w

Opis Patcha 9.24b w League of Legends

Riot Games opublikowało oficjalny opis aktualizacji, oznaczonej jako 9.24b.


Wesołych świąt! Wersja „b” patcha 9.24 to ostatnia porcja zmian wyważających przed końcem roku! Większość zmian będzie prostymi wzmocnieniami albo osłabieniami — uczynimy bohaterów silniejszymi albo słabszymi, nie wpływając na ich tożsamość. Poza tym znowu przyglądamy się Smokom i Duszom Smoków oraz wprowadzamy małą modyfikację przedmiotów zapewniających destrukcję.

Bohaterowie

Alistar

Wyrównano parę podstawowych statystyk. Zwiększone leczenie umiejętności biernej.

Alistar aktualnie sprawia wrażenie dość słabego, więc robimy stare dobre zaokrąglanko statystyk i pozwalamy mu lepiej się utrzymywać w alei.

Podstawowe statystyki

Zaokrąglanko.

ZDROWIE 573,36 pkt.  575 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU 61,1116 pkt.  62 pkt.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 3,62 pkt.  3,75 pkt.

Umiejętność bierna — Triumfalny Ryk

LECZENIE 20-139 pkt. (podwajane w przypadku sojuszników — 40-278 pkt.)  25-161 pkt. (podwajane w przypadku sojuszników — 50-322 pkt.)

Aphelios

Naprawiony błąd oznaczenia Calibrum; zmniejszone skalowanie obrażeń oznaczenia. Zmniejszone skalowanie obrażeń i zasięg wybuchu R Infernum.

Te zmiany wyszły wczoraj w aktualizacji patcha, ale postanowiliśmy umieścić je również tutaj, by nikt ich nie przegapił! Wciąż dajemy Apheliosowi czas na zaaklimatyzowanie się, zanim zdecydujemy się na poważniejsze zmiany, ale już teraz jasne jest, że część jego zestawu jest za silna. W szczególności jego superumiejętność wzmocniona Infernum jest zbyt łatwo osiągalna (i nieco za mocna, gdy ją osiągnie!), jak również oznaczenia wzmocnione Calibrum są za silne, biorąc pod uwagę jak łatwo je nałożyć, dlatego wprowadzamy odpowiednie osłabienia.

Calibrum, Karabin Snajperski

NAPRAWIONY BŁĄD Ataki zużywające oznaczenia Calibrum już nie nakładają efektów przy trafieniu kolejny raz.
SKALOWANIE OBRAŻEŃ OZNACZENIA 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku  0,3 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

R — Warta w Świetle Księżyca

SKALOWANIE OBRAŻEŃ SUPERUMIEJĘTNOŚCI WZMOCNIONEJ INFERNUM 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku  0,3 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
ZASIĘG WYBUCHU SUPERUMIEJĘTNOŚCI WZMOCNIONEJ INFERNUM 500 jedn.  400 jedn.

Ezreal

Zwiększone skalowanie Q z obrażeniami od ataku.

Zwiększamy obrażenia nękające umiejętności Ezreala, ponieważ stracił on wiele pary z powodu usunięcia Kleptomancji. Chcieliśmy wzmocnić coś, co wpisuje się w jego zamiłowanie do ciskania umiejętnościami na lewo i prawo.

Q — Mistyczny Strzał

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 1,1 pkt. obrażeń od ataku  1,2 pkt. obrażeń od ataku

Garen

Zwiększone obrażenia obrotów E.

Częściowo cofamy osłabienia z patcha 9.24, wymierzone w strategię z kupowaniem przedmiotów zapewniających prędkość ataku na Garenie, ponieważ trochę z nimi przedobrzyliśmy.

E — Osąd

OBRAŻENIA OBROTÓW 4/8/12/16/20 pkt. (+0-6,6 pkt. zależnie od poziomu) (+0,32-0,4 pkt. obrażeń od ataku)  4/8/12/16/20 pkt. (+0-8,2 pkt. zależnie od poziomu) (+0,32-0,4 pkt. obrażeń od ataku)

Gnar

Zwiększone skalowanie obrażeń Q. Zwiększone obrażenia podstawowe W na wyższych poziomach.

Możemy śmiało wzmocnić Gnara, szczególnie że już tak bardzo nie masakruje wrogów w rozgrywkach profesjonalnych.

Q — Daj Kamienia

SKALOWANIE OBRAŻEŃ 1,2 pkt. całkowitych obrażeń od ataku  1,4 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

W — Łomot

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 25/45/65/85/105 pkt.  25/55/85/115/145 pkt.

Graves

Krótszy czas odnowienia E.

W zeszłym roku wzmacnialiśmy statystyki Gravesa na wiele różnych sposobów, ale nigdy nie udało nam się go doprowadzić do pożądanego stanu. Tym razem bierzemy się za zwiększenie jego mobilności, ułatwiamy mu dostęp do przeładowania i poprawiamy zdolność do kumulowania Prawdziwego Męstwa — a to wszystko za sprawą jednej tylko zmiany.

E — Rozpęd

CZAS ODNOWIENIA 18/17/16/15/14 sek.  16/15/14/13/12 sek.

Heimerdinger

Zmniejszone obrażenia podstawowe W. Zmniejszone obrażenia wzmocnionego E.

Teraz Heimerdinger jest zbyt silny w alei i zbyt łatwo idzie mu kasowanie wrogów z mapy. To osłabienie powinno dać mu więcej możliwości w zakresie wyboru umiejętności, którą chce wzmocnić superumiejętnością, ponieważ sprawia, że grający Wielbionym Wynalazcą nie będą bez zastanowienia wzmacniać swojego E.

W — Minirakiety Hextech

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 60/90/120/150/180 pkt. (ogółem 108/162/216/270/324 pkt.)  50/80/110/140/170 pkt. (ogółem 90/144/198/252/306 pkt.)

Wzmocnione E — Granat Elektryczny CH-3X

OBRAŻENIA 150/250/350 pkt. (+0,75 pkt. mocy umiejętności)  100/200/300 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)

Shaco

Zmniejszone skalowanie obrażeń E, wyrównany koszt.

Shaco radzi sobie za dobrze we wszystkich rolach (jako dżungler z obrażeniami od ataku, dżungler z mocą umiejętności i wspierający z mocą umiejętności). Chcemy trochę go przyhamować.

E — Zatrute Sztylety

OBRAŻENIA 70-170 pkt. (+0,8 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,6 pkt. mocy umiejętności)  70-170 pkt. (+0,7 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,55 pkt. mocy umiejętności)
KOSZT 50/55/60/65/70 pkt. many  65 pkt. many

Starszy Smok i inne Smoki

Przygotowaliśmy kolejne zmiany dla Dusz Smoków i chcemy sprowadzić moc ich wszystkich do poziomu mocy Duszy Podniebnego Smoka. Podstawowe wzmocnienia za zabijanie Smoków również zostały osłabione, żebyśmy nie musieli za bardzo osłabiać samych Dusz. Ogólnie podoba nam się stan Smoków i ich Dusz, ale musimy je trochę przytemperować i wyrównać.

WZMOCNIENIE PIEKIELNEGO SMOKA 5/10/15/20% obrażeń od ataku i mocy umiejętności  4/8/12/16% obrażeń od ataku i mocy umiejętności
DUSZA PIEKIELNEGO SMOKA 90 pkt. (+0,25 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,15 pkt. mocy umiejętności) (+0,03 pkt. dodatkowego zdrowia) obrażeń i 3 sek. odnowienia  70 pkt. (+0,18 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,12 pkt. mocy umiejętności) (+0,02 pkt. dodatkowego zdrowia) obrażeń i 3 sek. odnowienia
WZMOCNIENIE GÓRSKIEGO SMOKA 8/16/24/32% pancerza i odporności na magię  6/12/18/24% pancerza i odporności na magię
DUSZA GÓRSKIEGO SMOKA 225 pkt. (+0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,15 pkt. mocy umiejętności) (+0,15 pkt. dodatkowego zdrowia) tarczy  170 pkt. (+0,16 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,13 pkt. mocy umiejętności) (+0,13 pkt. dodatkowego zdrowia) tarczy
WZMOCNIENIE OCEANICZNEGO SMOKA 3/6/9/12% brakującego zdrowia  2,5/5/7,5/10% brakującego zdrowia
DUSZA OCEANICZNEGO SMOKA 180 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,25 pkt. mocy umiejętności) (+0,1 pkt. dodatkowego zdrowia) leczenia i 90 pkt. (+0,04 pkt. many) przywróconej many w ciągu 3 sek.  160 pkt. (0,25 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+0,15 pkt. mocy umiejętności) (+0,07 pkt. dodatkowego zdrowia) leczenia i 70 pkt. (+0,025 pkt. many) przywróconej many w ciągu 4 sek.
CZAS DZIAŁANIA WZMOCNIENIA STARSZEGO SMOKA 180 sek.  150 sek.
OBRAŻENIA PODPALENIA STARSZEGO SMOKA 90-270 pkt. obrażeń nieuchronnych w ciągu 3 sek.  75-225 pkt. obrażeń nieuchronnych w ciągu 3 sek.

Destrukcja

Bohaterowie korzystający z destrukcji nie radzili sobie najlepiej po utracie Łowcy Głów. Chcemy, żeby ich podstawowe przedmioty wciąż były dobre, szczególnie że mają teraz więcej opcji. Zwłaszcza Ostrze Nocy jest trochę słabe. Ta zmiana powinna dać mu potrzebną dawkę mocy. (Chociaż zmiany są już w grze, możecie zauważyć, że opisy dla tych przedmiotów w sklepie i ekwipunku nie zostały zaktualizowane w tym patchu.)

OBRAŻENIA OD ATAKU ZĄBKOWANEGO SZTYLETU 25 pkt.  30 pkt.
OBRAŻENIA OD ATAKU OSTRZA NOCY 50 pkt.  55 pkt.

Naprawione błędy

  • Q — Strzał Księżyca Apheliosa już nie nakłada efektów przy trafieniu.
  • Linie dialogowe Kindred teraz poprawnie się odtwarzają przy rzuceniu R — Jagnięcego Spokoju.
  • Poprawiono opis umiejętności Q — Wewnętrznego Płomienia Karmy wzmocnionego Mantrą i teraz wyświetla on poprawną wartość (60%).
  • Wskaźnik zasięgu Q — Ostrza Ixtal/Gniewu Żywiołów Qiyany pokazuje teraz poprawny zasięg, gdy nie zebrała ona żadnego żywiołu, a opcja „pokaż trajektorię pocisku” jest wyłączona.
  • E — Próba Ducha Illaoi już nie może wyrywać dusz celów osłoniętych E — Mroczną Tarczą Morgany.
  • Użycie Soczewki Wyroczni, grając Evelynn, już nie usunie jej kamuflażu z umiejętności biernej — Demonicznego Cienia.
  • Wrogowie natykający się na wzmocnioną sadzonkę już nie będą otrzymywać wizji na Maokaiu.
Reklama
DołączObserwuj
Więcej z League of Legends