Patch 9.21: Opis aktualizacji /Patch notes w Teamfight Tactics
Przedstawiamy najnowszy opis aktualizacji Teamfight Tactics – trybu League of Legends.
Witajcie, taktycy!
Nadszedł czas, wybiła godzina, to ostatnie odliczanie, finałowa runda, czwarta kwarta, ostatni akt, koniec, stacja końcowa, czyli, mówiąc bardziej szczegółowo, ostatni patch w pierwszej rotacji Teamfight Tactics. W oczekiwaniu na początek rotacji „Żywioły powstają” przygotowaliśmy dla was ostatnie zmiany wyważające i ostatni patch, żebyście mogli osiągnąć wyśnioną rangę. Zapuśćcie sobie jakąś fajną muzyczkę i do dzieła.
Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha League of Legends!
Gry rankingowe
To ostatni patch na wspinanie się w drabince rankingowej w pierwszym sezonie Teamfight Tactics. Wyłączymy gry rankingowe w patchu 9.22, żeby przygotować się na rotację „Żywioły powstają” i na dobre rozprawić się ze wszystkimi większymi błędami i problemami z wyważeniem. Nie martwcie się jednak, gry rankingowe wrócą w patchu 9.23.
Obrażenia zadawane graczom
Aktualnie obrażenia zadawane graczom są zbyt niskie we wczesnej fazie gry i zbyt wysokie w późnej. Przez to gracze wykorzystują wczesną fazę do gromadzenia złota, a w późnej fazie dochodzi do naprawdę niefortunnych przegranych, gdy próbujecie zmienić swoją strategię albo ustawienie jednostek. Obniżamy ilość obrażeń zadawanych przez bohaterów, które rosną wraz z poziomem gwiazdek, i zwiększamy ich obrażenia podstawowe, żeby zmienić ten stan rzeczy.
- Ilość obrażeń zadawanych przez jednogwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 1/1/2/2/3 pkt. ⇒ 1/1/1/2/3 pkt.
- Ilość obrażeń zadawanych przez dwugwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 2/2/2/3/4 pkt.
- Ilość obrażeń zadawanych przez trzygwiazdkowych bohaterów poszczególnych kategorii: 3/4/5/6/8 pkt. ⇒ 3/3/3/5/8 pkt.
- Obrażenia podstawowe zadawane przez pozostałe przy życiu jednostki: 1/2/2/3/4/5 pkt. ⇒ 3/3/3/4/5/6 pkt.
Cechy
- Dodatkowy pancerz zapewniany przez strażników: 45 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Czas, na jaki hexperci wyłączają przedmioty: 7 sek. ⇒ 5 sek.
- Ilość obrażeń blokowanych przez rycerzy: 15/35/60 pkt. ⇒ 15/30/60 pkt.
- Szansa na podwojenie prędkości ataku zwiadowców: 25%/70% ⇒ 40%/70%
- Zwiększenie mocy umiejętności czarodziejów: 40%/100%/175% ⇒ 40%/120%/200%
Bohaterowie
- Początkowa / całkowita mana Lissandry: 0/85 pkt. ⇒ 0/95 pkt.
- Obrażenia od ataku Varusa: 50 pkt. ⇒ 60 pkt.
- Zasięg odbicia Piroklazmu Branda: 2 pola ⇒ 3 pola
- Prędkość pocisku Piroklazmu Branda: mała ⇒ większa
- Obrażenia umiejętności Cho’Gatha: 175/350/525 pkt. ⇒ 200/400/600 pkt.
- Obrażenia od ataku Dravena: 70 pkt. ⇒ 65 pkt.
- Pancerz Pantheona: 80 pkt. ⇒ 70 pkt.
Przedmioty
- Czas działania tarczy Naszyjnika Żelaznych Solari: 7 sek. ⇒ 8 sek.
- Próg aktywacji Odkupienia: 25% zdrowia ⇒ 30% zdrowia
- Prędkość ataku i szansa na trafienie krytyczne za każdy ładunek Kuszy Powtarzalnej: 20% ⇒ 30%
- Ilość many przywracanej atakami podstawowymi dzięki Włóczni Shojin: 15% ⇒ 18%
- Czas działania ogłuszenia Szpona Pułapki: 5 sek. ⇒ 4 sek.
Naprawione błędy
- Opis umiejętności Kai’Sy teraz poprawnie skaluje się z mocą umiejętności.
- Monety nie odlatują już zbyt daleko.
- Zmodyfikowano częstotliwość wypadania niektórych przedmiotów, które można otrzymać dzięki Rękawicom Złodzieja.
- Draven nie posiada już większego skalowania z prędkością ataku, niż powinien.