w

Pierwsze zmiany po pół roku, bo postać „była za trudna na niskim ELO”. Ratunek tragicznego Win Rate

Riot bierze się za postać, która od pół roku była „opuszczona”.


Rengar to jeden z najbardziej rozpoznawalnych asasynów całego League of Legends. Bohater, który trafił do gry 21 sierpnia 2012 roku, przeszedł od momentu swojej premiery wiele zmian. Mimo że jego zestaw umiejętności aktualnie nie różni się tak bardzo od tego, który champion otrzymał na premierę, naprawdę sporo się w nim zmieniło.

W pewnym momencie to wszystko się zatrzymało i zaczęło spadać. Popularność bohatera to praktycznie stały spadek od 2016 roku, natomiast ilość wygranych gier to w ostatnim czasie praktycznie pionowa linia w dół.

Riot musiał interweniować i właśnie zapowiedziano konkretne zmiany.

Rioter o zmianach Rengara

Riot Phlox w jednym ze swoich wpisów podzielił się z graczami informacją o wprowadzanych zmianach Rengara, które już za chwilę będzie można sprawdzić na serwerach testowych. Powodem zmian jest bezpośrednio fakt, iż gracze na niższym poziomie po prostu sobie nie radzili. Rengar na ten moment jest TOP 4, jeżeli chodzi o najgorszy Win Rate.

45.48% na wszystkich rangach to naprawę słaby wynik, choć są postacie, które mają jeszcze gorzej. Im wyższa ranga, tym Rengar ma większy Win Rate, powyżej platyny to już 49.92%. Master to 51.71%. Z tym, że dla Żelaza to 41.76%

Czytaliśmy wiele waszych wypowiedzi na temat Rengara i tego, że championem mogłoby grać sięo  wiele lepiej, więc wprowadzamy nieco zmian na PBE, aby usłyszeć, co o nich myślicie.

Celem poprawek jest wymazanie niektórych wad bohatera i umożliwienie mu junglowania tak, aby gracze z niższych poziomów elo również dawali sobie radę.

Lista nie jest ostateczna i nie ma jeszcze przypisanego terminu wydania. Chcemy upewnić się, że Rengar zmierza w kierunku, z którego bylibyśmy zadowoleni.

Poniżej można znaleźć pełną listę zmian.

  • Unseen Predator (P)
    • Maksymalna ilość stacków Ferocity zmniejszona z 4 do 3
      • Skok z krzaków nie generuje już stacków
    • Czas do opadania stacków zwiększony z 8 do 10 sekund
    • Czas trwania bonusowej prędkości poruszania się zwiększony z 1,5 sekundy do 3 sekund
    • Bonusowa prędkość poruszania się zmniejszona z 30/40/50% do 20/25/30%
    • Czas od powalenia konieczny do przyznania trofeum wydłużony z 1,5 sekundy do 3 sekund
  • Battle Roar (W)
    • Bohater zadaje teraz magiczne obrażenia pobliskim przeciwnikom i otrzymuje pancerza i odporności na magię. Efekt zwiększa się o 50% za każdego trafionego bohatera oraz dużego stwora poza pierwszym.
    • Max Ferocity: Bohater zadaje teraz magicznye obrażenia pobliskim przeciwnikom i leczy się. Efekt zwiększa się o 50% za każdego trafionego bohatera oraz dużego stwora poza pierwszym.

Zdjęcie

  • Bola Strike (E)
    • Nie ma teraz czasu rzucania podczas skoku
    • Teraz ujawnia przeciwników na 2 sekundy

Czy to faktycznie sprawi, że bohater odżyje? Trudno powiedzieć, na pewno zmiany są konieczne. Ostatnio Rengar przechodził lekkie poprawki jeszcze w patchu 11.1, wówczas jednak Riot nie wprowadzał niczego wielkiego:

Teraz na pewno będzie ciekawiej.

DołączObserwuj
Więcej z League of Legends