżnego Księżyca

W tym patchu pojawią się następujące Barwy:

Ahri Śnieżnego Księżyca

Morgana Śnieżnego Księżyca

Varus Śnieżnego Księżyca

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej