Reklama

Patch 9.22 w LoLu – Szczegółowy opis zmian w aktualizacji

League of Legends

Reklama

Czas na kolejne planowane zmiany w aktualizacji 9.22!

Reklama


Osłabienie wielu bohaterów oraz kilka wzmocnień, czym zaskoczy nas Riot Games?

Zmiany

Pamiętajcie, że wszystkie rozpisane zmiany są tylko na papierze. Nie wiadomo jak wypadną na PBE i mogą się lekko zmienić. Dodatkowo możecie zauważyć, że co niektóre są mocno bezsensowne i zapewne zostaną poprawione.

Nerfy

Zacznijmy od osłabień, jest tutaj duża ilość postaci, które faktycznie były za silne, ale również jest kilka, które wydawać by się mogło były dość dobrze zbalansowane.

Reklama
  • Kayle
    • Q — bazowe obrażenia 70-250 zmniejszone do 60-220
    • W — koszt many 60-100 zwiększony do 70-110
  • Pantheon
    • Q — zredukowane obrażenia (przeciwko minionom) z 20% do 30%
    • W — nie daje już przyśpieszenia po doskoku
  • Kai’Sa
    • Q — obrażenia dla pojedynczego celu zmniejszone z 30% do 25% (na pocisk) – maksymalne obrażenia zredukowane o 10% dla podstawowej oraz 13% dla wyewoluowanej umiejętności
  • Xayah
    • W — prędkość ataku zmniejszona z 40-70% do 35-55%
  • Ashe
    • W — koszt many 50 zwiększony do 70
  • Blitzcrank
    • Q — obrażenia zmniejszone z 80-300 do 80-280
  • Nautilius
    • R — bazowe obrażenia zmniejszone z 200-450 do 150-400
  • AP Malphite
    • R — przelicznik zmniejszony z 100% do 80%

Buffy

Skoro przeszliśmy już najgorsze, teraz czas na przyjemniejsze. Trzy postacie zostaną wzmocnione, których byście się tutaj nie spodziewali.

  • Sejuani
    • Zdrowie na poziom zwiększone z 95 do 105
    • Regeneracja zdrowia na poziom zwiększona z 0.85 do 1
    • Q — obrażenia zwiększone z 80-240 (+40% AP) do 80-280 (+60%AP)
    • AS za poziom zwiększony z 3 do 3.5
  • Sylas
    • Zdrowie na poziom zwiększona z 7 do 9
    • Regeneracja zdrowia na poziom zmniejszona z 1 do 0.9
    • Bazowa Odporność na magię zwiększona z 36.1 do 39
    • W — koszt many zmniejszony z 50-70 do 40-60
  • Kalista
    • W — obrażeniom od znaku został zmieniony przelicznik. Zamiast 5-15 obrażeń zadaje 10-18% maksymalnego zdrowia celu. Zwiększono również czas odnowienia znaku z 3 do 4 sekund

Jeszcze raz przypominamy, że zmiany muszą być najpierw przetestowane na PBE, a jak wszystko będzie wypadać dobrze, wejdą na oficjalne serwery.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej