Patch 9.20: Opis aktualizacji /Patch notes w LoLu
Szczegółowy opis zmian w patchu 9.20 w League of Legends.
Standardowo publikujemy pełny opis nowej aktualizacji w League of Legends. Patch został oznaczony jako 9.20 i zawiera szereg zmian oraz usprawnień.
Godzinę temu Riot pokazał również nowe, halloweenowe skórki, jakie zobaczymy niedługo w grze.
Cześć. Szczęśliwej prawie 10. rocznicy!
W tym patchu wprowadzamy całkiem spore zmiany, które wpłyną na Garena, Shaco i Viktora. Te modyfikacje nie są na tyle duże, żeby można podciągnąć je pod przeróbki, ale chcemy dzięki nim wzbudzić ekscytację u grających tymi bohaterami, odświeżyć zestawy umiejętności owych postaci i załagodzić wszelkie powstałe bolączki. Chcemy również dopilnować, że spełnimy oczekiwania graczy co do Garena, Shaco i Viktora oraz że damy tym bohaterom lepsze i ciekawsze style gry, które, mamy nadzieję, spodobają się ich obecnym, byłym, a także przyszłym fanom.
Inne zmiany będą raczej niewielkie, ponieważ przenosimy uwagę z przygotowań do Mistrzostw na wykańczanie fundamentów pod przedsezon 2020.
Patch w skrócie
Bohaterowie
Blitzcrank
Zmniejszony podstawowy pancerz i przyrost pancerza.
Dodatkowy zasięg z patcha 9.19 spełnił swoją rolę i podoba nam się, ale Blitzcrank jest aktualnie trochę zbyt mocny.
Podstawowe statystyki
Garen
Solidniejsza regeneracja zdrowia z umiejętności biernej. W teraz zapewnia tarczę zamiast dodatkowego zmniejszenia obrażeń na pierwsze 0,75 sek. Obroty E teraz skalują się z prędkością ataku. R teraz zawsze zadaje obrażenia nieuchronne, usunięto efekt bierny Czarnego Charakteru.
Nasz główny dobry ziomek przechodzi niemałe zmiany, a mówiąc bardziej szczegółowo, usuwamy między innymi mechanikę Czarnego Charakteru z jego superumiejętności. Zarówno grający Garenem, jak i grający przeciwko niemu jej nie lubili, a schemat rozgrywki Garena był przez nią mało intuicyjny, ponieważ nie mógł on wybierać swoich celów, dlatego często był skazany na klęskę.
Robimy porządki również w jego umiejętności biernej i pozwalamy mu zyskiwać ładunki Zdobywcy, czyli runy, z której chętnie korzystają inne molochy. Teraz granie Garenem będzie po prostu przyjemniejsze i mniej liniowe, szczególnie, że będzie miał więcej opcji, jeśli chodzi o wybór przedmiotów.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Wytrwałość
Q — Rozstrzygające Uderzenie
W — Odwaga
E — Osąd
R — Demaciańska Sprawiedliwość
Ivern
Ivern jest teraz bohaterem walczącym z dystansu. W nie zwiększa już zasięgu ataku.
Sprawiamy, że Ivern będzie łatwiejszy do opanowania (i silniejszy!), nie zmuszając go już do zaznajamiania się z wieloma zasięgami ataku.
Podstawowe statystyki
W — Siewca Zarośli
Lissandra
Zwiększone skalowanie obrażeń umiejętności biernej i W.
Wciskamy Lissandrę głębiej w niszę maga od inicjacji, który zadaje obrażenia eksplozywne, ale staramy się przy tym nie wpływać na jej moc w rozgrywkach profesjonalnych.
Podstawowe statystyki
Zaokrąglamy na okrągło!
Umiejętność bierna — Zrodzona z Lodu Niewola
W — Pierścień Mrozu
Pantheon
Zmniejszone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach.
Pantheon wciąż jest topowym wyborem w grach na wyższych poziomach umiejętności. Zmniejszamy nieco jego obrażenia we wczesnej fazie gry, gdyż mają one większy wpływ w rękach bardziej uzdolnionych graczy. Naprawiliśmy też jeden błąd!
Ogólne
Q — Kometarna Włócznia
Qiyana
Zmniejszone obrażenia podstawowe Q na niższych poziomach.
Uderzamy w obrażenia Qiyany w wymianach ciosów, szczególnie, gdy wbije 3. poziom, ponieważ są one zwodniczo wysokie i sprawiają, że Qiyana przytłacza przeciwników we wczesnej fazie gry.
Q — Ostrze Ixtal
Shaco
Zabawki Niespodzianki (W) zadają teraz obrażenia obszarowe. Więcej obrażeń we wczesnej fazie gry, mniej w późnej.
Tożsamość i styl gry Shaco znacznie zmieniły się po przeróbce i nie przysporzyło mu to zbyt wielu zwolenników. Powinien chętnie atakować wrogów, szczególnie we wczesnej fazie gry, ale nie wychodzi mu to najlepiej. Te zmiany mają na celu wyrównanie ilości obrażeń, jakie zadaje przez całą grę, żeby nie były już w całości skoncentrowane na jego potencjale do zabijania bohaterów na strzał w późnej fazie gry.
Ponadto chcemy wesprzeć zarówno popularną konfigurację, w której Shaco wykorzystuje obrażenia od ataku, jak i bardziej niszową strategię z mocą umiejętności, żeby obie stały się różnymi, ale równymi stylami gry. Dlatego zmieniliśmy rodzaj obrażeń E i pozmienialiśmy nieco skalowanie, żeby Shaco w jednym stylu gry używał swoich umiejętności inaczej niż w drugim.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Cios w Plecy
Q — Podstęp
W — Zabawka Niespodzianka
E — Zatrute Sztylety
R — Halucynacje
Sona
Wprowadzamy drobną poprawkę, żeby Sonie łatwiej było zorientować się, kiedy jej następny atak podstawowy zostanie wzmocniony.
Varus
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku, wyrównane inne statystyki.
Dajemy Varusowi trochę ogólnej, solidnej mocy.
Podstawowe statystyki
Viktor
Q nie skaluje się już z maną Viktora. Ulepszenie W teraz sprawia, że inne zaklęcia spowalniają. R teraz zadaje obrażenia w krótszych odstępach czasu i porusza się szybciej.
Obdarzamy Viktora ciepłem i miłością, oferując mu bardziej ekscytujące Ulepszenia W i R, czyli dwóch umiejętności, którym generalnie brakuje mocy, i zmniejszamy jego zależność od many.
Ogólne
Q — Wyssanie Mocy
W — Pole Grawitacyjne
R — Burza Chaosu
Przedmioty
Naszyjnik Żelaznych Solari
Zwiększona wytrzymałość tarczy efektu użycia.
Chcemy rozszerzyć użyteczność Naszyjnika, szczególnie w mecie, gdzie nie ma zbyt wielu bohaterów zadających obszarowe obrażenia eksplozywne. Ta zmiana dotyczy również Diademu Żelaznych Solari!
Dodawanie znajomych przez media społecznościowe
Od tego patcha gracze nie będą już mogli wyszukiwać ani dodawać znajomych przez media społecznościowe. Po kliknięciu ikony „Dodaj znajomych” nie będzie już możliwości kliknięcia opcji „Przez portal społecznościowy”. Nie będzie też można połączyć konta League z kontem na Facebooku, żeby znaleźć znajomych.
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd sprawiający, że po śmierci sojusznika, do którego Yuumi jest przywiązana, gdy jest ona pod wpływem efektu Inercji (z Klepsydry Zhonyi lub Stopera), Magiczna Kotka nie może zostać obrana za cel przez wieże do końca gry.
- Naprawiono błąd powodujący, że rzucenie R — Nawałnicy Piór z kursorem dokładnie pod Xayah usuwało blokadę uniemożliwiająca Xayah obracanie się podczas używania tej umiejętności.
- E — Salwa Śnieżek Nunu nie może już spowolnić wrogów więcej niż raz na jedną serię śnieżek.
- Kiedy Wukong używa R — Cyklonu, gdy trafia go i zabija Q — Niszczyciel Skarbca Vi, jego R — Cyklon już nie będzie się psuł.
- Czas odnowienia R — Lunarnego Skoku Diany teraz odświeża się, nawet jeśli umiejętność ta trafi wroga będącego na skraju eksplozji Q — Ciosu Półksiężyca.
- Nie można już zobaczyć efektu wizualnego eksplozji Q — Ciosu Półksiężyca Diany we mgle wojny.
- Neeko Zimowego Zachwytu nie będzie już traciła znacznej ilości statystyk podstawowych i zdolności używania ataków podstawowych, gdy Lulu użyje na niej W — Fanaberii, podczas gdy Neeko używa R — Skocznego Rozkwitu, będąc zakamuflowaną.
- Kiedy Lulu spolimorfuje Gnara za pomocą W — Fanaberii tuż przed tym, jak zmieni się on z powrotem z formy Mega-Gnara do zwykłej, Gnar nie będzie zyskiwał już dodatkowych wzmocnień. Nie będzie miał również animacji ani efektów cząsteczkowych ataków i trafień krytycznych Mega-Gnara.
- Wskaźnik możliwości wykończenia R — Uczty Cho’Gatha teraz poprawnie pojawia się na paskach zdrowia klonów.
- Umiejętność bierna — Iluminacja Lux jest teraz poprawnie zaliczana do umiejętności nieobszarowych.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy: