Przeciek wszystkich umiejętności Seraphine, prawdopodobnie nowej postaci do LoLa
Wygląda na to, że Riot nie zabezpieczył plików Wild Rift w dostateczny sposób, efektem czego jest odkrycie wszystkich umiejętności Seraphine.
Już kilkanaście dni temu gracze zorientowali się, że w Wild Rift znajdują się umiejętności niewypuszczonej jeszcze postaci o nazwie Seraphine. Większość będzie ją już kojarzyć. To fikcyjna postać, która ma pojawić się w zespole K/DA.
Do tej pory znaliśmy dwie jej umiejętności. Najnowszy przeciek z plików ujawnia już wszystko.
Umiejętności Seraphine
Na dokładne przeliczniki i prezentację w grze będzie trzeba jeszcze poczekać. Warto też wspomnieć, że wersja na Wild Rift nie musi być wcale ostateczną. Niektóre skille mogły się zmienić od momentu dodania ich do plików.
Pasywka
Echo: Co trzecia rzucona zdolność odbije się echem i zostanie rzucona ponownie.
Harmonia: Rzucenie zdolności daje Nutę pobliskim sojusznikom na określony czas. Każda Nuta daje Seraphine bonus prędkości ataku i zadaje dodatkowe magiczne obrażenia.
Q
Zadaje magiczne obrażenia w wyznaczonym obszarze, zwiększające się wraz z brakującym zdrowiem przeciwnika. Zadaje maksymalne obrażenia, kiedy cel ma mniej niż 5% zdrowia.
W
Daje tarczę pobliskim sojusznikom oraz bonus do prędkości poruszania się na określony czas. Jeżeli Seraphine ma już tarczę, pobliscy sojusznicy zostaną uzdrowieni o wartość bazującą na brakującej ilości zdrowia.
E
Zadaje magiczne obrażenia wrogom i spowalnia ich na określony czas. Jeżeli wróg jest już spowolniony, zostanie on unieruchomiony.
R
Zadaje magiczne obrażenia wrogom i rzuca na nich urok. Długość trwania wydłuża się, jeżeli wróg został zaatakowany przez sojusznika.
Bardzo możliwe, że Seraphine będzie kolejną postacią. Nie jest to jednak informacja potwierdzona i Riot może wprowadzać ją na spokojnie, bez większego pośpiechu. Przypomnijmy, że o Seraphine wiedzieliśmy jeszcze przed Samirą, a jednak nie wyszła ona jako pierwsza.