Patch 9.21: Opis aktualizacji /Patch notes w LoLu
Przedstawiamy najnowszy opis aktualizacji w League of Legends.
Najnowszy opis zawiera sporo zmian w balansie postaci. Poniżej znajdziecie jego oficjalną wersję.
Cześć. 10-lecie — i po 10-leciu! Udało się wam obejrzeć transmisję naszego zespołu? Fantastycznie było odpowiedzieć na wasze pytania, zagrać z niektórymi z was i naprawić parę błędów, na które nakierowaliście nas na forach (link po angielsku). Dziękujemy za udział w tamtym wyjątkowym dniu.
Mamy nadzieję, że spodobały się wam informacje o wszystkich świetnych rzeczach, które wkrótce trafią do League of Legends, wliczając w to przedsezonowe zmiany, do których nawiązywaliśmy przez parę ostatnich patchów. Większość czasu przeznaczymy na przygotowanie się do wprowadzenia aktualizacji rozgrywki „Żywioły powstają”, co nie zmienia faktu, że w tym patchu znalazło się kilka sporych zmian — np. znowu pochyliliśmy się nad bohaterami, którzy przeszli znaczne metamorfozy w patchu 9.20.
Od wszystkich przeszłych, teraźniejszych i przyszłych autorów opisów patcha — dziękujemy za super 10 lat. Oby kolejne 10 było równie pełne głupich żartów, zawoalowanych odniesień i komentarzy o braku zmian dla któregoś z bohaterów!
Patch w skrócie
Bohaterowie
Garen
Zmniejszone podstawowe obrażenia zadawane przez każdy obrót E.
Osłabiamy Garena po zmianach, które dotknęły go w patchu 9.20. Choć zmiana ta może się wydawać ogromna, skalowanie pozostało bez zmian, więc nie powinniście odczuć tego jako potężnego osłabienia.
E — Osąd
Kayn
Zwiększone obrażenia Q, zwiększone skalowanie zmodyfikowanych obrażeń Rhaasta, zmniejszone dodatkowe obrażenia zadawane potworom.
Na chwilę obecną obie formy Kayna nie radzą sobie najlepiej, więc zmieniamy jego obrażenia tak, żeby mocniej okładał bohaterów, niezależnie od tego, którą z nich wybierze.
Q — Koszące Cięcie
Kog’Maw
Zaokrąglone w górę podstawowe statystyki. Zwiększone obrażenia podstawowe Q i E.
Aktualnie rzucanie E Kog’Mawa nie daje satysfakcji, nawet kiedy trafi. Zamiast zmniejszyć koszt jego E lub innych umiejętności na niższych poziomach, zwiększamy ich wartość, żeby Kog’Maw wciąż mógł podejmować ryzyko i otrzymywać za to adekwatną nagrodę.
Podstawowe statystyki
Zaokrąglanko.
Q — Żrąca Plwocina
E — Szlam Pustki
Lulu
Zwiększone obrażenia i wytrzymałość tarczy E na wyższych poziomach.
Lulu mogłaby lepiej odnajdywać się w środkowej fazie gry. Chcemy, żeby Pix oferował więcej w walkach i żeby gracze mieli do podjęcia więcej wyborów, które stają się ważniejsze w miarę skalowania się Lulu.
E — Na pomoc, Pix!
Maokai
Wyrównany koszt W, zwiększone obrażenia. Dłuższy czas działania unieruchomienia R.
Maokai kiepsko radzi sobie na wszystkich poziomach rozgrywek i potrzebuje pomocy, żeby móc nadążyć za swoimi niedoszłymi drwalami.
Q — Cierniowe Uderzenie
W — Spaczone Natarcie
R — Uścisk Natury
Master Yi
Widmowe Uderzenia teraz aktywują Podwójne Uderzenie i generują jego ładunki.
Umiejętność bierna — Podwójne Uderzenie
Pyke
Zmniejszony podstawowy przyrost zdrowia. Zmniejszona wartość szarego zdrowia umiejętności biernej, powodowanego przez obrażenia.
Kiedy Pyke zyska przewagę, potrafi ją wykorzystać, nie podejmując przy tym żadnego realnego ryzyka. Zabija ludzi na prawo i lewo, a sam jest przy tym niemalże nie do złapania. Powinno mu być trudno uciec po zabójstwie, nawet jeśli idzie mu nieźle. A jeśli wykona drugie podejście do zamordowania wroga, nie powinien mieć wtedy prawie pełnego paska zdrowia.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Dar Topielców
Shaco
Krótszy czas trwania Zabawek Niespodzianek W.
Po zmianach z patcha 9.20 Shaco znalazł się w świetnej sytuacji, więc wprowadzamy niewielkie modyfikacje, żeby uspokoić obawy o jego potęgę w alei i moc w dżungli we wczesnej fazie gry.
W — Zabawka Niespodzianka
Sona
Kolejna drobna poprawka dla naszej niemej bohaterki i naprawiony błąd związany z jej umiejętnością bierną.
Ogólne
Viktor
Zaokrąglone w górę podstawowe statystyki. Zwiększone obrażenia Q.
Po zmianach z ostatniego patcha Viktor jest trochę słabszy, niż zakładaliśmy. Nie zmodyfikujemy go za bardzo, bo wiemy, że gracze wciąż się do niego przyzwyczajają. Załączamy też informację o błędzie, który naprawiliśmy w trakcie patcha 9.20, ale nie byliśmy w stanie was o tym poinformować!
Podstawowe statystyki
Zaokrąglanko.
Q — Wyssanie Mocy
W — Pole Grawitacyjne
Warwick
Zwiększone skalowanie Q na wyższych poziomach. Zwiększona dodatkowa prędkość ataku W.
Warwicka nęka problem stępionych kłów, szczególnie kiedy maksymalizuje Q przed W. Chcemy, żeby dalej mógł decydować się na maksymalizację jednego albo drugiego w zależności od sytuacji, ale obie te umiejętności powinny być porównywalnie dobre.
Q — Kły Bestii
W — Krwawe Łowy
Naprawione błędy
- Gdy Kindred rzucają W — Wilczy Szał, Wilk będzie teraz poprawnie atakował wrogów w zasięgu, nawet jeśli Owca nie będzie atakować nikogo.
- Bohaterowie, którzy przejdą nad Kaplicą Prędkości Wędrującego Kraba, będą mieli nad sobą znacznik ujawnienia w kształcie oczu.
- Wrogowie zauważeni przez E — Sokole Oko Ashe już nie będą mieli nad sobą znacznika wizji w kształcie oczu aż do końca gry.
- Efekty wizualne R — Oszałamiającego Pokazu Talentu Qiyany już nie są rozbieżne z jego animacją i jeśli ta umiejętność została rzucona we mgle wojny, poprawnie podążają za jej zarysem wokół elementów terenu z perspektywy wrogów.
- Opis R — ULEPSZENIA!!! Heimerdingera już nie mówi o tym, że spowolnienie jego E — Granatu Elektrycznego CH-3X jest zwiększane do 80%.
- Tylko bohaterowie mogą podnieść Oko Herolda. Doskoczenie nad nim za pomocą R — Ostatniego Tchnienia jako Yasuo albo stanie na nim, będąc żywym cieniem dzięki W — Dotykowi Ostrza Cienistego Skrytobójcy Kayna, nie podniesie już Oka.
- Kiedy Sylas przejmie superumiejętność Nidalee i użyje jej Q — Dobijania, teraz poprawnie zada obrażenia.
- Efekty wizualne R — Głosu Światła Aureliona Sola we mgle wojny już nie są widoczne dla wszystkich.
- Neeko znowu może wybrać samą siebie, aby dezaktywować kamuflaż — umiejętność odnowi się po 2 sek.
- Kled ponownie będzie niemożliwy do obrania za cel w trakcie zsiadania ze Skaarl w pobliżu wież/ścian.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy: