Riot częściowo rezygnuje ze zmian Akali i ponownie ją zmienia. Podjęto próbę zbalansowania Yuumi
Riot Games znów testuje umiejętności Akali i Yuumi.
Niedawno pisaliśmy o frustracji użytkowników na wieść o planowanych zmianach jednej z najczęściej aktualizowanych bohaterek ligi. Okazało się, że pracownicy zrezygnowali z nich i próbują wprowadzić coś nowego.
Kolejne zmiany
Pomimo tego, iż deweloper wycofał się z kontrowersyjnych zmian, postanowił jednak odegrać się w inny sposób. Co nowego dostaniemy?
Five Point Strike (Q):
- Koszt Energii: 100/95/90/85/90 >>> 140/130/120/110/100
Twilight Shroud (W):
- Akali zyskuje 20/25/30/35/40% prędkości ruchu w dymie >>> Akali zyskuje 30/35/40/45/50% stopniowo obniżającej się prędkości ruchu na dwie sekundy po użyciu umiejętności
Perfect Execution (R):
- R1 Celowanie: Dowolny cel >>> Celem może być tylko wrogi bohater
- R1 Zasięg nacelowania: 625
- R1 Zasię skoku: 625-675 bazując na dystansie od przeciwnika
Takie zmiany spotkały się z falą pozytywnych komentarzy ze strony społeczności. Szybko zauważyła ona, że aktualizacja jest o wiele zdrowsza i nie uśmierci bohaterki. Pomimo tego, iż zmiany wyżej również miały zostać wprowadzone, nie są one takie straszne jak te, z których się wycofano.
Zmiany Yuumi
Na PBE razem z Akali pojawiły się również zmiany kotki. Co takiego zostało zmienione?
Prowling Projectile (Q):
- Koszt many zmieniony z 85/90/95/100/105/110 do 90 na wszystkich poziomach
- Obrażenia zmniejszone z 50/95/140/185/230/275 do 45/80/115/150/185/220
- [NOWOŚĆ] dodaje teraz + 3/4/5/6/7/8% aktualnego zdrowia celu do obrażeń
You and Me! [W]:
- Czas blokady CC zmniejsza się teraz wraz z CDR
- Wyciszenie nie liczy się jako unieruchamiające CC
Zoomies! (E):
- zmieniono leczenie z [70/110/150/190/230 (+ 30% AP)] na [70/100/130/160/190 (+ 40% AP)]
Yuumi teraz będzie zadawać mniej obrażeń, ale za to będzie mogła częściej i z mniejszym ryzykiem skakać pomiędzy bohaterami, jak i leczyć za więcej, jeżeli zbudujemy trochę AP.