Reklama

Przyszłe prestiżowe skiny z LoLa będą współpracą ze znanymi markami odzieżowymi? Co pisze o tym Riot?

League of Legends

Reklama

Przemyślenia Riotu na temat prestiżowych skinów. Jak w przyszłości będzie wyglądała ta seria?

Reklama


Z pewnością większość graczy LoLa jest świadoma nadchodzących do produkcji Riotu zmian, które będą obejmowały usunięcie dotychczasowych punków prestiżu oraz Gemstone’ów i zastąpienie ich nową walutą – mityczną esencją. Twórcy planują również wprowadzić zmiany w znanej serii skinów, ponieważ wiele z dotychczasowych prestiżowych skórek było określanych mianem złotych chrom.

Riot postanowił na nowo przyjrzeć się konceptowi prestiżowych skórek, a jeden z projektantów podzielił się ze społecznością swoimi przemyśleniami.

Co dalej z prestiżowymi skinami?

KenAdamsNSA odpowiedzialny między innymi za skórki, które trafiają do League of Legends, podzielił się ze społecznością gry przemyśleniami na temat prestiżowych skinów i tego, że niektóre zbierają oczekiwane oceny, kiedy inne są po prostu odbierane jako złote chromy do ich zwyczajnych odpowiedników.

Reklama

Zadaliśmy sobie pytanie: w jaki sposób możemy urozmaicić paletę kolorów dla serii Prestige, a jednocześnie zapewnić, że będą one łatwe do rozpoznania? W jaki sposób możemy rozszerzyć przestrzeń twórczą dla projektantów prestiżowych skinów bez uszczerbku dla luksusowego charakteru tej linii?

Chcieliśmy również zająć się tym, że już po obejrzeniu podstawowej wersji skina można w pewnym sensie przewidzieć, jak będzie wyglądał jego prestiżowy wariant. To praktycznie eliminuje element zaskoczenia i zachwytu, które powinny towarzyszyć pojawieniu się nowej skórki, a Prestige musi regularnie podnosić tę poprzeczkę.

Projektanci ostatecznie zdecydowali, że prawidłowym kierunkiem jest pójście w stronę prestiżowych marek odzieżowych.

Postanowiliśmy poeksperymentować z bardziej modowym podejściem do Prestiżu. Zasadniczo – co by się stało, gdybyśmy połączyli niektóre z niesamowitych tematów, które tworzymy, z estetyką luksusowej marki modowej?

Pomysł ten zrodził się z faktu, że nasze najlepsze prestiżowe skórki to zazwyczaj te, które zostały stworzone w oparciu o modę przylegającą do rzeczywistości (True Damage, K/DA). Jest kilka wyjątków, jak Ascended Pantheon, ale ogólnie rzecz biorąc, „realistyczne” ubrania najlepiej sprawdzają się w przypadku serii Prestige.

Takie podejście pozwala nam również uczynić prestiżowe skórki o wiele bardziej unikalnymi, ponieważ nie musimy już budować skina na jego podstawowej wersji. W połączeniu z unikalnym splash artem i innymi ulepszeniami, skórki Prestige 2.0 będą wyglądały zupełnie inaczej niż ich bazowe odpowiedniki.

Nie wszystko ma być jednak tak proste, jak mogłoby na początku się wydawać. W jaki sposób Riot planuje zachować unikatowość prestiżowych skinów, jednocześnie porzucając ich podstawową złoto białą paletę barw?

Jak gracze mogą łatwo rozpoznać skórkę Prestige bez charakterystycznej biało-złotej palety kolorów i wyraźnej ewolucji w stosunku do jej podstawowej wersji? Naszym rozwiązaniem tego problemu było stworzenie „monogramu” Prestiżu, podobnego do tego, jaki noszą marki odzieżowe, takie jak LV czy Gucci.

Naszym celem w przypadku tego monogramu jest gustowne wplecenie go w wydawane prestiżowe skiny jako coś w stylu uniwersalnego wzoru marki. Powinniśmy być w stanie dołączyć ten monogram do dowolnej skórki (a może towaru?), a gracze powinni natychmiast pomyśleć „o, to jest coś związanego z prestiżem!”.

Kolejnym istotnym problemem, z którym musi zmierzyć się zespół, jest to, w jaki sposób projektowane będą prestiżowe skiny dla niehumanoidalnych postaci, kiedy Riot zdecyduje się pozostać przy tym podejściu. Rioter jednocześnie informuje, że wszystkie prestiżowe skiny wydane w 2022 roku będą znacząco różniły się od tego, co dotychczas otrzymywali fani. Prestiż będzie „bardziej ekscytujący i atrakcyjny bez odbierania mu luksusowego wrażenia”.

Reklama

Bądź na biężąco zaobserwuj oraz dołącz do naszej społeczności.

Nie przegap najważniejszych wiadomości i śledź nas na X.

Czytaj więcej
Reklama
Reklama