Reklama

Opis zmian na patch 13.3 League of Legends. Którzy bohaterowie zostaną zmienieni?

League of Legends

Reklama

Riot zapowiada, że w aktualizacji 13.3 pojawią się zmiany bohaterów wsparcia. Kogo dokładnie ma na myśli?

Reklama


Po tym, jak aktualizacja 13.2 została poniekąd anulowana z powodu ataku na firmę, twórcy wydali część poprawek w patchu 13.1B, a teraz zespół skupia się na aktualizacji 13.3, w której pojawi się między innymi to, czego twórcy nie zdążyli dostarczyć oraz zmianach supportów, o których informuje jeden z Rioterów. Którzy bohaterowie otrzymają wzmocnienia, jaki jest cel wydawanych zmian oraz jak będą prezentowały się one prezentowały?

Poprawki supportów na patch 13.3

  • Alistar
    • Triumphant Roar (P)
      • Leczenie Alistara zmienione z 23-142 na 5% maksymalnego HP (wzmocnienie o około 40%)
      • Leczenie sojuszników zmienione z 46-284 na 6% maksymalnego HP Alistara (nerf o około 15%)
    • Pulverize (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 55-75 do 50-70
      • Przelicznik AP zwiększony z 50% do 70%
    • Heatbutt (W)
      • Koszt many zmniejszony z 65-85 do 50-70
      • Przelicznik AP zwiększony z 70% do 90%
    • Trample (E)
      • Koszt many zmniejszony z 50-90 do 50-70
      • Przelicznik AP zwiększony z 740% do 70%
  • Braum
    • Bazowe statystyki
      • Regeneracja zdrowia zwiększona z 8,5 do 10
      • Bazowe zdrowie zwiększone z 610 do 640
    • Concussive Blows (P)
      • Odporność celu na zdolność zmieniona z 8/6/4 sekund na 1/7/13 poziomach na 1/6/11 poziom
    • Winter’s Bite (Q)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 10-6 do 8-6 sekund
  • Nautilus
    • Staggering Blow (P)
      • Bonusowe obrażenia zwiększone z 8-110 do 14-116
    • Titan’s Wrath (W)
      • Koszt many zmniejszony z 80 do 60
      • Tarcza zwiększona z 40-80 (+8-12% maksymalnego HP) do 50-90 (+8-12% maksymalnego HP)
    • Riptide (E)
      • Obrażenia zwiększone z 55-175 (+30% AP) do 55-195 (+50% AP)

Celem jest +0,5% winrate, +1,5% przy E maksowanym jako drugie (maksowanie E jako drugie wygrywa 1% mniej niż W)

Reklama
  • Pantheon
    • Bazowe statystyki
      • Bazowa prędkość ataku zwiększona z 0,644 do 0,658
    • Comet Spear (Q)
      • Koszt many zmniejszony z 30 do 25
      • Czas odnowienia zmniejszony z 13-8 do 11-7 sekund

Celem jest + 1,5% winrate

  • Pyke
    • Bone Skewer (Q)
      • Obrażenia zwiększone 100-300 (+60% AD) do 100-300 (+100% AD)
    • Phantom Undertow (E)
      • Obrażenia zwiększone z 105-225 (+100% AD) do 105-265 (+100% AD)

Celem jest +1% winrate

  • Rakan
    • Gleaming Quill (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 70-250 (+70% AP) do 70-290 (+90% AP)
      • Leczenie zwiększone z 30-115 do 40-210
    • Battle Dance (W)
      • Przelicznik AP zwiększony z 70% do 80%

Celem jest +1% winrate

ZOBACZ – Riot prosi zwykłych graczy o pomoc przy rozwiązaniu tego problemu w LoLu

  • Thresh
    • Damnation (P)
      • AP i pancerz za stack zwiększone z 1 do 1,25
    • Death Sentence (Q)
      • Obrażenia zwiększone z 100-260 (+50% AP) do 100-280 (+75% AP)
    • Dark Passage (W)
      • Czas odnowienia zmieniony z 22-16 do 21-17 sekund
    • Flay (E)
      • Czas odnowienia zmniejszony z 13-10 do 12-10 sekund
      • Przelicznik AP zwiększony z 40% do 60%

Celem jest +2% winrate przy maksowaniu Q, co przybliżyłoby go do optymalnego buildu

  • Ratiant Virtue
    • Czas odnowienia zwiększony z 60 do 90 sekund
    • Maksymalne zdrowie zwiększone z 10% do 15%
    • Całkowite leczenie zmienione z 8% maksymalnego zdrowia przez 9 sekund do 15% maksymalnego zdrowia przez 8 sekund
    • Aura, która wzmacnia ability haste i leczenie została usunięta
    • Niezaimplementowane zmiany
      • Aktywacja ma miejsce manualnie, a nie przy użyciu superumiejetności
      • Failsafe – Przy otrzymaniu obrażeń, które zredukowałyby HP poniżej 15% automatycznie aktywuje zdolność (dzieli cooldown z aktywowaniem przedmiotu)
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej