Reklama

Polak uważa, że Riot ukradł mu częściowo pomysł na nową postać w LoLu

League of Legends

Reklama

Jeden z polskich graczy League of Legends uważa, że Riot częściowo „skradł’ mu pomysł na Rell.


Riot wczoraj ujawnił nową bohaterkę, która zostanie wprowadzona do League of Legends. Rell wzbudziła wiele emocji, tak samo pozytywnych, jak i negatywnych. Co jednak ciekawe, jeden z polskich graczy uważa, że Riot podebrał mu pomysł, który wysłał do studia 2 miesiące temu.

Marcin zarzeka się, że pomysł jest jego i wydaje mu się, że deweloperzy z niego skorzystali przy okazji tworzenia Rell. Czy faktycznie tak było?

Rell to tak naprawdę postać polskiego gracza?

Reklama

Marcin na jednej z grup na Facebooku o nazwie „League of Legends Polska” podzielił się swoimi przemyśleniami na temat nowej postaci. Wspomina, że wysłał swój pomysł na bohatera do Riotu i najwyraźniej deweloperzy z niego skorzystali.

Reklama

„Cóż jakby to powiedzieć. Patrzę sobie dzisiaj wieczorem przed chwilą co za Riot wymyślił nową postać i na jakiej bazie ona ma niby działać. Tymczasem się dowiaduję że skradli mi po CZĘŚCI pomysł na bohatera (trochę inny niż wymyśliłem ale podobny), który im przesłałem. Powiedzieli ciekawe, ale żeby była ta postać w grze to społeczność musiała by ją ocenić czy się nadaje. Tak czy siak fajne Riot Games. Przysięgam że to mój pomysł bohatera co wymyśliłem 2 miesiące temu i jest dowód na to. Pozdro dla wszystkich”

Dodaje do tego pełny opis umiejętności i screen z datą utworzenia dokumentu tekstowego z umiejętnościami.

Jakie to umiejętności i jak mają się do tego, co wczoraj zaprezentował Riot? Marcin dodał pełny opis, dzięki któremu możemy porównać to, co wymyślił z oficjalnym opisem skilli Rell.

Postać krótkiego zasięgu, support i ta nazwa bohatera „Moonstip” Kraj: Shurima

Passywka: Po zaatakowaniu przeciwnika łub użycia umiejętności daje ci procentowo (lub punktowo) ilość pancerza i odporności przeciwnika zależnie od tego ile on posiada (lub procentowo) i odbiera mu pancerz i odporność. Coś podobnego do Czarnego Tasaka, Stackuje się do 8 razy na jednym przeciwniku, ale zresetuje się jeśli będziesz atakować innego przeciwnika niż tego co atakowałeś, ale jeśli nastackujesz to ci zostanie i zresetuje się po czasie.

Pasywka Rell: Rell atakuje bardzo wolno, ale tymczasowo wykrada celowi część siły pancerza i odporności na magię, aby zadać dodatkowe obrażenia zależne od wartości wykradzionych statystyk. Rell może wysysać odporność z wielu różnych wrogów, aby stać się niezwykle wytrzymała.

Umiejętność Q: Po użyciu na przeciwnika lub kilku przeciwnikach umiejętności zabiera 5% maksymalnego HP, które posiadają. Pb naładowaniu się umiejętności przekazuje HP przeciwników do najbliższego sojusznika, przywraca HP o ilość procent (czegoś). Jeżeli nie ma sojusznika w pobliżu lub range umiejętności przyznaje je sobie, leczy i zyskuje 15% nieustępliwości na 5 sec. 1 stak co umiejętność.
Czas odnowienia: 10/9.5/9/8.5/8 sec 45%–4 sec

Q Rell: Rell dźga w przód swoją lancą, rozbijając każdą tarczę i zadając obrażenia każdemu trafionemu wrogowi (po trafieniu pierwszego celu obrażenia zmniejszają się). Jeśli Rell ma sojusznika powiązanego umiejętnością E — Przyciągnij i Odstrasz, ona i sojusznik odzyskują zdrowie po każdym trafieniu bohatera tą umiejętnością.

Umiejętność W: Bierna: Przechwytuje ilość pancerza i odporności zabranej przez danego przeciwnika i przechowuje je. 14ktywacja: Po uzyskaniu maksymalnej ilości (czyli naładowanie 8 stacków) klika na danego sojusznika („ewentualnie obiektowi/wieży”) i przyznaje mu daną ilość/procent pancerza i odporności, która trwa na nim 5- 10 sec. Brak stacków.
Czas odnowienia: 18/17/16/15/14 sec 45%–8.5 sec

W Rell: (Można rzucić, tylko dosiadając wierzchowca) Rell wyskakuje w powietrze i przekształca swojego wierzchowca w ciężki pancerz, zyskując potężną tarczę utrzymującą się, dopóki nie zostanie zniszczona lub dopóki Rell ponownie nie dosiądzie wierzchowca. Lądując, Rell wyrzuca w powietrze wszystkich wrogów wokół. Podczas transformacji Rell może użyć umiejętności E — Przyciągnij i Odstrasz oraz R — Burza Magnetyczna.

W pancerzu Rell ma zwiększoną wytrzymałość, mniejszą prędkość ruchu oraz limit prędkości ruchu. Po transformacji ta umiejętność zmienia się w Ferromancja: Na koń!

W2 Rell: (Można użyć mając tylko pancerz) Rell rzuca się naprzód i przekształca swój pancerz w wierzchowca, zyskując nagły przypływ prędkości ruchu. Podczas następnego ataku Rell szarżuje na wroga, aby zadać dodatkowe obrażenia i przerzuć go przez ramię.

Rell dysponuje większą prędkością ruchu, gdy dosiada wierzchowca. Po transformacji ta umiejętność zmienia się w Ferromancja: Roztrzaskanie.

Umiejętność E: Tworzy ścianę, która utrzymuje się przez 5-10 sekund. Po aktywacji tej umiejętności można wybrać dowolny kierunek, w którym tworzy falę piasku, która stunuje przeciwników przez 1-2 sekunde spowalnia ich o 30%. Można aktywować w dowolnym czasie, dopóki ściana nie zniknie. (Podobnie co do Janny Q). 2 staki za umiejętność.
Czas odnowienia: 15/14/13/12/11 sec 45%–6 sec

E Rell: Rell magnetycznie wiąże element swojego pancerza z wybranym sojuszniczym bohaterem, zapewniając mu dodatkową siłę pancerza i odporność na magię, gdy znajduje się w pobliżu.
Rell może ponownie użyć tej umiejętności, aby zerwać tę więź i ogłuszyć wszystkich wrogów znajdujących się wokół oraz pomiędzy nią i powiązanym sojusznikiem

Umiejętność R: Tworzy 2 Golemy/Żołnierzy, którzy służą ci. („Jednego można zostawić w bazie, by naprawiał wieże i inne budynki o 50HP co 1 min”), natomiast drugi może być z Tobą lub użyty do sprawdzania mapy lub do walki. Można wziąć oba by z tobą szły i walczyły razem z tobą. Można im przyznawać statystyki tak samo jak championowi (w stosunku do W postaci to tylko raz permamentnie). Umiejętność można użyć ponownie tylko gdy oba zginą lub sam champion ( nie upływa czas odnowienia dopóki nie będzie spełniona ostatnia reguła). Mogą łazić po całej mapie, (wiem zbyt mocne ale to przykład). Golemy/Żołnierzy nie dają staki.
Czas odnowienia: 300/270/240 sec 45%–158 sec

R Rell: Rell wpada w magnetyczną furię, powodując szarpnięcie pobliskich wrogów w swoją stronę. Następnie tworzy wokół siebie pole grawitacyjne, przyciągając znajdujących się w pobliżu wrogów na kilka sekund. Pole nie zakłóca innych działań jej wrogów.

Czy skille są podobne? To już każdy musi ocenić sobie sam. Warto jednak wspomnieć, że Marcin pisze o 2 miesiącach, podczas gdy postacie do League of Legends powstają nawet rok. Naprawdę trudno byłoby Riotowi tak szybko stworzyć coś od zera. Nie jest natomiast niemożliwe, by rzeczywiście na którymś etapie studio zasugerowało się czymś, co zostało wymyślone przez społeczność.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej