Patch 9.18: Opis aktualizacji /Patch notes w LoLu
Przedstawiamy najnowszy opis aktualizacji zwykłej wersji League of Legends.
Poniżej znajdziecie pełny opis zmian w aktualizacji 9.18 w League of Legends.
Patch w skrócie
Bohaterowie
Aatrox
Umiejętność bierna leczy słabiej przeciwko stworom. Zmniejszone i wyrównane obrażenia Q zadawane stworom.
Aatrox wciąż jest wysoko ceniony przez profesjonalistów, więc jeszcze raz podchodzimy do przytemperowania go. Mianowicie osłabiamy jego utrzymywanie się i zdolność czyszczenia fal pod koniec fazy gry w alei (w okolicy poziomów 7-11), żeby zmniejszyć jego pole do manewru w wielu zestawieniach i żeby nie mógł już być wykorzystywany w aż tylu rolach.
Umiejętność bierna — Styl Siewcy Śmierci
Q — Ostrze Darkinów
Akali
Dłuższy czas odnowienia R na niższych poziomach. Usunięto ogłuszenie z pierwszej części R. Zmniejszone maksymalne obrażenia podstawowe drugiej części R na niższych poziomach.
Podobnie jak w przypadku Aatroxa, zmiany wymierzone w Akali mają ograniczyć jej obecność w rozgrywkach profesjonalnych. Dokładniej mówiąc, chcemy zmniejszyć jej moc przed 11. poziomem. Usuwamy ogłuszenie z pierwszej części jej R, żeby otworzyć więcej możliwości na skontrowanie jej i zwiększyć liczbę bohaterów, którzy są w stanie sobie z nią poradzić. Myślimy, że na dłuższą metę ta zmiana wyjdzie jej na dobre.
R — Skrytobójcze Wykończenie
—
Annie
E daje teraz zanikającą prędkość ruchu; zmniejszona redukcja obrażeń, dłuższy czas odnowienia.
Dodajemy do E Annie efekt sprawiający, że jej krok będzie skoczniejszy w alei, co pozwoli jej wykonywać więcej zagrywek samodzielnie.
E — Płonąca Tarcza
Aurelion Sol
Zwiększone podstawowe zdrowie.
Kontynuujemy prace nad Aurelionem rozpoczęte w patchu 9.17 i wprowadzamy niewielką zmianę ze względu na to, że łatwiej jest go teraz ograć we wczesnej fazie gry w alei.
Podstawowe statystyki
Caitlyn
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku.
Delikatnie zwiększamy moc Caitlyn w alei, żeby mogła kiereszować bohaterów polegających na skalowaniu się do późnej fazy gry.
Podstawowe statystyki
Ekko
Zmniejszony koszt W, dłuższy czas działania ogłuszenia.
Wzmocnienia, które Ekko otrzymał w patchu 9.16, nie odniosły zamierzonego efektu. Popychamy go w kierunku agresywniejszego stylu gry, zwiększając nagrodę za udane ogłuszenie i zmniejszając jego koszt.
W — Równoległa Konwergencja
Evelynn
Silniejsze zwiększenie wzmocnionych obrażeń R i zwiększone maksymalne wzmocnione obrażenia.
Aktualnie Evelynn nie jest zbyt słaba, ale chcemy, żeby łatwiej było jej dobijać cele, jeśli uda jej się obniżyć ich poziom zdrowia do progu wykończenia.
R — Ostatnia Pieszczota
Jhin
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku.
Dajemy Jhinowi trochę więcej mocy, żeby mógł lepiej karać przesadnie chciwych przeciwników w alei.
Podstawowe statystyki
Kai’Sa
Zmniejszona dodatkowa prędkość ataku E na wyższych poziomach.
Osłabiamy stałe obrażenia zadawane przez Kai’Sę, żeby bardziej skupiała się na zabijaniu kluczowych celów, a nie na eliminowaniu bohatera po bohaterze z pierwszej linii wroga.
E — Superdoładowanie
Kayle
Zwiększone podstawowe obrażenia efektu biernego E.
Ogólnie jesteśmy zadowoleni ze zmian Kayle z patcha 9.17, ale bohaterka jest trochę słabsza, niż zamierzaliśmy. Wzmacniamy obrażenia biernego efektu E, aby jej ataki podstawowe były mocniejsze w ciągu całej gry.
E — Gwieździste Czaroostrze
Lee Sin
Zwiększone podstawowe zdrowie i obrażenia od ataku. Zwiększone obrażenia R.
Pozwalamy Lee Sinowi lepiej wykorzystywać sukcesy odniesione we wczesnej fazie gry za pomocą potężniejszych superumiejętności, żeby miał większy wpływ na rozgrywkę.
Podstawowe statystyki
R — Smoczy Gniew
Miss Fortune
Zwiększone spowolnienie E na niższych poziomach.
E Miss Fortune jest ledwo warte wydawanej na nie many, więc wzmacniamy tę umiejętność na niższych poziomach.
E — Deszcz Kul
Nunu i Willump
Zmniejszone podstawowe statystyki. Spowolnienie E teraz się skaluje.
Kto by się spodziewał, że Nunu i Willump będą tak się rozkręcać w grach, jak rozkręcają czasami dyskoteki? Osłabiamy ich ganki we wczesnej fazie gry i ich skalujące się statystki obronne, żeby nie byli zupełnie nietykalni od pewnego momentu w grze.
Podstawowe statystyki
E — Salwa Śnieżek
Teemo
Drobne poprawki Q i W. Modyfikacje grzybów z R — więcej ładunków i nieskończone odbicia.
Te zmiany powinny usunąć co większe niedoskonałości Teemo. Sprawiamy również, że jego grzyby będą tym praktyczniejsze, im dłużej trwa gra.
Q — Oślepiająca Strzałka
W — Szybkie Ruchy
R — Trująca Pułapka
Warwick
W teraz poprawnie daje dodatkową prędkość ataku przeciwko wrogom, na których działa bierny efekt Krwawych Łowów.
Wspominamy o tym naprawionym błędzie tutaj zamiast w sekcji naprawionych błędów na dole, ponieważ ta zmiana zdecydowanie wzmocni Warwicka.
W — Krwawe Łowy
Xayah
Zmniejszony podstawowy pancerz. Dłuższy czas odnowienia R.
Na najwyższych poziomach rozgrywek Xayah jest niewiarygodnie bezpiecznym i solidnym wyborem, ponieważ we wczesnej fazie gry zadaje sporo obrażeń i trudno jest ją zabić. Ułatwiamy uśmiercenie jej, żeby wybranie jej zamiast innych prowadzących wiązało się z wyraźnym ryzykiem.
Podstawowe statystyki
R — Nawałnica Piór
Zoe
Zwiększone obrażenia umiejętności biernej.
We wczesnej fazie gry w alei Zoe jest słabsza, niż powinna być, więc pomagamy jej bez zwiększania jej zdolności do zabijania wrogów jedną kombinacją zaklęć.
Umiejętność bierna — Więcej Iskierek!
52/60/68/76/84/94/104/114/124 pkt. ⇒ 16/20/24/28/32/36/42/48/54/
60/66/74/82/90/100/110/120/130 pkt.
Opcje grafiki — dostępność
Wprowadziliśmy parę nowych opcji w zakładce Grafika w ustawieniach w grze. Owe opcje są niezbędne dla niektórych graczy, którzy ich potrzebują, ponieważ dzięki nim granie staje się łatwiejsze albo w ogóle możliwe! Dajcie dam znać, co o nich myślicie i jakie jeszcze opcje chcielibyście zobaczyć w grze, bo zdecydowanie chcemy dodać więcej funkcji ułatwiających dostępność w przyszłości.
Naprawione błędy
- E — Brama Przyspieszenia Jayce’a teraz działa poprawnie, kiedy zostanie rzucona centralnie na nim.
- Zasygnalizowanie R — Spadającej Gwiazdy Pantheona poinformuje jego współgraczy o tym, którzy wrogowie są w zasięgu tej umiejętności.
- Wilk nie daje już dodatkowej, niespełniającej żadnej funkcji wizji Kindred, kiedy ich okrąża.
- Bohaterowie nie ruszają się już, gdy są pod wpływem Inercji.
- Sojusznicy, którzy idą w kierunku R — Podmorskiej Podróży Tahma Kencha, nie będą już zatrzymywać się w miejscu, gdy zostanie on trafiony przez wroga.
- Kiedy Shaco przestraszy cel za pomocą W — Zabawki Niespodzianki, otrzyma asystę, jeśli ów cel umrze niedługo poźniej.
- Opis umiejętności biernej — Ostrza Księżycowej Poświaty Diany teraz poprawnie aktualizuje się, kiedy bohaterka zwiększa poziom E — Zewu Księżyca.
- E — Ogniste Gryzaki! Jinx teraz poprawnie uniemożliwiają Akali poruszanie się, gdy przeskoczy nad nimi za pomocą R — Skrytobójczego Wykończenia.
- Użycie Q — Utkanej Salwy przez Taliyah po tym, jak wyjdzie ona z obszaru Wyjałowionej Ziemi, teraz wiąże się z poniesieniem pełnego kosztu many tej umiejętności.
- Illaoi nie może już pokonać niewielkiego dystansu za pomocą doskoku W — Srogiej Lekcji, kiedy jest unieruchomiona.
- Ataki Barda wzmocnione meepami teraz niszczą tarcze magii.
- Kiedy Karthus znajduje się pod wpływem swojej umiejętności biernej — Paktu ze Śmiercią, jego W — Ściana Bólu teraz poprawnie daje wizję.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: