Opis patcha Patch 9.15 w League of Legends!
Patch 9.15 i szczegółowy opis zmian w nadchodzącej aktualizacji.
Cześć! Kilka następnych patchów będzie raczej na luzie, bo ostatni (9.14) był tak potężny, że zakrawał o czwartą gęstość.
W tym patchu pochylamy się nad naszą najnowszą bohaterką, Qiyaną, i paroma innymi bohaterami, którzy zostali zmienieni w poprzednim patchu, takimi jak Swain i Poppy. Przygotowaliśmy również nieco wzmocnień dla postaci, którym przy obecnym stanie gry przydałby się zastrzyk energii.
Dobrej zabawy i powodzenia!
Patch w skrócie
PROJEKT: Pyke, Irelia, Warwick, Jinx i Akali będą dostępni 1 sierpnia 2019.
Bohaterowie
Evelynn
Zmniejszony zwrot czasu odnowienia Q przy trafianiu potworów.
Zmniejszamy szybkość czyszczenia dżungli przez Evelynn, szczególnie we wczesnej fazie gry.
Q — Kolec Nienawiści
Galio
Umiejętność bierna skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia; zwiększone obrażenia. Zwiększone obrażenia E.
Zabraliśmy sporo mocy kombinacjom Galio, na których zazwyczaj polegał. Ale teraz zyska więcej, jeśli uda mu się trafić trudniejszymi w użyciu umiejętnościami, takimi jak jego E.
Umiejętność bierna — Uderzenie Kolosa
E — Cios Sprawiedliwości
Graves
Zwiększony pancerz E za każdy ładunek.
Graves ogólnie nie radzi sobie najlepiej, więc poprawiamy jego wytrzymałość, żeby nie ginął tak łatwo we wczesnej fazie gry i żeby czuł się bardziej komfortowo w potyczkach.
E — Rozpęd
Karma
Zmniejszona wytrzymałość tarczy wzmocnionego E.
W patchu 9.13 wycofaliśmy się z dłuższej premii do prędkości ruchu zapewnianej przez E. Nie wystarczyło to, by ograniczyć obecność bohaterki w rozgrywkach profesjonalnych do dopuszczalnego poziomu, więc osłabiamy ją jeszcze raz.
Wzmocnione E — Nieustępliwość
Kha’Zix
Zwiększone obrażenia podstawowe Q.
Chcieliście zmiażdżyć robaka, to teraz robak zmiażdży was.
Q — Zakosztuj Ich Strachu
LeBlanc
Zwiększone podstawowe obrażenia unieruchomienia E.
Doprowadzenie do unieruchomienia wroga za pomocą E LeBlanc powinno mieć większe znaczenie w późnej fazie gry. Od teraz nagroda za takie zagranie będzie adekwatna do wiążącego się z nim ryzyka.
E — Eteryczne Łańcuchy
Lee Sin
Zwiększone obrażenia podstawowe Q.
Lee Sin wypada słabo w rękach większości zawodników w kolejce solo i choć częściej widujemy go w wyższych kręgach, to jego wyraźne słabe strony i kontry do niego sprawiają, że wybieranie go jest ryzykowne niezależnie od poziomu umiejętności graczy. Wzmacniamy go trochę, co powinno pomóc wszystkim grającym nim koneserom kolejki solo.
Q — Fala Dźwięku/Uderzenie Rezonansu
Lissandra
Zwiększone podstawowe zdrowie i przyrost zdrowia. Zwiększone skalowanie R z mocą umiejętności.
Pomagamy Lissandrze, zwiększając jej wytrzymałość we wczesnej fazie gry i obrażenia w późnej.
Podstawowe statystyki
R — Lodowy Grobowiec
Lucian
Zwiększone obrażenia podstawowe R na wyższych poziomach.
Lucian jest niezły we wczesnej i środkowej fazie gry, ale mógłby być bardziej przydatny w późniejszych etapach rozgrywki. Wzmacniamy jego superumiejętność, żeby miał jednak trochę większy wpływ na te późniejsze etapy.
R — Rzeź
Malphite
Zwiększone spowolnienie Q. Zwiększone podstawowe, frontalne obrażenia obszarowe W.
Nasze zmiany w patchu 9.14 miały być średniej wielkości wzmocnieniem, ale przesadziliśmy z ostrożnością i nie osiągnęliśmy zamierzonego efektu. Dajemy Malphite’owi więcej mocy i naprawiamy parę błędów.
Q — Sejsmiczny Odłamek
W — Trzask Pioruna
R — Niepowstrzymana Siła
Poppy
Zwiększona prędkość ruchu W.
Okazuje się, że zmiany z poprzedniego patcha jednak minimalnie zmniejszyły skuteczność Poppy w kolejce solo, więc wzmacniamy ją trochę, żeby wszystko się wyrównało.
W — Niezłomna Postawa
Qiyana
E nie zadaje już obrażeń celom poza zasięgiem tej umiejętności. Czas odnowienia R teraz się skaluje. Pakiety lecznicze w trybie ARAM dają jej Rzeczne Zaklęcie.
Zmodyfikowaliśmy E Qiyany, żeby jego zasięg był czytelniejszy, kiedy cele uciekają za pomocą Błysku lub doskoku. Teraz nawet jeśli Qiyana użyje Bezczelności, kiedy wrogowie wciąż są w jej zasięgu, nie powinni otrzymać oni obrażeń, jeśli wizualnie znajdują się poza zasięgiem w momencie skończenia rzucania umiejętności. Aktualizujemy też czas odnowienia jej superumiejętności do normalnego poziomu, jako że gracze mieli już wystarczająco dużo czasu, żeby nauczyć się jej używać.
W — Rzeźbienie Ziemi
E — Bezczelność
R — Oszałamiający Pokaz Talentu
Rumble
Zmniejszona wytrzymałość tarczy W.
Rumble nie powinien być w stanie tak łatwo negować obrażeń we wczesnej fazie gry.
W — Tarcza Złomu
Soraka
Zwiększone obrażenia podstawowe Q.
W porównaniu z innymi zaklinaczami Soraka wypada teraz raczej blado. Zwracamy jej Q trochę obrażeń, szczególnie że zwiększyliśmy jego czas odnowienia.
Q — Deszcz Gwiazd
R — Życzenie
Swain
Zasięg Q cofnięty do poziomu sprzed zmiany z patcha 9.14.
Wracamy do starego zasięgu Q Swaina, ponieważ zdarzały się nieciekawe sytuacje, w których pudłował Ręką Śmierci po przyciągnięciu wroga unieruchomionego za pomocą E, które złapało wroga na maksymalnym zasięgu.
Q — Ręka Śmierci
Syndra
Obrażenia R za każdą kulę zwiększone na wyższych poziomach.
W miarę trwania gry Syndrze jest coraz trudniej wejść w zasięg pożądanego celu. Zwiększamy nagrodę, jaką otrzyma w późnej fazie gry, gdy uda jej się dosięgnąć ważnego wroga.
R — Wyzwolona Moc
Vayne
Zwiększone obrażenia E, kiedy wbije się wroga w ścianę; obrażenia są teraz nakładane natychmiastowo.
Wbicie wroga w ścianę za pomocą E Vayne jest jednym z najlepszych sposobów na pokazanie poziomu swoich umiejętności, kiedy gra się tą bohaterką, więc zwiększamy nagrodę i satysfakcję płynące z takiego zagrania. Usuwamy również problem, który najbardziej daje się we znaki, gdy Vayne próbuje zadać ostatni cios. Obrażenia Potępienia są teraz nakładane od razu, żeby stwory, które powinny od nich umrzeć, robiły to natychmiast, a nie przeżywały i były odrzucane do tyłu (przez co mogły oberwać strzałem wieży).
E — Potępienie
Xerath
Wyrównany zasięg R.
Podkreślamy, że Xerath jest magiem dalekosiężnym, dając mu dostęp do jego najbardziej wyjątkowej cechy (szalonego zasięgu) na wcześniejszym etapie gry.
R — Tajemny Rytuał
Banery zwycięstwa/porażki
Użytkownicy komputerów Mac, radujcie się! Banery zwycięstwa lub porażki pod koniec każdej gry nie będą już statyczne. Teraz otrzymacie ich nowe, animowane wersje niezależnie od tego, czy gracie na PC, czy na Macu. Ponadto animacje tych banerów będą odpowiednio skalować się z ustawioną jakością efektów wizualnych.
Usunięcie klasycznego kursora
Podobnie jak ukochany odtwarzacz kaset VHS, którego nie mogliście już dłużej trzymać w szafie, stara brązowa rękawica również musi odejść.
Naprawione błędy
- Niewzmocnione ataki podstawowe Dravena teraz poprawnie zadają obrażenia w R — Wymiarze Śmierci Mordekaisera.
- R — Wtargnięcie Umbry Kayna teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, jeśli cel zginie, gdy Kayn znajduje się wewnątrz niego.
- Odliczanie czasu odnowienia R — Ostatniej Iskry Lux teraz poprawnie wyświetla się, gdy zginie ona podczas rzucania tego zaklęcia.
- Naprawiono błąd sprawiający, że E — Obłędny Duet Irelii i E — Senna Bańka Kłopotów Zoe nie mogły zostać wymierzone poprawnie na Howling Abyss i w rzece na Summoner’s Rift.
- Użycie Q — Arkanopulsu Xeratha, E — Rozprutej Ziemi Taliyah, E — Bramy Przyspieszenia Jayce’a i E — Hextechowych Min Ziggsa już nie sprawia, że bohaterowie na ekranie lub niekiedy poza nim zatrzymują się na chwilę.
- E — Shunpo Katariny teraz poprawnie liczy się do aktywacji Elektryzacji oraz Pędu Fazowego i można go użyć w R — Wymiarze Śmierci Mordekaisera.
- Umiejętność bierna — Miłosne Klepnięcie Miss Fortune nie zapewnia już dodatkowego ładunku Elektryzacji.
- Kombinacja Gragasa składająca się z E — Natarcia i ataku podstawowego przyznaje teraz odpowiednią liczbę ładunków Elektryzacji i Zdobywcy.
- Umiejętność bierna — Czyste Cięcia Xayah nakłada teraz poprawną liczbę ładunków Elektryzacji w zależności od liczby ataków podstawowych.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: