Patch Notes 9.22 w LoLu – Opis aktualizacji
Poznaliśmy już zawartość aktualizacji, oznaczonej jako 9.22.
Przed Wami opis najnowszej aktualizacji League of Legends.
Wreszcie jesteśmy o patch od przedsezonu, A JA NIE MOGĘ PRZESTAĆ MÓWIĆ, ŻE TO JUŻ PRAWIE CZAS NA PRZEDSEZON. Jeśli tak jak ja macie problemy z wbiciem Złota, przypominam, że został wam tylko ten patch na dokonanie tego heroicznego czynu, a więc powodzenia!
Informacja z innej beczki: URF skończy się za 5 dni! Zgadza się — za 5 (licząc z dzisiaj)! Jeżeli umknęło wam ogłoszenie z aktualizacji patcha 9.21, przedłużamy dostępność tego trybu gry o 1 dzień. Zatem ładujcie się do armaty, dopóki nie wybije 4:00 CET 10 listopada 2019.
Błędy, nad których rozwiązaniem pracowaliśmy razem z wami podczas świętowania 10-lecia, zostaną naprawione w tym patchu! Możecie przeczytać o nich na samym dole w przeznaczonej temu sekcji.
Patch w skrócie
https://youtu.be/fbHnO5fCQp8
Koniec sezonu rankingowego 2019
Przypominamy wszystkim pnącym się w drabince, że sezon rankingowy na Summoner’s Rift skończy się o 9:00 CET 19 listopada. Gracze jednego bohatera, gorliwi wyznawcy mety i wszechstronni mistrzowie, jednoczcie się i wspinajcie się w rankingu, żeby zgarnąć Zwycięskiego Aatroxa (o ile macie 2. lub wyższy poziom honoru).
Bohaterowie
Senna
Odkupicielka
Senna ucieka z latarni 10 listopada!
Portrety Senny w wysokiej rozdzielczości są dostępne w Kompozycjach Pulpitu League!
Ashe
Zwiększony koszt W.
Osłabiamy nękanie Ashe we wczesnej fazie gry, żeby raczej używała Salwy dla spowolnienia, a nie rzucała ją na prawo i lewo, żeby nękać wroga.
W — Salwa
Blitzcrank
Zmniejszone obrażenia podstawowe Q.
Po ostatnich zmianach Blitzcrank wciąż jest trochę zbyt silny, więc delikatnie go modyfikujemy, żeby był bliższy stanowi, jaki dla niego przewidzieliśmy.
Q — Rakietowy Chwyt
Ivern
Naprawione błędy związane z Q.
Naprawiliśmy je w patchu 9.21, ale wspominamy o nich tutaj dla wszystkich tych, którzy mogli je przeoczyć!
Q — Zaklinacz Korzeni
Kai’Sa
Zmniejszone obrażenia pocisków Q po pierwszym trafieniu.
Przy okazji tej zmiany pieczemy dwie pieczenie na jednym ogniu. Osłabiamy obrażenia eksplozywne Kai’Sy zadawane odosobnionym wrogom w późnej fazie gry i wzmacniamy możliwość utrudniania jej dostępu do fal stworów przez wrogów.
Q — Icathiański Deszcz
Kalista
Dłuższy czas działania oznaczenia W, zwiększone dodatkowe obrażenia zadawane oznaczonym celom.
Choć zwykle nie mogliśmy zdecydować się, czy wzmocnić obrażenia W Kalisty, ponieważ wykorzystywanie ich w kolejce solo jest mocno utrudnione z powodu ograniczonej koordynacji z resztą drużyny, to tym razem obieramy inne podejście — ułatwiamy aktywację oznaczenia tej umiejętności i zwiększamy jej obrażenia. Mamy nadzieję, że wartość Strażnika wzrośnie na wszystkich poziomach rozgrywki, a gracze zaczną pakować w niego punkty.
W — Strażnik
Kayle
Zmniejszone obrażenia podstawowe Q. Zwiększony koszt W.
Zmniejszamy siłę Kayle w alei, żeby była podatniejsza na ataki we wczesnej fazie gry i żeby mijało trochę więcej czasu, zanim będzie mogła pomiatać wszystkimi naokoło.
Q — Promienny Wybuch
W — Astralne Błogosławieństwo
Malphite
Zmniejszone skalowanie R z mocą umiejętności.
Wydaje nam się, że Malphite jako obrońca jest w niezłym stanie, ale granie przeciwko Skale pod AP potrafi być niezwykle irytujące, ponieważ niewiele można zrobić, by go ograć. Dlatego osłabiamy tę część jego zestawu umiejętności, która jest za to odpowiedzialna.
R — Niepowstrzymana Siła
Nautilus
Zmniejszone obrażenia podstawowe R zadawane głównemu celowi.
Nautilus jest zbyt silny na wszystkich poziomach rozgrywki, ale w tym patchu skupiamy się na osłabieniu obrażeń, które są bardziej zależne od koordynacji z resztą drużyny.
R — Bomba Głębinowa
Pantheon
Zwiększona redukcja obrażeń Q przeciwko stworom, zmniejszony próg wykończenia. Usunięte zwiększenie prędkości doskoku W od butów.
Pantheon niezmiennie jest (banowanym) i zbyt silnym bohaterem, szczególnie w grach na wyższych szczeblach drabinki rankingowej. Dokonujemy paru zmian w jego umiejętnościach, które mają największy wpływ na graczy w owych grach — na celownik bierzemy głównie jego solidne obrażenia i równie solidną zdolność do czyszczenia fal stworów.
Q — Kometarna Włócznia
W — Skok z Tarczą
Sejuani
Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku, przyrost regeneracji zdrowia i przyrost prędkości ataku. Zwiększone obrażenia Q na wyższych poziomach. Naprawiony błąd związany z E.
Pomagamy Sejuani stać się prawdziwym dzikiem i nagradzamy ją za rzucanie się prosto w wir walki.
Podstawowe statystyki
Q — Arktyczne Natarcie
E — Wieczne Zamrożenie
Sylas
Zwiększone podstawowa regeneracja zdrowia i odporność na magię, zmniejszony przyrost regeneracji zdrowia. Zmniejszony koszt W.
Niedawno podjęliśmy próbę zniwelowania różnicy między siłą Sylasa w grach profesjonalnych a jego mocą w kolejce solo. W wyniku tego stał się słabszy, więc zwiększamy trochę jego ogólną siłę. Jednak nie wydaje się nam, żebyśmy całkowicie rozwiązali ten problem, więc w najbliższej przyszłości pochylimy się jeszcze nad Wyzwolonym z Kajdan.
Podstawowe statystyki
W — Królobójca
Thresh
Zmieniona szerokość E na bazowej i wszystkich innych skórkach.
Zmodyfikowaliśmy szerokość E Thresha na wszystkich jego modelach, ponieważ była niedokładna i nieprecyzyjnie odzwierciedlała rzeczywisty obszar trafienia!
E — Młynek
Xayah
Zmniejszona dodatkowa prędkość ataku W.
Zmniejszamy potencjał Xayah do zadawania obrażeń, jakich można byłoby spodziewać się po hiperprowadzącym.
W — Zabójcze Upierzenie
Naprawione błędy
- Jeśli cel naładowanego (za pomocą przedmiotów takich jak Ognista Armata czy Kosa Statikka) strzału umiejętności biernej — W Głowę Caitlyn zginie, zanim zostanie nim trafiony, Caitlyn już nie będzie otrzymywała obrażeń zamiast niego.
- Drugie użycie R — Zewu Boga Kuźni Ornna teraz poprawnie podrzuca wrogów znajdujących się blisko niego.
- Beczki z E — Beczki Prochu Gangplanka teraz poprawnie aktywują grzyby Teemo z R — Trującej Pułapki.
- Zaproszenia do gry nie będą już znikały, jeśli właściciel poczekalni zmieni tryb gry.
- Q — Cios Jeżowca Fizza teraz poprawnie niszczy Tarcze Magii.
- R — Przeznaczenie Twisted Fate’a nie blokuje już pocisków (pochodzących np. z wież lub od Smoków), jeśli zostanie przerwane.
- Jeśli Taric użyje R — Kosmicznej Poświaty i zginie w trakcie rzucania jej, wyświetlany będzie jej poprawny czas odnowienia, a nie czas odnowienia W — Bastionu.
- Zresetowanie czasu odnowienia R — Pośpiechu Pustki Rek’Sai teraz działa poprawnie, kiedy wrogi bohater zginie podczas rzucania tej umiejętności lub podczas jej doskoku.
- Na ikonie R — Wyzwolonej Mocy Syndry na interfejsie teraz wyświetlana jest liczba Mrocznych Kul, jakie zostaną wykorzystane do rzucenia tej umiejętności.
- Ataki podstawowe wzmocnione Q — Dobijaniem Nidalee teraz poprawnie zadają obrażenia pułapkom.
- Kiedy Sion użyje R — Niepowstrzymanej Rzezi poza jej zasięgiem, ta umiejętność teraz zostanie poprawnie rzucona natychmiastowo, a nie dopiero po tym, jak Sion wejdzie w zasięg rzucenia.
- Gdy Q — Podwójne Ugryzienie się odnawia, ataki podstawowe Shyvany wymierzone w budowle teraz poprawnie skracają czas odnowienia tej umiejętności.
- Talizman odpowiedzialny za przywołanie Herolda ma teraz 1-sekundową blokadę, którą ma każdy talizman, żeby zapobiec przypadkowemu użyciu go.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy: