Reklama

Opis Patcha 14.11 w League of Legends

League of Legends

Reklama

Szczegóły zmian i nowości na patch 14.11 w LoLu.


Piekielna Ashe, Piekielny Olaf i Piekielna Karma będą dostępni 30 maja 2024 r. o godz. 20:00 CEST.

Aktualizacja patcha 14.10

Reklama

Opublikowaliśmy aktualizację patcha 14.10, ale ze względu na pewne problemy nie byliśmy w stanie opublikować jej tak szybko, jak zwykle. Chcemy mieć pewność, że najważniejsze zmiany nie zostaną przez was przegapione, dlatego zawarliśmy je ponownie w tym patchu. Zostały one wprowadzone do gry. Wymienimy te, które były już wprowadzone w grze. Jeśli czytacie opisy zmian, których nie pamiętacie z patcha 14.10, to właśnie dlatego.

Reklama

Aktualizacja Żółwików

Żółwiki nadchodzą na Arenę i ARAM-y w 14.11! Teraz możecie użyć żółwika i strzelać fajerwerkami, gdzie tylko chcecie. Wystarczy wcisnąć [U], aby użyć emotki i przybić żółwika. Doceńcie tym lub pocieszajcie innych graczy.

Emporium esencji powraca (znowu)!

Emporium Niebieskiej Esencji znowu powróciło! Począwszy od 30 maja 20:00 CEST, będziecie mogli wydać swoją Niebieską Esencję na Barwy, akcesoria i wiele innych elementów wprowadzonych przed grudniem 2023 r. Emporium będzie otwarte do 19 czerwca 22:00 CEST, więc wpadajcie i używajcie Niebieskiej Esencji!

Zgłaszanie Riot ID

Począwszy od patcha 14.11, gracze będą mogli zgłaszać niestosowne Riot ID podczas wyboru bohaterów oraz w poczekalni po grze. Z poziomu ekranu wyboru bohaterów wystarczy kliknąć przycisk zgłoszenia obok portretu gracza i wybrać „niestosowna nazwa” z rozwijanego menu.

Kolejka rankingowa solo/duet

Ograniczenie MMR dla duetów w najwyższych kręgach zostanie przywrócone w patchu 14.11. Gracze, których MMR jest na poziomie GM+, wszędzie poza CN i KR nie będą mogli grać duetów. Gracze, których MMR jest na poziomie Master+, w CN i KR nie będą mogli grać duetów.

Ograniczenie dotyczące wizualnej rangi w duecie pozostaje bez zmian na przestrzeni patchów, więc informację tę potraktujcie jako przypomnienie. Gracze, którzy mają rangę GM+, wszędzie poza CN i KR nie mogą grać duetów. Gracze, którzy mają rangę Master+, w CN i KR nie mogą grać duetów.

Serwer Bliski Wschód (ME)

Serwer ME otworzy swe wirtualne drzwi już 26 czerwca 2024 r. o 5:00 CEST. Konta, które kwalifikują się do transferu, mogą przenieść się na niego za jedynie 1 Niebieską Esencję od dnia otwarcia do 3 września 2024 r. 4:00 CEST. Po tym czasie cena wzrośnie do 2600 RP za transfer w jedną stronę. Pamiętajcie, że TFT Mobile pojawi się później w tym roku.

Zmiany systemowe

Na początku roku profesjonalne drużyny zaczęły ponownie korzystać z taktyki zmiany alei, przez co nie wchodzą w częste interakcje w pierwszych 5 min gry. Nie przeszkadza nam okazjonalne korzystanie z tej taktyki, ale chcemy, by wiązało się to z większą ceną. Zwiększamy zmniejszenie obrażeń środkowych i górnych wież we wczesnej fazie gry. Pierwsza zniszczona wieża będzie zapewniać więcej złota.

FORTYFIKACJA WIEŻ

  • Zmniejszenie obrażeń przez pierwsze 5 min gry: 50% ⇒ 75%

ZŁOTO Z WIEŻ

Nie byliśmy w stanie w pełni zlokalizować całego tekstu dotyczącego tej zmiany na czas dla patcha 14.11, więc do patcha 14.12 w opisie wyświetlane będzie 150 szt. złota. Tak naprawdę będzie zapewniać 300 szt. złota.

  • Złoto za pierwszą wieżę: 150 szt. ⇒ 300 szt.

Bohaterowie

Caitlyn

Zwiększony przyrost podstawowej prędkości ataku. W: zmniejszone obrażenia W Głowę R: zmniejszone obrażenia.

Caitlyn jest obecnie całkiem silna, ale przeważnie polega na Pierwszym Uderzeniu, aby zabijać wrogów jednym strzałem. Chcemy skupić się na jej obrażeniach powtarzalnych i nieco ograniczyć obrażenia eksplozywne. Naszym celem jest upewnienie się, że bohaterka nadal będzie silna, ale pod innymi względami niż obecnie.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost prędkości ataku: 0,568% ⇒ 0,594%

W – Pułapka na Yordla

  • Zwiększenie obrażeń W Głowę: 40/85/130/175/220 pkt. (+40/50/60/70/80% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 40/85/130/175/220 pkt. (+40% dodatkowych obrażeń od ataku)

R – Strzał w Dziesiątkę

  • Obrażenia fizyczne: 300/500/700 pkt. (+170% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 300/500/700 pkt. (+150% dodatkowych obrażeń od ataku)

Camille

Q: zmniejszona prędkość ruchu. R: zmniejszone obrażenia przy trafieniu.

Camille na nowo skradła serca graczy z górnej alei, co niezwykle nas cieszy. Bohaterka odzyskała swoich fanów, a my nie chcemy już, by była najsilniejszą górną w grze. Osłabiamy nieco jej możliwości w starciach, co będzie miało wpływ na jej ogólne wyniki w kolejce solo podczas gry w górnej alei.

Q – Protokół Precyzji

  • Prędkość ruchu: 30/35/40/45/50% ⇒ 25/30/35/40/45%

R – Hextechowe Ultimatum

  • Obrażenia przy trafieniu: 10/30/40 pkt. (+4/6/8% bieżącego zdrowia) ⇒ 5/10/15 pkt. (+4/6/8% bieżącego zdrowia)

Corki

To wszystkie modyfikacje wprowadzone w aktualizacji patcha 14.10. Jeszcze raz przypominam, że są już w grze.

Q – Bomba Fosforowa

  • Obrażenia: 70/110/150/190/230 pkt. ⇒ 70/115/160/205/250 pkt.

E – Karabin Maszynowy

  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku: 200% ⇒ 250%

R – Ogień Zaporowy

  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku: 70% ⇒ 80%

Draven

Zmniejszona utrata Uwielbienia po śmierci.

Draven otrzymał nieco zbyt duże osłabienia w mikropatchu, ale nie jest aż tak silny, jak wskazywałby na to jego współczynnik zwycięstw. Wielu Dravenów nie kupuje Krwiopijcy w pierwszej kolejności. Aktualizujemy zalecane przedmioty, by ułatwić graczom kupowanie właściwych przedmiotów i zwiększyć jego skuteczność w inny sposób niż pozwalanie mu na szybkie zabijanie wrogów w alei.

Umiejętność bierna – Liga Dravena

Obniżyliśmy dodatkowe złoto za zabójstwo dla Dravena w mikropatchu z 40 szt. (+2,5 za ładunek) do 10 szt. (+2 za ładunek).

  • Ładunki uwielbienia tracone po śmierci: 75% ⇒ 50%
  • Dodatkowe złoto za zabójstwo: 10 szt. + 2 szt. za każdy ładunek Uwielbienia ⇒ 25 szt. + 2 szt. za każdy ładunek Uwielbienia

Q – Wirujący Topór

Wprowadziliśmy tę zmianę w mikropatchu, więc zmiana działała już w patchu 14.10.

  • Obrażenia podstawowe: 45/50/55/60/65 pkt. ⇒ 40/45/50/55/60 pkt.

Gangplank

Zwiększone przyrosty podstawowego zdrowia i pancerza.

Gangplankowi nieźle się oberwało po ostatnich zmianach przedmiotów z trafieniem krytycznym, ale radzi sobie całkiem nieźle z zestawami obejmującymi Moc Trójcy + Ostrze Nieskończoności. Nadal wypada dość słabo z optymalnymi zestawami, więc nieco go wzmacniamy. Skupiamy się na jego zdolności do walki w zwarciu przeciwko innym górnym. Dzięki temu będzie mógł robić coś więcej niż kombinacje Beczek Prochu.

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe zdrowie: 600 pkt. ⇒ 630 pkt.
  • Przyrost pancerza: 4,2 pkt. ⇒ 4,7 pkt.

Gnar

Zwiększony przyrost obrażeń od ataku. Q: zwiększone obrażenia.

Gnar wypada słabo, a patch 14.10 mu nie pomógł. Wzmacniamy Mini-Gnara, by bohater nie był zero-jedynkowy zależnie od postaci. Zmiana ta dotyczy głównie zwykłych graczy, którzy mają mniejszą kontrolę nad wskaźnikiem Furii.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost obrażeń od ataku: 3 pkt. ⇒ 3,2 pkt.

Q – Rzut Bumerangiem

  • Obrażenia fizyczne: 5/45/85/125/165 pkt. (+115% obrażeń od ataku) ⇒ 5/45/85/125/165 pkt. (+125% obrażeń od ataku)

Hwei

QQ: zmniejszone obrażenia. QE: zmniejszone obrażenia.

Hwei ma nieco zbyt duży współczynnik zwycięstw w środkowej alei. To dzięki Pochodni Mrocznego ognia i jej synergii z czyszczeniem fal. Osłabiamy ogólną moc bohatera w środkowej alei, w której nęka za pomocą swojej kombinacji QQ i zabija fale oraz bohaterów w środkowej fazie gry za pomocą QE + Pochodni Mrocznego Ognia.

QQ – Niszczycielski Ogień

  • Obrażenia od maksymalnego zdrowia: 4/5/6/7/8% ⇒ 3/4/5/6/7%

QE – Stopiona Rozpadlina

  • Obrażenia na sekundę: 20/40/60/80/100 pkt. (+25% mocy umiejętności) ⇒ 20/40/60/80/100 pkt. (+20% mocy umiejętności)

Irelia

Umiejętność bierna: zmniejszone obrażenia magiczne i dodatkowa prędkość ataku za każdy ładunek.

Irelia zyskała nieco zbyt wiele po zmianach systemowych wprowadzonych w ostatnim patchu, więc ją osłabiamy. Bohaterka ma jedną z najwyższych statystyk przyrostu zdrowia w grze, więc osłabiamy ją, by musiała bardziej polegać na unikaniu umiejętności lub zmniejszaniu obrażeń za pomocą Buntowniczego Tańca.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost zdrowia: 124 pkt. ⇒ 115 pkt.

Jinx

Zmniejszony przyrost obrażeń od ataku.

Jinx została bardzo wzmocniona dzięki aktualizacji przedmiotów dla strzelców. Nie dość, że czerpie korzyści z uproszczonych statystyk, to jeszcze z prostych zestawów przedmiotów. Wiemy, że Ostrze Nieskończoności również zostanie osłabione w tej aktualizacji, dlatego bohaterka zostanie osłabiona w niewielkim stopniu. Dzięki temu inni bohaterowie nastawieni na trafienia krytyczne będą mogli z nią rywalizować.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,15 pkt. ⇒ 2,9 pkt.

Karthus

Q: zmniejszone obrażenia.

Zdecydowaliśmy się osłabić Karthusa, gdyż zmiana Pochodni Mrocznego Ognia nie była wystarczająca. Osłabienie ma być niewielkie, gdyż bohater jest bliski wyważenia po mikropatchu. Bohater nie należał do dżunglerów, którzy potrzebowali szybszego czyszczenia obozów po zmianach przedmiotów. Spowalniamy ten aspekt poprzez zmniejszenie obrażeń Q.

Q – Zrównanie z Ziemią

  • Obrażenia magiczne: 45/65/85/105/125 pkt. (+35% mocy umiejętności) ⇒ 43/62/81/100/119 pkt. (+35% mocy umiejętności)

Kha’Zix

Q: zwiększone obrażenia.

Kha’Zix nie zasłużył sobie na zmniejszenie współczynnika zwycięstw, więc go wzmacniamy. Jego czyszczenie może zostać przyspieszone dla przeciętnych graczy, więc wzmocniliśmy ten aspekt i zwiększyliśmy jego szansę na zdobywanie zabójstw. Obieramy za cel obrażenia Q, gdyż osłabiliśmy współczynnik w patchu 13.17. Wprowadzamy rekompensatę, która jest korzystniejsza we wczesnej fazie gry.

Q – Zakosztuj Ich Strachu

  • Obrażenia fizyczne: 70/95/120/145/170 pkt. (+110% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 80/105/130/155/180 pkt. (+110% dodatkowych obrażeń od ataku)

K’Sante

Q: zmniejszony koszt many. W: zmniejszona redukcja obrażeń; skrócony czas przytrzymania; zmniejszone obrażenia Na Całego dostosowane do stałego współczynnika. R: zwiększone leczenie.

Wprowadzamy zmiany dla K’Santego, dzięki którym stanie się agresywniejszym bohaterem i nie będzie się już skupiać na braniu na siebie obrażeń w przedniej formacji. Zwiększamy nieco jego wpływ na aleję oraz moc w starciach 1 na 1 poprzez kradzież życia Na Całego. Osłabiamy jego zdolność do przyjmowania największej ilości obrażeń ze wszystkich obrońców. Mamy nadzieję, że bohater pozostanie skutecznym wyborem w górnej alei dla tych graczy, którzy opanowali go do perfekcji. Jednocześnie nie może on być najwytrzymalszym obrońcą, gdyż i tak stanowi już największe zagrożenie ze wszystkich. Modyfikujemy również zalecane runy bohatera, gdyż obecnie jest kilka mało popularnych opcji, które są znacznie silniejsze od run zazwyczaj używanych przez graczy.

Q – Uderzenie Ntofo

  • Koszt many: 28/26/24/22/20 pkt. ⇒ 20 pkt.

W – Taran

  • Zmniejszenie obrażeń: 40-65% zależnie od poziomu ⇒ 30%
  • Maksymalny czas przytrzymania: 1,5 sek. ⇒ 1 sek.
  • Zmniejszenie obrażeń Na Całego: 57,35-75% zależnie od poziomu ⇒ 60%

R – Na Całego

  • Leczenie: 10/15/20% ⇒ 15/20/25%

Lulu

R: wydłużony czas podrzucenia i skrócony czas odnowienia na niższych poziomach.

Po osłabieniach Pieśni Bitewnej Shurelyi w ostatnim patchu Lulu straciła sporo mocy. Jest jedną z głównych użytkowniczek przedmiotu. Obecny poziom mocy przedmiotu nas zadowala, dlatego bezpośrednio wzmacniamy Lulu. W tym patchu bierzemy na celownik jej kooperacyjne aspekty defensywne.

R – Szalony Rozrost

  • Czas działania podrzucenia: 0,75 sek. ⇒ 1 sek.
  • Czas odnowienia: 120/100/80 sek. ⇒ 100/90/80 sek.

Master Yi

Zwiększony podstawowy przyrost zdrowia, przyrost pancerza, przyrost obrażeń od ataku oraz prędkości ataku.

Master Yi został zbyt mocno osłabiony w patchu 14.9, po czym stracił jeszcze więcej mocy w związku z usunięciem Zabójczego Tempa. Yi przez długi czas miał osłabione przyrosty statystyk. Miało go to uczynić słabszym w rozgrywkach na niskim poziomie umiejętności. Chcemy cofnąć część z tych osłabień. Wzmacniamy bohatera w sposób, który najbardziej odczują niedoświadczeni gracze.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost zdrowia: 100 pkt. ⇒ 105 pkt.
  • Przyrost pancerza: 4,2 pkt. ⇒ 4,7 pkt.
  • Przyrost obrażeń od ataku: 2,2 pkt. ⇒ 2,5 pkt.
  • Przyrost prędkości ataku: 2% ⇒ 2,5%

Mordekaiser

Umiejętność bierna: zwiększone obrażenia. Q: zmniejszone obrażenia zadawane odizolowanym celom. E: zmniejszone obrażenia.

Mordekaiser jest obecnie jednym z najlepszych górnych, w szczególności na niższych MMR. Osłabiamy umiejętności nastawione na niedoświadczonych graczy: obrażenia przeciwko odizolowanym celom Q oraz E. Przywracamy część mocy jego umiejętności biernej w dżungli, aby rola ta nie odczuła osłabień w takim stopniu, co rola górnego.

Umiejętność bierna – Nadejście Ciemności

  • Limit obrażeń zadawanych potworom: 28-164 pkt.. (zależnie od poziomu) ⇒ 40-200 pkt. (zależnie od poziomu)
  • Obrażenia na sekundę: 5-15,2 pkt. (zależnie od poziomu) + 30% mocy umiejętności + 1-5% maksymalnego zdrowia celu (zależnie od poziomu) ⇒ 5 pkt. + 30% mocy umiejętności + 1-5% maksymalnego zdrowia celu (zależnie od poziomu)

Q – Unicestwienie

  • Obrażenia: 75/95/115/135/155 pkt. + 5-139 pkt. (zależnie od poziomu) (+70% mocy umiejętności) ⇒ 80/110/140/170/200 pkt. + 0-45 pkt. (zależnie od poziomu) (+70% mocy umiejętności)

Nami

Zwiększone obrażenia od ataku podstawowego. W: zmniejszony koszt many na wyższych poziomach. R: wydłużony czas trwania spowolnienia na niższych poziomach.

Nami jest jednym z najłatwiejszych bohaterów w grze. Biorąc pod uwagę straty we współczynnikach zwycięstw innych bohaterów ze względu na brak doświadczenia, Nami powinna mieć jeden z najwyższych współczynników zwycięstw w grze, więc ją wzmacniamy. Wzmocnienia W mają na celu dostosowanie jego poziomów do E. Podstawowe obrażenia od ataku sprawią, że bohaterka będzie lepiej radzić sobie w alei, gdy nie będzie rzucać zaklęć przez swojego ADC, a jej superumiejętność stanie się nieco bardziej super.

Podstawowe statystyki

  • Obrażenia od ataku: 51 pkt. ⇒ 54 pkt.

W – Pływy Morskie

  • Koszt many: 70/80/90/100/110 pkt. ⇒ 70/75/80/85/90 pkt.

R – Fala Przypływu

  • Spowolnienie: 50/60/70% ⇒ 70%

Nasus

Zwiększony przyrost obrażeń od ataku. E: zmniejszony koszt many.

Nasus nie bawi się w tym patchu zbyt dobrze, więc go wzmacniamy. Zwiększamy jego przyrost obrażeń od ataku, co powinno zwiększyć moc bohatera ze względu na częste rzucanie Q dzięki Mocy Trójcy. Zmniejszamy również koszt many jego E i wzmacniamy osłabienie pancerza, aby zwiększyć popularność i siłę Rozdartego Nieba jako drugiego przedmiotu w porównaniu z Mroźnym Sercem (przedmiot ten już jest mocnym rywalem). Chcemy dzięki temu zwiększyć dostęp bohatera do osłabienia pancerza przed 14. poziomem.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,5 pkt. ⇒ 4 pkt.

E – Duchowy Ogień

  • Koszt many: 70/85/100/115/130 pkt. ⇒ 60/70/80/90/100 pkt.
  • Zmniejszenie pancerza: 25/30/35/40/45% ⇒ 30/35/40/45/50%

Ornn

Ornn może teraz ulepszać wszystkie przedmioty legendarne do mistrzowskich.

Nie musicie już wyjaśniać sojusznikom, które mogą zostać ulepszone. Da to Ornnowi lepszy dostęp do mocy jego umiejętności biernej bez obaw o to, czy sojusznicy wybiorą właściwe przedmioty.

Umiejętność bierna – Żywa Kuźnia

  • Ornn może teraz ulepszyć wszystkie legendarne przedmioty do mistrzowskich (oprócz przedmiotów takich jak Wykradacz Dusz Mejai, Kostur Archanioła etc.).
  • Przedmioty mistrzowskie zyskują dodatkowe statystyki w zależności od statystyk pierwotnych przedmiotów legendarnych. (Jeśli przedmiot daje obrażenia od ataku i zdrowie, ulepszenie zapewni jeszcze więcej tych statystyk).

Pantheon

Q: zwiększone obrażenia naładowania. W: formuła obrażeń dostosowana do skalowania z maksymalnym zdrowiem. E: teraz zapewnia pancerz i odporność na magię po użyciu. R: zaktualizowano opis, by odzwierciedlał zmiany Q.

Pantheon już od dawna wypada słabo w górnej alei. W tym patchu chcemy polepszyć skalowanie Pantheona z przedmiotami dla osiłków oraz w porównaniu z innymi wojownikami i obrońcami. Przy okazji wzmacniamy Natarcie Egidy, gdy jest napędzane przez Wolę Śmiertelnika. Podejmowanie decyzji wokół tego przedmiotu powinno być głównym aspektem opanowania bohatera, a Natarcie Egidy wypadało zbyt słabo.

Modyfikujemy również niektóre współczynniki mocy umiejętności, unikając przy tym osłabienia jego zestawów przedmiotów z mocą umiejętności. Nie spodziewamy się, że Pantheon z mocą umiejętności będzie bardzo skuteczny na Summoner’s Rift, ale może być to ekscytujący zestaw na ARAM-ie i Arenie, więc bawcie się dobrze.

Q – Kometarna Włócznia

  • Obrażenia naładowania: 70/100/130/160/190 pkt. (+115% dodatkowych obrażeń od ataku) (+50% mocy umiejętności)
  • Obrażenia bez naładowania: bez zmian

W – Skok z Tarczą

  • Obrażenia fizyczne: 60/100/140/180/220 pkt. (+100% mocy umiejętności) ⇒ 5/5,5/6/6,5/7% maksymalnego zdrowia (+1% za każde 250 pkt. dodatkowego zdrowia) (+1,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)
  • nowośćMinimalne obrażenia przeciwko stworom i potworom: 50 pkt.
  • nowośćMaksymalne obrażenia przeciwko stworom i potworom: 200 pkt.
  • Obrażenia przeciwko stworom i potworom nie będą odzwierciedlone w opisie w patchu 14.11. Zostaną dodane w 14.12.

E – Natarcie Egidy

  • nowośćTeraz zapewnia 5-30 pkt. (w zależności od poziomu) (+2,5% dodatkowego zdrowia) pancerza i odporności na magię na 4 sek. po zakończeniu zaklęcia.
  • Nowy efekt wizualny zostanie dodany, by odzwierciedlić aktywowanie tego wzmocnienia.

R – Spadająca Gwiazda

  • Trafienie włócznią zyskuje dodatkową moc umiejętności wspomnianą powyżej. Opis zostanie odpowiednio zmodyfikowany.

Samira

To wszystkie modyfikacje wprowadzone w aktualizacji patcha 14.10. Jeszcze raz przypominam, że są już w grze.

Podstawowe statystyki

  • Przyrost obrażeń od ataku: 3,3 pkt. ⇒ 3 pkt.

W – Wirujące Ostrze

  • Obrażenia: 20/35/50/65/80 pkt. (+80% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 20/35/50/65/80 pkt. (+60% dodatkowych obrażeń od ataku)

R – Piekielny Spust

  • Obrażenia: 5/15/25 pkt. (+50% całkowitych obrażeń od ataku) ⇒ 5/15/25 pkt. (45% całkowitych obrażeń od ataku)

Singed

Q: zwiększone obrażenia. R: skrócony czas odnowienia na niższych poziomach.

Singed był w tym patchu systematycznie osłabiany. Chcemy przywrócić mu moc, więc częściowo cofamy osłabienie obrażeń Q, gdyż obecnie bohater nie ma tak dobrego dostępu do celów. Skracamy też czas odnowienia superumiejętności, który jest bardzo długi. Duch został bardzo osłabiony, a bohater nie kupuje przedmiotów z przyspieszeniem umiejętności.

Q – Ślad Trucizny

  • Obrażenia całkowite: 40/60/80/100/120 pkt. (+80% mocy umiejętności) ⇒ 40/60/80/100/120 pkt. (+85% mocy umiejętności)

R – Mikstura Obłędu

  • Czas odnowienia: 120/110/100 sek. ⇒ 100 sek.

Smolder

Zwiększone obrażenia od ataku podstawowego. Umiejętność bierna: zwiększone skalowanie z obrażeniami krytycznymi. Q: zmniejszony koszt; zwiększone skalowanie z szansą na trafienie krytyczne.

Chcemy nieco wzmocnić Smoldera po mikropatchu. Zestawy z dużą ilością obrażeń od ataku i szansą na trafienie krytyczne będą dużo lepsze. Mamy nadzieję, że gracze skupią się głównie na zaklęciach bohatera i nie zapomną o atakach podstawowych, dzięki czemu bohater znajdzie się w zasięgu ataku częściej niż raz na 3 sekundy. Zmniejszamy koszt Q bohatera, gdyż powinno móc zostać użyte od razu po odnowieniu, a bohater stracił silne przedmioty z maną, takie jak stary Złodziej Esencji. W mikropatchu 14.10 zwiększyliśmy podstawowe obrażenia od ataku Smoldera z 55 pkt. do 57 pkt.

Podstawowe statystyki

  • Obrażenia od ataku: 57 pkt. ⇒ 60 pkt.
  • Podstawowe zdrowie
  • Podstawowa regeneracja zdrowia: 3 pkt. ⇒ 4,5 pkt. (zmiana została wprowadzona w mikropatchu i była już w grze)

Umiejętność bierna – Smocza Praktyka

  • Superspalający Oddech: 40-52% (zależnie od szansy na trafienie krytyczne) ⇒ 40-70% (zależnie od szansy na trafienie krytyczne)

Q – Superspalający Oddech

  • Koszt many: 23/26/29/32/35 pkt. ⇒ 25 pkt.
  • Skalowanie z szansą na trafienie krytyczne: 0-50% (zależnie od szansy na trafienie krytyczne) ⇒ 0-75% (zależnie od szansy na trafienie krytyczne)

Taliyah

Q: zmniejszone obrażenia.

Taliyah radzi sobie świetnie w rozgrywkach na poziomie elitarnym i profesjonalnym w obu swoich rolach. Dzięki nowemu przedmiotowi, który pozytywnie wpływa na wczesną fazę gry, wykroczyła poza granicę wyważenia. Cofamy zmiany zwiększające moc bohaterki we wczesnej fazie gry, co powinno wpłynąć na obie jej role. Zmiany te będą miały największy wpływ na dżunglowanie w rozgrywkach profesjonalnych ze względu na szybkość czyszczenia.

Q – Utkana Salwa

  • Obrażenia każdego kamienia: 60/78/96/114/132 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 56/74,5/93/111,5/130 pkt. (+50% mocy umiejętności)

Przedmioty

Pochodnia Mrocznego Ognia

Zmiana ta została wprowadzona w aktualizacji patcha 14.10. Jest już zaimplementowana w grze.

  • Obrażenia od podpalenia: 60 pkt. (+12% mocy umiejętności) ⇒ 45 pkt. (+9% mocy umiejętności)

Astralny Sprzeciw

Efekt bierny tego przedmiotu aktywuje się obecnie dzięki Przysiędze Rycerskiej. Jeśli sojusznik otrzymuje obrażenia ciągłe, wielokrotnie resetuje czas odnowienia, co może mieć negatywny wpływ na rozgrywkę i marnuje efekt. Aktywacja po zadaniu niskich obrażeń, np. poprzez Kolczastą Kolczugę, jest właściwa, ale chcemy potraktować Przysięgę Rycerską w specjalny sposób, aby przedmioty te lepiej sprawdzały się, gdy są używane razem.

  • Efekt bierny nie aktywuje się już z obrażeń Przysięgi Rycerskiej.

Złodziej Esencji

Przedmiot nadal wypada dość słabo, więc wprowadzamy drobne zmniejszenie kosztu w złocie.

W mikropatchu zwiększyliśmy obrażenia od ataku przedmiotu z 65 pkt. do 70 pkt. Zmiana jest już zaimplementowana w grze.

  • Łączny koszt: 3200 szt. ⇒ 3100 szt.

Popioły Przeznaczenia

Zmiana ta została wprowadzona w aktualizacji patcha 14.10. Jest już zaimplementowana w grze.

  • Moc umiejętności: 40 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Obrażenia od podpalenia: 21 pkt. ⇒ 15 pkt.

Nieśmiertelny Łuklerz

Przedmiot ten powinien być świetnym przedmiotem defensywnym i poświęcać obrażenia w porównaniu z innymi przedmiotami skupiającymi się na obrażeniach od ataku i od trafień krytycznych, ale za to znacznie zwiększać wytrzymałość bohaterów. Wzmocnienie Łuklerza świetnie wpłynie na odporność przeciwko obrażeniom eksplozywnym.

  • Tarcza: 320-530 pkt. (zależnie od poziomu 12-18) ⇒ 320-720 pkt. (zależnie od poziomu 9-18)

Ostrze Nieskończoności

Przedmiot jest obecnie za silny, a obrażenia eksplozywne zapewniane strzelcom z jednego udanego trafienia krytycznego są zbyt wysokie, więc osłabiamy ich górny pułap.

  • Obrażenia od trafienia krytycznego: 50% ⇒ 40%

Przysięga Rycerska

Zmiana ta została wprowadzona w aktualizacji patcha 14.10. Jest już zaimplementowana w grze.

  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 200 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 15 jedn. ⇒ 10 jedn.

Kosa Statikka

W tej aktualizacji przedmiot wypada znacznie słabiej, niżbyśmy tego chcieli. Mamy świadomość, że przedmiot bez efektów przy trafieniu musi rywalizować w tej samej przestrzeni, co pozostałe. Obecnie wprowadzamy zmiany, dzięki którym przedmiot będzie miał bardziej efektywne statystyki, i dodajemy prędkość ruchu, aby wyróżniał się na tle innych przedmiotów bez obrażeń krytycznych.

  • Przepis: Proca Zwiadowcy + Ogniolubny Topór + 1000 szt. złota ⇒ Proca Zwiadowcy + Sterówka + 700 szt. złota
  • Łączny koszt: 2900 szt. ⇒ 2800 szt.
  • nowość Prędkość ruchu: 7%
  • Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Prędkość ataku: 40 jedn. ⇒ 45 jedn.
  • Obrażenia Elektrycznej Iskry 90 pkt. ⇒ 120 pkt.

Ząbkowany Sztylet

W ostatnim patchu zamieniliśmy destrukcję na oficjalną statystykę i odeszliśmy od używania wzmocnień, by zająć się przebiciem pancerza. W wyniku tego Ząbkowany Sztylet można kumulować. Jako że specjalnie pozostawiliśmy przedmiot w zbyt silnej formie, gdyż miał być skokiem mocy dla zabójców, kumulowanie nie jest pożądane. W tym patchu ograniczamy liczbę Ząbkowanych Sztyletów, jaką gracze mogą mieć w ekwipunku, do jednego. Nadal możecie mieć dowolną liczbę przedmiotów, których jest składnikiem.

  • Maksymalna liczba Ząbkowanych Sztyletów w ekwipunku: 6 ⇒ 1

Zapał

Zmiana ta została wprowadzona w aktualizacji patcha 14.10. Jest już zaimplementowana w grze.

  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% ⇒ 15%

Runy

Odcięcie

Jesteśmy zadowoleni z obecnego Odcięcia, ale sprawdza się gorzej niż w ostatnim patchu. Wzmacniamy je.

  • Zadaje 8% więcej obrażeń (z wyjątkiem obrażeń nieuchronnych) bohaterom, którzy mają powyżej 60% maksymalnego zdrowia. ⇒ Zadaje 8% więcej obrażeń (z wyjątkiem obrażeń nieuchronnych) bohaterom, którzy mają powyżej 50% maksymalnego zdrowia.

Pochłonięcie Życia

Pochłonięcie Życia jest obecnie najsłabszym przedmiotem w swojej niszy, więc nieco je wzmacniamy.

  • Leczenie: 2-17 pkt. (zależnie od poziomu) ⇒ 2-20 pkt. (zależnie od poziomu)

Zmiany wyważenia w trybie ARAM

Głównie reagujemy tutaj na zmiany w Summoner’s Rift i usuwamy modyfikatory, które są już zbędne, takie jak przyspieszenie umiejętności Hweia czy zmniejszone obrażenia Ezreala. Wprowadzamy też dwie konkretne zmiany. Po pierwsze dodajemy kolejne osłabienie czasu trwania Drania Akshana, aby zrekompensować jego wartość w ARAM-ie. Po drugie wydłużamy czas odnowienia E Veigara, gdyż jest bardzo silne w trybie z jedną aleją. Z technicznego punktu widzenia jest to poprawka naszej zmiany wprowadzonej w patchu 13.7, która wpływała tylko na opis. Uważamy, że zmiana ta i tak powinna zostać wprowadzona.

Wzmocnienia

  • Corki: przyspieszenie umiejętności: 10 jedn. ⇒ 20 jedn.
  • Ezreal: zadawane obrażenia: 95% ⇒ 100%
  • Yasuo: całkowita prędkość ataku: +2,5%
  • Yone: całkowita prędkość ataku: +2,5%
  • Miss Fortune: otrzymywane obrażenia: 115% ⇒ 110%

Osłabienia

  • Shen: zadawane obrażenia: 100% ⇒ 95%
  • Veigar: czas odnowienia E: 20/18,5/17/15,5/14 sek. ⇒ 23/21,5/20/18,5/17 sek.
  • Akshan: czas trwania Drania W: 25 sek. ⇒ 10 sek.
  • Morgana: otrzymywane obrażenia: 105% ⇒ 110%
  • Nautilus: otrzymywane obrażenia: 105% ⇒ 110%
  • Hwei: przyspieszenie umiejętności: 10 jedn. ⇒ 0 jedn.
  • Skarner: otrzymywane obrażenia: 100% ⇒ 105%

Arena

Zmiany systemowe

PLACEHOLDER

Występy

PLACEHOLDER

Ulepszenia i przedmioty pryzmatyczne

PLACEHOLDER

Zmiany wyważające

PLACEHOLDER

Ulepszenia

Osłabiamy kilka ulepszeń, które zapewniają leczenie i tarcze, gdyż są potężne i pragniemy ogólnie zmniejszyć ilość leczenia w tym trybie gry Wprowadzamy osłabienie Stworomanty, gdyż jest obecnie zbyt skuteczny, szczególnie w połączeniu z Rozłamem Rzeczywistości.

Modyfikacje ulepszeń

Znaczenie Ziemi

  • Okazuje się, że obrażenia tego ulepszenia blokowały się na 140 pkt.
  • Obrażenia fizyczne: 140-2000 pkt. (+80% mocy umiejętności) (+150% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 80-2000 pkt. (+40% mocy umiejętności) (+135% dodatkowych obrażeń od ataku)

Osłabienia ulepszeń

Leczenie Krytyczne

  • Zwiększona siła leczenia: 50% ⇒ 40%
  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% ⇒ 25%

Święty Ogień

  • Maksymalny procent podpalenia: 5% ⇒ 4%

Wszystko dla Ciebie

  • Zwiększona siła leczenia i tarcz: 40% ⇒ 30%

Apteczka Pierwszej Pomocy

  • Siła leczenia i tarcz: 25% ⇒ 20%

Oceaniczna Dusza

  • Leczenie: 150 pkt. (+26% dodatkowych obrażeń od ataku) (+17% mocy umiejętności) (+7% dodatkowego zdrowia) ⇒ 100 pkt. (+26% dodatkowych obrażeń od ataku) (+17% mocy umiejętności) (+7% dodatkowego zdrowia)

Odwaga Kolosa

  • Wytrzymałość tarczy: 100-400 pkt. (+6% maksymalnego zdrowia) ⇒ 100-300 pkt. (+5% maksymalnego zdrowia)

Wstydliwa Przyjemność

  • Uzdrowienie: 10-180 pkt. (+2% maksymalnego zdrowia) ⇒ 10-150 pkt. (+1,5% maksymalnego zdrowia)

Stworomanta

  • Zwiększone obrażenia, rozmiar i zdrowie zwierzątka: 50% ⇒ 45%

Bohaterowie

Jeśli chodzi o zmiany wyważenia bohaterów w tym patchu, mamy na celu wzmocnienie tych, którzy nie radzą sobie w tym trybie gry, i priorytetowe traktowanie aspektów użytkowych, takich jak spowolnienie E Fizza czy prędkość ruchu Q Akshana. Osłabiamy również wielu bohaterów, którzy są obecnie zbyt silni, i obieramy za cel ich leczenie (w kilku przypadkach), aby osłabić je w tym trybie.

Wzmocnienia bohaterów

Ekko

  • Przyrost zdrowia: 99 pkt. ⇒ 121 pkt.
  • Zadawane obrażenia Q: 70-130 pkt. (+30% mocy umiejętności) ⇒ 90-150 pkt. (+30% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia W: 22/20/18/16/14 sek. ⇒ 14/13/12/11/10 sek.

Fizz

  • Przyrost zdrowia: 106 pkt. ⇒ 125 pkt.
  • Obrażenia magiczne użycia W: 50/70/90/110/130 pkt. (+40% mocy umiejętności) ⇒ 70/90/110/130/150 pkt. (+40% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia E: 16/14/12/10/8 sek. ⇒ 13/11,75/10,5/9,25/8 sek.
  • Spowolnienie E: 40/45/50/55/60% ⇒ 50/55/60/65/70%
  • Czas odnowienia R: 100/85/70 sek. ⇒ 50 sek.

LeBlanc

  • Przyrost zdrowia: 121 pkt. ⇒ 130 pkt.
  • Czas odnowienia W: 16/14/12/10/8 sek. ⇒ 12/11/10/9/8 sek.
  • Obrażenia magiczne W: 75/115/155/195/235 pkt. (+70% mocy umiejętności) ⇒ 75/115/155/195/235 pkt. (+80% mocy umiejętności)
  • Magiczne obrażenia Q: 75/100/125/150/175 pkt. (+45% mocy umiejętności) ⇒ 85/110/135/160/185 pkt. (+45% mocy umiejętności)

Corki

  • W: 23/22/21/20/19 pkt. ⇒ 20/18/16/14/12 pkt.
  • Czas odnowienia E: 20 sek. ⇒ 12 sek.

Viktor

  • Obrażenia magiczne E: 70/110/150/190/230 pkt. (+40% mocy umiejętności) ⇒ 80/120/160/200/240 pkt. (+50% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia E: 13/12/11/10/9 sek. ⇒ 12/11/10/9/8 sek.
  • Początkowe eksplozywne obrażenia magiczne R: 75/125/175 pkt. (+50% mocy umiejętności) ⇒ 100/175/250 pkt. (+50% mocy umiejętności)

Ziggs

  • Obrażenia magiczne umiejętności biernej: 20-160 pkt. (zależnie od poziomu) (+65% mocy umiejętności) ⇒ 20-160 pkt. (zależnie od poziomu) (+75% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne Q: 125/175/225/275/325 pkt. (+75% mocy umiejętności) ⇒ 125/175/225/275/325 pkt. (+80% mocy umiejętności)
  • Czas odnowienia W: 12/11/10/9/8 sek. ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 sek.
  • Czas odnowienia R: 120/95/70 sek. ⇒ 30 sek.

Akshan

  • Dodatkowa zanikająca prędkość ruchu Q: 20% ⇒ 40%
  • Czas odnowienia E: 18/16,5/15/13,5/12 sek. ⇒ 15/14/13/12/11 sek.
  • Czas odnowienia R: 100/85/70 sek. ⇒ 40 sek.

Osłabienia bohaterów

Darius

  • Leczenie zależne od brakującego zdrowia Q za każdego trafionego bohatera: 15% ⇒ 10%
  • Obrażenia fizyczne Q: 50/80/110/140/170 pkt. (+100/110/120/130/140% obrażeń od ataku) ⇒ 50/80/110/140/170 pkt. (+80/90/100/110/120% obrażeń od ataku)
  • Czas odnowienia Q: 9/8/7/6/5 sek. ⇒ 10/9/8/7/6 sek.
  • Czas odnowienia W: 5 sek. ⇒ 7 sek.

Vi

  • Obrażenia fizyczne E: 0/15/30/45/60 pkt. (+120% obrażeń od ataku) ⇒ 0/15/30/45/60 pkt. (+100% obrażeń od ataku)
  • Obrażenia fizyczne R: 150/275/400 pkt. (+90% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 150/200/250 pkt. (+70% dodatkowych obrażeń od ataku)

Kayn

  • Leczenie Darkina umiejętności biernej: 25% (+0,5% za każde 100 pkt. dodatkowego zdrowia) obrażeń po redukcji ⇒ 15% (+0,5% za każde 100 pkt. dodatkowego zdrowia) obrażeń po redukcji
  • Leczenie Darkina R: 75% obrażeń R ⇒ 50%

Gragas

  • Leczenie od maksymalnego zdrowia umiejętności biernej: 6,5% ⇒ 3,5%

Garen

  • Procentowe zmniejszenie obrażeń W: 30% ⇒ 20%
  • Czas działania zmniejszenia obrażeń W: 4 sek. ⇒ 3 sek.
  • Współczynnik obrażeń od ataku każdego młyńca E: 36/37/38/39/40% obrażeń od ataku ⇒ 33/34/35/36/37% obrażeń od ataku

Trundle

  • Obrażenia Q: 10-90 pkt. (+115-155% obrażeń od ataku) ⇒ 10-90 pkt. (+105-145% obrażeń od ataku)
  • Całkowite obrażenia magiczne R: 20/25/30% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 10/15/20%

Briar

  • Zwiększone leczenie umiejętności biernej: 0-40% (w zależności od brakującego zdrowia) ⇒ 0-35% (w zależności od brakującego zdrowia)
  • Zmniejszenie pancerza i odporności na magię Q: 10/12,5/15/17,5/20% ⇒ 8/10/12/14/16%
  • Leczenie W: 36/39/42/45/48% zadanych obrażeń ⇒ 24/28/32/36/40% zadanych obrażeń
  • Dodatkowa prędkość ataku W: 60/70/80/90/100% ⇒ 50/60/70/80/90%

Vladimir

  • Czas odnowienia Q: 9/7,9/6,8/5,7/4,6 sek. ⇒ 10/9/8/7/6 sek.
  • Leczenie Q: 20/25/30/35/40 pkt. (+35% mocy umiejętności) ⇒ 20/25/30/35/40 pkt. (+20% mocy umiejętności)

Aatrox

  • Leczenie E: 20/23/26/29/32% zadawanych obrażeń po redukcji ⇒ 18/19,5/21/22,5/24%
  • Zwiększenie leczenie E podczas R: 24/29/34/39/44% ⇒ 20/24/28/32/36%
  • Zwiększone leczenie R: 30/45/60% ⇒ 25/35/45%

Przedmioty

Jeśli chodzi o wyważenie przedmiotów, wzmacniamy i osłabiamy wiele legendarnych oraz pryzmatycznych przedmiotów, którym przyda się pomoc lub są za silne. W osłabieniach skupiamy się na zapewnianym leczeniu, aby ogólnie osłabić je w tym trybie (podobnie jak w przypadku osłabień bohaterów).

Wzmocnienia przedmiotów

Osąd Atmy

  • Szansa na trafienie krytyczne: 15 ⇒ 20% (efekt bierny wciąż zapewnia do 30%)

Wieczna Zmarzlina

  • Przyspieszenie umiejętności: 20 jedn. ⇒ 25 jedn.
  • Obrażenia: 100 pkt. (+30% mocy umiejętności) (+50% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 150 pkt. (+50% mocy umiejętności) (+50% dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Spowolnienie: 65% ⇒ 70%

Potęga Wichury

  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Skalowanie z dodatkowymi obrażeniami od ataku efektu użycia: 60% ⇒ 80%

Demoniczny Uścisk

  • Moc umiejętności: 70 pkt. ⇒ 80 pkt.

Ostrze Mirażu

  • Prędkość ruchu: 10% ⇒ 12%
  • Siła adaptacyjna: 55 pkt. ⇒ 65 pkt.

Boski Miecz

  • Siła adaptacyjna: 100 pkt. ⇒ 110 pkt.

Towarzysz Luden

  • Czas odnowienia efektu biernego: 12 sek. ⇒ 8 sek.

Woltaiczny Cyklomiecz

  • Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Przyspieszenie umiejętności: 15 jedn. ⇒ 20 jedn.

Widmowe Ostrze Youmuu

  • Czas odnowienia efektu użycia: 45 sek. ⇒ 20 sek.

Miecz-Pistolet Hextech

  • Czas odnowienia efektu użycia: 30 sek. ⇒ 20 sek.

Nieśmiertelny Łuklerz

  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% ⇒ 25%

Potęga Wichury

  • Szansa na trafienie krytyczne: 20% ⇒ 25%

Osłabienia przedmiotów

Szpony z Ciemnostali

  • Prędkość ataku: 60% ⇒ 50%
  • Pancerz: 65 pkt. ⇒ 55 pkt.

Boski Łamacz

  • Leczenie Czaroostrza: 55% czystych obrażeń ⇒ 40%

Rozłam Rzeczywistości

  • Czas odnowienia: 5 sek. ⇒ 8 sek.
  • Obrażenia Czerwia Pustki: 8 pkt. (+8% mocy umiejętności) (+4% obrażeń od ataku) ⇒ 6 pkt. (+8% mocy umiejętności) (+4% obrażeń od ataku)

Cud Eleisy

  • Maksymalna wartość leczenia i wytrzymałość tarczy: 40% ⇒ 35%
  • Pancerz: 70 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Odporność na magię: 70 pkt. ⇒ 65 pkt.

Hełm Hemomanty

  • Leczenie: 12% obrażeń otrzymanych przez pobliskich wrogów ⇒ 10%

Świetlista Cnota

  • Całkowite leczenie siebie i sojusznika: 16% maksymalnego zdrowia ⇒ 10%

Udręka Liandry’ego

  • Moc umiejętności: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.
  • Zdrowie: 300 pkt. ⇒ 250 pkt.

Szczelinotwórca

  • Zdrowie: 350 pkt. ⇒ 300 pkt.
  • Wszechwampiryzm dla walczących w zwarciu: 10% ⇒ 8%
  • Wszechwampiryzm dla walczących z dystansu: 6% ⇒ 5%

Zaćmienie

  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 50 pkt.

Piekielny Toporek

  • Leczenie: 2% aktualnego zdrowia celu ⇒ 1,5% aktualnego zdrowia celu
  • Wszechwampiryzm: 12% ⇒ 10%

Rozdarte Niebo

  • Leczenie w zależności od brakującego zdrowia: 6% ⇒ 5%
  • Podstawowe skalowanie leczenia z obrażeniami od ataku: 110% ⇒ 100%

Amulet Strażnika

  • Siła leczenia i tarcz: 20% ⇒ 15%

Młot Strażnika

  • Kradzież życia: 8% ⇒ 5%

Siła Entropii

  • Szansa na trafienie krytyczne: 30% ⇒ 25%

Naprawione błędy i drobne zmiany Areny

Drobne zmiany

  • Dodano przycisk do przełączania się między kartami wyboru ulepszenia i kowadła. Pozwoli to podejrzeć inne drużyny przed wyborem.
  • Możecie przybić żółwika partnerowi na Arenie.
  • Zaktualizowaliśmy wszystkie zalecane przedmioty na Arenie.
  • Przedmioty oferowane poprzez kowadło pokazują krótki tag przedmiotu, co pomoże w szybkiej identyfikacji.
  • Ekspresowe Czarowanie teraz prawidłowo zawiera informację, że resetuje się co rundę.
  • Różne oferty ulepszeń zostały zaktualizowane, by uniknąć sytuacji, w których oferowane jest wam bezużyteczne ulepszenie.
  • Opis Pychy został zaktualizowany, by wyjaśnić, co robi na Arenie.
  • Podpalenia Pochodni Mrocznego Ognia i Złowrogości liczą się jako podpalenia dla Piekielnego Przewodnika.

Naprawione błędy

  • Usunięto standardowe wyważające wzmocnienia bohaterów ze wszystkich bohaterów, którzy obecnie nie planują wykorzystać stylu modyfikatorów obrażeń ARAM-u na Arenie.
  • Talon teraz prawidłowo otrzymuje ofertę ulepszeń i przedmiotów pryzmatycznych, które są powiązane z doskokami.
  • Maska Otchłani – teraz prawidłowo nakłada osłabienie.
  • Ścięgnopruj – obrażenia w czasie, które zadają obrażenia krytyczne, nie będą już dodawać ładunku Ścięgnopruja z każdym draśnięciem.
  • Paszcza Malmortiusa – teraz prawidłowo zapewnia wszechwampiryzm zamiast kradzieży życia.
  • Widmowy Rapier – nie wyświetla już tekstu debugowania.
  • Spowolnienie Turbochemicznego Pojemnika – nie wyświetla już tekstu debugowania.
  • Łamacz Falangi teraz prawidłowo jest częścią przedmiotów Hydry i nie może być oferowany poprzez kowadło, jeśli macie przedmiot Hydry.
  • Śledzenie leczenia Kolczastej Kolczugi będzie się teraz aktualizowało.
  • Kosa Statikka nie pokazuje się już, gdy filtrujecie przez obrażenia krytyczne.
  • Brylantowa Rękawica teraz prawidłowo wyświetla swoją szansę na trafienie krytyczne.
  • Gwiazdy Centrum Wszechświata nie utrzymują się już po śmierci.
  • Tablica wyników w grze teraz blokuje kliknięcia, aby uniemożliwić przypadkowy wybór ulepszenia lub kowadła podczas przeciągania okna.
  • Nakładki walki teraz prawidłowo pokazują się i ukrywają, gdy ponownie dołączasz do gry podczas walki.
  • Przycisk „dodaj znajomego” na ekranie podsumowania rozgrywki teraz działa prawidłowo.

Naprawione błędy i drobne zmiany

Drobne zmiany

  • Wzmocnienia Wyruszenie z Domu i Obrony Terytorialnej powracają do ARAM-u! Zapewnią wam +1 jedn. prędkości ruchu (ŁAŁ!). Wzmocnienia powróciły na Howling Abyss, aby umożliwić animacje równościowe podczas obchodów równości. Pamiętajcie, aby wyposażyć ikonę równości przywoływacza, by widzieć animacje na moście.
  • Aktualizacja Si botów w grach niestandardowych – zastępujemy boty wprowadzające, dla początkujących i średniozaawansowanych w grach niestandardowych nowym Si botów.
  • Aktualizacja Si botów wprowadzających – usprawniamy zachowania SI skupiające się na pomaganiu nowym graczom.
  • Podzieliliśmy wiele miejsc, w których gracze mogli wprowadzić Riot ID, na dwa okna – jedno dla nazwy gracza, drugie dla tagu.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opcja obserwowania czasami pokazywała się na szaro, co umożliwiało oglądanie gier znajomych.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pobieranie powtórek nie kończyło się i wyświetlało błąd „powtórka uszkodzona” przy próbie ich odtwarzania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego atakowanie klona Wukonga aktywowało Kosę Statikka na Wukongu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Kosa Statikka wyświetlała zadawane obrażenia jako 0 pkt.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego licznik amunicji Corkiego był błędny po awansie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego licznik amunicji Corkiego nie wyświetlał 2 rakiet po pierwszym awansie R.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Q Heimerdingera czasami blokowało się, gdy miał ładunki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona Q Heimerdingera zawsze wyświetlała 3 ładunki.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Kosa Statikka aktywowała Kukły Fiddlesticksa.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego premia do prędkości ruchu Zsynchronizowanych Dusz poza walką zanikała po zaatakowaniu totemu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Kosa Statikka mogła aktywować się na klonach, a czasami na własnych klonach gracza.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego W lub R Tristany natychmiast aktywowały jej E, gdy miała moc umiejętności.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Nieokiełznane Strzały Yun Tal wyświetlały nieprawidłową wartość zadanych obrażeń, gdyż licznik naliczał czyste obrażenia i/lub obrażenia potworów/stworów. Tak nam się przynajmniej wydaje.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Tłuczek nie wyświetlał wartości destrukcji.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego statystyki Speca od Wszystkiego nie wyświetlały się w panelu statystyk bohatera.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego obrażenia w czasie Pochodni Mrocznego Ognia / Popiołów Przeznaczenia kumulowały się z efektem biernym Skupionej Woli Włóczni Shojin.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Czerwi Pustki i Herolda liczyło się w ramach ładunków Legendy dla zabójstw potworów potężnych i dużych.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas rzucania R przez Mordekaisera na Malzahara, gdy ten miał swoją tarczę umiejętności biernej, nie zużywało tarczy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Złowrogość zadawała obrażenia potężnym potworom po zakończeniu podpalenia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Yasuo mógł użyć E+Q i Powrotu, by opóźnić podrzucenie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opis Łamacza Falangi nie zawierał opisu Rozpłatania.
  • Naprawiono problem z dźwiękiem, przez który odtwarzany był dźwięk W Elise w ludzkiej postaci.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Evelynn nie słyszała efektu dźwiękowego swojego Q, gdy trafiała cel z maksymalnego zasięgu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętność bierna Viego nie zadawała obrażeń Q Corkiego, gdy było rzucone przez przejętego Corkiego.

Nadchodzące skórki i Barwy

W tym patchu pojawią się następujące skórki:

Piekielna Ashe

Piekielny Olaf

Piekielna Karma

W tym patchu pojawią się następujące Barwy:

Piekielna Ashe

Piekielny Olaf

Piekielna Karma

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej