Opis umiejętności nowego Fiddlesticksa po reworku
Opis nowych umiejętności przerobionego Fiddlesticksa.
Riot ujawnił już wygląd nowych umiejętności, teraz poznaliśmy ich opis i dokładny sposób działania.
Fiddlesticks 2.0
Nie tylko straszniejszy niż przedtem, ale i również ciekawszy mechanicznie. Tak prezentują się nowe umiejętności:
Umiejętność bierna: A Harmless Scarecrow
Trinket Fiddlesticksa zostaje zastąpiony przez stracha na wróble, który wygląda dokładnie jak Fiddlesticks. Daje wizję, jak zwykły totem. Wrodzy bohaterowie, którzy zbliżają się do kukły, aktywują ją powodując, że ta podrobi losową umiejętność lub auto atak postaci i sama się zniszczy.
Fiddle może na mapie umieścić maksymalnie dwa strachy na wróble. Czas odnowienia skraca się, a czas trwania wydłuża się wraz ze wzrostem poziomu Fiddla. Na poziomie 6 wizerunek ujawnia pobliskie totemy przez 6 sekund.
Q – Terrify
Tryb pasywny: Gdy Fiddlesticks jest poza walką i nie jest widoczny, jego umiejętności przerażają wrogów, którzy uciekają w przeciwnym kierunku.
Aktywacja: Rzuca przerażenie na cel i zadaje mu obrażenia zależnie od jego aktualnego stanu zdrowia. Jeśli przeciwnik był niedawno przerażony, otrzyma podwójne obrażenia, ale efekt przerażenia nie zostanie ponownie nałożony.
W – Bountiful Harvest
Wysysa dusze wszystkich pobliskich wrogów, zadając im ciągłe obrażenia przez kilka sekund i lecząc Fiddlesticksa o taką samą ilość. Ostatnie tyknięcie zadaje obrażenia i leczy na podstawie brakującego zdrowia celu.
Jeżeli w zasięgu nie znajdują się wrogowie lub Bountiful Harvest zostanie przerwana przez likwidację przeciwnika, czas odnowienia zostanie częściowo zwrócony.
E – Reap
Fiddlesticks zadaje obrażenia i spowalnia wrogów przed sobą w kształcie półksiężyca. Przeciwnicy w środku zostaną wyciszeni.
R – Crowstorm
Fiddlesticks staje w miejscu i po krótkim czasie przeskakuje w wybrane miejsce, przez kilak sekund zadając obrażenia przeciwnikom znajdującym się w okręgu.