Opis patcha 9.17 w LoLu!
Szczegółowy opis zmian w patchu 9.17 League of Legends
Hej, łowcy wzmocnień!
Wciąż staramy się powstrzymywać przed jakimiś większymi szaleństwami do czasu patcha 9.19 (na którym rozgrywane będą Mistrzostwa), ale w tym patchu wprowadzamy nieco większe poprawki do Aureliona Sola i Kayle. Przede wszystkim chcemy usprawnić ich w aspektach, w których są słabi i przez które gracze nie widzą w nich wartościowych wyborów. Ogólnie rzecz biorąc: Aurelion Sol powinien zachowywać się bardziej zrozumiale i mieć bardziej satysfakcjonujące oznaki udanej zagrywki, a Kayle na etapie gry w alei nie powinna być aż takim słabeuszem.
To tyle, ludziska!
Patch w skrócie
Ahri z Prastarej Kniei, Veigar z Prastarej Kniei, Nocturne z Prastarej Kniei, Piekielny Shen, Piekielny Galio i Piekielny Varus będą dostępni 29 sierpnia 2019 roku.
Bohaterowie
Aurelion Sol
Zwiększone obrażenia umiejętności biernej; skalowanie od mocy umiejętności jest teraz stałe; gwiazdy nie są już wyłączane przez efekty kontroli tłumu. Czas odnowienia Q teraz się skaluje; zwiększona prędkość ruchu; gwiazdy będą nadążały za Aurelionem Solem. Po zwiększeniu orbity gwiazd przez W obracają się one z malejącą prędkością; dostosowany czas odnowienia; koszt nie zwiększa się już z czasem. Usunięta bierna prędkość ruchu z E; zwiększone zasięg i czas odnowienia; prędkość teraz się skaluje.
Zwiększamy podatność Aureliona Sola na kontrowanie we wczesnej fazie gry, byśmy mogli wzmocnić jego skalowanie i obecność w późnej fazie gry. Zmienione W powinno sprawić, że będzie przystępniejszy dla graczy, którzy dopiero zaczynają nim grać, dzięki wyraźniejszym oznakom powodzenia i bardziej satysfakcjonującym efektom w grze.
Umiejętność bierna — Centrum Wszechświata
70/80/90/100/110/120/130 pkt. ⇒ 16/18/20/22/24/27/30/35/40/45/50/
60/70/80/90/100/110/120 pkt.
Q — Gwiezdna Fala
W — Astralna Ekspansja
E — Legendarna Kometa
Galio
Krótszy czas odnowienia Q. Zwiększone minimalne i maksymalne obrażenia W.
Ostatnich kilka patchów nie potraktowało Galio zbyt łaskawie. Teraz chcemy zapewnić mu możliwości, dzięki którym pozostanie atrakcyjnym wyborem.
Podstawowe statystyki
Zaokrąglamy paskudnie wyglądające ułamki.
Q — Wichry Wojny
W — Tarcza Duranda
Kalista
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku, mana i przyrost many.
Ulepszyliśmy Kalistę w taki sposób, że okaże się skuteczniejsza w rękach przeciętnego gracza. Będzie także bardziej użyteczna w różnych sytuacjach.
Podstawowe statystyki
Kayle
Zaktualizowane bierne premie wszystkich czterech form. Q przywraca teraz manę; zasięg i szybkość pocisku oraz opóźnienie przy rzucaniu zostały zmniejszone; zaktualizowano czas rzucania; zmniejszono osłabienie przeciwnika, jednak zwiększono czas jego trwania. Obrażenia dodatkowe E zmniejszone na wyższych poziomach, zwiększone skalowanie; zaktualizowane skalowanie przy trafieniu. Koszt R jest teraz skalowany, a jego zasięg zwiększony.
Chcemy postawić na wczesną fazę rozgrywki Kayle, jednocześnie zmniejszając jej możliwości w późniejszej fazie. Kayle nadal powinna być słabą bohaterką, która urasta do rangi bogini w późniejszej grze, jednak teraz grający nią (i jej przeciwnicy) będą mieli większy wpływ na postępy postaci.
Umiejętność bierna — Boskie Wywyższenie
Q — Promienny Wybuch
E — Gwieździste Czaroostrze
R — Boski Osąd
Leona
Krótszy czas odnowienia Q.
Pozwalamy Leonie skupić się na starciach z inicjującymi wspierającymi, przeciwko którym tak dobrze się spisuje, aby stanowiła dobrą kontrę w tego rodzaju zestawieniach.
Q — Pawęż Brzasku
Lucian
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku.
Zwiększamy nieco moc Luciana we wczesnej fazie gry w alei, aby ukarać nieco bohaterów, którzy dotąd mogli poczynać sobie bez większych obaw.
Podstawowe statystyki
Neeko
Neeko jest teraz w stanie dezaktywować umiejętność bierną bez otrzymania obrażeń czy użycia innej umiejętności.
Ta drobna zmiana umożliwi Neeko powrót do własnej formy bez konieczności wydawania zasobów czy otrzymywania obrażeń.
Umiejętność bierna — Wrodzony Urok
Pantheon
Pchnięcia Q przyznają teraz obrażenia wykończenia. Usunięto redukcję obrażeń E przeciwko potworom.
Nawet po usunięciu i obniżeniu redukcji obrażeń przeciwko potworom — odpowiednio w przypadku Q i E — Pantheon w dżungli nie jest tak silny jak w swoich pozostałych rolach. Dlatego też całkowicie usuwamy redukcję obrażeń przeciwko potworom z E — wydaje się, że byliśmy zbyt ostrożni, jeśli chodzi o jego skuteczność w dżungli. Zarówno to, jak i zmiana jego pchnięcia Q nie powinny za bardzo zaburzyć równowagi i pomogą tym, którzy mają problemy z opanowaniem gry odświeżonym Pantheonem.
Q — Kometarna Włócznia
E — Natarcie Egidy
Qiyana
Zmniejszone obrażenia podstawowe E. Czas odnowienia R już się nie skaluje.
Wczesne obrażenia Qiyany sprawiały, że w alei była silniejsza, niż powinna. W połączeniu z jej niemalże spamowanymi ultami w późniejszej fazie gry sprawiało to, że w perspektywie całej gry była zbyt trudna do pokonania.
E — Bezczelność
R — Oszałamiający Pokaz Talentu
Ryze
Zwiększona podstawowa odporność na magię.
Teraz, gdy Ryze udowodnił, że może być użyteczny bez Przeciążaniawrogów w rozgrywkach profesjonalnych, możemy ociupinę zwiększyć jego wytrzymałość.
Podstawowe statystyki
Zyra
Zwiększone obrażenia podstawowe R na wyższych poziomach; koszt już się nie skaluje; czas odnowienia został skrócony.
Dajemy Zyrze więcej okazji do zadawania wrogom obrażeń eksplozywnych.
R — Duszące Ciernie
Rotacja darmowych bohaterów
W 2017 roku gracze prosili nas o rozszerzenie tygodniowej darmowej rotacji, by obejmowała więcej niż 10 bohaterów. W rezultacie zaktualizowaliśmy model, by 10% całkowitej liczby bohaterów trafiało do rotacji, i zwiększyliśmy tę liczbę do 14. Z Qiyaną mamy teraz oficjalnie 145 bohaterów! Zgodnie z obietnicą oficjalnie podniesiemy liczbę bohaterów do 15 — stanie się to przy okazji następnej rotacji, w pierwszym tygodniu września 2019.
Naprawione błędy
- Soraka prawidłowo leczy się teraz za pomocą R — Życzenia o wyższe wartości, gdy ma poniżej 40% maksymalnego zdrowia.
- Niektóre umiejętności ruchowe bohaterów są teraz poprawnie dezaktywowane, gdy ci są Uziemiani (E — Elastyczna Proca Zaca, R — Niepowstrzymana Siła Malphite’a, E — Haki Camille, R — Obrażenia Przypadkowe Gravesa, W — Mroczne Przejście Thresha i R — Chmara Kruków Fiddlesticksa).
- Rek’Sai nie zyskuje już krótkiego wzmocnienia „Nie do ruszenia”, jeśli cel zginie, gdy zaczyna ona R — Pośpiech Pustki.
- Oczyszczenie poprawnie usuwa teraz ogłuszenie z ULEPSZENIA: IMPLOZJI W — Pola Grawitacyjnego Viktora.
- Prędkość doskoku Q — Uderzenia Rezonansu Lee Sina jest teraz poprawna (nie tak wolna, jak to było w patchu 9.16).
- Jeśli Sylas zginie natychmiast po użyciu R — Spadającej Gwiazdy Pantheona za pomocą swojego R — Przejęcia, nie będzie miał już zablokowanej możliwości korzystania z przedmiotów i podstawowych umiejętności.
- W — Rykoszet Sivir poprawnie odbija się teraz po powtórnym użyciu, gdy bohaterka osiągnie 45% skrócenia czasu odnowienia dzięki Włóczni Shojin lub Kosmicznej Przenikliwości.
- Kosa Statikka nie trafia już w pobliskie cele poza R — Wymiarem ŚmierciMordekaisera, gdy posiadacz przedmiotu atakuje go nią.
- Gdy Tahm Kench umiera podczas używania W — Pożarcia na innej jednostce, zdrowie tej jednostki może teraz poprawnie spaść poniżej 1 punktu.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: