Opis patcha 9.16 w Lolu
Szczegółowy opis zmian w patchu 9.16. Rework Pantheona i nowe skórki!
Smoczy Wieszcz Udyr będzie dostępny 15 sierpnia 2019 roku.
Bohaterowie
Pantheon
Niezniszczalna Włócznia
Począwszy od tego patcha, Pantheon zacznie przebijać się przez przednią formację wroga i siać zniszczenie w jego szeregach.
- Podgląd rozgrywki Pantheona
- Pantheon — motyw bohatera
- Biografia Pantheona
- Metamorfoza Pantheona — Za kulisami
Zaktualizowane portrety Pantheona w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!
Azir
Dłuższy czas odnowienia Q na wyższych poziomach.
Otwieramy więcej możliwości ucieczki przeciwnikom Azira w późnej fazie gry, żeby Imperator Shurimy i jego żołnierze nie mogli gonić ich bez końca.
Q — Piaskowy Szturm
Corki
Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku i przyrost obrażeń od ataku.
Corki ostatnio za często pojawia się w rozgrywkach profesjonalnych, bo zadaje zbyt solidne obrażenia, więc go osłabiamy.
Podstawowe statystyki
Dr Mundo
Wyrównana nieustępliwość W. Czas odnowienia E teraz się skaluje.
Jako że nasz szaleniec otrzymał już małe zmiany w aż czterech patchach, zorientowaliśmy się, że potrzebuje czegoś mocniejszego.
W — Agonia Ognia
E — Masochizm
Ekko
Zwiększone dodatkowe obrażenia E. Krótszy czas odnowienia R na wyższych poziomach.
Ekko nie obrazi się za ogólne wzmocnienia.
E — Skok Fazowy
R — Chronostrzaskanie
Ezreal
Zmniejszone skalowanie Q z mocą umiejętności. Dłuższy czas odnowienia E.
Obrażenia eksplozywne zadawane przez Ezreala z mocą umiejętności czyniły z niego niemal potwora, więc odbieramy mu trochę siły i uderzamy w jego bezpieczeństwo we wczesnej fazie gry.
Q — Mistyczny Strzał
E — Magiczne Przejście
Fiora
Krótszy czas odnowienia E na niższych poziomach, dodatkowa prędkość ataku teraz się skaluje.
Zwiększamy moc Fiory, żeby mogła lepiej wykorzystywać przewagę zyskaną w alei.
E — Szermierka
Jax
Krótszy czas odnowienia Q.
Jako bohater walczący wręcz Jax skorzysta na większej liczbie okazji do wskoczenia na wrogów walczących z dystansu, którzy w przeciwnym wypadku stopniowo obijaliby go w alei.
Q — Cios z Wyskoku
Kassadin
Zwiększony modyfikator obrażeń ataków podstawowych wzmocnionych W.
Wzmacniamy aspekty Kassadina pozwalające mu kontrolować niektórych środkowych o mniejszym zasięgu, szczególnie tych, z którymi i tak powinien sobie dobrze radzić (zabójców z mocą umiejętności).
W — Piekielne Ostrze
LeBlanc
Zwiększone skalowanie Q z mocą umiejętności.
Cofamy osłabienie otrzymane przez LeBlanc wcześniej w tym roku, bo przydałoby jej się trochę mocy, która sprawdzi się w rękach zwykłych graczy.
Q — Znak Złośliwości
Lux
Zwiększona wytrzymałość tarczy W na wyższych poziomach.
Kiedy osłabiliśmy tarczę Lux w patchu 9.14, chcieliśmy przytemperować przede wszystkim te zestawy przedmiotów i run, które wykorzystywały zapewniane przez nią bezpieczeństwo. Jednakże w wyniku tych zmian Lux jako wspierająca oberwała o wiele mocniej, niż zakładaliśmy. Przywracamy tarczy Pani Jasności trochę odebranej mocy, żeby wciąż mogła z powodzeniem ochraniać swojego partnera w dolnej alei.
W — Pryzmatyczna Bariera
Nocturne
Zwiększony podstawowy pancerz. Zwiększona dodatkowa prędkość ataku W.
W rozgrywkach profesjonalnych Nocturne’a przyćmili inni dżunglerzy, więc go wzmacniamy.
Podstawowe statystyki
Wyrównaliśmy parę statystyk!
W — Całun Mroku
Riven
Wyrównany czas odnowienia Q.
Cofamy zmianę z patcha 9.10 polegającą na dodaniu skalowania czasu odnowienia Q Riven. W solo kolejce na wyższym poziomie wydłużenie czasu odnowienia E nie wystarczyło, by zneutralizować pozytywny wpływ wzmocnienia Q — a wzmocnienie Riven nie było wtedy naszym celem.
Q — Połamane Skrzydła
Sejuani
Zmniejszony podstawowy pancerz i odporność na magię Mroźnego Pancerza, zwiększone skalowanie. Dłuższy czas odnowienia Q.
Sejuani od dłuższego czasu dominuje w rozgrywkach profesjonalnych, chociaż niedawno ją osłabiliśmy. Teraz nieco silniej uderzamy w jej moc.
Umiejętność bierna — Gniew Północy
Q — Arktyczne Natarcie
Shen
Zwiększone skalowanie wzmocnionych obrażeń Q. Zwiększone podstawowe obrażenia E.
Shenowi przydałoby się trochę więcej mocy, kiedy przeprowadza dywersję w środkowej i późnej fazie gry.
Q — Natarcie Zmierzchu
E — Bieg przez Cienie
Singed
Zwiększona podstawowa mana. Zwiększone dodatkowe statystyki R na wyższych poziomach.
Dajemy Singedowi trochę mocy, żeby dzięki swojemu Obłędowi mógł wygrywać więcej gier, o ile uda mu się dotrwać do późnej fazy gry.
Podstawowe statystyki
Wyrównaliśmy parę statystyk!
R — Mikstura Obłędu
Sion
Zwiększona podstawowa mana. Zwiększone minimalne i maksymalne obrażenia Q, usunięta redukcja obrażeń w przypadku potworów.
Wygładzamy niedoskonałości Siona — wyrównujemy jego podstawowe statystyki i usuwamy mechanikę, która wydaje się nie być już potrzebna. Ogólnie będzie miał więcej szans na wdanie się w bójkę z wrogami w górnej alei, w szczególności z innymi wojownikami.
Podstawowe statystyki
Wyrównaliśmy parę statystyk!
Q — Dziesiątkujące Uderzenie
Sivir
Zmniejszone skalowanie W z obrażeniami od ataku na niższych poziomach.
Sivir jest mocna. W połączeniu z Yuumi staje się JESZCZE mocniejsza. Kotka zostaje osłabiona w tym patchu (uwaga, spojler), ale Sivir też należy osłabić, żeby przystopować jej czyszczenie fal we wczesnej fazie gry i dać wrogom szansę na zyskanie nad nią przewagi.
W — Rykoszet
Sylas
Zmniejszenie obrażeń wybuchu Q teraz dotyczy i stworów, i potworów.
Sylas świetnie radzi sobie w dżungli po ostatniej serii zmian. W ramach kolejnej zmiany zmniejszamy jego szybkość czyszczenia dżungli.
Q — Smagnięcie Łańcuchem
R — Przejęcie
Syndra
Zwiększone dodatkowe obrażenia Q zadawane bohaterom. Zwiększone podstawowe obrażenia E.
Syndra jest obecnie słaba na każdym poziomie rozgrywek, więc podnosimy nieco jej ogólną moc.
Q — Mroczna Kula
E — Precz, Słabeusze
Tahm Kench
Zmniejszona podstawowa prędkość ruchu. Krótszy czas działania tarczy E.
Sprawiamy, że Tahm Kench będzie bardziej podatny na ganki. Dzięki temu nie będzie mógł już aż tak skutecznie chronić kumpli z dolnej alei, którzy i bez niego potrafią unikać zagrożeń (takich jak Ezreal).
Podstawowe statystyki
E — Gruba Skóra
Yuumi
Zmniejszone wzmocnione obrażenia Q na wyższych poziomach, zmniejszone spowolnienie, wyrównany czas działania spowolnienia, dłuższy czas odnowienia na niższych poziomach.
Obrażenia Yuumi są zbyt wysokie, biorąc pod uwagę ich niezawodność, szczególnie kiedy Kotka przywiąże się do innego zadającego wysokie obrażenia bohatera w dolnej alei.
Q — Grasujący Pocisk
Ziggs
Zwiększone skalowanie W z mocą umiejętności, krótszy czas odnowienia na niższych poziomach. Krótszy czas odnowienia R na wyższych poziomach.
Ziggs aktualnie nie radzi sobie najlepiej, więc wzmacniamy jedną z jego umiejętności o mniejszym potencjale i dajemy mu częstszy dostęp do superumiejętności.
W — Ładunek Kumulacyjny
R — Megapiekielna Bomba
Runy
Dostawa Ciastek
Zmniejszona liczba dostarczanych ciastek, zmodyfikowane czasy dostawy. Zmniejszone zdrowie i mana zapewniane przez każde ciastko. Krótszy czas leczenia. Zwiększona mana zapewniana na stałe przez każde ciastko.
Te ciastka są zbyt pyszne i zapewniają ciastkożercom zbyt dobre utrzymywanie się w alei. Wiele z tych zmian dotyczy samej runy, ale te, które bezpośrednio wpłyną na ciastka, obejmą również ciastka zdobywane czasem dzięki Kleptomancji.
Zmiany wyważające w trybie ARAM
Osłabienia
Wzmocnienia
Nagrody za 5. poziom honoru
Nowe nagrody za 5. poziom honoru, czyli Barwy, zadebiutują w tym patchu!
Gry rankingowe
Zmieniamy zasady spadku przy 0 PL obowiązujące w kręgach Pretendenta i Arcymistrza, by były spójne z zasadami w kręgu Mistrza. Ta zmiana znajdzie zastosowanie w dość specyficznych przypadkach, ponieważ przez utratę PL trwającą kilka dni lub tygodni gracze i tak spadają do kręgu Mistrza, jeszcze zanim ich Punkty Ligowe osiągną poziom 0. Ponadto na mniejszych serwerach zaradzi to sytuacjom, w których spadek z Pretendenta z powodu utraty PL był prawie niemożliwy.
Naprawione błędy
- Gnar nie może już zmienić kierunku E — Hop po zmianie postaci za pomocą R — GNARA! przed odbiciem się od stwora.
- Sojusznicy Orianny, na których użyła E — Rozkazu: Chroń, będą teraz widzieli wskaźnik wyśrodkowany na niej.
- R — Uścisk Piekieł Malzahara nakłada teraz na cel znacznik ujawnienia (wliczając w to cele, które się ukrywają).
- Ataki podstawowe wzmocnione umiejętnością bierną — Czystymi Cięciami Xayah będą teraz poprawnie umieszczać pióra za jej celem, a nie wokół niej.
- Podstawowy atak Mastera Yi wykonany od razu po Q — Ciosie Alfa teraz poprawnie przyznaje ładunek Zdobywcy lub Elektryzacji.
- Umiejętność bierna — Krwotok Dariusa nie wyświetla już niepoprawnego wskaźnika zasięgu.
- Jeśli Katarina upuści sztylet w pobliżu ściany i użyje E — Shunpo, żeby mignąć na drugą stronę owej ściany, czas odnowienia umiejętności poprawnie się zresetuje.
- W — Gniew Tytana Nautilusa w swoim czasie działania będzie teraz poprawnie aktywować Elektryzację zamiast przyznawać tylko jeden jej ładunek.
- Obszar trafienia Lee Sina nie będzie już rozciągał się po mapie podczas rzucania Q — Uderzenia Rezonansu.
- Twitch nie może już użyć Q — Zasadzki bez zużywania many przez 3 sekundy od momentu zresetowania czasu odnowienia, gdy wrogi bohater umrze od obrażeń jego umiejętności biernej — Śmiertelnego Jadu.
- Sprzedawanie przedmiotów zaopatrzenia, których można mieć więcej niż jedną sztukę, nie będzie już wiązało się ze sprzedaniem dwóch takich przedmiotów naraz przy posiadaniu więcej niż jednego.
- W — Skupiona Wola Karmy teraz poprawnie skraca czas odnowienia R — Mantrypodczas zadawania obrażeń wrogim bohaterom.
- Pęd Fazowy i Elektryzacja teraz będą aktywować się poprawnie, gdy Poppy użyje E — Bohaterskiej Szarży w konkretnych kombinacjach.
Nadchodzące skórki
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!