w

Patch 9.22 w LoLu – Szczegółowy opis zmian w aktualizacji

Czas na kolejne planowane zmiany w aktualizacji 9.22!


Osłabienie wielu bohaterów oraz kilka wzmocnień, czym zaskoczy nas Riot Games?

Zmiany

Pamiętajcie, że wszystkie rozpisane zmiany są tylko na papierze. Nie wiadomo jak wypadną na PBE i mogą się lekko zmienić. Dodatkowo możecie zauważyć, że co niektóre są mocno bezsensowne i zapewne zostaną poprawione.

Nerfy

Zacznijmy od osłabień, jest tutaj duża ilość postaci, które faktycznie były za silne, ale również jest kilka, które wydawać by się mogło były dość dobrze zbalansowane.

  • Kayle
    • Q — bazowe obrażenia 70-250 zmniejszone do 60-220
    • W — koszt many 60-100 zwiększony do 70-110
  • Pantheon
    • Q — zredukowane obrażenia (przeciwko minionom) z 20% do 30%
    • W — nie daje już przyśpieszenia po doskoku
  • Kai’Sa
    • Q — obrażenia dla pojedynczego celu zmniejszone z 30% do 25% (na pocisk) – maksymalne obrażenia zredukowane o 10% dla podstawowej oraz 13% dla wyewoluowanej umiejętności
  • Xayah
    • W — prędkość ataku zmniejszona z 40-70% do 35-55%
  • Ashe
    • W — koszt many 50 zwiększony do 70
  • Blitzcrank
    • Q — obrażenia zmniejszone z 80-300 do 80-280
  • Nautilius
    • R — bazowe obrażenia zmniejszone z 200-450 do 150-400
  • AP Malphite
    • R — przelicznik zmniejszony z 100% do 80%

Buffy

Skoro przeszliśmy już najgorsze, teraz czas na przyjemniejsze. Trzy postacie zostaną wzmocnione, których byście się tutaj nie spodziewali.

  • Sejuani
    • Zdrowie na poziom zwiększone z 95 do 105
    • Regeneracja zdrowia na poziom zwiększona z 0.85 do 1
    • Q — obrażenia zwiększone z 80-240 (+40% AP) do 80-280 (+60%AP)
    • AS za poziom zwiększony z 3 do 3.5
  • Sylas
    • Zdrowie na poziom zwiększona z 7 do 9
    • Regeneracja zdrowia na poziom zmniejszona z 1 do 0.9
    • Bazowa Odporność na magię zwiększona z 36.1 do 39
    • W — koszt many zmniejszony z 50-70 do 40-60
  • Kalista
    • W — obrażeniom od znaku został zmieniony przelicznik. Zamiast 5-15 obrażeń zadaje 10-18% maksymalnego zdrowia celu. Zwiększono również czas odnowienia znaku z 3 do 4 sekund

Jeszcze raz przypominamy, że zmiany muszą być najpierw przetestowane na PBE, a jak wszystko będzie wypadać dobrze, wejdą na oficjalne serwery.

Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends