Reklama

Poprawki Dr Mundo trafiają na serwery testowe League of Legends. Co dokładnie zmienił Riot?

League of Legends

Reklama

Zmiany championa, które mają pomóc mu w jungli i późniejszych fazach gry.

Reklama


Dr Mundo jest jednym z bardziej charakterystycznych championów z League of Legends. Znajduje się w grze praktycznie od jej początku, ale mimo to jego zestaw umiejętności oraz wygląd jest stosunkowo świeży, ponieważ champion otrzymał rework VGU w czerwcu 2021 roku. Zmiany okazały się sukcesem, jednak na ten moment Mundo nie cieszy się już aż tak wysoką popularnością, jak chwilę po jego zmianach.

Bohater zaczyna odstawać w późniejszych fazach gry, a Riot postanowił coś z tym zrobić. Co o zmianach, które trafiły już na serwery testowe, pisze dwójka pracowników studia?

Cześć wszystkim! Riot Twin Enso przygotował nowe poprawki Dr Mundo, które powinny być być na serwerach testowych. Zmieniamy działanie jego W i podkręcamy inne zdolności. Chcemy sprawić, że lepiej będzie radził sobie w jungli!

Reklama

Co o poprawkach pisze sam autor?

Zmiany Dr Mundo powinny być już na serwerach PBE! Celem jest poprawienie tego, jak radzi sobie w jungli, ukierunkowanie jego siły bardziej w stronę late game’u i sprawienie, że W będzie miało większy wpływ na rozgrywkę.

Poprawki Dr Mundo

Podstawowe statystyki

  • AD na poziome zmniejszone z 3,5 do 3
  • Bazowa odporność na magię zmniejszona z 32 do 29
  • Odporność na magię na poziom zwiększona z 2.050 do 2,3

Goes Where He Pleases (P)

  • Strata 7% aktualnego zdrowia, aby otrzymać 8% maksymalnego zdrowia, zmieniona na 3% aktualnego HP i 4% maksymalnego HP
  • Regeneracja zdrowia co 5 sekund zależna od maksymalnego HP zmieniona z 0,8%-1,6% na 0,4%-2,5% (nieliniowy postęp – zrównuje się około 11 poziomu)

Infected Bonesaw (Q)

  • Koszt zwiększony z 50 do 60 HP

Heart Zapper (W)

  • Teraz zawsze przywróci połowę szarego HP niezależnie od trafienia przeciwnika
  • Koszt zwiększony z 5% do 8% aktualnego HP
  • Obrażenia przechowywane jako szare HP zmienione z 25/30/35/40/45% na 80-95% (zależne od poziomu) przez pierwsze 0,75 sekundy, a następnie 25%
  • Czas trwania zmniejszony z 4 do 3 sekund

Blunt Force Trauma (E)

  • Już nie dobija natychmiastowo małych stworów w jungli
  • Bonusowe AD zmienione z 15/20/25/30/35 + 25/30/35/40/45 zależnych od brakującego zdrowia na 2,5/3/3,5/4/4,5% maksymalnego HP
  • Obrażenia zadawane potworom zwiększone z 200% do 250%

Maximum Dosage (R)

  • Usunięto bonusowe AD
  • Brakujące zdrowie jako maksymalne HP zwiększone z 8/11,5/15% do 15/20/25%​
Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama