Poprawki Dr Mundo trafiają na serwery testowe League of Legends. Co dokładnie zmienił Riot?
Zmiany championa, które mają pomóc mu w jungli i późniejszych fazach gry.
Dr Mundo jest jednym z bardziej charakterystycznych championów z League of Legends. Znajduje się w grze praktycznie od jej początku, ale mimo to jego zestaw umiejętności oraz wygląd jest stosunkowo świeży, ponieważ champion otrzymał rework VGU w czerwcu 2021 roku. Zmiany okazały się sukcesem, jednak na ten moment Mundo nie cieszy się już aż tak wysoką popularnością, jak chwilę po jego zmianach.
Bohater zaczyna odstawać w późniejszych fazach gry, a Riot postanowił coś z tym zrobić. Co o zmianach, które trafiły już na serwery testowe, pisze dwójka pracowników studia?
Cześć wszystkim! Riot Twin Enso przygotował nowe poprawki Dr Mundo, które powinny być być na serwerach testowych. Zmieniamy działanie jego W i podkręcamy inne zdolności. Chcemy sprawić, że lepiej będzie radził sobie w jungli!
Reklama
Co o poprawkach pisze sam autor?
Zmiany Dr Mundo powinny być już na serwerach PBE! Celem jest poprawienie tego, jak radzi sobie w jungli, ukierunkowanie jego siły bardziej w stronę late game’u i sprawienie, że W będzie miało większy wpływ na rozgrywkę.
Poprawki Dr Mundo
Podstawowe statystyki
- AD na poziome zmniejszone z 3,5 do 3
- Bazowa odporność na magię zmniejszona z 32 do 29
- Odporność na magię na poziom zwiększona z 2.050 do 2,3
Goes Where He Pleases (P)
- Strata 7% aktualnego zdrowia, aby otrzymać 8% maksymalnego zdrowia, zmieniona na 3% aktualnego HP i 4% maksymalnego HP
- Regeneracja zdrowia co 5 sekund zależna od maksymalnego HP zmieniona z 0,8%-1,6% na 0,4%-2,5% (nieliniowy postęp – zrównuje się około 11 poziomu)
Infected Bonesaw (Q)
- Koszt zwiększony z 50 do 60 HP
Heart Zapper (W)
- Teraz zawsze przywróci połowę szarego HP niezależnie od trafienia przeciwnika
- Koszt zwiększony z 5% do 8% aktualnego HP
- Obrażenia przechowywane jako szare HP zmienione z 25/30/35/40/45% na 80-95% (zależne od poziomu) przez pierwsze 0,75 sekundy, a następnie 25%
- Czas trwania zmniejszony z 4 do 3 sekund
Blunt Force Trauma (E)
- Już nie dobija natychmiastowo małych stworów w jungli
- Bonusowe AD zmienione z 15/20/25/30/35 + 25/30/35/40/45 zależnych od brakującego zdrowia na 2,5/3/3,5/4/4,5% maksymalnego HP
- Obrażenia zadawane potworom zwiększone z 200% do 250%
Maximum Dosage (R)
- Usunięto bonusowe AD
- Brakujące zdrowie jako maksymalne HP zwiększone z 8/11,5/15% do 15/20/25%