Patch 9.19: Opis aktualizacji /Patch notes w LoLu
Oficjalny opis zmian w patchu 9.19 w League of Legends.
Przed Wami opis nowej aktualizacji, jaka dzisiaj weszła do League of Legends. Patch 9.19 przyniósł sporo zmian bohaterów, co nie powinno nas dziwić. W końcu jest to aktualizacja stworzona głównie pod Mistrzostwa Świata 2019.
O RANY, WRESZCIE DOTARLIŚMY. To patch Mistrzostw!!!
Podobnie jak w przypadku patcha z zeszłorocznych Mistrzostw, wprowadzaliśmy spokojne zmiany w trakcie ostatnich kilku patchów, żeby nie wywrócić gry do góry nogami i żeby gracze profesjonalni nie musieli wyrzucać do kosza wszystkich taktyk, które opracowywali na najbardziej ekscytujące wydarzenie tego roku. Chcieliśmy uniknąć całkowitego osłabienia najpopularniejszych postaci, a za to sprawić, że w profesjonalnych rozgrywkach będzie większa liczba grywalnych bohaterów — i cel ten przyświecał nam przy patchu 9.19.
Zmiany zaowocowały mniejszymi wzmocnieniami oraz kilkoma większymi osłabieniami niektórych bohaterów, wycelowanymi w profesjonalnych graczy, co powinno w dużym stopniu wpłynąć na zróżnicowanie wyborów podczas kilku tygodni Mistrzostw.
Przechodzimy do zmian!
Bohaterowie
Aatrox
Zwiększone obrażenia Q przeciwko stworom.
Przesadziliśmy z osłabieniem Aatroxa w 9.18, więc przywracamy mu część zdolności do czyszczenia fal.
Q — Ostrze Darkinów
Akali
Zwiększone maksymalne obrażenia drugiego użycia R.
W patchu 9.18 przesadziliśmy także z osłabieniem Akali. Ponieważ jej superumiejętność ma teraz dość ograniczeń, przywracamy jej część obrażeń.
R — Skrytobójcze Wykończenie
Annie
Zwiększona prędkość ruchu E, czas odnowienia teraz się skaluje.
Wprowadzamy kolejne zmiany po tych z 9.18, ponieważ podeszliśmy do nich trochę zbyt surowo.
E — Płonąca Tarcza
Ashe
Zwiększone spowolnienie umiejętności biernej. Q resetuje teraz atak podstawowy.
Zwiększamy użyteczność Ashe, by była uznawana za dobry wybór, gdy gracze będą chcieli zmęczyć wrogów we wczesnej fazie gry. Ponadto przywracamy pełny reset ataku podstawowego do jej Q. Doszliśmy do wniosku, że niewielkie korzyści w kwestii rozgrywki nie były warte negatywnego wpływu na satysfakcję płynącą z gry Ashe.
Umiejętność bierna — Lodowy Strzał
Q — Skupienie Tropicielki
Blitzcrank
Zwiększony zasięg Q. Zwiększona maksymalna liczba oznaczeń R.
Blitzcrank potrafi się zahaczyć i zawsze powinien być w stanie to robić, nawet jeżeli wypuścimy innych bohaterów, którzy mają haki w swoim zestawie umiejętności.
Q — Rakietowy Chwyt
R — Pole Statyczne
Fiora
Q może teraz uderzać w wieże i totemy. Drugie uderzenie E może teraz trafiać krytycznie wieże.
Fiora obecnie radzi sobie nieźle podczas walki w alei, ale miewa kłopoty z przekształcaniem zwycięskich alej na zwycięskie gry.
Q — Wypad
E — Szermierka
Gragas
Zwiększony czas odnowienia W, zmniejszone skalowanie obrażeń.
Gragas już dłuższą chwilę dominuje w grach profesjonalnych, więc osłabiamy trochę szybkość, z jaką czyści dżunglę.
W — Pijacka Furia
Graves
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku. Zaokrąglamy także niektóre podstawowe statystyki.
Wzmacniamy trochę Gravesa poprzez zwiększenie jego podstawowych obrażeń od ataku, by czuł się silniejszy we wszystkich momentach rozgrywki. A skoro już tu jesteśmy, to zajmujemy się także niektórymi pozostałymi statystykami.
Podstawowe statystyki
Heimerdinger
Zwiększone skalowanie wieżyczek Q i R z mocą umiejętności. Dłuższy czas działania ogłuszenia E.
Wzmocniliśmy Heimerdingera, ponieważ był dość słaby.
Q — Działko Rozwojowe H-28G
E — Granat Burzy Elektronowej CH-2
R — Działko H-28G Apex
Karma
Zmniejszone skalowanie pierwszego użycia Q z mocą umiejętności.
Osłabiamy obrażenia zadawane przez Karmę (z wyłączeniem Karmy w roli wsparcia), by nie była tak silna przy wyborze w ciemno. Drużyny będą musiały pogodzić się z utratą znacznej części obrażeń, jeżeli zdecydują się na jej wybór.
Q — Wewnętrzny Płomień
Mordekaiser
Zwiększono tarczę W otrzymywaną w wyniku zadawania obrażeń. Obserwatorzy widzą teraz bohaterów przebywających w Wymiarze Śmierci jako duchy.
Lekko wzmacniamy Mordekaisera w sposób, który będzie najbardziej widoczny w rozgrywkach profesjonalnych.
W — Niezniszczalny
R — Wymiar Śmierci
Orianna
Zwiększone obrażenia R.
Orianna wydaje się obecnie bardzo słaba, więc wzmacniamy jej superumiejętność, by lepiej sprawdzała się w obłędnych kombinacjach.
R — Rozkaz: Fala Uderzeniowa
Ornn
Darmowe Mistrzowskie ulepszenia są dostępne wcześniej.
Wyjątkowe zdolności Ornna stają się dostępne wcześniej.
Umiejętność bierna — Żywa Kuźnia
Pantheon
Zmniejszono podstawową odporność na magię. Wzmocnione obrażenia W teraz się skalują.
Więcej zmian silnego gościa.
Podstawowe statystyki
W — Skok z Tarczą
Rek’Sai
Zwiększony podstawowy pancerz. Wynurzone Q działa teraz na wieże.
Zmieniamy ataki podstawowe Rek’Sai, by działały tak, jak oczekują tego gracze, a do tego poprawiamy jej wytrzymałość.
Podstawowe statystyki
Q — Gniew Królowej
Riven
Dłuższy czas odnowienia Q. Krótszy czas odnowienia E.
Ostatnie zmiany Riven nie dały takich rezultatów, jakich oczekiwaliśmy, zbyt mocno uderzając w nowych graczy tej bohaterki, którzy nie są z nią dość dobrze zaznajomieni. Próbujemy raz jeszcze i cofamy ją do stanu sprzed 9.10, jednocześnie osłabiając jej Q.
Q — Połamane Skrzydła
E — Waleczność
Sejuani
Wyrównano skalowanie umiejętności biernej.
Sejuani zadaje bardzo duże obrażenia, a jednocześnie jest bardzo użyteczna, szczególnie w potyczkach profesjonalistów. Osłabiamy jej siłę w starciach 1 na 1 i w środkowej fazie gry.
Umiejętność bierna — Gniew Północy
Sion
Zwiększona podstawowa wytrzymałość tarczy W.
Sion jest niezwykle słaby w grach na wysokim poziomie umiejętności. Wzmacniamy jego podstawową tarczę, gdyż to jest bardziej pomocne w tego typu rozgrywkach.
W — Kuźnia Dusz
Sylas
Zmniejszony podstawowy pancerz i przyrost pancerza. Zmienione skalowanie obrażeń umiejętności biernej.
Jeden z mocnych punktów Sylasa leży w jego zestawie umiejętności i dużych obrażeniach obszarowych z umiejętności biernej. Ta kombinacja sprawiała, że był niezwykle silny i sprawdzał się w zasadzie w każdej roli.
Osłabiamy go, żeby nie był banowany lub wybierany w każdej grze na Mistrzostwach.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Petrucytowa Eksplozja
Tahm Kench
Szare zdrowie E teraz się skaluje.
Tahm Kench jest jednym z najlepszych bohaterów, jeśli chodzi o ochranianie sojuszników przed atakami wrogów, dlatego powinien być bardziej podatny na nękanie.
E — Gruba Skóra
Twisted Fate
Zwiększona prędkość ataku i podstawowe obrażenia E.
Wzmacniamy TF-a, by był silniejszy podczas starć, w których powinien mieć przewagę, jednocześnie nadal pozostawiając go wrażliwym na ataki bohaterów walczących na dystans.
E — As z Rękawa
Vayne
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku R.
Vayne wciąż jest trochę słaba po ostatnich wzmocnieniach, więc zwiększamy jej moc w późnej fazie gry.
R — Godzina Sądu
Veigar
Krótszy czas odnowienia E na wyższych poziomach.
Mimo tego, jak Veigar się skaluje, jego wkład podczas walk drużynowych nie jest aż tak duży w późnej fazie gry, więc wzmacniamy umiejętność, która przydaje się najbardziej w ich trakcie.
E — Horyzont Zdarzeń
Xin Zhao
Zwiększone podstawowe leczenie umiejętności biernej. Zwiększone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach.
Xinowi przyda się trochę miłości po tym, jak zmiany Kraba osłabiły jego moc we wczesnej fazie gry.
Umiejętność bierna — Zdecydowanie
Q — Cios Trzech Szponów
Yuumi
Wartość spowolnienia Q została ujednolicona i nie zmniejsza się już wraz z upływem czasu.
Yuumi była futrzanym nicponiem w grach profesjonalistów, więc osłabiamy jeden z najsilniejszych elementów jej zestawu umiejętności.
Q — Grasujący Pocisk
Zac
Kapki przywracają więcej zdrowia.
Ponieważ jego kapki będą bardziej wartościowe, Zac powinien lepiej skalować się do późnej fazy gry, a korzystanie z tego wyjątkowego elementu jego zestawu umiejętności powinno być bardziej satysfakcjonujące.
R — Hop, do Góry!
Przedmioty
Usunęliśmy słowo „The” z angielskich nazw i opisów następujących przedmiotów!
- Czarny Tasak
- Czarna Włócznia
- Krwiopijec
- Tajemnicza Pieczęć
- Hex Rdzeń 1.0 i 2.0
- Dawca Światła
- Obsydianowy Tasak
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Superłowca nie skracał czasu odnowienia R — Boskiego Osądu Kayle.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że widoczny tylko dla Rakana znacznik przy R wyświetlał się w trybie obserwatora.
- Zmieniono standardowe przypisania klawiszy dla niektórych sygnałów alarmowych („Tu stoi totem” przeniesione na H, „Utrzymać pozycję” przeniesione na J).
- Tibbers będzie prawidłowo ściągał agresję wież na Annie, jeśli zada obrażenia wrogiemu bohaterowi w pobliżu wieży.
- Illaoi może teraz użyć W — Srogiej Lekcji, nawet jeśli jest uziemiona.
- Shyvana nie traci już premii do prędkości ruchu z W — Wypalenia, gdy dokona przemiany za pomocą R — Smoczego Ataku.
- Yasuo nie może już użyć R — Ostatniego Tchnienia na celu, który nie został wyrzucony w powietrze, ale został trafiony R — Zewem Boga Kuźni Ornna.
- Gdy Shyvana jest sprowokowana lub uciszona, wzmocniony atak z Q — Podwójnego Ugryzienia zostaje prawidłowo użyty na celu, zanim efekt zostanie zużyty.
- Wydłużona blokada ponownego rzucenia E — Natarcia Egidy Pantheona, tak aby spamowanie klawisza przypadkowo i prawie natychmiastowo nie przerywało tej umiejętności.
Nadchodzące skórki i Barwy
Wraz z tym patchem pojawią się poniższe skórki. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy: