Prace nad Wukongiem wciąż trwają, jak zmieniły się jego umiejętności?
Jak będą wyglądały, planowane zmiany w umiejętnościach Wukonga?
Wukong na swojego reworka czeka już ponad pół roku, teraz wydaje się, że Riot nareszcie się za niego zabrał i powoli możemy zacząć go wyczekiwać.
Czas na Wukonga
Wskaźnik wygranych Wukonga jest bardzo zakrzywiony, jest słaby we wczesnej fazie gry, ale za to wygrywa, jeżeli potyczki są dłuższe. Przed Baronem, nasza małpka ma 42% wygranych, ale już po nim ponad 58%! Riot Games w reworku będzie starało się wygładzić tę krzywą, o czym sami wspominają.
Dodatkowo jak podkreślają, słuchają się fanów i starają się zmienić to, na co najbardziej narzekają gracze. Mowa oczywiście o wysokich kosztach many, słabej pasywce oraz superumiejętności.
Jak wyglądają nowe umiejętności Wukonga?
- P — Stone Skin:
- Wukong nie zyskuje już dodatkowej odporności, jeżeli znajduje się blisko wrogów.
- Za każdym razem, jeżeli Wukong jest niewidoczny, dla drużyny przeciwnej, przez co najmniej 1 sekundę, zyskuje tarczę na obrażenia fizyczne, zależną od jego maksymalnego zdrowia. Po ujawnieniu, tarcza znika po kilku sekundach.
- Q — Wuju Strike:
- Koszt many obniżony do 30 z 40.
- CD obniżone o jedną sekundę, na każdym poziomie umiejętności.
- Koszt many jest zwracany, jeżeli zlikwiduje cel.
- W — Warrior Trickster:
- Natychmiastowy skok do kursora.
- Dash z prędkością 1200 jednostek i zasięgiem 350 jednostek.
- Nie może przechodzić przez ściany.
- Klon będzie atakował pobliskich wrogów, priorytetem natomiast będą ci, których zaatakował Wukong ostatnich.
- Klony atakują, zadając od 50% do 100% AD Wukonga ( w zależności od poziomu umiejętności), oraz nakładają efekt trafienia.
- Klony wyglądają identycznie jak Wukong.
- E — Nimbus Strike:
- Zwiększono zasięg kontroli trzeciorzędnych celów.
- Teraz zadaje obrażenia magiczne zamiast fizycznych.
- R — Cyclone:
- Częstotliwość zadawania obrażeń zmieniono na 0.25s z 0.5s (obrażenia zwiększono o połowę w celu rekompensaty).
- Obrażenia zwiększono do 1.25 AD/sekundę z 1.1.
- Dodatkowa prędkość poruszania wynosi teraz stałe 30%, zamiast 5 – 40%.
- Bonus prędkości ataku na E, jest teraz wstrzymywany po aktywacji R.
- Wukong może teraz wcześniej anulować ulta, rzucając inną zdolność lub ponownie naciskając R.
ZOBACZ – W LoLu pojawią się płatne pakiety z lektorami i głosami postaci? Riot prosi o opinię
Jest to jeszcze stosunkowo wczesny projekt i zapewne coś może się zmienić. Miejmy jednak nadzieję, że wszystko będzie dopracowane i odpowiednio przetestowane.